ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
مشخصات مدرس
تدریس تخصصی زبان و ادبیات آلمانی توسط استاد بین المللی زبان آلمانی

تدریس تخصصی زبان و ادبیات آلمانی توسط استاد بین المللی زبان آلمانی

- با سابقه بیش از 15 سال تدریس در سطوح مختلف دانشگاهی و آموزشگاهی و موسسات معتبر در سطح ایران و اروپا و آموزش به بیش از دو هزار فراگیر از ایرانی و اروپایی با نتیجه صددرصد قبولی در آزمون های بین المللی
- تدریس زبان و ادبیات آلمانی با علمی ترین، جدیدترین و با کیفیت ترین متد روز مورد تایید اتحادیه اروپا مطابق استانداردهای CECR و GER به همراه آمادگی کامل برای تمامی آزمون های بین المللی
- برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین با بهترین کیفیت و تضمین نتیجه دوره ها از سطح صفر تا پیشرفته (A1 تا C2) ، دوره های تخصصی آمادگی مصاحبه های سفارت، شغلی و دانشگاهی.
- مدرس بین المللی زبان آلمانی به مدت 15 سال + دی وی دی آموزشی منتشر شده 16 ساعته در ایران
- مدرس زبان بین المللی اسپرانتو به مدت 8 سال + دی وی دی آموزشی منتشر شده 5 ساعته در ایران
- مدرس دروس تخصصی مهندسی مواد به مدت 9 سال در دانشگاه
- مدرس زبان تخصصی مهندسی مواد به مدت 5 سال
-
- عضو سازمان جهانی اسپرانتو
- عضو اتحادیه جهانی اساتید اسپرانتیست
- سابقه همکاری با سازمان جهانی یونسکو ، انجمن مهاجرت آلمان، موسسه مطالعات ملل
- رئیس سابق سازمان جوانان اسپرانتو ایران
- عضو هیئت علمی بنیاد علمی آموزشی درسواره

علی رنج پور
رشته تحصیلی: مهندسی متالورژی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: تهران
وضعیت تاهل: مجرد
شهر: تهران
هزینه تدریس: تماس بگیرید
سابقه کار: بیش از 15 سال
خوب است بدانید:
علی رنج پور، از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 9289 بازدید داشته است.
09108166848
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۱/۲
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بازدید: 9290

رزومه مدرس

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
0
هما امیرقاسمی ۱۴۰۳/۱/۹

من بصورت آنلاین به مدت ۶ ماه از اتریش با استاد کلاس داشتم برای دوره C1 و آزمون تستداف. در آزمون موفق شدم و تستداف ۵ گرفتم.‌ استادی دلسوز، با سواد و با شخصیت هستند و واقعا از بهترین های ایران. من مشاوره های فوق العاده مفیدی هم ازشون گرفتم.

0
0
ارغوان طهماسب ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

من در یک پروسه زمانی یکساله از صفر تا B2 آلمانی با استاد رنج‌پور گذروندم و سری اول در آزمون تلک قبول شدم. البته حدود یکماه هم در صف ثبت نام کلاسشون بودم. استادی بسیار باسواد، بزرگوار و باشخصیت عالی هستند. من واقعا لذت بردم از کلاسشون و کیفیت کارشون. واقعا ارزشمند هست وجود ایشون.

1
0
مهری اسعدی ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

من از این سایت استاد رنج پور رو پیدا کردم و در یک دوره کوتاه 15 جلسه ای آمادگی آزمون گوته B2 در کلاس ایشون شرکت کردم. ضعف های منو برطرف کردن و در مورد آزمون به خوبی کار کردن و من سری اول قبول شدم. من رضایت داشتم از کلاسشون و استاد با تجربه ای بودن. Lesen 84 Hören 81 Schreiben 87 Sprechen 86

0
0
سعیده محبی ۱۴۰۲/۱۱/۵

برای تقویت مکالمه و شرکت در مصاحبه شغلی با دکتر رنج پور کلاس گذروندم. کارشون فوق العاده هست و حرف نداره. خیلی با شخصیت، خوش اخلاق، با تجربه و دلسوز هستند. بسیار هم منصف هستند و بیشتر از تعهداتشون برای من کلاس برگزار کردند. خدا ازشون راضی باشه.

