ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین معلم خصوصی سال تحصیلی 1402 -1403 برای دروس مختلف

بهترین معلم خصوصی سال تحصیلی 1402 -1403 برای دروس مختلف

بهترین معلم خصوصی سال تحصیلی 1402 -1403 برای دروس مختلف


اگر در سال تحصیلی 1402 -1403 در جستجوی بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی هستید و می خواهید برای موفقیت در درس و تحصیل بهترین معلم خصوصی را در کنار خودتان داشته باشید ادامه این مقاله را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.


ویژگی ها و خصوصیات بهترین معلم های خصوصی


قبل از این که برای دروس مختلف بهترین معلم های خصوصی را معرفی نمائیم، در رابطه با ویژگی های بهترین مدرسین تدریس خصوصی تهران، کرج و کل ایران توضیحاتی ارائه می کنیم. بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، عربی، زیست و سایر دروس به کار خودشان علاقه دارند و کار تدریس را با عشق انتخاب نموده اند. به همین دلیل شاگردهای ایشان هم از حضور در کلاس چنین مدرسینی لذت می برند. این اساتید بر دروس تدریسی خودشان مسلط هستند و به صورت مداوم در حال یادگیری می باشند. فارغ التحصیلی از دانشگاه خوب و معتبر، داشتن مدرک ارشد و دکتری، داشتن کتاب تالیفی و مقالات علمی، سابقه کاری بالا و ... هم از ویژگی های دیگر این مدرسین برجسته می باشد.


برای اینکه در درس و تحصیل موفق باشید یا هر مطلبی که مد نظر شما است را در کمترین زمان و به درستی آموزش ببینید بهتر است با یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی کلاس داشته باشید. خیلی برای ارزان هماهنگ کردن کلاس ها و داشتن معلم خصوصی با نرخ ارزان تلاش نکنید بلکه در جستجوی یک معلم خصوصی خوب و عالی با نرخ مناسب و منصفانه باشید.


در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی ارائه شده است و شماره تماس مستقیم مدرسین هم قابل مشاهده می باشد. در ادامه سعی می کنیم برای دروس مهم و پرمتقاضی بهترین معلم های خصوصی را معرفی نمائیم.


بهتر است از کلاس های خصوصی در طول ترم استفاده کنید تا زمان کافی برای مرور و حل تمرین و مسئله داشته باشید. البته اگر خودتان درس را خوب خوانده اید و اشکالات جزئی دارید استفاده از کلاس های خصوصی اساتید برتر برای رفع اشکال در ایام امتحانات هم مفید است. کلاس های خصوصی می تواند به دو صورت آنلاین و یا حضوری (تدریس خصوصی در منزل) برگزار شود.


حتما بخوانید: ویژگی های بهترین معلم


به صورت خلاصه، از مهمترین ویژگی های بهترین معلم خصوصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:


1- دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری


2- فارغ التحصیل از دانشگاه خوب و معتبر


3- کسب رتبه خوب و رتبه برتر در کنکور


4- داشتن کتاب تالیفی و ترجمه کتاب یا مقالات علمی


5- دارای سابقه کار و تجربه بالا


6- دارای فیلم نمونه تدریس در همین سایت www.IranModares.com


7- تعهد به کار و تلاش برای نتیجه گرفتن شاگرد


8- در نظر گرفتن قیمت مناسب برای کلاس خصوصی


مقالات مرتبط، کلیک کنید:


بهترین معلم خصوصی، لیست 20 استاد برتر تدریس خصوصی تهران و کل ایران


20 بهترین معلم خصوصی کنکور 1402 و 1403


قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


بهترین معلم خصوصی ریاضی سال تحصیلی 1402 -1403


اساتید ریاضی و سایر دروس در همین سایت ایران مدرس مدرک تحصیلی خودشان و نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس هم ارائه کرده اند. بنابراین می توانید با اطمینان و آگاهی کامل معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در ضمن، در این وب سایت شماره تماس مستقیم اساتید هم ارائه شده است. از دیگر ویژگی های بهترین معلم های خصوصی ریاضی می توان به داشتن کتاب تالیفی، دارای سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاههای معتبر، دارای شاگردهای موفق قبلی و ... اشاره نمود.


