ارتباط مستقیم با 30659 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای موفقیت در آیلتس و مهاجرت

بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای موفقیت در آیلتس و مهاجرت

بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای موفقیت در آیلتس و مهاجرت


اگر در جستجوی بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران، کرج و کل ایران برای تدریس خصوصی زبان در منزل و یا به صورت آنلاین هستید، در هر صورت در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در تهران برای  موفقیت در آیلتس و مهاجرت توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


اگر مهاجرت کاری و تحصیلی را مد نظر دارید که به احتمال زیاد مدرک آیلتس با نمره بالای 6 و 7 را لازم خواهید داشت و باید از مدرسین مجرب آیلتس و کلاس های تدریس خصوصی آیلتس کمک بگیرید. چنانچه روش های دیگری را برای مهاجرت مد نظر دارید در این حالت هم تسلط بر زبان انگلیسی می تواند در زندگی روزمره برای شما بسیار مفید باشد و حتی بسیار لازم است. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که می توانند به شما برای یادگیری زبان انگلیسی کمک نمایند.


اساتید ثبت نامی در ایران مدرس دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، سوابق تدریس، افتخاراتی که کسب کرده اند، قیمتی که برای کلاس های خصوصی زبان در نظر دارند و اطلاعات کامل دیگری را هم ارائه نموده اند و می توانید با آگاهی کامل استاد زبان مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. شماره تماس مدرسین هم در همین سایت ایران مدرس نمایش داده شده است و می توانید بدون واسطه با خود اساتید تماس بگیرید و کلاس ها را هماهنگ نمائید.


اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی را در زمان کوتاهی یاد بگیرید و بر آن مسلط شوید و یا در یادگیری گرامر زبان اشکال دارید این کلاس ها برای شما کاملا مفید است. در کلاس های خصوصی، معلم زبان خودش را با شما هماهنگ خواهد کرد و مطالبی را ارائه می کند که برای شما مفید باشد. این کلاس ها انعطاف بالایی دارد و به صورت حضوری و آنلاین قابل برگزاری است. برای موفقیت در امتحان زبان، کسب درصد بالا در زبان کنکور و قبولی در امتحان های مهم مانند آیلتس و تافل هم می توانید روی کلاس های خصوصی حساب کنید.



خصوصیات بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی برای آیلتس و مهاجرت


یکی از مهمترین دلایل افراد برای یادگیری زبان انگلیسی و تسلط بر آن بحث مهاجرت و همچنین گرفتن نمره خوب و نمره بالا 6 و 7 در آزمون آیلتس است. اگر برای شرکت در آزمون آیلتس و یا برای مهاجرت زمان کمی را در اختیار دارید مسلما یکی از بهترین روش ها و حتی شاید بهترین روش این است که با یک مدرس و استاد خصوصی مجرب و با سواد کلاس داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس اساتید و مدرسین با تجربه و بسیار خوب و سطح بالایی حضور دارند. برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


بهترین معلم زبان انگلیسی معمولا سابقه کار و تجربه بالایی دارد. برای تمامی مدرسین در این وب سایت سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ارائه شده است. از ویژگی های دیگر بهترین مدرسین و اساتید زبان و آیلتس می توان به داشتن مدرک TTC و تسول، مدرک تافل و آیلتس با نمره خوب و بالا، فیلم نمونه تدریس در همین سایت ایران مدرس، داشتن کتاب تالیفی یا ترجمه کتاب، فارغ التحصیلی از دانشگاههای معتبر و .... اشاره نمود. معلم خصوصی زبان برای مهاجرت می تواند بسیار مفید باشد. خصوصا اگر با اساتید خوب و نیتیو کلاس داشته باشید در کمترین زمان شما را به سطح تسلط بسیار خوبی می رسانند. معمولا برای مهاجرت نمره آیلتس بالا را لازم دارید. برای مشاهده لیست مدرسین آیلتس بر روی تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید.


