ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی قیمت کلاس تقویتی ریاضی به صورت آنلاین و حضوری

قیمت کلاس تقویتی ریاضی به صورت آنلاین و حضوری

قیمت کلاس تقویتی ریاضی به صورت آنلاین و حضوری

در این مقاله در رابطه با قیمت کلاس تقویتی ریاضی به صورت آنلاین و حضوری توضیحاتی ارائه می شود. اگر می خواهید برای یادگیری بهتر درس ریاضی از کلاس های تقویتی و خصوصی ریاضی استفاده کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


قیمت کلاس تقویتی ریاضی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند و برای تمامی مدرسین نرخ درخواستی ایشان و قیمت کلاس ها ارائه شده است. به عنوان مثال نرخ کلاس تقویتی ریاضی ابتدایی با کلاس تقویتی ریاضی دانشگاه متفاوت است. نکته دیگر اینکه کلاس تقویتی که به صورت آنلاین برگزار شود به نسبت کلاس حضوری هزینه کمتری دارد. هزینه کلاس های خصوصی و تقویتی ریاضی از 50 هزار تومان تا 300 هزار تومان و بیشتر برای 1 ساعت تدریس می تواند مفید باشد. بهتر است در همین سایت ایران مدرس با توجه به رزومه اساتید و نرخ درخواستی ایشان یک استاد و معلم خوب ریاضی برای خودتان انتخاب نمائید.


پارامترهای موثر بر حق الزحمه کلاس تقویتی و خصوصی ریاضی


حق الزحمه کلاس تقویتی و خصوصی ریاضی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اساتید تدریس خصوصی ریاضی برای وقتی که در نظر می گیرند قیمت های متفاوت و مختلفی را در نظر دارند. همانطور که در مقالات قبلی ثبت شده در همین سایت ایران مدرس هم ذکر شده است، یکی از بهترین راهکارها برای کسب اطلاع دقیق و به روز در زمینه قیمت و حق الزحمه تدریس خصوصی ریاضی این است که لیست مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس را مشاهده نمائید. اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس علاوه بر ارائه رزومه کاری و سوابق تدریس خودشان، در بخش هزینه تدریس در رابطه با حق الزحمه و هزینه کلاس های خصوصی ای که برگزار می کنند توضیح داده اند. بنابراین بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین ریاضی را در همین سایت ایران مدرس مشاهده نمائید و همچنین از قیمت کلاس های تقویتی ریاضی اطلاع حاصل کنید.


خوبی این روش آن است که در کنار قیمت کلاس ها رزومه اساتید را هم می بینید و می توانید بررسی نمائید که یک استاد با رزومه قوی چه حق الزحمه ای در نظر دارد و اساتید دیگر به چه صورتی قیمت را تعیین نموده اند و در عین حال قیمت هایی که مشاهده می کنید قیمت های به روز شده و جدید هستند. تعداد جلسات، سوابق تدریس و روزمه کاری استاد، آنلاین و یا حضوری بودن کلاس ها، زمان برگزاری کلاس ها و ... بر نرخ کلاس تقویتی ریاضی اثر می گذارد.


هزینه کلاس تقویتی ریاضی در تهران، کرج، مشهد، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران و قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل، ساعتی یا جلسه ای، به عوامل مختلفی بستگی دارد. وقتی تعداد جلسات بالایی نیاز دارید مدرسین هزینه هر جلسه را کمتر در نظر می گیرند. اگر فاصله محل سکونت مدرس با منزل شما زیاد باشد هزینه ها را بالاتر می گویند. پس با استادی کلاسها را هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی و موقعیتی به شما نزدیکتر باشد. در نهایت ارزان هماهنگ کردن کلاسها خوب است ولی مهمتر از آن این است که نتیجه بگیرید. بنابراین با یک مدرس و استاد خوب کلاسها را برگزار کنید هر چند قیمت کلاسهای ایشان کمی بیشتر باشد.


مطالعه کنید: بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟



کلاس تقویتی ریاضی با جلسه اول رایگان


بعضی از اساتید ثبت نامی برای تدریس ریاضی از ابتدایی تا دانشگاهی در همین سایت ایران مدرس ممکن است در توضیحات آگهی تدریس خودشان ذکر کرده باشند که جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت کار می کنند. اگر در رابطه با جلسه اول کلاس شک دارید و یا مطمئن نیستید با کدام استاد کلاس داشته باشید می توانید با این اساتید کلاس ها را هماهنگ نمائید. بعد از جلسه اول اگر راضی بودید ادامه خواهید داد. در ایران مدرس شماره تماس مدرسین تدریس خصوصی نمایش داده شده است. بنابراین می توانید با خود اساتید ریاضی تماس بگیرید و برای کلاس های خصوصی و تقویتی ریاضی از ایشان تخفیف هم بگیرید.


