ارتباط مستقیم با 30588 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 20 نکته مهم و کلیدی برای داشتن معلم خصوصی آنلاین خوب و معتبر

20 نکته مهم و کلیدی برای داشتن معلم خصوصی آنلاین خوب و معتبر

20 نکته مهم و کلیدی برای داشتن معلم خصوصی آنلاین خوب و معتبر

اگر می خواهید در درس و تحصیل موفق باشید استفاده از کلاس های تدریس خصوصی مجازی بسیار مفید است. در این مقاله در رابطه با نحوه داشتن معلم خصوصی آنلاین خوب و معتبر توضیح داده می شود.

برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی آنلاین و حضوری در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

1- به سابقه تدریس اساتید توجه کنید و سعی کنید با یک معلم با تجربه کلاس داشته باشید. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند بهتر تدریس می کنند و با احتمال بیشتری می توانند شاگردهای خودشان را به نتیجه مطلوب برسانند.

2- قیمت کلاس را در اولویت اول قرار ندهید. با یک معلم خصوصی خوب و مجرب کلاس برگزار کنید هر چند هزینه کلاس های ایشان کمی بالاتر باشد.

3- نظرات شاگردهای قبلی اساتید را هم مطالعه کنید و با معلم کلاس داشته باشید که شاگردهای قبلی ایشان موفق و راضی هستند.

4- یک معیار عالی برای انتخاب معلم خصوصی، دانشگاه محل تحصیل مدرسین است. با استادی کلاس هماهنگ کنید که از دانشگاه خوب و معتبر فارغ التحصیل شده است.

5- از بین اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس توصیه می شود با اساتید ویژه که پس زمینه تبلیغ ایشان زرد رنگ است کلاس برگزار کنید.



مطالعه کنید: ویژگیهای برتر یک مدرس تدریس خصوصی خوب و موفق


6- شماره تماس معلم های خصوصی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. قبل از شروع کلاس با استاد حرف بزنید تا از انتخاب خودتان مطمئن گردید.

7- مشاهده فیلم نمونه تدریس خصوصی اساتید هم می تواند به شما در انتخاب معلم خوب کمک کند.

8- اگر در مقطع دانشگاه تحصیلی می کنید با استادی کلاس داشته باشید که هم رشته خودتان باشد و از دانشگاه عالی فارغ التحصیل شده باشد.

9- بهتر است با استادی کلاس خصوصی آنلاین برگزار کنید که مدرک ارشد یا دکتری دارد. این اساتید به صورت عمقی تر و مفهومی تر تدریس می کنند.

10- برای موفقیت در کنکور با معلمی کلاس برگزار کنید که خود ایشان در کنکور موفق بوده اند یا شاگردهای قبلی ایشان موفق بوده اند.

حتما بخوانید:
معلم خوب باید چگونه باشد و ویژگی های یک معلم خوب و نمونه

11- به عنوان مثال، اگر می خواهید در ریاضی کنکور بالای 80 درصد بزنید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان این درصد را کسب نموده اند.

12- سوابق تدریس و رزومه کاری اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس را با دقت بررسی کنید تا یک استاد خوب انلاین داشته باشید.

13- برگزاری جلسه اول بعد از در نظر گرفتن تمام این موارد می تواند برای آشنایی بیشتر با استاد موثر باشد. بسیاری از مدرسین جلسه اول را رایگان برگزار می کنند.




14- معلم خصوصی آنلاین می تواند برای پیشرفت در درس و تحصیل بسیار موثر باشد اگر در این موارد دقت نمائید.

15- اگر می خواهید در آزمون آیلتس نمره بالای 7 بگیرید بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که خودشان این نمره یا بالاتر از آن را کسب کرده باشند.

مطالعه
عوامل موثر در تدریس خوب و موفق و روشهای نوین و پویای تدریس هم پیشنهاد می شود.

16- بعد از انتخاب استاد با ایشان تماس بگیرید تا از اعتماد به نفس و نحوه حرف زدن ایشان از انتخاب خودتان مطمئن شوید.

17- بسیاری از اساتید مدرک تحصیلی و رزومه کاری خودشان را هم در همین سایت ایران مدرس ارائه کرده اند و می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب استاد باشد.

18- مثلا اگر برای درس فیزیک می خواهید یک معلم خوب داشته باشید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که متمرکز فیزیک را تدریس می کند تا استادی که درس های زیادی را درس می دهد.

19- معلم های خصوصی که انلاین تدریس می کنند و کتاب تالیفی، مقاله ISI، ثبت اختراع و ... دارند را در اولویت اول قرار دهید.  این موارد برای اساتید ثبت شده است.

پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه نمائید:
مقایسه و بررسی قیمت تدریس خصوصی به صورت آنلاین و حضوری

20- اگر نتیجه گرفتن برای شما حیاتی و بسیار مهم است می توانید با مدرسین تضمینی که در تبلیغ خودشان ذکر کرده اند نتیجه گرفتن شما را تضمین می کنند کلاس داشته باشید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1115 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image