ارتباط مستقیم با 30723 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 12 راهکار و توصیه مفید برای داشتن تدریس خصوصی ارزان و قیمت مناسب

12 راهکار و توصیه مفید برای داشتن تدریس خصوصی ارزان و قیمت مناسب

12 راهکار و توصیه مفید برای داشتن تدریس خصوصی ارزان و قیمت مناسب


در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با نحوه هماهنگ کردن معلم خصوصی با هزینه مناسب توضیح داده شده و 12 راهکار و توصیه مفید برای داشتن تدریس خصوصی ارزان و قیمت مناسب ارائه شده است. برای داشتن بهترین معلم با نرخ ارزان ادامه این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: مقایسه و بررسی قیمت تدریس خصوصی به صورت آنلاین و حضوری


برای اینکه بتوانید معلم خصوصی خوب و با تجربه با نرخ مناسب داشته باشید و در درس و تحصیل موفق باشید یا هر درس و مهارتی را با کمترین هزینه و در کمترین زمان یاد بگیرید موارد زیر را در نظر بگیرید. فرقی نمی کند که می خواهید در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری شرکت کنید، معلم خصوصی ریاضی داشته باشید و یا هر درس و رشته دیگری را یاد بگیرید، در هر صورت، در نظر گرفتن نکات زیر می تواند برای داشتن کلاس خصوصی قیمت مناسب و ارزان مفید باشد.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی در ایران مدرس



۱. اوایل ترم کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید چرا که اوایل ترم اساتید با نرخ مناسب تری کلاس را برگزار می نمایند.


۲. اساتید برای تعداد جلسات بالا تخفیف می دهند بنابراین اگر تعداد جلسات بالایی برای تدریس خصوصی زبان، ریاضی، فیزیک یا هر درس دیگری لازم دارید درخواست تخفیف کنید.


۳. در صورت تمایل می توانید از تدریس خصوصی آنلاین استفاده کنید. کلاس های خصوصی مجازی و آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل تا ۵۰ درصد ارزان تر می باشد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی – تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب



۴. لیست کامل اساتید خصوصی را در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com بررسی کنید. مسلما با بررسی دقیق تر و بیشتر لیست مدرسین می توانید یک مدرس فوق العاده با نرخ مناسب برای خودتان انتخاب کنید.


۵. اگر از کلاس حضوری استفاده می کنید و تدریس خصوصی در خانه را به نسبت کلاس آنلاین ترجیح می دهید با مدرس و استادی کلاس خصوصی را هماهنگ کنید که به لحاظ موقعیت مکانی به شما نزدیکتر باشد. به عنوان مثال اگر ساکن تهرانپارس هستید با استادی کلاس هماهنگ کنید که ایشان هم ساکن شرق تهران باشند. اگر ساکن شهرک غرب هستید بهتر است با معلم خصوصی ای کلاس داشته باشید که خود ایشان هم ساکن غرب تهران باشند. به این ترتیب چون وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس زیاد تلف نمی شود با نرخ مناسب تری کلاس را برای شما برگزار می نماید.


پیشنهاد می شود بخوانید: کمترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین چقدر است؟



۶. اگر می خواهید در کل نرخ کلاس های خصوصی و هزینه ای که پرداخت می کنید مناسب باشد پیشنهاد می کنیم لزوما در جستجوی اساتید با ارزان ترین قیمت نباشید، بلکه سعی کنید با مدرسین با سواد، مجرب و فوق العاده کلاس داشته باشید. وقتی با یک مدرس عالی کلاس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی و یا هر درس دیگری را هماهنگ می کنید ممکن است نرخ هر جلسه کلاس ایشان بالاتر باشد ولی در مجموع چون نتیجه بهتری می گیرید و در تعداد جلسات کمتری درس به پایان می رسد به نفع شما خواهد بود. اگر فقط ارزان بودن کلاس ها را مد نظر قرار دهید ممکن است با معلمی کلاس داشته باشید که خوب تدریس نکند و در این حالت هم زمان و هم هزینه شما از دست خواهد رفت.


۷. برای اینکه هزینه کل کلاس های تدریس خصوصی شما مناسب باشد راهکار دیگری هم وجود دارد. سعی کنید در فاصله زمانی بین کلاس های خصوصی خودتان هم درس بخوانید، مرور کنید و تمرین و مسئله حل نمایید. به این ترتیب استاد و معلم خصوصی شما هر جلسه مجبور نخواهد شد مطالب قبلی را مرور نماید و وقت شما بدون دلیل از دست نخواهد رفت. درس خواندن خودتان بسیار مهم و کلیدی است و برای خوب نتیجه گرفتن کاملا لازم می باشد. اگر خودتان درس نخوانید هر جلسه معلم خصوصی در ابتدای کلاس باید ۲۰ دقیقه یا نیم ساعت را به مرور مطالب قبلی اختصاص دهد و زمان شما از دست می رود و تعداد جلسات و در نتیجه هزینه افزایش می یابد.


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل با نرخ ارزان


۸. برای تمامی دروس لازم نیست از کلاس های خصوصی در طول ترم استفاده نمایید. اکثر دروس را خودتان در طول ترم بخوانید و برای رفع اشکال در ایام امتحانات از معلم خصوصی کمک بگیرید.


۹. به استاد خودتان شاگرد معرفی کنید و برای کلاس های خودتان تخفیف بگیرید. اگر شاگرد معرفی نمایید اکثر اساتید تخفیف خوبی به خودتان می دهند.


۱۰. همان ابتدای کار قیمتی که به شما گفته می شود را سریع نپذیرید و درخواست تخفیف کنید. به عنوان مثال برای کلاس جلسه ای ۶۰۰ هزار تومان اگر ۱۰ درصد تخفیف بگیرید در تعداد جلسات بالا مبلغ قابل توجهی خواهد شد.


این مقاله خوب را هم از دست ندهید: تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین



۱۱. به عنوان تاکید بیشتر و ارائه توضیحات تکمیلی، پیشنهاد می کنیم همان اوایل ترم کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید. اوایل ترم پیدا کردن استاد خوب با وقت آزاد کار راحت تری هست و مدرسین خصوصی چون وقت آزاد بیشتری دارند با نرخ مناسب تری کلاس های خصوصی را برگزار می نمایند. حتی اگر کلاس شما تا شب امتحان هم ادامه داشته باشد باز هم استاد قیمت را برای شما افزایش نخواهد داد. ممکن است همان استاد در ایام نزدیک به امتحانات برای شاگردهای دیگری که جذب می کند قیمت بالاتری پیشنهاد دهد اما برای شما همان نرخی که اول ترم گفته است را در نظر می گیرد. پس برای داشتن کلاس خصوصی آنلاین یا حضوری با قیمت مناسب تر سعی کنید هماهنگی کلاس ها را زودتر و از اوایل ترم انجام دهید. البته این کار مزیت دیگری هم دارد و آن هم این است که احتمال نتیجه گرفتن شما و گرفتن نمره بالاتر در امتحانات افزایش می یابد. چرا که برای بسیاری از دروس مانند ریاضی و فیزیک حل تمرین و مسئله بسیار لازم است که در طول ترم زمان بیشتری برای انجام این کار وجود دارد.


۱۲. باز هم تاکید می شود کلاس های خصوصی را با بهترین مدرسین تدریس خصوصی هماهنگ کنید. هر جلسه تدریس این اساتید به اندازه چند جلسه کلاس سایر مدرسین مفید است و در نهایت در وقت و زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد.


حتما مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 274 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image