در این بخش در رابطه با نحوه مشاهده لیست کامل بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی در سال تحصیلی 1402 -1403 توضیح داده شده است. بهترین مدرسین ریاضی سابقه کاری بالایی دارند و از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند. برای مشاهده بهترین مدرسین خصوصی ریاضی در سال تحصیلی 1402 -1403 بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


بهترین مدرسین ریاضی، لیست 17 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


بهترین مدرسین ریاضی خانم؛ لیست 12 معلم خصوصی ریاضی خانم برتر تهران و کل ایران


بهترین معلم های ایران و معلم های معروف ایران


بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)



بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی سال تحصیلی 1402 -1403


بهترین معلم های خصوصی زبان تهران و کل ایران معمولا مدرک ارشد یا دکتری دارند و در رزومه ایشان کتاب تالیفی، مقالات ISI، مقاله های ژورنالی و .... را می توانید مشاهده نمائید. این اساتید معمولا مدرک آیلتس یا تافل هم دارند و بعضا در این آزمون های معتبر نمره بسیار بالایی هم کسب نموده اند. مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس اطلاعات بسیار کاملی در رابطه با سوابق تدریس و رزومه کاری خودشان ثبت نموده اند و می توانید به صورت کاملا آگاهانه و با در دست داشتن اطلاعات کامل یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان تهران را برای خودتان انتخاب نمائید. شماره تماس مدرسین هم در همین سایت ارائه شده است و بعضا مدرسین فیلم نمونه تدریس هم ارائه کرده اند.


حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


در این بخش سعی کرده ایم تعدادی از بهترین مدرسین و اساتید زبان انگلیسی را معرفی نمائیم. از ویژگی های بهترین مدرسین خصوصی زبان می توان به داشتن مدرک ارشد و دکتری، فارغ التحصیلی از دانشگاه خوب، کسب رتبه برتر در کنکور، داشتن شاگردهای موفق قبلی و .... اشاره نمود. برای مشاهده بهترین مدرسین خصوصی زبان سال تحصیلی 1402 -1403 بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 21 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


بهترین اساتید تدریس خصوصی آیلتس و تافل سال تحصیلی 1402 -1403


اساتیدی که در این وب سایت معرفی شده اند جزو برترین و بهترین مدرسین آیلتس تهران و کل ایران هستند. این اساتید از دانشگاههای خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند و اکثرا دارای مدرک آیلتس با نمره بالای 7 و 8 هستند. بسیاری از مدرسین معرفی شده در این سایت مدرک TTC و TESOL هم دارند و با شرکت در کلاس های ایشان می توانید موفقیت خودتان را در آزمون آیلتس تضمین نمائید. از ویژگی های دیگر بهترین معلم های خصوصی آیلتس می توان به داشتن سابقه کار و تجربه بالای تدریس زبان و آیلتس در موسسات معتبر و دانشگاهها، داشتن مدرک Teaching IELTS، تالیف و ترجمه کتاب در زمینه آموزش زبان انگلیسی و آیلتس، داشتن شاگردهای موفق قبلی با نمره بالای آیلتس و ... اشاره نمود.


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی تافل و لیست 15 استاد خوب تافل در تهران و کل ایران


در ادامه نحوه مشاهده لیست کامل بهترین معلم های خصوصی آیلتس و تافل را ذکر کرده ایم. برترین مدرسین تافل و آیلتس خودشان مدرک تافل یا آیلتس با نمره بالا دارند. برای مشاهده بهترین مدرسین و اساتید خصوصی برتر آیلتس و تافل در سال تحصیلی 1402 -1403 بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403