در این مقاله هم تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس را معرفی نموده ایم: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


تعدادی دیگر از ویژگی های معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب


یک معلم خوب زبان انگلیسی معمولا به تدریس و آموزش زبان علاقه زیادی دارد. دانش آموزان و دانشجویان با شرکت در کلاس معلم های زبان متوجه خواهند شد که آیا خود استاد به درس علاقه دارد و از تدریس آن لذت می برد یا نه. اساتیدی که زبان انگلیسی را دوست دارند و با علاقه آن را تدریس می کنند معمولا در این درس موفق تر هم هستند. علاوه بر علاقه به تدریس زبان، یک معلم خوب زبان انگلیسی به صورت کامل بر درس مسلط است و لهجه روان و خوبی هم دارد. اساتید با تجربه زبان دایره لغات وسیعی دارند و با تسلط کامل به تمامی سوالات پاسخ می دهند.


علاوه بر علاقه و تسلط و مهارت استاد موارد دیگری هم وجود دارد که می تواند به عنوان خصوصیات و ویژگی های یک معلم خوب زبان انگلیسی در نظر گرفته شود. اساتید خوب زبان انگلیسی به موقع در کلاس های خودشان حاضر می شوند و حتی به نسبت زمانی که از پیش برای کلاس تعیین شده است هم کمی بیشتر در کلاس می مانند. این اساتید شماره تماس خودشان را به شاگرد خودشان می دهند تا هر زمان مشکلی داشتند با ایشان در تماس باشند. اساتید موفق تدریس زبان به کار خودشان کاملا متعهد هستند و هر تلاشی را برای به نتیجه رساندن شاگردهای خودشان انجام می دهند.



مقایسه تدریس خصوصی آنلاین و در منزل برای یادگیری زبان انگلیسی


در تهران و کل ایران تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و یا به صورت آنلاین می تواند انجام شود. بازدهی تدریس حضوری بالاتر است اما تدریس آنلاین نرخ کمتری دارد. برای تمامی مدرسین زبان و سایر دروس می توانید قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای درخواستی توسط اساتید را ببینید. در نظر داشته باشید که در کنار شرکت در کلاس ها تلاش و کوشش خودتان هم لازم است. البته اساتید برتر معمولا شما را به سمت موفقیت هدایت می کنند و از شما تمرین می خواهند و در کلاس های خودشان بسیار جدی هستند.


اگر خودتان وقت کافی در نظر نگیرید بهترین استاد زبان انگلیسی جهان هم نمی تواند به شما کمک نماید. همانطور که گفته شد، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل نسبت به کلاس های آنلاین و اینترنتی بیشتر است اما بازدهی این کلاس ها هم بالاتر می باشد. سعی کنید قیمت پایین کلاس ها را در اولویت اول قرار ندهید و با یک استاد فوق العاده کلاس داشته باشید هر چند نرخ کلاس های ایشان بیشتر باشد. در همین سایت ایران مدرس در مقالات متعددی در رابطه با هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس توضیح داده ایم.


در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی این مقاله را بخوانید: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1401 و 1402


مزایای داشتن کلاس های تدریس خصوصی زبان با مدرسین ایرانی


قصد مهاجرت به هر کشوری را که دارید بهتر است با همین اساتید ایرانی و داخل ایران کلاس زبان داشته باشید چرا که این مدرسین بسیار مسلط هستند و در حد نیتیو زبان را بلد هستند و از طرفی نرخ کلاس های خصوصی ایشان در مقایسه با مدرسین سایر کشورها بسیار مناسب تر می باشد. کلاس های خصوصی زبان می تواند به صورت آنلاین و یا حضوری برگزار شود. هزینه کلاس های آنلاین کمتر است و این کلاس ها انعطاف بیشتری دارد. به این معنی که در هر زمان و مکانی قابل برگزاری است. کلاس های خصوصی و تدریس خصوصی زبان در منزل به صورت کلی بازدهی بیشتری دارد اما اساتید برای هر ساعت تدریس حضوری به نسبت تدریس آنلاین نرخ بیشتری درخواست می نمایند.


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس فعالیت می کنند. این اساتید فوق العاده از دانشگاههای خوب ایران یا جهان مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی و .... در مقطع ارشد یا دکتری فارغ التحصیل شده اند و در دانشگاه خوب درس خوانده اند و به همین دلیل سطح سواد و توانایی بالایی دارند.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل



معرفی 10 استاد و معلم خصوصی برتر زبان انگلیسی خانم


در ادامه لیست تعدادی از بهترین مدرسین زبان خانم ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس و 10 معلم زبان برتر و خوب با سابقه تحصیلی و کاری درخشان معرفی می شود.


