ارتباط مستقیم با 30662 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب (بهترین راهکارهای تضمینی و امتحان شده)

نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب (بهترین راهکارهای تضمینی و امتحان شده)

نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب (بهترین راهکارهای تضمینی و امتحان شده)

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب و چگونگی مشاهده شماره تماس مستقیم بهترین معلم های خصوصی تهران و کل ایران راهکارهای عالی و تضمینی ارائه می نمائیم. اگر می خواهید با در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب بهترین نتیجه را در درس و تحصیل بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده شماره تماس مستقیم و لیست کامل بهترین اساتید تدریس خصوصی در همین سایت www.IranModares.com بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.


توضیحات کلی در رابطه با مزایا و نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب


داشتن یک معلم خصوصی خوب برای موفقیت در درس و تحصیل و یاد گرفتن هر مبحث، نرم افزار، درس و رشته ای بسیار مفید است. یک معلم خصوصی خوب و موفق نه تنها درس را عالی به شاگردهای خودش آموزش می دهد بلکه در کلاس های تدریس خصوصی در رابطه با نحوه درس خواندن، برنامه ریزی درسی و تحصیلی، موفقیت در تحصیل و ... به شاگردهای خودش مشاوره هم می دهد. بنابراین اگر می خواهید درس یا نرم افزار یا هر مبحثی را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت آموزش ببینید پیشنهاد می کنیم یک معلم خصوصی خوب و فوق العاده را از همین سایت ایران مدرس انتخاب نمائید.


اگر درخواست معلم خصوصی دارید و در جستجوی یک سایت فوق العاده برای انتخاب استاد هستید در همین سایت بهترین مدرسین تهران و کل ایران حضور دارند و برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان، نرخ کلاس ها، رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید و ... ارائه شده است. در ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس و معلم خصوصی خوب و با تجربه ثبت نام نموده اند. سعی کنید به دانشگاه محل تحصیل، رشته تحصیلی، سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و سایر اطلاعات ثبت شده برای اساتید دقت نمائید تا بتوانید در کمترین زمان یک استاد و معلم خصوصی عالی را برای خودتان انتخاب نمائید.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل


از ویژگی های یک معلم خصوصی خوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:


- فارغ التحصیل از دانشگاه خوب و معتبر داخل یا خارج ایران


- دارای سابقه و تجربه کاری بالا و سابقه تدریس در مدارس، آموزشگاههای معتبر، دانشگاه و ...


- دارای مدارک مرتبط با زمینه کاری خودش به عنوان مثال مدرک آیلتس یا TTC برای مدرسین زبان انگلیسی


- دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری با معدل خوب


- کسب رتبه خوب در کنکور یا دارای شاگردهای موفق قبلی برای مدرسین کنکور


- ارائه قیمت مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی و ارائه تخفیف مناسب برای تعداد جلسات بالا


- تعهد به کار و حمایت از شاگرد تا شب امتحان و تلاش جدی برای به نتیجه رساندن شاگرد


- دارای فیلم نمونه تدریس در همین سایت ایران مدرس برای آشنایی شاگرد و والدین با نحوه تدریس استاد قبل از شروع کلاس ها


در این وب سایت (ایران مدرس) قیمت درخواستی هر استاد برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس هم نمایش داده شده است و می توانید از طریق شماره تماس ثبت شده برای هر استاد مستقیم با خود ایشان حرف بزنید. در ایران مدرس با اطلاعات کامل و جامعی که ارائه شده است می توانید با آگاهی کامل معلم خصوصی خودتان را انتخاب نمائید و در ضمن ارتباط شما با مدرسین و معلم های خصوصی به صورت مستقیم و بدون واسطه خواهد بود چرا که برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است. با انتخاب یک مدرس و معلم تدریس خصوصی خوب می توانید به پیشرفت های قابل توجهی در درس و تحصیل خودتان برسید.


