ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی معرفی 5 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان، آنلاین و حضوری

معرفی 5 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان، آنلاین و حضوری

معرفی 5 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان، آنلاین و حضوری


در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان برای کلاس حضوری یا آنلاین توضیح داده شده و تعدادی از مدرسین فوق العاده و با تجربه زبان انگلیسی در اصفهان معرفی خواهند شد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی زبان در اصفهان و کل کشور بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری کلیک نمائید.


ویژگی های و خصوصیات بهترین مدرس زبان انگلیسی در اصفهان


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com بهترین مدرس های زبان انگلیسی از اصفهان و کل کشور ثبت نام نموده اند. برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی در همین سایت ثبت شده است. از جمله می توانید فیلم نمونه تدریس اساتید، نظرات شاگردهای قبلی، عکس مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرسین، سوابق تدریس و مدرک تحصیلی و یا مدارکی همچون آیلتس، تافل، TTC و .... را مشاهده نموده و قیمت کلاس های خصوصی زبان و شماره تماس مستقیم مدرسین هم در همین سایت ارائه شده است.


در ادامه در رابطه با ویژگی های بهترین معلم های زبان انگلیسی اصفهان و کل ایران توضیحاتی ارائه شده است. اساتید برتر زبان انگلیسی و بهترین مدرسین زبان از دانشگاههای خوب، معتبر و درجه 1 فارغ التحصیل شده اند و مدرک ارشد یا دکتری دارند. این اساتید سابقه کاری بالا و مدرک آیلتس و TTC هم دارند. نظرات شاگردهای قبلی برای بسیاری از مدرسین در همین سایت ثبت شده است و اساتید برجسته شاگردهای قبلی موفق و راضی دارند. در ادامه تعدادی از مدرسین مجرب و برتر زبان انگلیسی که در اصفهان به صورت آنلاین و حضوری تدریس زبان را انجام می دهند معرفی خواهند شد.


در هر کدام از محله های اصفهان از جمله مرداویج، شیخ صدوق، محله مهرآباد اصفهان، جلفا، مشتاق، محله چهارباغ بالا اصفهان، عباس آباد، میرزا طاهر، دشتستان، پاچنار، محله جی، دردشت، خواجو، خیابان هشت بهشت اصفهان و ... اگر به معلم خصوصی زبان نیاز دارید در این مقاله می توانید با بهترین مدرسین زبان آشنا شوید.


1- استاد مجرب زبان انگلیسی امید عظیمی



مدرس با تجربه بزرگترین و معتبرترین آموزشگاه زبان انگلیسی اصفهان - مدرس موسسه نیاگارا واقع در کانادا و تدریس به دانشجویان کانادایی - مترجم کتاب سلوک فلسفی نوشته جیمز میلر و مترجم انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی مقالات علمی و فیلم های آموزشی دیگر - گوینده و ناظر ضبط با تجربه زبان انگلیسی و گویندگی در نقش گوینده اول مرد در بیش از 14 جلد کتاب تکست آموزش زبان - رتبه 24 کنکور و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه اصفهان تدریس دوره های تخصصی فشرده (crash course) و نیمه فشرده آیلتس با تمرکز بر رایتینگ و اسپیکینگ - تدریس دوره های Pre-IELTS با محوریت منابع مفید و پربازده - تدریس TOEFL, PTE, MSRT, CELPIP


مشاهده پروفایل و شماره تماس امید عظیمی



حتما بخوانید: بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و ایران و 23 استاد برتر زبان خانم و آقا



2- یکی از بهترین معلم های زبان اصفهان استاد حکیمیان



تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس آقا در منزل شما در شهر اصفهان * آموزش مکالمه زبان انگلیسی از 0 تا 100 با بروزترین متد *از مبتدی تا پیشرفته * آموزش هر چهار مهارت زبان با تاکید روی مکالمه * ویژه تمام سنین * ویژه مهاجرت * آمادگی جهت مدارس و دانشگاه ها * امکان برگزاری کلاس ها بصورت دو و سه نفره * تدریس کلیه کتاب های زبان انگلیسی از قبیل Top notch, Summit, Four corners, American English File, 1100 words, English Grammar in use, Interchange, Oxford word skills, Inside reading, HEADWAY, Solution, Touch stone, View point, Speak out, Speak now, Passages و ... - اگر زمان زیادی برای شرکت در کلاس ندارید، پکیج آفلاین بصورت voice (صوتی) موجود است که می توانید هر زمان که دوست داشتید به آنها گوش دهید و حتی زمانی که در خودرو و سایر وسایل نقلیه هستید، از آموزش زبان بهره ببرید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس حکیمیان



3- مدرس حرفه ای مهدی جعفری



ایشان ساکن تهران هستند و برای زبان آموزان اصفهان و کل کشور تدریس را به صورت آنلاین و مجازی انجام می دهند. - طراح و مبتکر روش آموزشی (PLM (Picture Learning Method * فارغ‌التحصیل دوره تخصصی آموزش از راه دور (Distance learning) از دانشگاه Helsinki کشور فنلاند در فوریه 2020 * فارغ‌التحصیل دوره تخصصی (Successful Strategies for Teaching) از دانشگاه Helsinki کشور فنلاند در جولای 2019 - برگزاری ورکشاپ آموزشی برای دانش‌آموزان مدرسه علامه‌حلی * منتور، مشاور و برنامه‌ریز تخصصی آزمون IELTS * برگزاری ورکشاپ‌های فشرده آموزش زبان انگلیسی‌ برای دانشجویان دانشگاه پلی‌تکنیک، دانشگاه تهران، دانشگاه شریف، دانشگاه خواجه نصیر و دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب * برنامه‌‌ریز و پشتیبان تخصصی آمادگی آزمون کنکور با سابقه کسب بهترین نتایج * مدرس برگزیده موسسه مهاجرتی و تحصیلی خوارزمی * متخصص در آموزشی لغات پرکاربرد و مهم کنکور و IELTS با استفاده از روش ریشه‌شناسی (Etymology) و تکنیک‌های آموزشی برتر


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهدی جعفری



کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی



4- معلم خوب زبان انگلیسی خانم لیلا زرگری



ایشان ساکن تهران هستند و برای زبان آموزان اصفهان و کل کشور تدریس را به صورت آنلاین و مجازی انجام می دهند. - رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: تهران - کمک و همراهی تضمینی در تمام آزمون های داخلی و خارجی و مدارس و دانشگاه ها (کسب نمره ی دلخواه در کمتر از یک هفته) دوره های آمادگی آزمون های بین المللی ایلتس IELTS و تافل TOEFL و دولینگو DUOLINGO و PTE و SAT و GRE و GMAT کسب نمره ی دلخواه در هر چهار مهارت آزمون از مبتدی تا پیشرفته - دوره های آمادگی آزمون های جامع دکترا EPT و MSRT و TOLIMO  - اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ از مقدماتی تا پیشرفته برای زبان آموزان تهران، اصفهان و کل کشور - دوره های تقویت مهارت اسپیکینگ با متد روز دنیا - دوره های مکالمه آزاد free discussion - تدریس گرامر مبتدی تا پیشرفته و تمرین گرامر با استفاده از هر چهار مهارت زبانی


مشاهده پروفایل و شماره تماس لیلا زرگری



5- استاد برتر زبان خانم سحر احمدی



ایشان ساکن تهران هستند و برای زبان آموزان اصفهان و کل کشور تدریس را به صورت آنلاین و مجازی انجام می دهند. - رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه شهید بهشتی - دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC، تدریس زبان انگلیسی با تاکید بر مهارت speaking - تدریس دوره های IELTS و دوره های TOLIMO, MSRT, EPT - دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC - کارشناسی ادبیات انگلیسی - سوپروایزر و Syllabus Designer دپارتمان زبان انگلیسی در موسسات معتبر - دوره های IELTS (جنرال و آکادمیک) به صورت تخصصی و جزوه محور (تدریس چهار مهارت در 30 جلسه برای افرادی که سطح General English آنها intermediate باشد) سرویس تصحیح speaking و writing برای آزمون آیلتس - دوره های TOLIMO, MSRT, EPT - دوره های زبان عمومی از مبتدی تا پیشرفته - دوره های مکالمه مخصوص مهاجرت