بهترین معلم خصوصی فیزیک متوسطه، کنکور و دانشگاه سال تحصیلی 1402 -1403


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعال هستند. اساتید برجسته فیزیک خودشان به درس فیزیک علاقه دارند و در دانشگاه خوب و معتبر درس خوانده اند. از ویژگی های دیگر بهترین مدرسین فیزیک می توان به تسلط بر درس، تحصیل در رشته فیزیک یا رشته های مرتبط با آن در دانشگاه خوب، تعهد به کار، حمایت از شاگرد و ... اشاره نمود. اگر می خواهید با یکی از بهترین مدرسین فیزیک در سال تحصیلی 1402 -1403 کلاس داشته باشید بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


بهترین استاد فیزیک کنکور نظام جدید و لیست 20 دبیر خصوصی برتر فیزیک


بهترین مدرسین فیزیک (لیست 22 استاد و معلم خصوصی برتر فیزیک)


استاد خوب برای فیزیک و معرفی 15 معلم برتر فیزیک


اساتید برجسته و فوق العاده شیمی در سال تحصیلی 1402 -1403


بهترین معلم خصوصی شیمی کنکور و متوسطه معمولا خودش در شیمی کنکور موفق بوده است. اگر می خواهید شیمی کنکور را بالای 90 درصد بزنید سعی کنید با معلم کلاس داشته باشید که خود ایشان بالای 90 درصد و یا 100 در صد زده است. اگر می خواهید مطمئن باشید که برگزاری کلاس با یک استاد شیمی مفید خواهد بود از ایشان کارنامه کنکور خود استاد و یا کارنامه کنکور شاگردهای قبلی ایشان را بخواهید. اگر شاگردهای قبلی یک استاد شیمی نتیجه خوبی گرفته اند به احتمال زیاد ایشان یکی از بهترین گزینه ها به عنوان معلم شیمی کنکور خواهد بود. دانشگاه محل تحصیل استاد، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس، تجربه و رزومه کاری و سوابق تدریس و ... برای مدرسین شیمی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com ثبت شده است و می توانید برای انتخاب یکی از برترین اساتید از این اطلاعات خوب استفاده کنید.


اگر به معلم خصوصی شیمی نیاز دارید .... اگر می خواهید در امتحان شیمی نمره عالی بگیرید .... اگر قصد دارید شیمی کنکور را عالی بزنید .... در هر صورت در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین شیمی سال تحصیلی 1402 -1403 را معرفی نموده ایم. برای مشاهده لیست مدرسین برجسته شیمی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


بهترین مدرسین شیمی، لیست 12 استاد برتر شیمی


بهترین معلم شیمی کنکور، لیست 16 استاد خوب و فوق العاده تدریس خصوصی شیمی کنکور


بهترین فیلم های آموزش و تدریس شیمی کنکور 100 درصد رایگان


بهترین معلم خصوصی زیست شناسی سال تحصیلی 1402 -1403


اساتید برجسته و بهترین دبیرهای زیست شناسی تهران، کرج و کل ایران معمولا از دانشگاه های خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، دانشگاه تبریز، اصفهان و ... فارغ‌التحصیل شده اند. استادی که در دانشگاه خوب درس خوانده است مشخص است که خودش در کنکور موفق بوده و احتمالا در زیست کنکور درصد بالایی زده است و همچنین چون در دانشگاه خوب درس خوانده است سطح سواد، دانش و توانایی بالاتری دارد. بنابراین اگر می خواهید با یکی از بهترین مدرسین زیست شناسی متوسطه و کنکور کلاس داشته باشید به دانشگاه محل تحصیل استاد توجه نمایید. از ویژگی های دیگر اساتید برجسته زیست دبیرستان و کنکور این است که خود این اساتید در رشته زیست شناسی، پزشکی، دندانپزشکی و سایر رشته های مرتبط درس خوانده اند. بسیاری از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی که خودشان در زیست کنکور درصد عالی کسب نموده اند می توانند گزینه های بسیار خوبی برای انتخاب به عنوان معلم زیست باشند.