مطالعه این مقاله را هم پیشنهاد می نمائیم: چگونه مدرس و استاد خصوصی خوب پیدا کنیم؟



ممکن است شما در ذهن خودتان معیارهایی را برای یک معلم خصوصی خوب در نظر داشته باشید. با این وجود می توان گفت یک معلم خوب معلمی است که از دانشگاه معتبر و خوبی مانند دانشگاه تهران https://ut.ac.ir/fa، شریف، امیر کبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر و ... فارغ التحصیل شده است و سابقه کاری خوبی دارد. شاید شما خیالتان راحت تر باشد که با یک معلم و دبیر رسمی کلاس داشته باشید. به هر حال در همین سایت ایران مدرس معلم های رسمی آموزش و پرورش https://medu.gov.ir/ هم حضور دارند و در متن توضیحات تبلیغ خودشان ذکر کرده اند که دبیر و معلم رسمی هستند. در بسیاری از موارد شاگردهای معلم های ثبت نامی در ایران مدرس نظرات خودشان را ثبت نموده اند و با توجه به آن هم می توانید معلم خوبی را انتخاب کنید.


پیشنهاد می کنیم مطالعه نمائید: راهنمای گام به گام انتخاب معلم زبان انگلیسی در منزل


کلاس های خصوصی توسط مدرسین خوب و برجسته اگر آنلاین هم برگزار شود باز مزایای زیادی دارد. کلاس مجازی محدودیت زمانی و مکانی را از میان برداشته است. دانش آموزان و دانشجویان از تهران یا هر جای ایران می توانند با بهترین مدرسین و اساتید از هر جای تهران یا جهان کلاس خصوصی داشته باشند. در ضمن برای رفع اشکال اگر خود دانش آموزان یا دانشجویان بخواهند آن را انجام دهند ممکن است زمان زیادی را صرف کنند و به نتیجه نرسند. در حالی که یک معلم خصوصی خوب در کمترین زمان رفع اشکال را انجام می دهد و حتی اگر اشکال به پایه های قبلی مربوط شود آن را تشخیص داده و برطرف می نماید. در نتیجه، از این نظر هم در وقت و انرژی شاگرد صرفه جویی خواهد شد.


بهترین صفت برای معلم شاید این باشد که عاشق کار خودش است و با عشق و علاقه حرفه معلمی را انتخاب کرده است. اگر با بهترین معلم ایران و یا معلم های معروف ایران حرف بزنید و از ایشان در رابطه با کارشان سوال بپرسید خواهید دید که این اساتید با علاقه در رابطه با حرفه خودشان سخن می گویند. این افراد وقتی در کلاس درس حاضر می شوند زمان را از یاد می برند و غرق در درسی می شوند که تدریس می کنند.


حتما مطالعه نمائید: داشتن معلم خصوصی خوب چه مزایایی دارد؟


چرا داشتن معلم خصوصی خوب بسیار کمک کننده است؟


با در کنار داشتن یک استاد خوب می توانید دروس مختلف را در زمان کمتری یاد بگیرید چرا که این کلاس ها هدفمند است و معلم خصوصی مستقیما سراغ مباحث مد نظر شما و اشکالات پایه ای شما خواهد رفت. کیفیت کلاس های تدریس خصوصی به نسبت کلاس های گروهی بالاتر است و وقتی در این کلاس ها تلف نمی گردد. استاد و مدرس خصوصی خودش را با شاگرد هماهنگ می کند و برای شاگرد ضعیف مباحث پایه ای و برای شاگرد قوی سوالات و مباحث سطح بالاتر را درس می دهد.


برای افزایش معدل و گرفتن نمرات هم یک معلم خوب می تواند بسیار مفید باشد و با حل نمونه سوالات امتحانی مهم شاگرد خودش را کمک می کند. کلاس های خصوصی می تواند هم به صورت حضوری و هم مجازی یا آنلاین برگزار گردد و کلاس های آنلاین محدودیت زمانی و مکانی ندارد. اساتید مجرب و فوق العاده نه تنها تدریس را انجام می دهند بلکه به عنوان یک مشاور مجرب و متعهد شاگردهای خودشان را در مسیر رسیدن به موفقیت تحصیلی کمک می کنند.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: معلم خوب باید چگونه باشد و ویژگی های یک معلم خوب و نمونه



نحوه پیدا کردن و انتخاب استاد و معلم خصوصی خوب


برای پیدا کردن و انتخاب کردن یک مدرس خصوصی خوب باید به رزومه کاری و سابقه تدریس مدرس دقت کنید. اینکه مدرس در کدام دانشگاه درس خوانده است و یا مدرک تحصیلی ایشان چیست ممکن است مهم باشد. به عنوان مثال اگر شما در رشته مهندسی مکانیک تحصیل می کنید و برای آموزش درس استاتیک و یا مقاومت مصالح قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید، بهتر است با مدرسی کلاسها را هماهنگ کنید که ایشان هم در رشته مهندسی مکانیک و در یک دانشگاه خوب تحصیل کرده باشند.