0
0
الهام مددی ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

ما چهر نفری در دوره آموزشی B1 پلاس و B2 در کلاس استاد رنج پور شرکت کردیم. در آزمون گوته هم قبول شدیم در دفعه اول. استاد خیلی با سواد و با تجربه ای هستند. خوش برخورد هم هستند.

1
0
نیما سجودی ۱۴۰۲/۹/۵

من و دوستم در یک بازه زمانی ۵ ماهه با استاد رنج پور دوره B2 و C1 گذروندیم و در آزمون TestDaF هم شرکت کردیم با موفقیت قبول شدیم. استاد فوق العاده با اخلاق و با سواد و با مهارت و خوش اخلاقی هستند و ما کاملا رضایت داشتیم.

0
0
مرادیان ۱۴۰۲/۸/۲۸

من برای آمادگی آزمون telc B2 در کلاس ایشان شرکت کردم، خوب بود آزمون رو قبول شدم. اما به نظرم بهتره آدم از اول با ایشون کلاس برداره فکر کنم اینطوری راحت تر بشه یاد گرفت.

0
0
سایه طالبیان ۱۴۰۲/۷/۳۰

استاد بسیار توانمند، با شخصیت، باسواد و فوق العاده ای هستند. من در طول فقط چهار ماه از صفر تا B1 آلمانی رو گذروندم با ایشون و با میانگین نمره ۹۱ مدرک گوته B1 گرفتم. خیلی عالی بودن. مشاوره های تحصیلی، مهاجرتی و کاری خوبی هم گرفتم ازشون. در کل فوق العاده عالی بود.

0
0
حسین صمدیان ۱۴۰۲/۷/۲۷

من قبلا در موسسه ای کلاس آلمانی رفتم، متاسفانه پایه ضعیف بود و در آزمون گوته با میانگین نمره ۴۵ افتادم. مجددا ثبت نام آزمون کردم و بعدش در اوج نا امیدی با استاد رنج پور آشنا شدم و یک دوره ۱۵ جلسه ای آزمون گذروندم و در کمال ناباوری طی فقط یک ماه کلاس با این استاد، از ۴۵ به ۸۶ رسیدم و با میانگین ۸۶ مدرک گرفتم. استاد بی نظیری هستند. فوق العاده با تجربه، با کیفیت، خوش برخورد و روحیه بخش. من مدیون ایشونم.

0
0
حسین جاهد ۱۴۰۲/۷/۲۶

من در یک دوره آموزشی B2 و C1 با استاد رنج پور کلاس گذروندم. نزدیک دوماه در صف ثبت نام بودم. اما ارزش صبر و هزینه داشت. در آزمون ÖSD C1 با نمره بالا و بسیار راحت قبول شدم و سطح صحبت کردنم متحول شد. استاد بسیار کاربلد، خوش اخلاق، باشخصیت و دلسوزی هستن. تجربه عالی ای بود برای من کلاس ایشون.

0
0
شیدا متقنی ۱۴۰۲/۷/۲۶

من حدود چهل روز در صف ثبت نام کلاس ایشان بودم. بعدش طی ۹ ماه از صفر تا B1 رسیدم، امتحان گوته دادم، با میانگین نمره ۹۲ قبول شدم. به نظرم استاد بسیار توانمند و عالی هستند. واقعا میشه گفت جزء برترین اساتید ایران هستند. کارشون حرف نداره و همچنین یک مشاور خوب هستند.

0
0
سارا عابدی ۱۴۰۲/۵/۱۳

سلام. کلاس هاشون نوبت ثبت نامش یک ماهه هست و من منتظر بودم کلاس بردارم اما استاد بسیار توانمند، ماهر، خوش اخلاق، با سواد و فوق العاده با کیفیتی هستند و واقعا بهترین استادی هستند که تجربه کردم. من قبلا در جایی دیگه تا سطح A2 آلمانی خونده بودم و سطح ضعیفی خصوصا در صحبت کردن داشتم. با آقای دکتر رنج پور آشنا شدم و در کلاس های ایشان شرکت کردم. یک دوره پنج جلسه ای ریکاوری و بعد سطوح B1 و B2 رو با ایشون گذروندم و مدرک B2 آزمون telc هم گرفتم. به نظرم استاد رنج پور واقعا بی نظیر بود کلاسشون. در تمامی مهارت ها به بهترین شکل ممکن من الان آلمانی بلدم. بهترین در ایران هستند از نظر تدریس و مشاوره.

