ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل ابتدایی تا دانشگاه سال 1403 و 1404

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل ابتدایی تا دانشگاه سال 1403 و 1404

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل ابتدایی تا دانشگاه سال 1403 و 1404

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل ابتدایی تا دانشگاه سال 1403 و 1404 توضیح داده شده است. قبل از اینکه در رابطه با پارامترهای موثر بر نرخ کلاس های خصوصی ریاضی توضیح داده شود، در ادامه تعدادی از قیمتهای درخواستی مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس برای کلاس های خصوصی ریاضی توضیح داده شده است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی و قیمتهای درخواستی اساتید بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


قیمت تدریس خصوصی ریاضی سال 1403 و 1404


در این مقاله در رابطه با هزینه کلاس های خصوصی سال 1403 و 1404 توضیح داده می شود. البته توجه کنید با کلیک بر روی لینک بالا لیست کامل مدرسین ریاضی و هزینه درخواستی هر استاد را می توانید مشاهده کنید.


تعدادی از قیمت های درخواستی مدرسین ریاضی


تعدادی از قیمت های درخواستی اساتید ریاضی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس در سال 1403 را در ادامه می توانید مشاهده کنید. می توانید قیمت های سال 1404 را حدود 20 درصد به نسبت این قیمتها بیشتر در نظر بگیرید.


تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی توسط معلم خانم در تهران


هزینه تدریس: ساعتی 380 هزار تومان



تدریس خصوصی ریاضی در تهران توسط کارشناس ریاضی / کارشناس ارشد مهندس صنایع - کلیه دروس ریاضی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم - تدریس کنکوری ریاضی


هزینه تدریس: 180 الی 300 هزار تومان به ازای هر جلسه


دبیر رسمی آموزش و پرورش با ۱۴ سال سابقه تدریس تخصصی دروس ریاضی پایه های هفتم، هشتم و نهم با مدرک فوق لیسانس.


هزینه تدریس: 170000 تومان


تدریس خصوصی ریاضی ششم تا نهم دبیر رسمی آموزش و پرورش ناحیه 2 اصفهان


هزینه تدریس: 240000


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای) هم مفید است.


تدریس ریاضیات و علوم مقطع دبستان (اول تا پنجم دبستان) به صورت کاملا خلاقانه با بازی و خلاقیت و ابزارهای کمک آموزشی قصه و شعر که باعث درک بهتر کودک از مفاهیم می گردد.


هزینه تدریس: جلسه ای 200 هزار تومان البته توافقی با توجه به تعداد جلسات درخواستی


تدریس مفهومی دروس ریاضی و فیزیک متوسطه توسط فارغ التحصیل مهندسی برق و مهندسی مکاترونیک دانشگاه تهران به روش کاملا مطمئن و تضمینی


هزینه تدریس: 500000


تدریس کلیه دورس ریاضیات در کلیه مقاطع در شیراز تدریس در کلیه دورس ریاضیات *** تقویتی* کنکور* نهایی* دانشگاهی* ارشد***


هزینه تدریس: 240000


تدریس ریاضی در تبریز با 13 سال سابقه تدریس


هزینه تدریس: هر جلسه 320000


مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل با نرخ ارزان


بررسی هزینه درخواستی مدرسین ریاضی سال 1403 و 1404


با توجه به قیمتهای ارائه شده در بالا موارد زیر حائز اهمیت است:


- اگر زمان هر جلسه تدریس را یک ساعت و نیم در نظر بگیریم نرخ هر جلسه کلاس ریاضی در سال 1403 از 180 تا 500 هزار تومان و بیشتر متغیر است و می توان گفت نرخ متوسط یک جلسه کلاس خصوصی ریاضی در سال 1403 حدود 400 هزار تومان و در سال 1404 حدود 500 هزار تومان است. البته بعضی از اساتید برجسته و برند ممکن است نرخ های بسیار بیشتری را درخواست نمایند.


- قیمت های درخواستی مدرسین ریاضی را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید مشخصات کاملی ثبت شده است. سعی کنید با یک استاد خوب کلاس داشته باشید هر چند هزینه کلاس های ایشان کمی بیشتر باشد.


- بعضی از اساتید که قیمت های بالا حدود 500 تا 900 هزار تومان را برای کلاس های خصوصی ریاضی در نظر گرفته اند ممکن است ادعا کنند که کلاس های ایشان تضمینی است. باید از استاد بپرسید منظورشان از تضمینی چیست؟ آیا کیفیت تدریس خودشان را تضمین می کنند یا نتیجه گرفتن شما را؟


- در همین سایت ایران مدرس در کنار رزومه کاری، سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی و ... برای استاد ریاضی شماره تماس مدرسین هم نمایش داده شده است. بنابراین می توانید با خود اساتید تماس بگیرید و حتی تقاضای تخفیف نمائید. در این وب سایت بدون واسطه می توانید با مدرسین در ارتباط باشید.


پیشنهاد می کنیم مطالعه نمائید: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی با نرخ ارزان


- بسیاری از اساتید ذکر کرده اند که قیمت کلاس ها به تعداد جلسات و مقطع تحصیلی بستگی دارد. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید می توانید تقاضای تخفیف بیشتری بکنید. وقتی تعداد جلسات بیشتر می شود معمولا اساتید برای هر جلسه هزینه کمتری را در نظر می گیرند.


- در سال 1403، سال 1404 و یا هر زمان دیگری با هر قیمتی می توانید استاد و معلم خصوصی داشته باشید و قیمت متوسط ذکر شده در این مقاله بر مبنای هزینه های درخواستی خود اساتید است. توجه داشته باشید که تلاش برای ارزان هماهنگ کردن کلاس ها باعث نشود با یک استاد نامناسب کلاس داشته باشید. چون هم هزینه و هم زمان شما هدر خواهد رفت.


- هزینه های ذکر شده در این بخش مربوط به کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در سال 1403 و 1404 که قرار است در منزل شاگرد برگزار شود ارائه شده است. کلاس هایی که به صورت آنلاین و اینترنتی برگزار می شود معمولا حدود 20 درصد هزینه پایینتری دارد. این مورد را هم در نظر داشته باشید.


کلام آخر


در این مقاله توضحات کاملی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل ابتدایی تا دانشگاه سال 1403 و 1404 ارائه شد. در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین ریاضی و قیمت درخواستی ایشان در کنار شماره تماس مستقیم هر استاد ارائه شده است.


حتما بخوانید: 5 روش برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با قیمت ارزان


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 17017 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image