یکی از پارامترهایی که روی انتخاب مدرس خصوصی توسط شما می تواند موثر باشد قیمت کلاسهای خصوصی باشد. مسلما یک مدرس و استاد خصوصی خوب در کنار ارائه تدریس با کیفیت، قیمت مناسبی را هم برای کلاسهای خصوصی درخواست می کند. بنابراین حین انتخاب مدرس خصوصی به قیمتها هم توجه کنید و با توجه به شرایط کلی مدرس، سوابق کاری، هزینه درخواستی و .... مدرس خصوصی مورد نظرتان را انتخاب نمائید.


یکی از عواملی که ممکن است بر انتخاب مدرس خصوصی شما موثر باشد این است که آیا مدرس به صورت رسمی در آموزش و پرورش فعالیت دارید و آیا دبیر رسمی و معلم رسمی آموزش و پرورش است یانه. بسیاری از والدین حین هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی برای فرزندانشان روی این نکته تاکید دارند که مدرس و معلم رسمی باشد. البته اکثر مدرسین رسمی معلمان خوب و با سابقه ای هستند ولی از بین مدرسین غیر رسمی هم حتما اساتید و مدرسین خیلی خوبی را می توان پیدا کرد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: تعریف و مفهوم تدریس از دیدگاههای مختلف و روش های نوین و جدید تدریس


این 3 نکته را هم مد نظر داشته باشید:


الف - اگر برای هر دو درس ریاضی و فیزیک به معلم خصوصی نیاز دارید، در بسیاری از موارد اساتیدی که تدریس خصوصی ریاضی انجام می دهند تدریس فیزیک را هم می پذیرند. اگر هر دو درس را با یک استاد داشته باشید، چون تعداد جلسات بیشتری لازم می شود می توانید برای هر جلسه تقاضای تخفیف کنید.


ب - با یک استاد که به لحاظ مکانی نزدیک به خودتان است کلاس برگزار کنید. به هر حال وقتی فاصله محل سکونت ایشان از منزل شما کمتر است چون زمان کمتری را در مسیر هستند، در نتیجه با قیمت کمتری هم برای شما کلاس برگزار می کنند. البته گزینه تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی را هم دارید.


ج - خیلی سعی نکنید که با پایینترین قیمت کلاس خصوصی را داشته باشید. حتما موافق هستید که برای دریافت خدمات با کیفیت بالا تا حدی لازم است هزینه ای متناسب با آن پرداخت شود. بنابراین در جستجوی یک استاد خوب باشید و حاضر باشید به تناسب آن مبلغ مناسبی را هم پرداخت نمائید.


مطالعه نمائید: ویژگیهای برتر یک مدرس تدریس خصوصی خوب و موفق



توصیه های تکمیلی برای هماهنگ کردن یک معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب


برای اینکه یک معلم خصوصی خوب داشته باشید باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید. در مرحله اول باید سعی کنید حدس بزنید چند جلسه کلاس خصوصی لازم دارید. حتما موافق هستید اگر به اندازه کافی زود شروع نکنید و دیر بجنبید بهترین معلم ریاضی تهران و کل ایران هم هم مثلا برای یادگیری درس ریاضی نمی تواند کمک زیادی به شما بکند. به حال ذهن شما هم ظرفیتی برای یادگیری دارد و بعضی از دروس مانند ریاضی و فیزیک هم برای یادگیری به زمان نیاز دارند. بنابراین قبل از اینکه در جستجوی یک معلم خصوصی خوب باشید باید سعی کنید با توجه به تعداد جلساتی که لازم دارید کلاس ها را در زمان خوب و مناسب شروع نمائید.


مثلا اگر برای درس شیمی قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی شیمی استفاده نمائید باید ابتدا یک ارزیابی داشته باشید که در چه قسمت هایی اشکال دارید و احتمالا چند جلسه کلاس لازم خواهد شد. اگر تعداد جلسات زیادی لازم است و در کلاس های اصلی خودتان حاضر نبوده اید و یا با درس شیمی میانه خوبی ندارید حتما باید زودتر شروع کنید. باید سعی کنید اگر درس را به صورت عمقی می خواهید یاد بگیرید کلاس های خصوصی را زودتر شروع نمائید. بنابراین در نظر داشته باشید که شما از کلاس های تدریس خصوصی یک انتظار معقول و منطقی می توانید داشته باشید و بهترین معلم هم اگر زمان کافی برای خودتان باقی نگذاشته باشید و خیلی دیر شروع کرده باشید شاید نتواند کار خاصی برای شما انجام دهد.


