ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی داشتن معلم خصوصی خوب چه مزایایی دارد؟

داشتن معلم خصوصی خوب چه مزایایی دارد؟

داشتن معلم خصوصی خوب چه مزایایی دارد؟


در این مقاله در رابطه با اینکه داشتن معلم خصوصی خوب چه مزایایی دارد و اینکه چگونه می توانیم یک معلم خصوصی خوب و فوق العاده داشته باشیم توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در درس و تحصیل موفق شوید یک معلم خصوصی خوب می تواند بسیار کمک کننده و موثر باشد.


برای مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.


معلم خصوصی خوب باعث صرفه جویی در وقت و زمان شما می شود


کلاس های خصوصی چون در منزل برگزار می شود از تلف شدن وقت شاگرد در مسیر رسیدن به و برگشت از کلاس جلوگیری می کند. برای کلاس های آموزشگاهها و موسسات شاگرد باید زمان زیادی را در مسیر رفت و برگشت از دست بدهد. اما در کلاس های خصوصی چون کلاس در منزل برگزار می شود این زمان برای شاگرد ذخیره می شود. خصوصا در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج که ترافیک سنگین وجود دارد این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند.


کلاس های خصوصی توسط مدرسین خوب و برجسته اگر آنلاین هم برگزار شود باز مزایای زیادی دارد. کلاس مجازی محدودیت زمانی و مکانی را از میان برداشته است. دانش آموزان و دانشجویان از تهران یا هر جای ایران می توانند با بهترین مدرسین و اساتید از هر جای تهران یا جهان کلاس خصوصی داشته باشند. در ضمن برای رفع اشکال اگر خود دانش آموزان یا دانشجویان بخواهند آن را انجام دهند ممکن است زمان زیادی را صرف کنند و به نتیجه نرسند. در حالی که یک معلم خصوصی خوب در کمترین زمان رفع اشکال را انجام می دهد و حتی اگر اشکال به پایه های قبلی مربوط شود آن را تشخیص داده و برطرف می نماید. در نتیجه، از این نظر هم در وقت و انرژی شاگرد صرفه جویی خواهد شد.


با توجه به مطالب گفته شده، داشتن یک معلم خصوصی خوب اگر بهترین راهکار برای یادگیری بهتر دروس و پیشرفت تحصیلی نباشد مطمئنا یکی از بهترین راهکارها است. داشتن استاد مجرب تدریس خصوصی به نسبت فیلم کمک آموزشی و کتاب کمک درسی بازدهی بیشتری دارد و در زمان کمتری نتیجه مطلوب حاصل می شود.



حتما مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی، لیست 20 استاد برتر تدریس خصوصی تهران و کل ایران


یک معلم خصوصی خوب در برنامه ریزی درسی هم به شاگردهای خودش کمک می کند



بهترین اساتید و مدرسین خصوصی در کلاس های خودشان فقط به تدریس و ارائه درس اکتفا نمی کنند بلکه در برنامه ریزی درسی و تحصیلی هم به شاگردهای خودشان کمک می کنند. دانش آموزان و دانشجویانی که از کلاس های تدریس خصوصی استفاده می کنند معمولا در نحوه مطالعه دروس و همچنین برنامه ریزی اشکال دارند و یک معلم خوب سعی می کند در این موارد هم از شاگردهای خودش حمایت کامل را به عمل آورد.


بنابراین اگر پیشرفت درسی و تحصیلی عالی را مد نظر دارید حتما از خدمات تدریس خصوصی آنلاین و حضوری مدرسین مجرب استفاده نمایید. برای یادگیری بهتر و سریعتر ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، زبان انگلیسی، عربی و یا هر درس دیگری استفاده از کلاس های خصوصی و در کنار داشتن یک معلم خصوصی متعهد و عالی بسیار مفید است. بهترین مدرسین چون خودشان در درس و تحصیل موفق بوده اند برنامه ریزی و مشاوره عالی هم به شاگردهای خودشان ارائه می نمایند. کلاس های خصوصی از مقطع ابتدایی تا دانشگاه می تواند برگزار شود و بسیار پربازده و مفید است.


