ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی قیمت تدریس خصوصی در منزل و به صورت آنلاین سال 1402 و 1403 از ابتدایی تا دانشگاه

قیمت تدریس خصوصی در منزل و به صورت آنلاین سال 1402 و 1403 از ابتدایی تا دانشگاه

در این مقاله در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و سایر دروس و قیمت تدریس خصوصی در منزل و به صورت آنلاین سال 1402 و 1403 از ابتدایی تا دانشگاه توضیح داده می شود. اگر می خواهید قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403 را بدانید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل اساتید و معلم های تدریس خصوصی، شماره تماس مستقیم مدرسین و جدیدترین نرخ درخواستی ایشان برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس در سال 1402 و 1403 بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.



توضیحات بیشتر در رابطه با قیمت تدریس خصوصی سال 1402 و 1403


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مقالات متعددی ثبت شده است و در مقالات زیادی در رابطه با هزینه و نرخ کلاس های خصوصی و عوامل موثر بر آن توضیح داده شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی در این زمینه بسیار مفید است. توجه داشته باشید که هزینه کلاس های خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد و به عنوان مثال قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل با نرخ کلاس خصوصی آیلتس یا با هزینه کلاس خصوصی ریاضی مهندسی پیشرفته دانشگاه یکی نیست. نرخ کلاس های خصوصی برای مقاطع بالاتر معمولا بیشتر است.


البته در مقطع ابتدایی هزینه ها خیلی متفاوت نخواهد شد و به عنوان مثال هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی با هزینه معلم خصوصی دوم ابتدایی تفاوت زیادی ندارد. نکته بسیار مهم دیگر اینکه هزینه تدریس خصوصی در منزل در سال 1402 و 1403 و زمان های دیگر معمولا به نسبت تدریس خصوصی آنلاین بیشتر است. به عنوان مثال اگر قیمت تدریس خصوصی ریاضی چهارم ابتدایی در منزل برای هر جلسه 200 هزار تومان باشد، همان کلاس به صورت آنلاین با نرخ 150 هزار تومان و کمتر هم برگزار می شود. در کلاس های خصوصی آنلاین کار استاد راحت تر است و وقت مدرس در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود. در نتیجه برای کلاس مجازی و آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل نرخ کمتری دریافت می گردد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی


علاوه بر موارد ذکر شده، نرخ کلاس های خصوصی به تعداد جلسات هم بستگی دارد و اگر جلسات بیشتری لازم داشته باشید معمولا اساتید تخفیف هم در نظر می گیرند. به عنوان مثال اگر یک معلم خصوصی مجرب و خوب برای یک جلسه کلاس مبلغ 500 هزار تومان را مد نظر داشته باشد، اگر تعداد جلسات بالا (مثلا 10 یا 15 جلسه) لازم داشته باشید، این استاد با نرخ 400 هزار تومان یا 360 هزار تومان برای هر جلسه تدریس موافقت خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با عوامل موثر بر نرخ کلاس های خصوصی در منزل و آنلاین مشاهده ویدئوی زیر هم مفید است.



بنابراین، دوباره به عنوان مثال، اگر می خواهید برای فرزند خودتان معلم خصوصی داشته باشید، با استادی کلاس برگزار کنید که تدریس خصوصی کلیه دروس ابتدایی را انجام می دهد و به این ترتیب با یک معلم تعداد جلسات بالایی لازم خواهید داشت و در نتیجه نرخ هر جلسه کمتر حساب شده و به شما تخفیف می دهد. هزینه کلاس های خصوصی در سال 1402 و 1403 به درس تدریسی هم بستگی دارد و نرخ کلاس خصوصی علوم با هزینه کلاس زبان انگلیسی سطح پیشرفته یکی نیست. نکته بعدی اینکه اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند و از دانشگاههای معتبر دولتی فارغ التحصیل شده اند هم هزینه بیشتری برای کلاس های خودشان درخواست می کنند. البته واضح است داشتن کلاس با استاد با تجربه نتیجه بهتری هم دارد.





نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی با نرخ مناسب و ارزان در سال 1402 و 1403


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس لیست کامل اساتید تدریس خصوصی، رزومه کامل و سوابق تدریس ایشان، شماره تماس مستقیم مدرسین و نرخ درخواستی اساتید برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی ارائه شده است. اگر می خواهید در سال 1402 و 1403 با نرخ مناسب کلاس خصوصی داشته باشید نکات زیر را مد نظر قرار دهید:


- کلاس های خصوصی را زودتر شروع نمائید. در ایام امتحانات هزینه کلاس ها بیشتر می شود و در ضمن وقتی از ابتدای ترم کلاس ها را شروع می کنید احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر می گردد. در ایام امتحانات اساتید خوب وقت آزاد ندارند و با هزینه بیشتری تدریس را انجام می دهند. بهتر است زودتر کلاس ها را هماهنگ نمائید و با نرخ مناسب تری احتمال نتیجه گرفتن خودتان را افزایش دهید.