یکی از مواردی که در رابطه با انتخاب درست معلم خصوصی باید در نظر بگیرید این است که لزوما قیمت بالای ارائه شده توسط یک استاد به معنی خوب تدریس کردن ایشان نیست و اساتیدی که قیمت مناسبتری ارائه نموده اند هم ممکن است بسیار خوب تدریس کنند. از طرفی نباید فقط به فکر این باشید که ارزان ترین استاد را انتخاب نمائید و نباید اینگونه باشد که تنها ملاک شما برای انتخاب معلم خصوصی قیمت پایین کلاس های ایشان باشد. قیمت مناسب برای کلاس خوب است ولی به هر حال موارد دیگر مهم تر هستند.


مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی، لیست 20 استاد برتر تدریس خصوصی تهران و کل ایران


۱۰ ویژگی یک معلم خصوصی خوب را بشناسید


در ادامه ویژگی ها و خصوصیات یک معلم خصوصی خوب را توضیح می دهیم.


۱. دارای سابقه تدریس و تجربه کاری زیاد


۲. فارغ التحصیل از دانشگاه خوب و معتبر


۳. دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری


۴. تعهد به کار و حمایت از شاگرد تا شب امتحان


۵. استفاده مفید از کل زمان کلاس خصوصی


۶. ارائه مشاوره و برنامه ریزی درسی


۷. حضور به موقع در کلاس درس


۸. پاسخ به سوالات در خارج از زمان کلاس


۹. تلاش برای نتیجه گرفتن شاگرد با تمام توان


۱۰. جدیت در کلاس، ارائه تمرین و هدایت شاگرد به سمت موفقیت


توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است: ۱۰ ویژگی یک معلم خصوصی خوب را بشناسید



ویژگی ها و خصوصیات معلم خصوصی خوب زبان انگلیسی


بهترین مدرسین زبان سابقه کاری و تجربه بالایی دارند. به عنوان مثال استاد پریسا رستمی 17 سال و استاد میرزاخانی 19 سال سابقه تدریس دارند. برای مدرسین زبان داشتن تجربه بالا یک امتیاز مثبت به حساب می آید چرا که باعث می شود این اساتید برای زبان آموزان بعدی خودشان پخته تر و درست تر عمل نموده و تدریس با کیفیت تری هم داشته باشند. برترین مدرسین زبان خانم و آقا مدارک معتبر زیادی در زمینه آموزش و تدریس زبان انگلیسی هم دارند. به عنوان مثال خانم فرجی مدرک TEFL از دانشگاه تهران، استاد سینا موسوی مدرک آیلتس با نمره 8.5، استاد مهدی سخندان مدارک IELTS و TESOL و .... دارند.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی


برای تمامی مدرسین زبان اطلاعات بسیار کاملی در این وب سایت ارائه شده است و می توانید شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی اساتید را هم ببینید. اگر می خواهید تدریس خصوصی زبان با نیتیو داشته باشید و در جستجوی مدرس نیتیو هستید هم اساتید خوبی در این وب سایت همچون استاد یراقچیان حضور دارند. اکثر مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مدرک TTC هم دارند.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: معرفی 70 معلم خصوصی خوب و با سواد زبان انگلیسی و آیلتس در تهران و کل ایران


بسیاری از مدرسین مجرب زبان انگلیسی در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و تافل هم فعالیت دارند. تالیف و ترجمه کتاب، داشتن مدرک TTC، تسول و .. هم از ویژگی های دیگر معلم های خصوصی خوب آیلتس تهران و کل ایران است. تعدادی از این اساتید مدرک CELTA هم دارند و شاگردهای قبلی ایشان نتیجه بسیار خوبی در آزمون آیلتس گرفته اند و حتی برخی از مدرسین کارنامه شاگردهای قبلی خودشان را هم در همین سایت ایران مدرس ارائه نموده اند. یک استاد و معلم خصوصی خوب آیلتس که تجربه و سابقه کاری بالایی دارد و توانسته است شاگردهای زیادی را به نمره بالای 6 و 7 برساند مسلما برای شاگردهای جدید خودش هم عملکرد خوبی خواهد داشت.