زیست شناسی اگر مهمترین درس نباشد بی گمان یکی از مهمترین دروس برای دانش آموزان رشته تجربی است. در کنار داشتن یک معلم خصوصی زیست شناسی خوب و مجرب می تواند به موفقیت در تحصیل و کنکور دانش آموز بسیار کمک نماید. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زیست فعال هستند. برای مشاهده لیست بهترین مدرسین زیست در سال تحصیلی 1402 -1403 بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


بهترین دبیر زیست کنکور نظام جدید و لیست 7 معلم و استاد برتر زیست شناسی


بهترین معلم زیست کنکور، لیست 20 استاد خوب و مجرب زیست شناسی کنکور


لیست 15 بهترین معلم زیست کنکور و بهترین دبیر زیست شناسی نظام جدید تهران و کشور



بهترین اساتید تدریس خصوصی عربی سال تحصیلی 1402 -1403


از جمله معروفترین اساتید عربی ایران می توان به ایادفیلی، امیرهورفر، عمار تاجبخش، پیمان بوذری، سهیلا خاکباز و .... اشاره کرد. بهترین معلم های عربی معمولا عاشق درس عربی و تدریس این درس هستند. این اساتید از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند و خودشان در درس و تحصیل موفق بوده اند. اساتید خوب عربی کنکور معمولا خودشان در کنکور عربی را بسیار خوب زده اند و شاگردهای موفقی هم در این زمینه داشته اند. اساتید برتر عربی مانند بشیر حسین زاده، مصطفی خاکبازان، حجت نیک سیرت، استاد عربی واعظی و ..... به صورت کامل بر این درس مسلط هستند و به صورت مداوم در حال یادگیری و مطالعه می باشند. البته داشتن کلاس عربی با اساتید مطرح و برند مانند میثم فلاح، مجید همایی، خطیبی، رحمانی عرب و ... هزینه بالایی دارد.


در همین سایت ایران مدرس هم می توانید معلم های بسیار خوبی را برای درس عربی مشاهده کنید و یک استاد عالی برای خودتان انتخاب نمائید. داشتن معلم عربی انلاین یا حضوری برای یادگیری سریع مکالمه عربی یا موفقیت در عربی کنکور بسیار موثر است. از بین دروس عمومی اکثرا دانش آموزان بیشتر از همه با درس عربی مشکل دارند. یک معلم خصوصی عربی خوب می تواند این مشکل را به آسانی برطرف نماید. برای مشاهده لیست بهترین مدرسین عربی بر روی لینک ها زیر کلیک کنید.


بهترین مدرسین عربی کنکور، لیست 11 استاد برتر عربی در تهران و کل ایران


بهترین معلم عربی و 8 استاد برتر تدریس خصوصی عربی آنلاین و حضوری


بهترین معلم خصوصی زبان فرانسه و آلمانی سال تحصیلی 1402 -1403


اگر در جستجوی بهترین معلم خصوصی زبان فرانسه و آلمانی سال تحصیلی 1402 -1403 هستید در این وب سایت مدرسین بسیار خوب، مجرب و حرفه ای حضور دارند. برای تمامی مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان فرانسه و تدریس خصوصی زبان آلمانی در این سایت می توانید رزومه کاری، سوابق تدریس و شماره تماس مستقیم ایشان را ببینید. برای مشاهده بهترین مدرسین زبان فرانسه و آلمانی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


بهترین اساتید خصوصی زبان فرانسه


اگر می خواهید یک معلم خوب و مجرب زبان فرانسه داشته باشید در مرحله اول به دانشگاه محل تحصیل استاد توجه کنید. بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در دانشگاه معتبر درس خوانده باشند. اساتیدی که دارنده ی مدرک a2. و b1 دلف فرانسه یا دارنده ی مدرک C2  بالاترین سطح زبان فرانسه، در حد نیتیو هستند را در اولویت قرار دهید. بسیاری از اساتید مدرک خودشان را در همین سایت ارائه نموده اند و یا می توانید برای اطمینان بیشتر مدارک لازم را بخواهید. اگر می خواهید برای آزمونهای DELF/DALF, TCF, TEF و .... آماده شوید بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که خود ایشان در این آزمون ها موفق بوده باشند و مدرک ارشد یا دکتری فرانسه دارند. اساتید بسیار مجرب در همین سایت ایران مدرس فعالیت دارند و بهتر است با مدرسین مجرب زبان فرانسه خانم یا آقا کلاس برگزار کنید. قیمت کلاس های خصوصی فرانسه را در اولویت بعدی قرار دهید و بهتر است بیشتر تاکید شما روی این باشد که استاد خوبی را هماهنگ نمائید.



