ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 5 نکته مهم برای انتخاب درست بهترین معلم خصوصی

5 نکته مهم برای انتخاب درست بهترین معلم خصوصی

5 نکته مهم برای انتخاب درست بهترین معلم خصوصی


در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب بهترین مدرس و معلم خصوصی توضیحاتی ارائه می شود. اگر می خواهید برای موفقیت در امتحانات و کنکور یک استاد خصوصی عالی داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


۱. به سابقه کاری و رزومه مدرسین دقت کنید


در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است و برای تمامی مدرسین می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان را مشاهده کنید (کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی). برای اینکه با یکی از بهترین معلم های خصوصی کلاس داشته باشید باید به توضیحات ثبت شده توسط اساتید دقت نمایید. ببینید که هر استاد قبلا در کدام مدارس، آموزشگاه ها و یا دانشگاههایی تدریس را انجام داده است و چند سال سابقه کار دارد. به افتخارات و نتایج قبلی مدرسین دقت کنید و با استادی کلاس هماهنگ کنید که رزومه قوی و پرباری دارد. خوشبختانه در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است و انتخاب یکی از بهترین معلم های خصوصی کار راحتی است.


مطالعه کنید: ویژگی های بهترین معلم


۲. دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی اساتید را بررسی نمایید


برای تمامی مدرسین در این وب سایت مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل ایشان ثبت شده است. البته در صورت لزوم می توانید مدارک تحصیلی را هم از استاد درخواست کنید. سعی کنید با اساتیدی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب فارغ‌التحصیل شده باشند. بهترین مدرسین تدریس خصوصی معمولا خودشان در ایام تحصیل موفق بوده اند و به همین دلیل در کنکور رتبه خوبی آورده اند و توانسته اند در دانشگاه معتبر و سطح بالا قبول شوند. نکته بعدی اینکه وقتی مدرسی در دانشگاه خوب درس خوانده است در کلاس های اساتید باسواد و عالی حضور داشته است و بنابراین سطح سواد و دانش بالایی دارد.



۳. نظرات شاگردهای قبلی اساتید را مطالعه کنید


برای اکثر اساتید و مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس نظرات شاگردهای قبلی قابل مشاهده است. بهترین مدرسین شیمی، فیزیک، ریاضی و سایر دروس معمولا شاگردهای قبلی موفقی دارند. بنابراین اگر در بخش نظرات شاگردهای قبلی برای هر استاد ببینید که شاگردهای قبلی ایشان خوب نتیجه گرفته اند و از نتیجه کلاس راضی هستند می توانید این مورد را هم به عنوان یک امتیاز مثبت برای آن مدرس در نظر بگیرید و کلاس خصوصی را با ایشان هماهنگ نمایید. البته مجموع این عوامل را با هم در نظر بگیرید تا بتوانید با یکی از بهترین معلم های خصوصی کلاس داشته باشید.


حتما مطالعه کنید: راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل


۴. مشاهده فیلم نمونه تدریس هم مفید است


خبر خوب اینکه در همین سایت ایران مدرس برای اکثر مدرسین برتر فیلم نمونه تدریس ایشان ثبت شده است. یک یا دو دقیقه فیلم نمونه تدریس می تواند بیش از ۱۰ صفحه نوشته به شما در انتخاب معلم خصوصی مد نظرتان کمک نماید. رزومه و سوابق تدریس استاد را بررسی کنید و سایر موارد گفته شده در بالا را هم در نظر بگیرید و در نهایت با مشاهده فیلم نمونه تدریس از انتخاب خودتان مطمئن گردید. بهترین مدرسین تهران و کل ایران چون به کار خودشان اطمینان دارند فیلم نمونه تدریس هم ارائه کرده اند. در این وب سایت اساتید بسیار خوبی حضور دارند که دهها فیلم درج نموده اند. از این فیلم ها نه تنها برای انتخاب استاد خصوصی خودتان می توانید استفاده کنید، بلکه به عنوان فیلم کمک درسی و کمک آموزشی هم قابل استفاده هستند.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: معلم خوب باید چگونه باشد و ویژگی های یک معلم خوب و نمونه



۵. قیمت کلاس های تدریس خصوصی را هم مد نظر داشته باشید


خوشبختانه در کنار اطلاعات کامل دیگری که برای تمامی مدرسین در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است می توانید شماره تماس مستقیم هر استاد و قیمت درخواستی ایشان برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس را هم ببینید. نرخ کلاس های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و برای اساتیدی که در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند می توانید با ایشان تماس بگیرید و نرخ را بپرسید. پیشنهاد می شود فقط در جستجوی کلاس ارزان نباشید و تلاش کنید با یکی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی، زیست، عربی و یا هر درس دیگری که مد نظر دارید کلاس داشته باشید. اساتید برجسته ممکن است برای هر جلسه تدریس هزینه بیشتری درخواست کنند اما داشتن کلاس با چنین مدرسینی در نهایت به نفع شما خواهد بود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image