چگونه معلم خصوصی خوبی باشیم (ویژه اساتید)


برای اینکه معلم خصوصی خوبی باشید مجموعه ای از عوامل را باید در نظر بگیرید. در مرحله اول باید در مسیر استعدادهای خودتان حرکت کنید. به عبارت دیگر باید سعی کنید دروسی را تدریس کنید که برای درس دادن آنها ساخته شده اید. اصلا در مرحله اول این سوال را از خودتان بپرسید که آیا تدریس برای شما کار خوبی است و به آن علاقه دارید؟ در دوران تحصیل بسیاری از ما پیش آمده است که برای دوستان و فامیل هایمان مطلبی را توضیح داده ایم. در همان تجربیات کوچکی که داریم مشخص شده است که آیا خوب می توانیم مطالب را منتقل کنیم و فن بیان خوبی داریم یا نه. البته فن بیان اکتسابی هم هست. اگر شما خودتان دانش اموز و دانشجوی زرنگی بوده باشید و در ایام تحصیل به دروس خودتان علاقه داشته اید و نمرات خوبی کسب کرده اید به احتمال زیاد در انتقال مطالب هم موفق عمل می کنید. به هر حال این را خودتان بهتر می دانید. از سر اجبار و بیکاری تدریس نکنید. ولی اگر به این کار علاقه دارید و در درس های خودتان خوب و موفق عمل کرده اید این زمینه کاری می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.


قبل از اینکه موارد بیشتری مطرح شود یک بار دیگر ویژگی های لازم برای موفقیت در تدریس خصوصی را با هم مرور می کنیم: 1- شروع فعالیت در این زمینه در صورت داشتن علاقه به کار تدریس خصوصی 2- انتخاب درست دروس تدریسی به گونه ای که پرمتقاضی باشد و خودتان هم به آن دروس علاقه مند باشید. 3- تسلط کامل و 100 درصدی بر دروسی که تدریس می کنید تا شاگردهای شما حفظ شوند. برای اینکه یک معلم خوب باشید این موارد را در نظر داشته باشید. برای ینکه در کار تدریس خصوصی موفق باشید و پله های موفقیت را به سرعت طی کنید دو ویژگی دیگر هم لازم است و می تواند از شما یک استاد خوب و موفق بسازد: 1- داشتن تعهد به کار و 2- پشتیبان و حامی بودن شاگردهایتان. موارد زیر هم مفید است:


- قبل از شروع كلاس هدف خود را از ارائه محتوی درس مشخص ‌سازيد.


- با یک‌ برنامه‌ریزی دقیق و داشتن طرح درس مناسب وارد کلاس شويد.


- دانش آموزان را از هدف آموزشی خود آگاه سازيد.


- از دانسته‌های دانش‌آموزان خود نسبت به محتوای آماده برای تدریس آگاه شويد و متناسب با آن تدریس خود را شروع کند.


- در هنگام ارائه مطالب از مباحث جذاب و علمی جهت تفهیم مفاهیم استفاده کند.


برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمائید: چگونه معلم خصوصی خوبی باشیم


توجه کنید که برای موفقیت در تدریس خصوصی و تبدیل شدن به یک معلم خصوصی خوب و برجسته فقط تدریس خوب مهم نیست. باید خوب و به جا تدریس کنید. باید مطالبی را ارائه کنید که اشکال شاگرد شما را بر طرف کند و او را به نتیجه مطلوب برساند. مطلب دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که نتیجه گرفتن شاگرد یا شاگردانتان برایتان مهم باشد. تا سر جلسه امتحان به لحاظ روحی او را همراهی کنید. حتی پیگیر نمره ای که کسب می کند باشید. مرتب از خودتان بپرسید که آیا با این روندی که کلاسها پیش می رود، به نتیجه مطلوب می رسیم؟ اگر اینطور نیست، روندی اتخاذ کنید که مطمئن شوید شاگرد شما نتیجه می گیرد. به او تمرین و مسئله بدهید و حل آنها را از شاگردتان بخواهید. به صورت مداوم پیگیر میزان پیشرفت شاگردتان بوده و خودتان را به نسبت نتیجه گرفتن او متعهد بدانید.


مطالعه نمائید: چگونه یک معلم خوب باشیم و کلاس جذاب تری داشته باشیم؟


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image