توجه: برای مشاهده شماره تماس و مشخصات کاملتر هر کدام از اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند در بالای همین صفحه بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در مرحله بعد در صفحه ای که باز می شود اسم استاد را در بخش جستجو وارد نمائید.


1- رضوانه محمدی: دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی ( PTE, IELTS, TTC)


2- سارا مطلب: استاد خانم دارنده مدارک بین المللی از دانشگاه آکسفورد


3- مارال قاسمی نیا: دارای مدرک TTC زبان انگلیسی


4- صدیقه فرجی: دارای ده سال سابقه کار در آموزشگاه های دکتر حسابی / شکوه / سفیر / کیش /زبانکده ملی ایران / زبانیران و ....


5- مریم محصل: فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس.


6- زهره شریعتی: 15 سال سابقه تدریس در موسسات آموزش زبان - تدریس خصوصی آنلاین در سرتاسر ایران


7- مینا عباسی: آموزش مکالمه زبان انگلیسی به روش زبان مادری: بدون کتاب و جزوه تا آیلتس در چهار ترم بیست جلسه.


8- سیمین وطن دوست: با داشتن مدارک بین المللی دوره های تخصصی TTC و دارای مدرک آیلتس


9- ياسمن آقازاده: مدرس مجرب و حرفه ای دارای مدرک دکتری آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه شهید بهشتی


10- یاسمن نظری: دارای مدرک بین المللی تدریس TESOL Canada و همچنین سایر مدارک تخصصی شامل IElTS, CAE, FCE


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


نکات تکمیلی در رابطه با نحوه انتخاب بهترین مدرس خصوصی زبان


همانطور که گفته شد، بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده است. چون این اساتید کلا با زبان سر و کار داشته اند و درک عمیق تر و بهتری از آن دارند. البته بعضی از اساتید هم ممکن است رشته دانشگاهی ایشان زبان نبوده باشد ولی مدرک آیلتس و تافل دارند و یا در کشورهای انگلیسی زبان درس خوانده اند. این اساتید هم اگر از جنبه های دیگر مانند سابقه کار و .... خوب باشند می توانند گزینه های مناسبی باشند ولی باز به نظر می رسد اولویت با اساتیدی باشد که رشته دانشگاهی ایشان زبان انگلیسی است.


نکته دیگر اینکه فارغ التحصیل شدن از دانشگاه معتبر هم بسیار مهم است. وقتی با یک استاد که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است سرو کار دارید با شخصی در حال برگزاری کلاس هستید که خود ایشان موفق بوده اند و تفکر درستی دارند و می توانند شما را هم به سمت موفقیت هدایت نمایند. در ضمن، اساتیدی که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند سطح هوشی بالاتری دارند و کمتر احتمال دارد مطالب اشتباهی را به شما تدریس کنند. در همین سایت ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که به صورت ویژه تبلیغ خودشان را ثبت نموده اند و به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی زبان را دنبال می کنند. توصیه می شود با این اساتید کلاس داشته باشید.


حتما بخوانید: 10 بهترین معلم خصوصی زبان خانم در تهران برای مهاجرت



چگونگی خوب نتیجه گرفتن از کلاس های تدریس خصوصی زبان


برای موفقیت در امتحان زبان انگلیسی و یا کسب درصد بالا در زبان کنکور، گرفتن نمره بالا در آزمون آیلتس و یا هر آزمون دیگری و یادگیری سریع مکالمه و گرامر زبان درست است که داشتن یک معلم و استاد خوب زبان انگلیسی لازم است ولی به هر حال خود شما هم باید مواردی را در نظر بگیرید تا از کلاس های خصوصی بهترین نتیجه را بدست آورید. اولین و شاید مهمترین نکته ای که باید مد نظر قرار داده شود و اگر این نکته را در نظر نگیرید جبران آن سخت خواهد بود این است که سعی کنید به موقع استفاده از این کلاس ها را شروع نمائید. اگر قرار است در آزمون زبان خاصی شرکت کنید به تناسب تعداد جلساتی که لازم دارید از یکی دو ماه قبل و یا حتی زودتر از آن کلاس را شروع کنید. به هر میزان که کلاس های بیشتر و فشرده تری برگزار کنید بازدهی کلاس ها پایین می آید. بهتر است سریعتر شروع نمائید و در طول زمان زبان را یاد بگیرید.