1
0
الینا ۱۴۰۲/۵/۱۲

باسلام من سه بار در امتحان lesen سطح b2 مردود شدم و واقعا احساس ناتوانی میکردم تا این که باتوجه به نظرات دوستان که در سایت ایران مدرس درباره آقای دکتر رنج پور نوشته بودند تصمیم به شرکت در کلاسهای ایشان گرفتم و فقط با چهارجلسه مشاوره از طرف ایشان خدا را شکر موفق به قبولی در این تایل شدم واقعا راهنماییهای ایشان به من کمک کرد .پیشنهادم به تمام بچه هایی که درزبان آلمانی به مشکل برخوردند این هست که حتما زیر نظر استاد گرامی آقای دکتر رنج پور باشند تا به موفقیت برسند.با سپاس فراوان

1
0
مژگان سعادت ۱۴۰۲/۴/۱۶

من در یک بازه زمانی ۶ ماهه بصورت خصوصی با استاد رنج پور از صفر تا B1 آلمانی رو یادگرفتم و بلافاصله هم مدرک گوته گرفتم با میانگین نمره ۹۳. تمام مهارت هام هم عالیه، کاملا سلیس صحبت میکنم و بسیار حس عجیب خاصی دارم. برای خودمم باورش سخت بود در ۶ ماه اما با این استاد فوق العاده مثل آب خوردن ممکن. فقط میتونم بگم بی نظیر بود برام این تجربه. با کیفیت ترین و با سوادترین و با شخصیت ترین و ماهرترین استادی هستند که تا الان داشتم و واقعا میشه گفت بهترین استاد آلمانی هستن تو ایران و همچنین یک مشاور عالی برای زندگی و برنامه ریزی و مهاجرت. یک دنیا ممنون از استاد عزیز و همچنین ایران مدرس که باعث شد چنین استاد عالی رو پیدا کنم.

1
1
احسان جودی ۱۴۰۲/۲/۳۱

من بابت تقویت مکالمه خودم در یک دوره 20 جلسه ای با استاد رنج پور شرکت کردم و کیفیت صحبت کردن و مکالمه ام به کلی متحول شد. به نظرم بهترین و با تجربه ترین و متخصص ترین استاد آلمانی هستند. کارشون حرف نداره

0
2
شیدا نادی ۱۴۰۲/۲/۲۸

من در یک بازه زمانی 9 ماهه در کلاس استاد رنج پور خصوصی شرکت کردم و از صفر تا آخر B2 آلمانی رو یاد گرفتم و آزمون گوته دادم با میانگین نمره 94 قبول شدم. می تونم بگم واقعا بهترین و با کیفیت ترین استاد آلمانی ایران هستند. سایر دوستانم که به موسسات رفته بودند من در مقایسه با اونها در آلمانی خیلی خیلی بهتر و عالی تر هستم الان. تجربه بسیار خوبی بود کلاس های استاد.

0
0
امیرعلی ۱۴۰۲/۲/۱۶

من سه بار ازمون lesen b2 دادم و دفعه ی آخر 37 شدم و فک میکردم این اخره خطه برام ولی نا امید نشدم و با کلی شک و تردید با کمک های استاد عزیز و توانمند و داناییشون که واقعا کمک کننده بود برام بهم انرژی و انگیزه کافی دادن تا ادامه بدم و از روزی یک ساعت به روزی ده ساعت برسم منی که تو هیچ رده تحصیلی این حجم مطالعه نداشتم در نهایت روزه اخر استاد عزیز من رو با تست و راهنمایی اماده کردن و کاملا مهارت مواجه شدن با تست رو پیدا کردم و در نهایت نمره ۳۷ رو به ۷۳ تبدیل کردم امیدوارم همتون این حسه خوب رو تجربه کنید . و شک نکنید اکه میخواید این حجم تلاش رو بزارید نیاز به استاد توانمند و خونسردی مثل اقای رنجپور دارید تا بهتون ارامش و علم کافی رو برای ادامه ی مسیر بده و اصلا فکر نکنید کافی نیستید چون من تو ۱۳ روز نمره ام رو عوض کردم

0
0
سیمین منصوری ۱۴۰۲/۲/۹

من سه ماه در نوبت ثبت نام کلاس های استاد رنج پور منتظر موندم، اما به نظرم واقعا بسیار ارزش داشت. کلاس های فوق العاده با کیفیت، مفید و عالی. استادی بسیار توانمند و با شخصیت و با سواد و با تجربه هستند. از نظر من ایشون جز بهترین اساتید ایران هستند.