- از کلاس های خصوصی آنلاین به جای کلاس های تدریس خصوصی در منزل استفاده نمائید. همانطور که گفته شد، تدریس خصوصی مجازی و آنلاین از 20 تا 50 درصد نرخ مناسب تری به نسبت کلاس های حضوری دارد. کلاس های آنلاین مزیت های زیادی دارد و می توانید با اساتید برجسته از هر جای ایران و جهان کلاس داشته باشید. استادی که 1 ساعت تدریس خصوصی زیست در منزل (به عنوان مثال) را با نرخ 300 هزار تومان انجام می دهد، کلاس آنلاین را با نرخ 240 هزار تومان و کمتر هم برگزار خواهد نمود. در همین سایت ایران مدرس در رابطه با قیمت کلاس های تدریس خصوصی در مقاطع مختلف مقالات زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله قیمت معلم خصوصی کلاس چهارم را مطالعه نمائید. نرخ کلاس های خصوصی به مقطع تحصیلی هم بستگی دارد و به عنوان مثال نرخ کلاس خصوصی ابتدایی با دانشگاهی متفاوت است.


- با مدرسین خوب کلاس داشته باشید. هر چند که نرخ کلاس های خصوصی بهترین معلم های خصوصی بالاتر است اما این اساتید برجسته در زمان کمتر و با کیفیت بالاتری درس را تمام می کنند و در نتیجه در کل به نفع شما خواهد بود. توجه کنید که شما با شرکت در کلاس های خصوصی زمان خودتان را هم صرف می کنید. بنابراین در کلاس های یک استاد فوق العاده شرکت نمائید تا هم زمان و هم پول شما از دست نرود. اینطور نباشد که ارزان بودن کلاس های خصوصی را در اولویت اول قرار دهید. اساتید بسیار خوبی در همین سایت حضور دارند که با هزینه مناسب تدریس خصوصی را انجام می دهند.


حتما مطالعه نمائید: جدیدترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی [آپدیت 1403]


- برای اینکه هزینه خیلی بالایی در سال 1402 و 1403 برای کلاس های خصوصی پرداخت نکنید، در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان هم خوب درس بخوانید تا تعداد جلسات بدون دلیل افزایش پیدا نکند. اگر خودتان درس را مرور نکنید، استاد ابتدای هر جلسه برای مرور باید وقت بگذارد و تعداد جلسات بیشتری لازم خواهد شد.


- اگر از کلاس های تدریس خصوصی در منزل استفاده می نمائید، با مدرسینی که به لحاظ مکانی به خودتان نزدیکتر هستند کلاس را هماهنگ کنید. این اساتید زمان کمتری را در مسیر از دست می دهند و در نتیجه با نرخ مناسب تری کلاس برگزار می نمایند. اگر ساکن غرب تهران هستید با استادی کلاس هماهنگ کنید که ایشان هم ساکن غرب تهران است.


- برای تمامی دروس لازم نیست از ابتدای ترم معلم خصوصی داشته باشید. دروسی که خودتان تا حدی بلد هستید را در طول ترم بخوانید و در ایام امتحانات فقط برای رفع اشکال معلم خصوصی بگیرید. به این ترتیب هزینه شما خیلی زیاد نخواهد شد.


- همانطور که گفته شد، خیلی هم در جستجوی کلاس خصوصی ارزان نباشید. بهتر است اگر مثلا قصد دارید زیان انگلیسی را آموزش ببینید با بهترین معلم های زبان انگلیسی کلاس داشته باشید. ممکن است نرخ هر جلسه تدریس ایشان بالاتر باشد اما در نهایت در زمان شما صرفه جویی خواهد شد که بسیار مهم تر است.


یک راهکار برای انتخاب معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب در سال 1402 و 1403


به عنوان مثال، اگر قصد دارید در سال 1402 و 1403 برای پیشرفت در درس ریاضی معلم خصوصی داشته باشید، در بالای صفحه اصلی همین سایت ایران مدرس کلمه ریاضی را وارد کنید تا لیست مدرسین خصوصی ریاضی به شما نشان داده شود. در ادامه از بین مدرسین ریاضی، بدون توجه به قیمت، 5 استاد عالی را انتخاب نمائید. در مرحله بعد، از بین این 5 استاد با معلمی که مناسبترین قیمت را پیشنهاد داده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. در همین سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم تمامی مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ارائه شده است.


مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی سال ۱۴۰۳ - کاملترین اطلاعات


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 25683 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image