ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی هزینه کلاس تدریس خصوصی آیلتس سال 1402 و 1403

هزینه کلاس تدریس خصوصی آیلتس سال 1402 و 1403

هزینه کلاس تدریس خصوصی آیلتس سال 1402 و 1403

در این مقاله با توجه به قیمت های ثبت شده برای کلاس های خصوصی آیلتس توسط اساتید و مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس در سال 1402 و 1403 توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در زمینه نرخ کلاس های خصوصی آیلتس اطلاعات خوبی را بدست بیاورید ادامه این مقاله را بخوانید.


برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارند و برای مشاهده قیمت درخواستی هر استاد بر روی لینک تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید.


مقالات مرتبط، کلیک کنید:


بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


برای مشاهده اطلاعات بیشتر در رابطه با آیلتس در ویکی پدیا بر روی این لینک کلیک کنید.



هزینه درخواستی اساتید آیلتس برای کلاس خصوصی IELTS سال 1402 و 1403


در ادامه تعدادی از آگهی های ثبت شده توسط مدرسین آیلتس در همین سایت ایران مدرس و نرخ درخواستی ایشان ارائه شده و سپس توضیحاتی ارائه می گردد. در همین سایت ایران مدرس مدرسین مجرب آیلتس نرخ درخواستی خودشان را ذکر کرده اند.


1- تدریس خصوصی زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته و آموزش استراتژی های شرکت در آزمون آیلتس
کلاسهای خصوصی آموزش زبان انگلیسی از سطوح مبتدی تا پیشرفته با متد جدید و آموزش کتب به روز و مکالمه محور جهت سرعت بخشیدن به هدف یادگیری زبان که برقراری ارتباط میباشد. همچنین کلاسهای آموزش تکنیکها و استراتژی های کلیدی جهت موفقیت در آزمون بین المللی آیلتس


هزینه تدریس: حداقل جلسه ای 280 هزار تومان برای کلاسهای عادی زبان و 400 هزار تومان برای آیلتس


2- تدریس خصوصی آنلاین و حضوری آیلتس - جلسه اول و تعیین سطح رایگان


تقویت مهارت های چهارگانه زبان Speaking - Writing - Reading - Listening به روش اصولی - تدریس جداگانه هر یکی از مهارت هایی که در آن ضعیف هستید همچون Writing و Speaking برگزاری آزمون های آزمایشی دوره ای به صورت منظم جهت سنجش میزان پیشرفت آموزش روش های نوین در یادگیری گرامر Grammar، لغات، اصطلاحات و Collocations


هزینه تدریس: 800 الی 1 میلیون و 600 هزار تومان


حتما بخوانید: تدریس خصوصی تافل در تهران هزینه و قیمت کلاس خصوصی تافل


3- تدریس زبان انگلیسی تدریس مکالمه، آیلتس مذاکرات بازرگانی دروس زبان مدارس، تست های کنکور، تدریس کلاس های گروهی


مذاکرات بازرگانی - دروس زبان مدارس، تست های کنکور، تدریس کلاس های گروهی - ترجمه همزمان، پیاپی و همراه - همکاری با موسسات توریستی به عنوان تورلیدر فرهنگی - مسلط به زبان های انگلیسی و فرانسه


هزینه تدریس: ساعتی 320 هزار تومان


4- تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس توسط مدرس خانم فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس.


فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. تدریس در دانشگاهها و موسسات و شرکتها ...به مدت ۱۰ سال...در دوره های ۳۵ جلسه ای به نتیجه دلخواه برسید.


هزینه تدریس: حق التدریس هر جلسه یک ساعت و نیم، حضوری 800 تا 1 میلیون و 520 هزار تومان (آنلاین 20 %تخفیف)


مطالعه کنید: آموزش و تدریس خصوصی آیلتس


5- تدریس تضمینی آیلتس در 7 هفته و مکالمه 35 جلسه و کنکور سراسری در 3 ماه


تنها در 7 هفته با جدیدترین متد(smart) از سطح مبتدی به نمره ی دلخواهتان در آیلتس برسید.با کسب تجربه از تدریس به بیش از 200 زبان آموز به همراه نمونه کارنامه ها مفتخرم در این راه همراه شما باشم. مکالمه:مهارت شنیدن و صحبت کردن به طور حیرت آوری به هم مرتبط هستند.با فراگیری تکتیک های شنیدن درست فقط در 35 جلسه تغییر را در سطح خود احساس خواهید کرد.با کسب تجربه از تدریس به بیش از 300 نفر زبان آموز مفتخرم در این راه همراه شما باشم.