0
0
مرجان ۱۴۰۱/۱۲/۲۷

درود استاد گرامی بنده میخواستم مدرک B2بگیرم برای مهاجرت لطف بفرمایید راهنمایی کنید بنده را از سطح مبتدی تا B2 کلاس فشرده ۳ روز در هفته خصوصی حضوری آیا امکانش هست در تهران و چند ماه طول میکشه و هزینه هم ممنون میشم بفرمایید سپاس از شما

با سلام و احترام، لطفا از طریق واتسپ جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات کامل اقدام فرمایید. با تشکر

0
0
محمد عرفانی ۱۴۰۱/۱۱/۵

من با استاد رنج پور کلاس از B1 تا C1 داشتم و در آزمون C1 گوته هم به راحتی قبول شدم. با وجود عجله من، در طول ۳ ماه فقط من موفق شدم به گرفتن مدرک با کلاسها و مشاوره های عالی ایشان. استاد بسیار توانمند و باتجربه و با سواد و خوش اخلاقی هستند و بسیار منصف از نظر برگزاری کلاس، بیشتر از تعهداتشون کلاس برگزار کردند. من بی نهایت ممنونم از استاد عزیز و ممنونم از ایران مدرس که باعث شدند آشنا بشم و در این کلاس شرکت کنم.

0
0
مرجان محمدی نسب ۱۴۰۱/۱۱/۲

استاد بسیار عالی و فوق العاده ای هستند. در دوره آمادگی آزمون TestDaF Digital شرکت کردم و به راحتی قبول شدم‌. بسیار استاد با تجربه و توانمندی هستند.

0
0
فرشید اسکندری ۱۴۰۱/۱۰/۲۲

استاد بسیار عالی و فوق العاده. برای آمادگی آزمون گوته تمام نقاط قوت و ضعف من شناسایی و مطابق توانایی من و نحوه برگزاری آزمون و آموزش بسیار عالی مشکلات من برطرف کردن و بدون مشکل و استرس و با کمک ایشون آزمون با نمره بسیار خوب موفق به گرفتن مدرک زبان شدم.

0
0
زیبا کریم نیا ۱۴۰۱/۹/۲۷

من از یونان به صورت آنلاین با استاد رنج پور در آمادگی آزمون TestDaF شرکت کردم و با 15 جلسه کلاس آمادگی، به راحتی با نتیجه خیلی خوب و مورد دلخواهم قبول شدم. با وجود اینکه شاگرد ایشون نبودم و کلا در یونان آلمانی یاد گرفته بودم و پایه متوسطی داشتم، اما بر خلاف انتظارم در سری اول در آزمون قبول شدم و ادامه مسیر تحصیلی خودمو در آلمان مدیون استاد رنج پور هستم. به معنای واقعی کلمه استادی در تراز بین المللی و با کیفیت هستند و بسیار با تجربه، با حوصله و خوش اخلاق. و بسیار ممنونم از ایران مدرس که باعث شدند با چنین استادی آشنا بشم و تجربه خیلی خوبی کسب کردم.

1
1
بهاره شکوری ۱۴۰۱/۴/۳۰

استاد فوق العاده ای هستند. حدود دو ماه در نوبت ثبت نام کلاسهاشون بودم اما بعد از حضور تازه متوجه شدم کیفیت یعنی چی.استاد فوق العاده با شخصیت و با سواد و به معنای واقعی بهترین و برترین. مشاوره های بسیار خوبی هم ازشون گرفتیم در زمینه تحصیل و کار و مهاجرت. من واقعا معتقدم بهترین استاد ایران هستند و هم آلمانی یاد گرفتم هم درس زندگی و انسانیت.

