ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی در سال 1402 و 1401

بهترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی در سال 1402 و 1401

بهترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی در سال 1402 و 1401

در این مقاله در رابطه با نرخ منصفانه و مناسب تدریس مجازی زبان انگلیسی و همچنین بهترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی در سال 1402 و 1401 توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید کلاس های اینترنتی زبان را با بهترین نرخ داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین آنلاین زبان خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین کلیک نمائید.


عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی


نرخ کلاس های مجازی زبان انگلیسی در سال های 1402 و 1401 به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند، از دانشگاههای بسیار خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند، مدرک TTC و آیلتس دارند و شاگردهای آنها در کلاس های قبلی بهترین نتیجه را گرفته اند مسلما با نرخ بالاتری تدریس را انجام می دهند. مجازی یا حضوری بودن کلاس ها هم بر قیمت کلاس ها اثر می گذارد. استادی که برای هر جلسه تدریس خصوصی زبان به صورت حضوری مثلا جلسه ای 300 هزار تومان را مشخص کرده است، مسلما اگر کلاس آنلاین را برای شما برگزار نماید با نرخ 200 هزار تومان هم موافقت خواهد کرد. هزینه کلاس های تضمینی به نسبت کلاس های معمولی بالاتر است. مثلا اگر می خواهید به صورت تضمینی در آزمون آیلتس نمره بالای 7 بگیرید باید حاضر باشید هزینه بیشتری را هم پرداخت نمائید.


پارامترهای بیشتری هم بر نرخ کلاس های زبان انگلیسی اثر می گذارد. به عنوان مثال در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج هزینه کلاس ها بیشتر است و اساتیدی که در این شهرها در زمینه تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی فعالیت دارند مسلما نرخ بیشتری برای کلاس های خودشان تقاضا می کنند. نکته بعدی اینکه کلاس هایی که برای یادگیری زبان در سطح پیشرفته برگزار می شود و مثلا برای آمادگی آزمون آیلتس و تافل برگزار می گردد به نسبت کلاس های معمولی مکالمه و گرامر زبان هزینه بیشتری دارد. نرخ کلاس های زبان انگلیسی کنکور هم به نسبت کلاس های زبان انگلیسی متوسطه بیشتر است.


حتما بخوانید: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 99 و 1400


در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین زبان انگلیسی خوب خانم و آقا نرخ کلاس ها مشخص شده است. بر روی لینک مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست اساتید مجرب زبان را مشاهده نمائید و قیمت درخواستی ایشان را هم ببینید. اگر در سال 1402 یا 1401 و هر زمان دیگری در جستجوی یک معلم زبان انگلیسی خوب و با تجربه هستید حتما لیست مدرسین را در همین سایت مشاهده نمائید و با قیمت مناسب می توانید یک استاد عالی برای خودتان انتخاب نمائید. نکته جالب دیگر اینکه برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است و می توانید بدون هیچ واسطه ای با خود اساتید زبان حرف بزنید. برای بسیاری از مدرسین فیلم نمونه تدریس هم ثبت شده است. کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی با بهترین قیمت در سال 1402 و 1401


اگر می خواهید در سال 1402 و 1401 بهترین نرخ را برای کلاس خصوصی زبان آنلاین داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:


1- اگر برای شرکت در امتحانات مدرسه و دانشگاه قصد دارید از کلاس های خصوصی زبان استفاده کنید حتما هر چه زودتر کلاس ها را شروع نمائید. در ایام امتحانات نرخ کلاس ها بیشتر خواهد شد و پیدا کردن معلم عالی با زمان آزاد هم کار آسانی نخواهد بود.


2- چنانچه برای موفقیت در زبان انگلیسی کنکور و کسب درصد بالا در جستجوی معلم خصوصی با نرخ مناسب هستید در نظر داشته باشید که با اساتید کاربلد کلاس را برگزار کنید. برای زبان انگلیسی کنکور که کسب درصد بالا در آن سرنوشت ساز است ریسک نکنید و قیمت را در اولویت دوم قرار دهید. سعی کنید با استاد خوب کلاس داشته باشید هر چند نرخ کلاس کمی بالاتر باشد. مطمئن باشید در نهایت به نفع شما خواهد بود.


3- توصیه می شود از کلاس های مجازی و آنلاین به جای کلاس حضوری استفاده نمائید چرا که تا 50 درصد می تواند ارزان تر باشد.


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1400 و 1401


4- لیست مدرسین را در همین سایت ایران مدرس با دقت بررسی کنید. اساتیدی بسیار عالی برای تدریس مجازی زبان در همین سایت حضور دارند که نرخ مناسبی را هم درخواست می نمایند.


5- اگر تعداد جلسات بالا نیاز دارید از استاد زبان خودتان درخواست تخفیف کنید. برای جلسات زیاد اساتید تخفیف در نظر می گیرند.


6- همزمان با برگزاری کلاس های آنلاین زبان انگلیسی خودتان برای مطالعه وقت بگذارید. به این ترتیب بهتر مطالب را یاد می گیرید و تعداد جلسات کمتری هم لازم می شود به گونه ای که در کل هزینه شما کمتر خواهد شد.


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 12 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


7- در نهایت دقت کنید که استاد خوب و فوق العاده ممکن است نرخ بالاتری را درخواست کند ولی در جلسات کمتری مطالب را به شما آموزش می دهد و کیفیت آموزش ایشان هم بیشتر است. در نتیجه ارزان بودن کلاس زبان انگلیسی را با داشتن بهترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین زبان در سال 1402 و 1401 معادل در نظر نگیرید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 757 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image