مثلا اگر 30 جلسه کلاس لازم دارید بهتر است در طول یک ماه برگزار شود و هر روز یک جلسه داشته باشید تا اینکه در یک هفته و هر روز 4 جلسه. برای موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی مرور و درس خواندن خودتان هم لازم است و وقتی کلاس ها با فاصله مناسب برگزار می شود زمان کافی برای مرور و خواندن درس را هم خواهید داشت. حتما در فاصله زمانی بین کلاس ها خوب درس را مرور نمائید و به هر میزان خودتان در فاصله زمانی بین کلاس ها وقت بیشتری برای خواندن درس و مرور در نظر بگیرید بازدهی خود کلاس ها هم بیشتر خواهد شد. چرا که شما با آمادگی بیشتری در کلاس شرکت خواهید کرد.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: معرفی 10 معلم خصوصی آنلاین خوب و فوق العاده زبان انگلیسی و آیلتس تهران و کل ایران


مزایای کلاس خصوصی زبان برای مهاجرت


کلاس های خصوصی برای یادگیری زبان با هدف مهاجرت مزیت های بسیار زیادی دارد. همانطور که گفته شد تعداد جلساتی که می توانید در یک روز برگزار کنید محدودیتی ندارد و می توانید به تناسب نیاز هر تعداد جلسه در روز داشته باشید. فرض کنید تا زمان مهاجرت شما 3 ماه باقی مانده است. در این حالت می توانید هر روز 2 جلسه کلاس زبان با یک معلم خصوصی خوب برگزار کنید و به این ترتیب با سرعت بسیار بالا پیشرفت کنید. مزیت دیگری که این کلاس ها دارد این است که معلم زبان حاضر در کلاس را خودتان انتخاب می کنید. در نتیجه این امکان وجود دارد که بهترین استاد را در کنار خودتان داشته باشید. نکته دیگر اینکه نگران این نیستید که وضعیت فعلی شما چگونه است و با هر سطح معلوماتی که داشته باشید می توانید به سرعت و در زمان کم زبان را یاد بگیرید. اگر در وضعیت متوسطی هستید می توانید به وضعیت عالی برسید. اگر در حد اولیه و ابتدایی زبان را بلد هستید معلم زبان حاضر در کلاس خودش را با شما هماهنگ خواهد کرد.


شاید مهمترین مزیت کلاس خصوصی به نسبت کلاس های گروهی این باشد که در کلاس گروهی شما باید خودتان را با سرفصل ها و نحوه تدریس استاد هماهنگ کنید در حالیکه در کلاس های خصوصی برعکس است و استاد خودش را با شما هماهنگ می کند. البته اگر برای بحث مهاجرت و آموزش درست زبان جدی هستید باید خودتان هم تلاش کنید و از این امکان خوبی که فراهم شده است نهایت استفاده را ببرید.


پیشنهاد می شود مقاله بهترین معلم زبان کنکور، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور را هم بخوانید.


یک مزیت مهم تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مقایسه با کلاس های گروهی زبان


همانطور که می دانید، برای یادگیری درست زبان انگلیسی باید روند منظم و صحیحی را پیش گرفت. به عنوان مثال اگر شما بتوانید با کسی که زبان را خوب بلد است به زبان انگلیسی حرف بزنید و مدام تلاش کنید تا بتوانید منظورتان را برسانید، این امر در پیشرفت شما نقش زیادی خواهد داشت. در کلاس های مکالمه گروهی برای هر دانش آموز یا دانشجو فرصت زیادی برای حرف زدن به زبان انگلیسی وجود ندارد. معمولا دو سه نفری که بهتر بلد هستند کل وقت کلاس را می گیرند و بنابراین برای بقیه افراد فرصتی برای پیشرفت باقی نمی ماند. در کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی چون تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس کمتر هستند، این مشکل باقی نمی ماند.


نحوه کسب درآمد بالا به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس


در حال حاضر تقاضا برای آموزش خصوصی در منزل و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی بسیار بالا است و یک زمینه عالی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی همین آموزش زبان انگلیسی است. اگر به تدریس زبان علاقه دارید و در این زمینه توانا هستید، می توانید فعالیت خودتان را در زمینه آموزش زبان شروع کنید و یا گسترش دهید. خوبی کار تدریس زبان این است که در ایام تعطیلات و ایام تابستان که دروس دیگری مانند ریاضی و فیزیک متقاضی برای تدریس خصوصی کمتری دارند بازار کار تدریس انگلیسی گرمتر هم می شود.


با فعالیت در این زمینه در کل طول سال متقاضی تدریس خصوصی خواهید داشت. نکته دیگر اینکه هر جای ایران که ساکن باشید در شهر محل سکونت شما هم متقاضی تدریس خصوصی زبان انگلیسی وجود دارد ولی به عنوان مثال برای دروس دانشگاهی فقط در شهرهای بزرگ و شهرهایی که دانشگاههای بزرگ دارند متقاضی تدریس وجود دارد. خلاصه اینکه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی از جنبه های مختلفی مزیت های فراوان دارد.


برای شروع فعالیت در زمینه آموزش زبان انگلیسی و یا گسترش فعالیت خودتان در این زمینه راهکارهای مختلفی وجود دارد. نخست باید به فکر جذب شاگرد باشید. از روشهای مختلفی می توانید شاگرد خصوصی پیدا کنید. می توانید با آموزشگاههای تدریس زبان در ارتباط باشید، سایت یا وبلاگ بزنید، در روزنامه تبلیغ کنید، تراکت چاپ کنید و توزیع نمائید و یا به عنوان بهترین راهکار آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1402 بیش از 28000 مدرس ثبت نامی دارد.


مطالعه نمائید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید. با درج تبلیغات تدریس خصوصی زبان در ایران مدرس آگهی شما نه تنها در شهر محل سکونت خودتان بلکه در کل ایران دیده خواهد شد و حتی می توانید به صورت آنلاین شاگرد جذب کنید. همانطور که می دانید ثبت تبلیغات در اینترنت به نسبت سایر انواع تبلیغات (مانند روزنامه و تراکت و ...) مزایای زیادی دارد و هم به صرفه تر است و هم بازدهی بالاتری دارد. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید اگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. اگر آگهی تدریس خودتان در زمینه آموزش زبان را خوب بنویسید و رزومه کاملی ثبت نمائید به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید و از تدریس زبان انگلیسی درآمد خوبی بدست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمائید: متن تبلیغاتی کلاس زبان و نمونه آگهی های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


- راهکارهای دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد. به عنوان مثال می توانید با آموزشگاههای زبان و یا موسسات تدریس خصوصی تماس بگیرید و برای فعالیت در زمینه آموزش زبان اعلام آمادگی نمائید.


- برای جذب شاگرد بیشتر برای خودتان وبلاگی بزنید. اگر آگهی تدریس خصوصی خودتان را در همین سایت ویژه کنید می توانید از ایران مدرس به وبلاگ خودتان لینک بدهید و اعتبار آن را افزایش دهید.


- اگر به تدریس زبان علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. موفق ترین افراد که بیشترین درآمد ها را دارند به کار خودشان علاقه دارند و از انجام کار خودشان لذت می برند. برای تدریس زبان هم همینطور است.


با ثبت آگهی تدریس خصوصی زبان در ایران مدرس (همین سایت) حتی به صورت آنلاین می توانید شاگرد جذب کنید. همانطور که می دانید تبلیغات اینترنتی در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود و این عالی است.


- میزان درآمد شما از تدریس خصوصی زبان انگلیسی با میزان تسلط شما بر درس و میزان رضایت شما رابطه مستقیم دارد. درس را خوب بلد باشید و شاگردهایتان را به نتیجه مورد نظرشان برسانید.


مطالعه این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


- در هر کاری زمانی شما درآمد خوبی بدست خواهید آورد که مشتریان شما راضی باشند و برای خرید دوباره پیش شما برگردند. در کار تدریس زبان انگلیسی هم داشتن شاگردهای راضی رمز موفقیت است.


- اگر می خواهید در کار تدریس زبان انگلیسی موفق باشید در جلسات اول تدریس خصوصی باید عالی عمل کنید. حتی به نسبت کلاسهای همیشگی خودتان هم باید بهتر و در سطح بالاتری تدریس کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image