0
0
علیرضا طبرسا ۱۴۰۱/۴/۳۰

من قبلا جای دیگه ای کلاس میرفتم و توی کلاس فقط از روی کتاب میخوندیم و میرفتیم فایل های صوتی کار نمیشد و تمرین شغایبن و اشپقشنی نداشتیم اما بعد از اینکه با استاد رنج پور آشنا شدم باهاشون کلاس گرفتم و چند وقتی هم در نوبت ثبت‌نام بودم تازه متوجه شدم زبان آلمانی یعنی چی و همه تایل ها با دقت بررسی شدند و با بالاترین کیفیت همه موضوعات و مسائل رو آموزش دادند همچنین در حین کلاس آزمون ها مفیدی برگزار می‌کردند و متوجه نقاط قوت و ضعف می‌شدند و مطابق اون آموزش میدیدیم تایم کلاس ها بسیار انعطاف پذیر بود و تا الان هیچ مشکلی وجود نداشته علاوه بر اون استاد بسیار با شخصیت و محترمی هستند و خارج از مباحث آموزش زبان مشاوره های درست و مفیدی رو در زمینه های مختلف بهم دادند .

0
0
روناس تهماسب ۱۴۰۱/۴/۲۷

من دو ماه در نوبت ثبت نام کلاس های استاد رنج پور بودم. بعدش در طول 6 ماه از صفر تا B2 رسیدم فشرده و مدرک OSD برای B2 با نمره عالی و بالا گرفتم. به معنای واقعی کلمه بهترین و برترین و باسوادترین و با تجربه ترین استاد آلمانی ایران هستند. فوق العاده بود کلاس ها. از استاد عزیز بی نهایت سپاسگزارم. با تدریس و مشاوره های خوبشون خیلی در مسیر موفقیت من سهیم بودند.

0
0
فرشته احمدیان ۱۴۰۱/۴/۲۴

من ساکن آلمان هستم و در مکالمه مشکل فراوانی داشتم. یک ماه با آقای مهندس رنج پور مکالمه کار کردم و به طور معجزه آسایی مشکلم حل شد. فوق العاده با کیفیت و با تجربه هستند. بهترین استادی هستند که در ایران باهاش کار کردم و باعث افتخارم بود از محضرشون بهره بردم.

2
2
مریم شاهمرادی ۱۴۰۱/۴/۱۸

بهترین استاد آلمانی ایران و برترین مشاور هستند بدون شک. من با استاد رنج پور آلمانی تا C1 کار کردم و از صفر تا C1 رو در یک سال رسیدم و خیلی عالی و اصولی یاد گرفتم. سابقه طولانی در تحصیل و یادگیری دارم و به جرات میتونم بگم بهترین و با کیفیت ترین استادی بودن که در محضرشون بودم. بی نظیر به معنای واقعی کلمه، با شخصیت و با سواد و مشاور دلسوز و تدریس فوق العاده. حیف هست کسی لذت حضور در کلاس های ایشان رو نچشه. انشالله همیشه سلامت و تندرست باشند.

0
1
حدیث موحد ۱۴۰۱/۴/۱۷

من از ابتدا تا آخر B2 افتخار داشتم در کلاس استاد رنج پور باشم. واقعا استاد بی نظیر، با سواد، با شخصیت و عالی هستند. در ۹ ماه B2 گرفتم با نمره بالا. به نظرم بهتر از این نمیشد. بهترین و با کیفیت ترین استاد آلمانی در ایران هستند بدون شک.

0
0
شاهین صامی ۱۴۰۱/۴/۶

من و همسرم در دوره B1 تا B2 کلاس های استاد رنج پور ثبت نام کردیم و کلاس رفتیم. به نظرم بی نظیر و بسیار عالی بود. استاد خیلی با تجربه و با سواد و فوق العاده ای هستند. در آزمون B2 هم شرکت کردیم و با نمره بالا مدرک ösd گرفتیم.

0
0
شیدا متقنی ۱۴۰۱/۳/۲۸

من تا سطح C1 از کلاس های استاد رنج پور بهره بردم. بهترین و باسوادترین و باتجربه ترین و با کیفیت ترین استاد آلمانی ایران هستند بدون شک و به شخصه تجربه کردم دیدم که تعریف ها از ایشان واقعی بود. واقعا برند آلمانی ایران هستند. هر جلسه به اندازه چندین جلسه بازده دارد.

0
0
سعید وادی ۱۴۰۱/۳/۲۴

من با 9 ماه آموزش به B1 رسیدم و در آزمون هم خیلی راحت قبول شدم. واقعا استاد رنج پور بی نظیر هستن و بی شک جز بهترین اساتید ایران هستند.

1
1
نگین تفتی ۱۴۰۱/۳/۲۰

استاد رنج پور بی نظیرترین و با کیفیت ترین استاد آلمانی هستند که تجربه کردم و واقعا میشه گفت برترین و بهترین استاد آلمانی ایران هستند و برند تدریس آلمانی در ایران.