هزینه تدریس: 400000-520000 تومان برای هر جلسه تدریس


6- تدریس خصوصی زبان انگلیسی کسب نمره 7 آیلتس آکادمیک


ارتقای توانایی لغت شناسی و دستور زبان انگلیسی - استفاده از بهترین روش های کسب نمره بالا در آزمون آیلتس - ارتقای مهارت های چهارگانه آزمون آیلتس - استفاده از روش nlp در تدریس - ۲ سال تجربه تدریس زبان انگلیسی


هزینه تدریس: 360 الی 440 هزارتومان


7- تدریس و مشاوره زبان انگلیسی - آیلتس، تافل، PTE و مکالمه عمومی


دارای مدرک عالی تافل internet based - تدریس خصوصی دوره های آیلتس و PRE-IELTS - فارغ التحصیل دکترای بیو از نیوزیلند مهندسی پزشکی از دانشگاه پلی تکنیک - دارای یکسال سابقه تدریس آیلتس و General English در موسسه Aspire 2 International, New Zealand - دارای یکسال سابقه تدریس آیلتس و General English (از زمان ورود به ایران) - جلسه اول رایگان بوده و جهت تعیین سطح می باشد. در صورت عدم تسلط کافی زبان آموز به انگلیسی جهت دوره آیلتس، دوره PRE-IELTS توصیه خواهد شد.


هزینه تدریس: 600000 تومان برای هر جلسه - مسیرهای نزدیک توافقی


8- زبان انگلیسی و آیلتس توسط مدرس خانم دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8 بیش از 3 سال سابقه تدریس آیلتس و زبان انگلیسی


دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8 - بیش از 3 سال سابقه تدریس آیلتس به ایرانیان خارج کشور و غیر ایرانیان - مهاجرت، مکالمه درک مطلب- دارای مدرک DBA از دانشگاه بوردو و MBA از استرالیا - آموزش street talk, Slang Idioms مناسب برای افردی که قصد مهاجرت دارند و یا علاقمند به افزایش دانش خود می باشند - آموزش مکاتبات انگلیسی بازرگانی ویژه مدیران - آموزش Business negotiation


هزینه تدریس: 760000 تومان جلسه ای


در تصویر زیر هم می توانید توضیحات یکی از مدرسین آیلتس که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند را مشاهده کنید.


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی آیلتس IELTS



جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با قیمت تدریس خصوصی آیلتس سال 1402 و 1403


با توجه به اطلاعات ارائه شده در بالا در رابطه با هزینه کلاس خصوصی آیلتس سال 1402 و 1403 نکات زیر را می توان ذکر نمود:
1- هزینه کلاس های خصوصی آیلتس از 280 هزار تومان تا 1 میلیون و 600 هزار تومان برای یک جلسه متغیر است. به صورت متوسط در سال 1402 و 1403 می توان قیمت متوسط این کلاس ها را حدود 900 هزار تومان برای یک جلسه در نظر گرفت. دقت کنید که قیمت های ذکر شده در این مقاله به صورت حدودی ذکر شده است و می تواند به عنوان یک راهنمایی کلی در نظر گرفته شود. برای مشاهده قیمت دقیق و به روز کلاس های خصوصی آیلتس لیست اساتید مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس و نرخ درخواستی ایشان را ببینید.


اساتیدی در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که ممکن است با قیمت پایین تر و یا بالاتر به نسبت هزینه متوسط ذکر شده در این مقاله تدریس آیلتس را انجام دهند. خوشبختانه برای تمامی مدرسین زبان و آیلتس می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان را هم مشاهده نمائید و یک مدرس عالی با قیمت مناسب انتخاب کنید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین آیلتس و قیمت کلاس ها بر روی عبارت معلم خصوصی آیلتس کلیک کنید.


2- تقریبا با هر قیمت و هزینه ای که مد نظر دارید می توانید یک استاد خوب برای آیلتس داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی لینکی که در ابتدای همین مقاله معرفی شد می توانید لیست کامل و مشخصات و شماره تماس مدرسین آیلتس و همچنین نرخ درخواستی ایشان را ببینید.


3- کلاس های خصوصی آیلتس را می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین داشته باشید. نرخ کلاس های آنلاین معمولا 20 درصد کمتر است. البته کلاس های حضوری بازدهی بیشتری دارد.


4- سعی کنید با یک استاد خوب کلاس داشته باشید هر چند هزینه درخواستی ایشان کمی بیشتر باشد. حتما سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که نمره خود ایشان در آزمون آیلتس خوب بوده است.


5- همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس شماره تماس اساتید و مدرسین آیلتس هم ارائه شده است. می توانید با خود اساتید تماس گرفته و برای کلاس های خودتان تقاضای تخفیف کنید.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی ielts تضمینی، بهترین استاد آیلتس و تافل هم مفید است.


6- اگر نرخ کلاس های خصوصی برای شما بالا است می توانید با یکی از دوستان خودتان در کلاس های نیمه خصوصی شرکت کنید. به این ترتیب هزینه برای شما نصف خواهد شد.


7- همانطور که گفته شد، سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان مدرک آیلتس دارند و این مسیر را یک بار با موفقیت پشت سر گذاشته اند. اساتیدی که خودشان مدرک آیلتس دارند معمولا نرخ بالاتری هم برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند ولی به هر حال ارزشش را دارد. در این وب سایت مدرسین بسیار خوبی حضور دارند که در آزمون آیلتس نمره 8 و بالاتر هم کسب نموده اند.


مشاهده فیلم آموزش زبان انگلیسی و آیلتس - WRITING TASK 1 ACADEMIC و نمونه اسپیکینگ آیلتس تدریس خصوصی آیلتس- زبان انگلیسی هم توصیه می شود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 21519 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image