کلاس تقویتی ریاضی پنجم دبستان


کلاس ارزان یا استاد با تجربه و باسواد؟


دقت کنید اگر می خواهید برای تقویت پایه ریاضی، گرفتن نمره 20 و .... می خواهید از کلاس تقویتی استفاده کنید اولویت اول را برای این مطلب در نظر بگیرید که استاد خوبی داشته باشید و با یک معلم با تجربه و با سابقه کلاس ها را هماهنگ نمائید و فقط به نبال ارزان هماهنگ کردن کلاس ها نباشید. البته در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین ریاضی را می توانید مشاهده کنید و با هر قیمتی می توانید یک معلم خوب را انتخاب نمائید. ولی به هر حال در نظر داشته باشید که نتیجه گرفتن شما مهمتر است و بهتر است معیار اصلی شما برای انتخاب استاد این باشد که رزومه و سابقه کاری خوبی داشته باشد و خوب تدریس کند. هزینه پایین در اولویت بعدی قرار دارد.


هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) و هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی مورد بررسی قرار گرفته است.


قیمت کلاس تقویتی ریاضی ششم در تهران و کل ایران


هزینه و قیمت ریاضی ششم همانطور که گفته شد به عوامل مختلفی بستگی دارد. معلم های رسمی ریاضی پایه شش ممکن است نسبت به مدرسینی که رسمی آموزش و پرورش نیستند قیمت بالاتری برای کلاسهای خودشان درخواست نمایند. در همین وب سایت می توانید مدرسین رسمی آموزش و پرورش را هم مشاهده کنید. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند هم هزینه های بالاتری را برای کلاسهای خودشان درخواست می کنند. به هر حال در این وب سایت مشخصات مدرسین و سوابق کاری و رزومه آنها به صورت کامل ارائه شده است و می توانید قیمت درخواستی معلم ریاضی را با سوابق تدریس، رسمی یا غیر رسمی بودن، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسها و .... مقایسه کنید و در نهایت خودتان تصمیم بگیرید که هزینه درخواستی ایشان مناسب است یا خیر. به نظر می رسد بهتر است با اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند و بهتر می توانند شما را به نتیجه مورد نظر خودتان برسانند کلاس ها را هماهنگ نمائید هر چند کمی قیمت کلاسها بیشتر باشد.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های ریاضی ششم


نحوه هماهنگ کردن کلاسهای تقویتی ریاضی هشتم با قیمت مناسب و ارزان


همانطور که گفته شد راهکارهایی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید هم کلاسهای را با مدرسین خوب هماهنگ کنید و هم اینکه از این اساتید تخفیف خوبی بگیرید. به عنوان مثال اگر به معلم ریاضی شاگردهای دیگری معرفی کنید برای کلاسهای خودتان می توانید از ایشان تخفیف بگیرید. در حالت دیگر می توانید دو نفره در کلاسهای نیمه خصوصی شرکت کنید و به این ترتیب برای برگزاری کلاسها کمتر هزینه کنید. با مدرسینی هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر باشند و در نتیجه وقت آنها کمتر در مسیر تلف می شود و در نهایت حاضر خواهند بود هزینه کمتری از شما بگیرند. اوایل و اواسط ترم هم به نسبت ایام امتحانات کلاسها را با هزینه کمتر می توان هماهنگ کرد. راهکار دیگری که وجود دارد این است که خودتان هم همزمان با برگزاری کلاسهای تقویتی درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید تا هم از نتیجه گرفتن در امتحان ریاضی هشتم مطمئن تر شوید و هم تعداد جلسات کمتر و در نتیجه هزینه کمتری لازم باشد. برای مشاهده لیست معلم های ریاضی هشتم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی هشتم کلیک کنید.