0
0
سما خدابنده ۱۴۰۱/۳/۹

بسیار استاد توانمند و باتجربه ای هستند

0
0
مریم راشد ۱۴۰۱/۳/۸

فوق العاده ترین استاد آلمانی در ایران هستند. من از صفر تا آخر C1 در طول یک و نیم سال از کلاس های استاد رنج پور بهره بردم. فوق العاده عالی و با کیفیت و با شخصیت و بهترین هستند. در جلسه ششم داشتیم آلمانی کامل صحبت می کردیم و ایمیل کامل می نوشتیم. من خیلی استاد زبان تجربه کردم و معتقدم بهترین استاد آلمانی ایران هستند به نظرم.

1
0
سینا محمدیان ۱۴۰۱/۲/۱۷

من با استاد رنج پور تا آخر B2 آلمانی رو خوندم توی 9 ماه و بسیار عالی بودن و خیلی با شخصیت و خوش اخلاق و با سواد و عالی هستن منم واقعا فکر می کنم جزء بهترین استادهای ایران هستن فوق العاده بود کلاس ها

0
0
نگار مردانی ۱۴۰۱/۲/۱۴

استاد بی نظیری هستند یعنی جز با کیفیت ترین و باسواد ترین اساتید ایران هستند من با ایشان C1 آلمانی گرفتم و فوق العاده بودند و مخصوصا برای کسانی که از اول با ایشان کار کنند خیلی خوب هست.

0
0
ساناز لطیفی ۱۴۰۱/۱/۳۰

من 9 ماه از کلاس های استاد رنج پور بهره بردم و از صفر به B2 آلمانی رسیدم. کلاسها فوق العاده با کیفیت بود و استاد بی نهایت عالی و باتجربه و با شخصیت و با سواد. هم مشاور خوبی هستند هم استاد. واقعا میشه گفت برترین و با کیفیت ترین استاد در ایران می توانند باشند از همه لحاظ. سپاس فراوان دارم از استاد عزیز.

0
0
سیما نورایی ۱۴۰۰/۱۲/۲۶

برترین و بهترین استادی که تجربه کردم آقای رنج پور هستند. به نظرم بهترین و با کیفیت ترین استاد عالی آلمانی در ایران هستند. ۳ ماه در صف انتظار ثبت نام کلاسهاشون بودم اما ارزشش را دارد و برای من بی نظیر بود کلاسها. متشکرم از استاد عزیز.

0
0
محدثه حسینپور ۱۴۰۰/۱۲/۲۱

بهترین استادی که داشتم هستند. فوق العاده عالی، با شخصیت، با سواد، با تجربه و با کیفیت. به نظرم برترین استاد زبان و ادبیات آلمانی در ایران هستند.

0
0
محسن فلاح ۱۴۰۰/۱۱/۶

به معنای واقعی کلمه بهترین و برترین، با شخصیت ترین و با سواد ترین استاد آلمانی در ایران که باهاشون کلاس داشتم.

0
0
مونا خالصی ۱۴۰۰/۱۱/۲

من دوره آموزشی صفر تا B2 از کلاس های استاد رنج پور استفاده کردم و مدرک B2 رو فقط در 5 ماه گرفتم. از کیفیت و اخلاق و شخصیت استاد بسیار راضی هستم. فوق العاده مفید بود و بسیار با تجربه و باسواد هستند. به نظرم یکی از برترین اساتید ایران هستند.

1
0
محمدحسین توانا ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

من دوره آموزشی B1 تا B2 داشتم با آقای رنج پور. به نظرم بسیار با شخصیت، با ادب، منصف، باسواد هستند. در مقایسه با استادهای قبلیم، کیفیتشون اصلا قابل قیاس نیست، فوق العاده با کیفیت و مثمرثمر هستند و به معنای واقعی کلمه بهترین.

0
0
حمید امیری ۱۴۰۰/۹/۲۸

متخصص بلامنازع آلمانی در ایران هستند استاد رنج پور. خصوصا برای مکالمه. من برای مکالمه و تقویت مکالمه از کلاسهاشون بهره مند شدم، به معنای واقعی با سواد و مسلط هستند، من بسیار روان صحبت میکنم. بسیار در کارشون مهارت و تخصص دارند و به نظرم یکی از برترین اساتید ایران هستند.