مقالات مرتبط با بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان فرانسه:


بهترین مدرس زبان فرانسه در تهران و کرج، لیست 20 معلم خصوصی خوب زبان فرانسه


بهترین معلم خصوصی زبان فرانسه و لیست 10 استاد عالی و برتر زبان فرانسه


بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان آلمانی


اگر در جستجوی بهترین مدرسین زبان آلمانی و اساتید موسسه گوته در تهران هستید و می خواهید معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران یا هر جای ایران به صورت حضوری یا آنلاین داشته باشید در این وب سایت برترین مدرسین را می توانید انتخاب نمائید. بسیاری از مدرسین فیلم نمونه تدریس و معرفی خودشان را هم ارائه نموده اند. قیمت کلاس های آنلاین آلمانی به نسبت تدریس خصوصی در منزل کمتر است. بهترین اساتید زبان آلمانی تجربه کاری و سابقه زیادی در زمینه تدریس دارند و از دانشگاههای خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند.


مقالات مرتبط با بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان آلمانی:


شماره تماس 15 بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران


بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران و کل ایران، لیست 8 استاد خوب آلمانی


توصیه هایی برای تبدیل شدن به بهترین معلم خصوصی


اگر استاد و مدرس خصوصی هستید و می خواهید به یکی از بهترین معلم های خصوصی در زمینه کاری خودتان تبدیل شوید نکات زیر را مد نظر قرار دهید.


صادق باشید. این به ایجاد رابطه و اعتماد، دو عنصر حیاتی برای یک رابطه آموزشی موفق کمک می کند.


انعطاف پذیر باشید. این به معنای تمایل به تنظیم تکنیک ها و رویکردها برای مطابقت با سبک های یادگیری دانش آموز است.


صبور باشید. آنچه برای شما واضح یا آسان است ممکن است برای دانش آموز شما اینطور نباشد. یاد بگیرید که در گفتار یا زبان بدن خود ناراحتی خود را نشان ندهید.


شنونده خوبی باشید. یاد بگیرید که سرنخ هایی را در سخنان دانش آموز خود به دست آورید که به شما امکان می دهد بفهمید واقعاً چه احساسی دارد.


مایل باشید تجربیات خود را به اشتراک بگذارید. با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد آنچه که با آن مواجه شده اید، دانش آموز ممکن است از اینکه تنها نیست احساس آرامش کند. به اشتراک گذاشتن تجارب و درس های آموخته شده تاثیر زیادی در ایجاد اعتماد و حمایت دارد. همچنین به تقویت اعتماد به نفس دانش آموز کمک می کند.


مقالات مرتبط، مطالعه نمائید:


ویژگی های بهترین تدریس خصوصی


10 ویژگی بهترین معلم های تدریس خصوصی با درآمد بالا


همکار باشید. رابطه معلم و دانش آموز باید به عنوان یک مشارکت در نظر گرفته شود. شما آنجا نیستید که جای مربی را بگیرید. به دانش آموز اجازه دهید بداند که برای تکمیل مطالعه کلاسی و فردی با او کار می کنید.


نحوه یادگیری را به دانش آموز آموزش دهید. به عنوان یک معلم، هدف نهایی شما این است که به دانش آموز کمک کنید تا به یک یادگیرنده مستقل تبدیل شود. منبع: potsdam.edu


در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین معلم های خصوصی در سال تحصیلی 1402 – 1403 مشاهده فیلم زیر هم مفید است.



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 250 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image