ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 10 توصیه مهم برای انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب و خوب

10 توصیه مهم برای انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب و خوب

10 توصیه مهم برای انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب و خوب

در این مقاله 10 توصیه مهم برای انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب و خوب ارائه شده است. اگر در جستجوی یک استاد و معلم خوب تدریس خصوصی زبان انگلیسی هستید ادامه این مقاله را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان خانم و آقا بر روی لینک تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


مطالعه مقاله معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب هم مفید است.


1- لیست اساتید را به صورت کامل بررسی نمائید


در همین سایت ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس فعالیت دارند. بهتر است تا جایی که زمان به شما اجازه می دهد مشخصات تعداد زیادی از مدرسین را ببینید و با اگاهی کامل استاد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در این وب سایت برای تمام اساتید اطلاعات کاملی ارائه شده است.


این مقاله هم مفید است: نکات کلیدی انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب در منزل و آنلاین



2- مدرک تحصیلی اساتید را ببینید


در ایران مدرس (همین سایت) امکان ثبت مدرک تحصیلی و رزومه کاری برای اساتید فراهم شده است. می توانید مدرک تحصیلی اساتید را ببینید و انتخاب بهتری داشته باشید. توصیه می شود با اساتیدی که مدرک تحصیلی خودشان را ثبت نموده اند و از دانشگاه خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند کلاس داشته باشید.



رایگان دانلود کنید: دانلود گرامر و قواعد زبان


3- فیلم نمونه تدریس هم مفید است


علاوه بر مشخصات کامل و مدرک تحصیلی اساتید زبان می توانند فیلم نمونه تدریس خصوصی زبان خودشان را هم ثبت کنند. برای مشاهده نمونه ویدیوهای تدریس زبان بر روی عبارت فیلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مشاهده فیلم نمونه تدریس اساتید می تواند برای انتخاب معلم خصوصی راهنمایی بسیار خوبی باشد.


حتما بخوانید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و هزینه کلاس online زبان


4- به متن تبلیغ استاد دقت کنید


اساتیدی که به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند را از نحوه نوشتن متن تبلیغ ایشان می توان تشخیص داد. این اساتید متن تبلیغ را کامل نوشته اند و رزومه کاری و سوابق تدریس کاملی دارند. با اساتیدی کلاس داشته باشید که متن تبلیغ ایشان کامل نوشته شده است و رزومه پربار و سوابق تدریس خوبی دارند.


 


5- نظرات شاگردهای قبل اساتید را مطالعه نمائید


بسیاری از مدرسین نظرات شاگردهای قبلی خودشان را هم ثبت نموده اند. با مطالعه نظرات شاگردهای قبلی اساتید می توانید متوجه شوید که نحوه تدریس استاد به چه ترتیبی است. در کنار سایر مواردی که گفته شد نظرات شاگردهای قبلی اساتید هم می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب استاد خصوصی باشد.


مطالعه مقاله بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) هم مفید است.


6- اساتید ویژه را در اولویت قرار دهید


در ایران مدرس (همین سایت)، اساتید به دو صورت عادی و ویژه ثبت نام کرده اند. اساتید ویژه برای درج تبلیغ هزینه پرداخت کرده اند و در نتیجه به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی زبان را دنبال می کنند. توصیه می شود با اساتید ویژه کلاس داشته باشید تا نتیجه بهتری بگیرید.


در همین سایت ایران مدرس مقالات بسیار خوب دیگری هم ارائه شده است که برای انتخاب درست معلم خصوصی زبان می توانید به آنها مراجعه نمائید. دقت کنید که مهمترین عامل در خوب نتیجه گرفتن شما از کلاس های زبان این است که با یک استاد برجسته و عالی کلاس داشته باشید. بنابراین در انتخاب معلم خصوصی زبان خودتان بسیار دقت نمائید. در این زمینه مطالعه مقاله زیر هم پیشنهاد می شود.


مطالعه نمائید: معلم خصوصی زبان انگلیسی انتخاب نکنید! اگر این ویژگی ها را نداشته باشد


7- با اساتید انتخابی حرف بزنید


فرض کنید شما بعد از بررسی لیست مدرسین زبان 5 استاد را انتخاب کرده اید. از آنجائیکه در این وب سایت شماره تماس مستقیم اساتید ارائه شده است، می توانید با اساتید حرف بزنید و کلاس ها را هماهنگ کنید. حین تماس تلفنی متوجه خواهید شد کدام استاد به کار خودش اطمینان بیشتری دارد و بهتر است با چنین استادی کلاس داشته باشید.


8- هزینه کلاس را هم مد نظر داشته باشید


تمام اساتید ثبت نامی در ایران مدرس نرخ کلاس های خودشان را ذکر نموده اند. در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان مطالعه مقاله قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی مفید است. هزینه کلاس معیار اول شما نباشد اما در عین حال می توانید با اساتیدی کلاس داشته باشید که نرخ مناسبتری برای کلاس های خودشان در نظر گرفته اند.


9- سابقه کاری هم می تواند ملاک باشد


سابقه کاری مدرسین زبان هم می تواند ملاک خوبی برای تشخیص یک معلم زبان خوب باشد. بهتر است با اساتید مجرب کلاس داشته باشید. در عین حال، خودتان را محدود به این ملاک نکنید و در کنار سایر مواردی که گفته شد نیم نگاهی هم به سابقه کاری استاد داشته باشید. اگر دو معلم زبان شرایط کاملا مشابهی داشتند بهتر است ابتدا با استادی تماس بگیرید که سابقه کاری بالاتری دارد.


این مقاله خوب را هم از دست ندهید: 5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی


10- جلسه اول را برگزار نمائید


بعد از انجام بررسی های کامل در نهایت باید جلسه اول را با استاد زبانی که انتخاب کرده اید برگزار کنید تا متوجه شوید که نحوه تدریس ایشان خوب است یا نه. خوشبختانه بسیاری از اساتید در صورت عدم رضایت شما جلسه اول را رایگان یا نصف قیمت برگزار می کنند. البته این مورد را باید با استاد هماهنگ کنید. در نهایت با برگزاری اولین جلسه می توانید مطمئن شوید که استاد خوبی دارید یا نه. اگر مناسب نبود به معلم دیگری کلاس هماهنگ کنید و جای نگرانی نیست.


حتما ببینید: فیلم آموزشی - نحوه انتخاب بهترین معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی از ایران مدرس


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 918 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image