بهترین معلم های خصوصی برای شاگردهای خودشان الگوهای خوبی هم هستند


یکی دیگر از مزایای داشتن معلم خصوصی خوب برای هر دانش آموز یا دانشجویی این است که چون شاگرد یک الگوی خوب و موفق در مقابل خودش می بیند بنابراین بیشتر باور می کند که می تواند در درس و تحصیل موفق شود و نتیجه بهتری می گیرد. به عنوان مثال دانش آموزی که می خواهد در درس ریاضی ۲۰ بگیرد وقتی با یک معلم خصوصی ریاضی موفق که خودش چندین بار در درس ریاضی در مقاطع مختلف ۲۰ گرفته است کلاس دارد بیشتر باور می کند که بیست گرفتن در ریاضی ممکن است و در نتیجه موفق تر خواهد بود. مدرسین خصوصی موفق و سطح بالا علاوه بر اینکه خوب تدریس می کنند الگوهایی هستند که به شاگردهای خودشان باور توانستن را القا می کنند.



به عنوان مثالی دیگر، فرض کنید زبان آموزی برای گرفتن نمره بالای ۷ در آزمون آیلتس در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی شرکت می کند. اگر معلم خصوصی آیلتس خودش مثلا در آزمون آیلتس نمره ۸ گرفته باشد علاوه بر اینکه تدریس چنین استادی عالی خواهد بود در کنار آن وقتی خود استاد نمره ۸ را کسب کرده است، گرفتن نمره ۷ برای زبان آموز کاری راحت و ممکن به نظر رسیده و زبان آموز با اطمینان بیشتری تلاش می کند. در نتیجه، در نهایت نمره بهتری هم خواهد گرفت.


مطالعه این مقاله هم مفید است: معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب و ارزان


معلم خصوصی خوب خودش را با شاگردش هماهنگ می کند و سطح کلاس را عالی تنظیم می نماید


از مزایای کلاس های تدریس خصوصی این است که استاد و معلم خصوصی خودش را با شاگردش هماهنگ می کند و این کلاس ها سرفصل و قالب مشخص و ثابتی ندارد. بهترین معلم های خصوصی تهران و کل ایران همواره تلاش می کنند با پرسیدن سوالاتی از همان جلسه اول کلاس سطح دانش، دانسته ها و توانایی شاگرد خودشان را تشخیص داده و متناسب با آن کلاس را پیش ببرند. بنابراین کلاس های خصوصی فقط برای دانش آموزان ضعیف نیست بلکه برای دانش آموزان و دانشجویان متوسط و حتی زرنگ هم این کلاس ها می تواند مفید باشد و متناسب با شاگرد مطالب انتخاب می شود. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com معلم های خصوصی خوب و مجرب از تدریس خصوصی ابتدایی تا متوسطه و دانشگاهی را با بهترین کیفیت و نرخ ارائه می دهند.


پیشنهاد می کنیم مطالعه نمایید: لیست اساتید خصوصی تهران و 10 بهترین معلم های خصوصی تهران آنلاین و حضوری


داشتن معلم خصوصی عالی به افزایش اعتماد به نفس شاگرد هم کمک می کند


فرض کنید در کلاس فیزیک دانش آموز یا دانشجویی به دلیل ضعف پایه ای و اشکالات زیادی که از پایه های قبل دارد مطالب را متوجه نمی شود. چنین دانش آموزی کم کم حتی به هوش خودش شک می کند و اعتماد به نفسش را از دست می دهد. در کلاس های تدریس خصوصی مدرسین مجرب با ارائه تدریس با کیفیت تلاش می کنند نه تنها مطالب درس مورد نظر را تدریس نمایند بلکه اشکالات پایه ای را هم رفع می کنند. به تدریج، با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی فیزیک یا هر درس دیگری دانش آموز کم کم مطالب را بهتر درک می کند و در کلاس های مدرسه هم بهتر متوجه خواهد شد. در نتیجه، نه تنها اعتماد به نفس از دست رفته دوباره بدست می آید بلکه حتی دانش آموز اعتماد به نفس بیشتری به نسبت بقیه هم پیدا می کند. یکی دیگر از مزیت های تدریس خصوصی این است که تعداد جلسات و زمان برگزاری کلاس های خصوصی توسط خود استاد و شاگرد مشخص می شود. به هر میزان که زمان لازم باشد می توان کلاس برگزار نمود. در کلاس های خصوصی می توان تمرینات متعددی را حل کرد و به صورت کامل بر درس مسلط شد.