1
0
سیده محدثه نورایی ۱۴۰۰/۹/۸

من در دوره A2 تا B2 به مدت ۶ ماه از کلاس آقای مهندس رنج پور استفاده کردم‌ و بی نظیر و فوق العاده بود کلاس. استاد بسیار حرفه ای، کاربلد، باشخصیت و باکیفیت هستند و به نظرم جز برترین ها در ایران.

0
0
حامد غفاری ۱۴۰۰/۹/۶

من تقریبا یک ماه در نوبت ثبت نام کلاسشون بودم بخاطر تعداد کلاس های زیادشون و موفق شدم از صفر تا B2 در مدت فقط 9 ماه با آقای مهندس رنج پور آلمانی بخونم و یادگرفتم و بلافاصله بعد از کلاس هم آزمون دادم و مدرک گرفتم. به نظرم بهترین گزینه برای یادگیری آلمانی میتونن باشن. بسیار با کیفیت و فوق العاده مفید با شخصیت عالی که کمتر میشه همچین کیفیتی پیدا کرد الان. هرطور حساب کنین ارزشش رو داره با ایشون کلاس بگیره آدم، فوق العاده با کیفیت هست کلاسهاشون. معتقدم سایر دوستان درست گفتن بهترین مدرس آلمانی ایران میتونن باشن ایشون.

1
0
سیما ثابتی ۱۴۰۰/۸/۲۳

من ساکن آلمان هستم و بعد از تجربه چندین استاد مختلف، برای دوره B1 تا C1 از کلاس های آقای مهندس رنج پور بهره بردم و سپس در آزمون OSD سطح C1 شرکت کردم و به راحتی با نمره بالا قبول شدم. کاش از همون A1 خدمتشون بودم. واقعا برترین و با سوادترین و با شخصیت ترین استاد ایران هستند و به معنای واقعی کلمه بی نظیر و فوق العاده.

1
0
سارا مهدیون ۱۴۰۰/۸/۱

من برای آمادگی در آزمون DSH در سطح C1 در سپتامبر 2021 با استاد رنج پور آشنا شدم و کار کردم و با 10 جلسه کلاس به راحتی در آزمون قبول شدم. به نظرم بسیار با سواد، با تجربه، با کیفیت و در عین حال با شخصیت هستند. به نظرم باید از اول با ایشان آشنا میشدم، واقعا برترین و بهترین در کارشون هستند.

2
0
امین عزیزی ۱۴۰۰/۷/۲۵

آقای مهندس رنج پور استاد بی نظیری هستند. بیشترین بازده یادگیری در کنار تدریس عالی و کیفیت بی نظیر استاد با شخصیت بسیار والا.

1
0
بهراد بخشی ۱۴۰۰/۷/۲۵

با سلام من چند ماهی هست که با استاد رنجپور دوره یادگیری زبان المانی رو شروع کردم و واقعا بنظرم به بهترین نحو این زبان رو یاد میدن و بعضی مسایل پیچیده رو برای زبان آموزان خیلی ساده تدریس میکنن

2
0
بهارك بخت آور ۱۴۰۰/۷/۱۷

با سلام. من حدود دو ماه است كه با استاد رنج پور دوره ي B2 رو ميگذرانم. بدون مبالغه ايشون استاد بسيار حرفه اي هستند. گذشته از تدريس خود دروس تكنيك هاي مهم و مفيد آمادگي براي امتحان رو ياد مي دهند. من در عرض اين مدت كوتاه خيلي تو صحبت و نوشتم پيشرفت كردم. ايشون بسيار خوش اخلاق هستند و با حوصله مطالب رو توضيح ميدهند. لازم ذكر كنم اگر تمام تكنيك هايي كه ياد مي دهند رو تمرين و رعايت كنيد بدون شك بهترين نتيجه رو خواهيد گرفت. بسيار از ايشون متشكرم و قدردان زحماتشون هستم ????????

2
0
سارا رهجو ۱۴۰۰/۷/۱۷

من به همراه دوستم دونفری از کلاس های آقای مهندس رنج پور در زبان آلمانی بهره مند شدیم. در مدت ۷ ماه از صفر تا B2 و قبولی در آزمون ÖSD B2 من با نمره ۹۶ از ۱۰۰ و دوستم ۸۹ از ۱۰۰ . بدون شک یکی از با کیفیت ترین، با سوادترین، با شخصیت ترین و با تجربه ترین اساتید ایران در آلمانی هستند. کلاس آنلاین با کیفیتی مثل حضوری و حتی بهتر. بی نهایت از استاد عزیز سپاسگزارم، لطفشان هیچ وقت فراموش نمی شود.