این مقاله هم مفید است: کلاس تقویتی ریاضی هشتم


نکات تکمیلی برای داشتن کلاس های تقویتی ریاضی با نرخ مناسب



1- برگزاری کلاسهای خصوصی و تقوتی ریاضی را به ایام امتحانات که پیدا کردن مدرس خوب با وقت خالی سخت است و هزینه کلاسها هم معمولا بالاتر می باشد موکول نکنید. در طول ترم درس بخوانید و در کلاسهای خصوصی شرکت کنید تا هم با اطمینان بیشتری قبول شوید هم بتوانید مدرس خوب پیدا کنید و هم هزینه کلاسهای شما کمتر باشد.


2- اگر به عنوان مثال ساکن شرق تهران هستید با مدرسینی که ساکن غرب تهران هستند کلاس هماهنگ نکنید. مدرسینی که به لحاظ مکانی به خود شما نزدیکتر هستند چون در مسیر وقت کمتری را از دست می دهند کلاسها را با هزینه کمتری برگزار می کنند.


3- در کنار شرکت در کلاسهای تقویتی ریاضی خودتان هم درس بخوانید تا تعداد جلسات کمتری لازم باشد، به مدرس ریاضی خودتان شاگردهای دیگری را معرفی کنید و در عوض برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. با یکی از مدرسین هماهنگ کرده و یکی دو جلسه را با او برگزار کنید. اگر راضی بودید که چه بهتر در غیر اینصورت با مدرس دیگری هماهنک کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


4- تعدادی از مدرسین در بخش هزینه تدریس در همین سایت ایران مدرس عبارت توافقی را ذکر کرده اند و به این معنی است که سر قیمت کلاسها با شکا کنار خواهند آمد. البته حتما قیمتی را در نظر دارند ولی به هر حال می توانید از انها تخفیف بگیرید و با هم به توافق برسید. برای هماهنگی کلاس و پرسیدن هزینه دقیق کلاسها با این مدرسین باید تماس بگیرید.


5- هر چند که ارزان بودن و قیمت پایین کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی خوب و مطلوب است ولی نتیجه گرفتن شما در اولویت قرار دارد. اگر هزینه کلاسهای خصوصی کمی بالاتر بود ولی دیدید که مدرس ریاضی کارش را خوب انجام می دهد، در این حالت با رضایت مبلغ را پرداخت کنید.


6- به صورت معمول قیمت کلاس تقویتی ریاضی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. در شهرهای بزرگتر مشکلات ترافیکی بیشتر بوده و رفت و آمد برای مدرسین سخت تر می باشد. در ضمن هزینه ها در شهرهای بزرگتر بالاتر می باشد و در نتیجه هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس هم ممکن است بالاتر باشد. در این حالت از کلاس آنلاین استفاده کنید.




مطالعه راهکارهایی برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با بهترین قیمت هم مفید است.


بهترین نرخ کلاس تقویتی ریاضی آنلاین و حضوری


اینکه بهترین قیمت کلاس خصوصی ریاضی چقدر است به خود شما و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارید هم بستگی دارد و نمی توان به صورت قطعی در این زمینه عدد و رقمی را مشخص نمود. در واقع، مدرسین خصوصی ریاضی و سایر دروس برای ارائه درس وقت و زمان می گذارند و روی زمان قیمت مشخصی نمی توان گذاشت. مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و رزومه بهتری را هم ارائه نموده اند قیمتهای بالاتری برای کلاسهای خصوصی ریاضی مطالبه می کنند.


اگر می خواهید کلاسهای تدریس ریاضی را با قیمت بهتری هماهنگ کنید، کلاسها را در طول ترم هماهنگ کنید و به ایام امتحانات موکول ننمایید. علاوه بر بحث قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی، برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، به نسبت ایام امتحانات، نتیجه بهتری را برای شما در بر دارد و مطمئن تر هستید که نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. در ضمن در ایام امتحانات مدرسین درجه یک وقتشان پر شده است و نمی توانید با آنها هماهنگ کنید و از آنها وقت بگیرید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی


هزینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور و کلاس تقویتی کنکور


معمولا هزینه تدریس ریاضی کنکور به نسبت هزینه تدریس ریاضی دبیرستان و دانشگاه بالاتر است. دانش آموزان و اولیای آنها اهمیت بسیار زیادی برای کنکور قائل هستند و ترجیح می دهند کلاسهای خصوصی ریاضی را با مدرسینی برگزار نمایند که تجربه و سابقه بالایی داشته باشند و در عوض از نتیجه گرفتن خودشان مطمئن باشند. بنابراین هزینه بالاتری را هم پرداخت می نمایند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 9172 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image