مطالعه نمائید: تدریس خصوصی، موارد لزوم و فواید و مزایای آن


معلم خصوصی خوب تا شب امتحان از شاگرد خودش پشتیبانی و حمایت می کند


بهترین مدرسین تدریس خصوصی حامی شاگردهای خودشان هستند. این مدرسین تا شب امتحان پشتیبان شاگردهای خودشان هستند و حتی اگر لازم باشد شب امتحان یک جلسه رفع اشکال برگزار می نمایند. معلم خصوصی خوب یک هدف دارد و آن هم نتیجه گرفتن شاگردش است و در نتیجه از هیچ تلاشی برای محقق شدن آن فروگذار نمی کند. در بسیاری از موارد برگزاری یک جلسه کلاس خصوصی در روز قبل از امتحان بسیار موثر است و در نمره شاگرد تاثیر بسیار زیادی می گذارد. جلسه رفع اشکال می تواند به صورت آنلاین یا حضوری برگزار شود.



این مقاله هم مفید است: معلم خوب باید چگونه باشد و ویژگی های یک معلم خوب و نمونه


معلم خصوصی خوب نتیجه گرا است و شاگرد خودش را به بهترین نتیجه ممکن می رساند


همانطور که در بخش های قبل گفته شد، علاوه بر داشتن کیفیت تدریس بالا و روش تدریس جدید و خلاقانه، معلم خصوصی خوب تلاش می کند شاگرد خودش را به بهترین نتیجه ممکن برساند. مدرسین موفق شاگردهای موفق دارند و وقتی با این اساتید حرف می زنید لیستی از شاگردهای موفق قبلی خودشان را به شما نشان خواهند داد. بنابراین داشتن کلاس خصوصی با یک معلم خصوصی خوب می تواند برای پیشرفت تحصیلی هر دانش آموز و دانشجویی مفید باشد.


مطالعه نمایید: عوامل موثر در تدریس خوب و موفق و روشهای نوین و پویای تدریس


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با مزایای داشتن معلم خصوصی خوب


با توجه به مطالب ذکر شده در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب برای موفقیت در تحصیل بسیار مفید است و مزایای زیادی دارد. صرفه جویی در وقت و زمان شاگرد، کمک معلم خصوصی به شاگرد در برنامه ریزی و نحوه مطالعه درست، داشتن الگوی موفق و مناسب برای شاگرد و ... از مزایای داشتن معلم خصوصی خوب است.


در ادامه در رابطه با مزیت تدریس خصوصی و داشتن معلم خصوصی خوب مورد دیگری هم ذکر می گردد. در کلاسهای گروهی معمولا امکان پرسیدن تعداد زیادی سوال وجود ندارد. خیلی از اوقات به خاطر جوی که بر کلاس حاکم است دانش آموزان و دانشجویان ترجیح می دهند که اصلا سوال نپرسند. ولی در جلسات تدریس خصوصی به هر تعدادی می توان سوال پرسید و از طرفی جو حاکم بر کلاس تدریس بسیار راحتتر بوده و بنابراین دانش اموزان و دانشجویان در پرسیدن سوال مشکلی نخواهند داشت. در کلاسهای گروهی ممکن است دانش آموزی فکر کند که شاید سوالش خنده دار باشد و سوال خودش را هیچ وقت نپرسد و اشکالات درسی تا آخر باقی بماند.


برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید: فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل


منبع: مرجع انتخاب معلم خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 349 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image