5
0
مریم باغبان ۱۴۰۰/۷/۱۴

من در یک دوره آمادگی برای آزمون ÖSD B2 در کلاس استاد رنج پور شرکت کردم. در بخش کتبی ۶۷ از ۷۰ و در بخش شفاهی ۲۸ از ۳۰ کسب کردم. در مجموع ۹۵ از ۱۰۰ شدم. به مفهوم واقعی کلمه یکی از بهترین و برترین اساتید آلمانی ایران هستند با برترین کیفیت، بیشترین حوصله و والاترین شخصیت. قدردان استاد گرامی هستم. بی نهایت سپاسگزارم.

4
0
حامد سعادت ۱۴۰۰/۷/۱۳

من به تازگی با استاد رنج پور یادگیری آلمانی رو شروع کردم، البته بگم که بعد از کلی تحقیق در مورد اساتید زبان آلمانی ایشون رو بهترین گزینه میدونم برای کسانی که به کیفیت و کاربردی بودن آموزششون اهمیت میدن. بسیار انسان با حوصله و با اخلاق و از همه مهمتر با معلومات بالا هستند که این انر راندمان زبان آموز رو هم در طول پروسه بالا می‌بره

2
0
سیدمرتضی محمدنیا ۱۴۰۰/۷/۱۱

من با آقای مهندس رنج پور دو زبان آلمانی و اسپرانتو کار کردم. واقعا لذت بردم از کلاسشون، تدریسشون، شخصیت و سوادشون. به جرات جزء بهترین های ایران هستند.

1
0
سیدرضا محمدیان ۱۴۰۰/۶/۳

باسلام آقای مهندس رنج پور با کیفیت ترین و باسوادترین و خوش اخلاق ترین استادی هستند که افتخار آشنایی و بهره مندی از کلاس هاشون رو دارم. هم در کلاس آلمانی ایشان شرکت کردم و هم درس تخصصی علم مواد مهندسی را کار کردم باهاشون. بسیار باسواد، روش تدریس عالی، کیفیت عالی و برخورد و شخصیتشون هم عالی. بنده با اساتید زیادی کار کردم، از نظرم ایشان جز بهترین های ایران هستند.

0
0
صبا راد ور ۱۴۰۰/۵/۲۲

سلام، آقای رنج پور بهترین و با کیفیت ترین استاد آلمانی هستند که من تجربه کردم. بعد از کار کردن با چندتا استاد میتونم بگم بدون شک جز بهترین اساتید آلمانی در ایران هستند هم از لحاظ سواد هم‌اخلاق هم شخصیت و هم کیفیت.

1
0
مهرداد ۱۴۰۰/۲/۳

باسلام آقای رنج پور به حق یکی از بهترین اساتید آلمانی ایران هستند و بسیار خوشحالم که آشنا شدم و از کلاسهاشون بهره بردم. در مدت زمان ۶ ماه از سطح صفر به B2 رسیدم و مدرک گرفتم با نتیجه عالی و مکالمه خوب. بینهایت از استاد عزیزم سپاسگزارم‌. حضور در کلاسهای استاد یک تجربه مفید و عالی هست.

1
0
مهرک واحدی ۱۴۰۰/۱/۳۱

استاد بسیار توانمند، با سواد و با شخصیتی هستند. در دوره های آلمانی شون شرکت کردم و عالی یاد گرفتم، در زمان کوتاه با نتیجه عالی و قبولی در آزمون B2 . در بین تمام اساتید زبانم تا الان، به جرات بهترین ایشون بودن. از زحماتشون کمال تشکر رو دارم.

1
1
شیما ۱۴۰۰/۱/۳۰

استاد بسیار توانمند و باسوادی هستند و همچنین بسیار باشخصیت و صبور. از دوره های آلمانی ایشون بسیار یاد گرفتم و عالی به معنای واقعی کلمه.

6
1
وحیدخیاطی ۱۳۹۹/۲/۶

باسلام و وقت بخیر. میشه بفرمایید برای رسیدن به سطح A2 چند جلسه باید بگذرونیم؟ و هزینه هرجلسه چقدرمیشه؟ باسپاس

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی