ارتباط مستقیم با 30695 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی خصوصیات و نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی با قیمت ارزان و منصفانه

خصوصیات و نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی با قیمت ارزان و منصفانه

خصوصیات و نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی با قیمت ارزان و منصفانه


در این مقاله در رابطه با خصوصیات و ویژگی های بهترین معلم های خصوصی ریاضی توضیح داده شده و در رابطه با چگونگی انتخاب آنلاین معلم خصوصی ریاضی با قیمت مناسب، منصفانه و ارزان هم توضیحاتی ارائه می گردد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری کلیک کنید.


خصوصیات و ویژگی های بهترین معلم های خصوصی ریاضی


در این بخش در رابطه با ویژگی های برترین اساتید خصوصی ریاضی توضیحاتی ارائه می شود و با استفاده از این توضیحات می توانید یک مدرس عالی را برای خودتان انتخاب نمائید.


1- فارغ التحصیل از دانشگاه خوب و معتبر


مدرسین برتر ریاضی خودشان از دانشگاههای خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، شریف، علم و صنعت، خواجه نصیر، امیرکبیر و سایر دانشگاههای معتبر دولتی شهرستان ها مانند دانشگاه تبریز، دانشگاه شیراز، صنعتی اصفهان و .... فارغ التحصیل شده اند. فارغ التحصیل شدن از دانشگاه معتبر بسیار مهم است چرا که در مرحله اول نشان می دهد استاد مد نظر شما در کنکور عملکرد موفقی داشته که توانسته است در دانشگاه خوبی قبول شود و در مرحله بعد تحصیل در یک دانشگاه سطح بالا باعث شده است استاد مد نظر شما سطح سواد بالایی داشته باشد. بنابراین بسیار خوب است که اگر در جستجوی یک مدرس فوق العاده ریاضی هستید، حتما به دانشگاه محل تحصیل استاد دقت نمائید و با مدرسی کلاس ها را هماهنگ کنید که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده باشد.


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ایشان ذکر شده است و در صورت لزوم می توانید مدارک مربوطه را از ایشان هم بخواهید. بسیاری از اساتید ریاضی و سایر دروس مدرک تحصیلی خودشان را هم ارائه نموده اند. در هر صورت، سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در ایام تحصیل فرد موفقی بوده اند و از دانشگاه عالی و معتبری فارغ التحصیل شده اند.



کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های آموزش و تدریس خصوصی ریاضی


2- دارای مدرک ارشد یا دکتری در رشته ریاضی یا رشته های مهندسی


مدرسین فوق العاده ریاضی در هر مقطعی معمولا دارای مدرک ارشد یا دکتری در رشته ریاضی و یا رشته های پرطرفدار مانند رشته های مهندسی هستند. اساتیدی که تا مقاطع بالا تحصیل را ادامه داده اند و توانسته اند مدرک ارشد یا دکتری بگیرند مسلما توانایی بالایی دارند و علاوه بر آن به درک بهتر و عمیق تری از مطالب رسیده اند. بنابراین اگر می خواهید ریاضی را به صورت مفهومی و پایه ای یاد بگیرید بهتر است با این اساتید کلاس داشته باشید. اگر در مقطع متوسطه (ریاضی هفتم تا دوازدهم) یا ابتدایی (ریاضی اول تا ششم) درس می خوانید واضح است که استادی با مدرک کارشناسی هم می تواند ریاضی را به شما آموزش بدهد اما باز اولویت را برای اساتیدی در نظر بگیرید که مدرک ارشد یا دکتری دارند.


نکته بعدی اینکه اگر خودتان در حال تحصیل در مقطع دانشگاه هستید و قصد دارید ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاه، آمار و احتمالات، ریاضیات مهندسی، معادلات دیفرانسیل و محاسبات عددی و ... را آموزش ببینید، در این شرایط بهتر است استاد شما حتما تحصیلات عالی داشته باشد. اگر در رشته مهندسی مکانیک (به عنوان مثال) تحصیل می کنید و می خواهید مثلا ریاضی مهندسی را در کلاس های خصوصی آموزش ببینید، بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که مدرک ارشد یا دکتری در رشته خودتان را دارد چرا که مثال هایی که برای یادگیری بهتر درس حل می کند مرتبط با رشته خود شما خواهد بود و به این ترتیب ارتباط بهتری با درس برقرار می نمائید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 12 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


3- دارای شاگردهای موفق قبلی


فرض کنید که می خواهید خودروی خودتان را برای تعمیر به یک تعمیرگاهی ببرید که از قبل شناختی نسبت به آنجا ندارید. اگر مشتری های قبلی آن تعمیرگاه را ببینید و ایشان از نحوه برخورد کارکنان و تعمیر خودروی خودشان راضی باشند مسلما شما هم دید مثبتی نسبت به آن تعیمرگاه پیدا کرده و ترجیح می دهید خودروی خودتان را برای تعمیر به آنجا ببرید. برای دریافت خدمات تدریس خصوصی ریاضی و یا هر خدمات دیگری هم همین عامل تاثیر زیادی روی انتخاب افراد دارد. اگر مدرس ریاضی کار خودش را آنقدر خوب انجام داده باشد که اکثر شاگردهای قبلی ایشان از نحوه تدریس استاد و نمره ای که در امتحان گرفته اند راضی باشند، مسلما شما هم ترجیح می دهید با ایشان کلاس ریاضی را هماهنگ نمائید.


اما چگونه می توان متوجه شد که شاگردهای قبلی یک استاد رضایت داشته اند و یا نتیجه خوبی گرفته اند یا خیر؟ در همین سایت ایران مدرس برای اکثر مدرسین و اساتید تدریس خصوصی مجرب می توانید نظرات شاگردهای قبلی ایشان را مشاهده نمائید. به عنوان مثال، صفحه این استاد خوب ریاضی را ببینید. در ضمن، بسیاری از مدرسین به صورت مستند نمرات شاگردهای قبلی خودشان را به شما نشان می دهند. اگر می خواهید از انتخاب استاد ریاضی خودتان مطمئن شوید بهتر است به نتایجی که شاگردهای قبلی ایشان گرفته اند هم توجه نمائید.


البته این عامل در کنار سایر موارد گفته شده باید مورد توجه قرار گیرد و به صورت کلی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی یا سایر دروس نباید تنها یک عامل را در نظر گرفت بلکه باید مجموعه مواردی که در این مقاله ذکر شده است را مد نظر قرار دهید. ممکن است یک مدرس ریاضی اکثر موارد گفته شده و خصوصیات ذکر شده را داشته باشد اما یکی دو مورد را نداشته باشد. در این حالت باز به تصمیم خودتان برای انتخاب معلم ریاضی بستگی دارد و در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند.


در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی ریاضی این فیلم را ببینید: شماره تلفن مستقیم بهترین معلم های خصوصی ریاضی تهران و کل ایران (آنلاین و حضوری)



4- دارای سابقه کاری و تجربه بالا در زمینه تدریس ریاضی


مدرسین خوب ریاضی معمولا دارای سابقه کاری و تجربه بالایی هستند. یک استاد ریاضی مجرب چون از قبل شاگردهای زیادی داشته است و در زمینه میزان گیرایی دانش آموزان و دانشجویان تجربه زیادی دارد برای شما هم در کمترین زمان می تواند روش تدریس مناسب را تشخیص داده و به گونه ای کلاس را پیش ببرد که برایتان بسیار مفید باشد. مدرسین با سابقه حین تدریس ریاضی به شاگردهای مختلف از مقاطع مختلف بازخوردهای مختلفی گرفته اند و بنابراین بهتر می دانند که برای هر شاگرد جدید چه روشی را در پیش بگیرند. بنابراین پیشنهاد می شود که اگر می خواهید ریاضی را عالی یاد بگیرید و در امتحان ریاضی نمره بالا و حتی 20 بگیرید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که در کنار داشتن ویژگی های ذکر شده در بالا، سابقه کاری زیادی هم داشته باشد.


البته مدرسین تازه کاری هم هستند که در کار خودشان عملکرد بسیار مناسبی دارند و خوب ریاضی را درس می دهند، اما در هر صورت، اگر بین دو استاد ریاضی شک کردید که با کدام مدرس کلاس ریاضی را هماهنگ کنید و این دو استاد تقریبا ویژگی های مشابهی داشتند، بهتر است با معلمی کلاس ریاضی را برگزار نمائید که سابقه کاری و تجربه بالاتری دارد. تمام این خصوصیات گفته شده تا اینجا را با هم در نظر بگیرید تا بتوانید در نهایت یک معلم فوق العاده برای خودتان انتخاب نمائید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین ریاضی سابقه کاری ایشان هم ذکر شده است.


مطالعه نمائید: 20 برترین اساتید ریاضی کشور برای تدریس خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری


5- تعهد به کار و حمایت از شاگرد تا شب امتحان


بهترین معلم های خصوصی ریاضی به کار خودشان متعهد هستند. این اساتید از هیچ تلاشی برای به نتیجه رساندن شاگردهای خودشان دریغ نمی کنند. در هر کاری، وقتی شخص ارائه دهنده خدمات صادقانه برای انجام درست و اصولی کار تلاش می نماید، این تعهد و صداقت ایشان جبران خواهد شد. مدرسین موفق و پردرآمد ریاضی مسئولیت نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان را به عهده می گیرند. واضح است که اگر شاگردی برای رفع اشکال فقط یکی دو جلسه قبل از امتحان از کلاس خصوصی استفاده کند شاید بهترین استاد هم نتواند در حالت وجود داشتن اشکالات پایه ای کار خاصی برای ایشان انجام دهد. اما برای شاگردی که از ابتدا یا اواسط ترم کلاس ریاضی را شرکت می کند یک استاد خوب باید مسئولیت نتیجه گرفتن ایشان را به عهده بگیرد و متعهدانه و صادقانه برای موفقیت در امتحان و کنکور به شاگرد خودش کمک نماید.


مدرسین برتر هیچ بهانه ای را از شاگرد خودشان نمی پذیرند و اگر شاگرد ایشان درس نخواند با همکاری با والدین کارها را به گونه ای پیش می برد که شاگرد در مسیر درست قرار بگیرد. مدرسین عالی ریاضی به شاگردهای خودشان تمرین می دهند و در فاصله زمانی بین کلاس ها هم از ایشان کار می خواهند. این مدرسین چون برایشان مهم است شاگردی که دارند نتیجه عالی بگیرد در طول برگزاری کلاس ها ارزیابی را مد نظر قرار می دهند و اگر روند پیشرفت شاگرد رضایت بخش نباشد روند تدریس و یا سایر عوامل موثر را تغییر می دهند.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: بهترین معلم ریاضی خانم، لیست 15 استاد و مدرس خصوصی ریاضی برتر خانم در تهران و کل ایران


6- فن بیان عالی و تدریس ریاضی در کمترین زمان ممکن


مدرسین برتر ریاضی ابتدایی، متوسطه (دبیرستان)، کنکور و ریاضیات دانشگاهی فن بیان بسیار عالی ای دارند و به همین دلیل در کمترین زمان بهترین کیفیت تدریس را ارائه می دهند. فکر می کنید فن بیان عالی چگونه برای یک استاد بدست می آید؟ اساتیدی که فن بیان عالی دارند و در کمترین زمان و با بهترین شیوه مطالب را به شاگردهای خودشان منتقل می نمایند به دو دلیل توانسته اند این ویژگی خوب را پیدا کنند. دلیل اول این است که بر درس ریاضی و مطالبی که ارائه می نمایند بسیار مسلط هستند. این اساتید به صورت پیوسته در حال مطالعه هستند و تسلط خودشان را بیشتر و بیشتر هم می کنند. بهترین دبیرهای ریاضی چون بر درس مسلط هستند، حین تدریس به درس فکر نمی کنند و حواسشان پیش این نیست که فلان مطلب چه چیزی را دارد توضیح می دهد و درس را خودشان کامل بلد هستند. اساتیدی که نصفه نیمه درس را بلد هستند نصف حواسشان پیش درک کردن مطالب است چرا که خودشان درس را خوب بلد نیستند و در نتیجه در انتقال مفاهیم هم خوب عمل نمی نمایند.


دلیل دومی که باعث می شود اساتید برجسته فن بیان بسیار خوبی داشته باشند این است که مطالب را از دید شاگرد خودشان می بینند و خودشان را با شاگرد هماهنگ می نمایند. این اساتید همان یکی دو جلسه اول با پرسیدن سوالاتی میزان توانایی و تسلط شاگرد را تشخیص داده و متناسب با آن تدریس می نمایند و در نتیجه شاگرد به خوبی مطالب را متوجه می شود. اساتید موفق به خوبی می دانند که برای هر شاگرد باید روش تدریس مختص ایشان را داشته باشند و برای همه ی افراد نسخه یکسانی نمی پیچند.


مطالعه نمائید: لیست 10 بهترین دبیرهای ریاضی ایران آنلاین و حضوری



7- دارای فیلم نمونه تدریس ریاضی


در همین سایت ایران مدرس برای اکثر اساتید خوب ریاضی که به صورت جدی در این زمینه فعالیت دارند فیلم نمونه تدریس ثبت شده است. در بالا لینکی ارائه شد که با کلیک بر روی آن می توانید ویدئوی نمونه تدریس مدرسین ریاضی را مشاهده نمائید. این فیلم ها را هم به عنوان فیلم هایی که به شما نشان می دهد که نحوه تدریس هر استاد چگونه است در نظر بگیرید و هم اینکه بسیاری از مباحث مهم ریاضی مانند معادله درجه 2، مثلثات، مشتق، حد و انتگرال، تابع، دنباله و سری، دستگاه معادلات و ماتریس ها و ..... در این فیلم ها آموزش داده شده است و نکات خوبی را از آنها می توانید یاد بگیرید.


مدرسین برجسته و سطح بالای ریاضی که در همین سایت ایران مدرس تعداد زیادی از این اساتید حضور دارند برای دروس تدریسی خودشان فیلم نمونه تدریس هم ثبت نموده اند. این اساتید چون به کار خودشان اطمینان دارند، از اینکه فیلم تدریس خودشان را ارائه کنند واهمه ای ندارند و در نتیجه برای دروس تدریسی خودشان در پایه های مختلف از جمله ریاضی ششم، هفتم، هشتم، نهم، دهم و ... فیلم تدریس ثبت نموده اند. ویدئوها بسیار برای تشخیص استاد خوب موثر هستند و شاید با یک فیلم کوتاه یک یا دو دقیقه ای بتوان نکاتی را از نحوه تدریس استاد درک نمود که با چند صفحه نوشته نتوان به آن رسید. اساتیدی هستند که جلسه اول تدریس را در صورت عدم رضایت شما رایگان برگزار می نمایند. اما اگر فیلم نمونه تدریس را در اختیار داشته باشید دیگر این سعی و خطا هم لازم نیست و می توانید با اطمینان بیستری استاد مد نظر خودتان را انتخاب نمائید.


چگونگی انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی با نرخ و قیمت ارزان


در این بخش در رابطه با نحوه انتخاب بهترین مدرس ریاضی با بهترین نرخ و با قیمت ارزان توضیحاتی ارائه می شود.


نکات ذکر شده در بخش قبلی را برای انتخاب استاد ریاضی مد نظر قرار دهید


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین لیست اساتید و مدرسین خصوصی ریاضی و سایر دروس ارائه شده است (کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین ریاضی در ایران مدرس). برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی از جمله مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی استاد، دانشگاه محل تحصیل مدرس ریاضی، سوابق تدریس و رزومه کاری، فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، شماره تماس مستقیم مدرسین ریاضی و نرخ درخواستی ایشان برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس ریاضی و .... در همین سایت ارائه شده است و می توانید یک استاد عالی با ویژگی های فوق العاده انتخاب نمائید. نکاتی که در بالا گفته شد را در نظر بگیرید و از همین سایت یک استاد فوق العاده ریاضی برای خودتان انتخاب نمائید. یک استاد با تجربه بالا که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و مدرک ارشد یا دکتری دارد می تواند باعث شود در نمره ریاضی شما افزایش قابل توجهی ایجاد گردد.


قیمت کلاس ریاضی را در اولویت دوم قرار دهید و در جستجوی یک استاد عالی باشید


اینکه بخواهید یک مدرس خوب ریاضی با قیمت مناسب داشته باشید بسیار خوب است اما اگر فقط قیمت کلاس ها را در نظر بگیرید و تاکید زیادی روی ارزان بودن کلاس ها داشته باشید ممکن است در نهایت از انتخاب خودتان راضی نباشید. بهتر است با توجه به ویژگی هایی که در بالا توضیح داده شد، ابتدا بدون در نظر گرفتن قیمت درخواستی مدرسین، 6 یا 7 استاد خوب را انتخاب نمائید. در ادامه از بین اساتید انتخابی خودتان با مدرسی که بهترین قیمت را درخواست داده است تماس بگیرید و کلاس ها را هماهنگ نمائید. برای اکثر اساتید قیمت درخواستی ایشان ذکر شده است و اگر یکی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را نوشته است می توانید مستقیم با خود ایشان تماس بگیرید و نرخ کلاس را بپرسید. در ایران مدرس شماره تماس مستقیم تمامی اساتید ارائه شده است. اینکه کلاس با قیمت ارزان و مناسب برگزار شود خوب است اما مهمتر از آن، این است که با یک مدرس خوب کلاس داشته باشید. مدرسین برجسته با کیفیت بهتر و در تعداد جلسات کمتر درس را به پایان می رسانند و در نهایت نمره بهتری هم خواهید گرفت. اساتید برجسته ممکن است قیمت هر جلسه را به نسبت سایر اساتید بیشتر در نظر گرفته باشند ولی بعضا هر جلسه ایشان به اندازه چند جلسه تدریس یک استاد معمولی مفید است و در نهایت برگزاری کلاس با چنین اساتیدی به نفع شما خواهد بود.


در زمینه قیمت کلاس های خصوصی ریاضی مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


فیلم نمونه تدریس ریاضی و نظرات شاگردهای قبلی را ببینید و مطالعه کنید


همانطور که گفته شد، برای اکثر مدرسین ریاضی با سواد و با تجربه حاضر در هیمن سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی ایشان ثبت شده است. برای اینکه بتوانید یک استاد خوب را انتخاب نمائید، فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی می تواند بسیار مفید باشد. به جای اینکه جلسه اول را برگزار کنید از طریق مشاهده ویدئوی نمونه تدریس می توانید به شناخت خوبی از استاد رسیده و انتخاب درست تری داشته باشید. همانطور که گفته شد، نظرات شاگردهای قبلی هم نشان می دهد که یک استاد چقدر در کار خودش موفق بوده است و می تواند ملاک مناسبی برای انتخاب معلم ریاضی باشد. البته دوباره تاکید می شود که تمام ملاک های گفته شده را با هم در نظر بگیرید تا در نهایت از انتخاب خودتان راضی باشد. بسیاری از مدرسین مجرب در همین سایت ایران مدرس فیلم های متعددی را ثبت نموده اند که علاوه بر نمونه ویدئوی تدریس برای آشنایی بیشتر با استاد می توانید به عنوان فیلم آموزش ریاضی هم از آنها استفاده نمائید.



جلسه اول کلاس را به صورت آزمایشی برگزار نمائید


اگر تمام موارد گفته شده را در نظر گرفته اید و استاد ریاضی خودتان را انتخاب نموده اید، در مرحله آخر نوبت به این می رسد که یک جلسه کلاس را برگزار کنید. جلسه اول می تواند به صورت آنلاین و یا حضوری برگزار گردد. بسیاری از مدرسین مجرب در صورت عدم رضایت شما جلسه اول مبلغی دریافت نمی کنند. اما در هر صورت، اگر جلسه اول هزینه هم پرداخت کنید، باز هم با در نظر گرفتن معیارهای ذکر شده در بالا به احتمال زیاد انتخاب شما انتخاب خوب و درستی بوده است و ضرر نمی کنید. تا یک جلسه کلاس برگزار نشود نمی توانید از انتخاب خودتان مطمئن شوید. اگر راضی بودید کلاس را ادامه دهید و اگر از نحوه تدریس رضایت نداشتید با استاد و معلم دیگری کلاس را هماهنگ نمائید. یک استاد خوب ریاضی در همان جلسه اول تدریس به گونه ای مطالب را ارائه می کند که برای شما قابل فهم و قابل درک باشد. بنابراین قبل از شروع کلاس مطالبی که گفته شد را در نظر بگیرید اما بعد از تصمیم گیری به منظور بیشتر مطمئن شدن 1 جلسه آزمایشی کلاس را برگزار نمائید.


حتما بخوانید: بهترین دبیر ریاضی کنکور، لیست 18 معلم و استاد برتر ریاضی کنکور خانم و آقا در ایران


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با ویژگی ها و چگونگی انتخاب بهترین مدرس خصوصی ریاضی


در این مقاله نکات متعددی در رابطه با ویژگی های بهترین مدرسین ریاضی که تدریس خصوصی ریاضی را به صورت آنلاین یا حضوری انجام می دهند ارائه شد. داشتن تجربه بالا، فارغ التحصیل شدن از دانشگاه معتبر و در رشته ریاضی یا رشته های عالی با مدرک ارشد یا دکتری، داشتن سابقه کاری زیاد، تعهد به کار و حمایت از شاگرد و .... از ویژگی های بهترین مدرسین خصوصی ریاضی است. البته ممکن است همه ی اساتید برجسته تمام این خصوصیات را با هم نداشته باشند ولی در هر صورت از این اطلاعات برای انتخاب یک استاد برتر ریاضی می توانید استفاده نمائید. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و مجربی حضور دارند و می توانید با بهترین نرخ یک استاد بسیار خوب را برای خودتان انتخاب نمائید. همانطور که گفته شد، فقط ارزان بودن کلاس ها نباید برای شما ملاک باشد و اگر استاد و معلمی رزومه و سوابق تدریس درخشان دارد با ایشان کلاس را هماهنگ کنید. ممکن است اساتید برتر نرخ هر جلسه تدریس ریاضی را بالاتر در نظر گرفته باشند اما در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بهتر درس را به پایان می رسانند و در نهایت داشتن کلاس با چنین مدرسینی به نفع شما خواهد بود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 503 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image