مشاهده پروفایل و شماره تماس سحر احمدی



مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران



قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان


قیمت و نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای تمامی مدرسین زبان اصفهان و کل کشور در همین سایت ثبت شده است. علاوه بر شماره تماس مستقیم اساتید، می توانید نرخ درخواستی هر مدرس را هم مشاهده نمائید. برخی از مدرسین ممکن است در بخش قیمت تدریس خصوصی از عبارت توافقی استفاده کرده باشند. برای این اساتید می توانید با ایشان تماس بگیرید و نرخ را بپرسید. قیمت کلاسهای خصوصی زبان در اصفهان به صورت آنلاین به نسبت کلاس حضوری از 20 تا 50 درصد ارزان تر است. به عنوان مثال یک استاد مجرب زبان انگلیسی که برای هر جلسه تدریس زبان انگلیسی حضوری مبلغ 500 هزار تومان را مد نظر دارد، کلاس آنلاین را با نرخ 350 تا 400 هزار تومان هم برگزار خواهد کرد.


در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری، برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان


معلم مکالمه زبان انگلیسی و آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در اصفهان


برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی و اسپیکینگ هم می توانید از کلاس های خصوصی استفاده نمائید. مدرسین مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس در زمینه تدریس مکالمه هم توانایی عالی و بالایی دارند. قبل از شروع کلاس با استاد حرف بزنید و هدف خودتان از تشکیل کلاس را به ایشان بگوئید. تسلط بر مکالمه زبان انگلیسی امروز بسیار لازم و ضروری است. در سفرهای خارجی تفریحی و یا تجاری اینکه بتوانید با سایر افراد از کشورهای دیگر حرف بزنید و ارتباط برقرار کنید اهمیت زیادی دارد.


در آزمون هایی مانند آیلتس و تافل هم اسپیکینگ و یا تسلط بر مکالمه زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می گیرد. هر جای اصفهان (مرداویج، ملاصدرا، جلفا، مهرآباد، آبشار، شیخ صدوق، عباس آباد، مشتاق، خواجو، چهار باغ بالا، محله میرزا طاهر و .....) که ساکن هستید می توانید بهترین اساتید زبان انگلیسی را در همین سایت ایران مدرس مشاهده نموده و به صورت حضوری یا آنلاین با ایشان کلاس داشته باشید و مکالمه زبان انگلیسی خودتان را تقویت نمائید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی


دوره های فشرده زبان انگلیسی در اصفهان


کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می تواند به دو صورت عادی و فشرده برگزار گردد. اتفاقا یکی از مزیت های کلاس های خصوصی این است که انعطاف بالایی دارد و اگر زمان کمی برای یادگیری دارید می توانید با هماهنگی با استاد خودتان تعداد جلسات را افزایش داده و به صورت فشرده و در زمان کم آموزش ببینید. بسیاری از زبان آموزان متقاضی کلاس های آموزش فشرده زبان انگلیسی هستند.


البته بسیار خوب است که کلاس ها به گونه ای برگزار شود که زبان آموز زمان کافی برای مرور و تمرین داشته باشد. ممکن است شما بخواهید مدرک آیلتس بگیرید و مثلا دو ماه فرصت داشته باشید تا سطح زبان خودتان را ارتقا دهید. در چنین شرایطی استفاده از کلاس های فشرده می تواند بسیار مفید باشد. البته باید به اندازه زمانی که در کلاس های زبان در اصفهان یا هر جای ایران وقت در نظر گرفته می شود برای مرور هم وقت در نظر بگیرید. مثلا اگر یک جلسه در روز برگزار می کنید و بعدا 1 ساعت مرور زبان را دارید، در حالتی که در آموزش فشرده دو جلسه کلاس در روز برگزار می کنید باید 2 ساعت زمان برای مرور و تمرین در نظر بگیرید.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم تهران و اصفهان


مدرسین خانم هم در همین سایت ایران مدرس حضور دارند و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت حضوری و یا مجازی و آنلاین در تهران، اصفهان و کل ایران فعالیت دارند. برای زبان آموزان خانم معمولا بهتر است که با مدرسین زبان خانم کلاس داشته باشند. کلاس ها می تواند به صورت آنلاین و یا حضوری برگزار شود. اگر مدرس زبان ساکن اصفهان نباشد و یا حتی ساکن اصفهان باشد ولی مسیر برای ایشان دور باشد می توان از کلاس های مجازی استفاده نمود. کلاس های مجازی هم بازدهی خوبی دارد و مدرسین مجرب و برترین اساتید انگلیسی سعی می کنند با روش های جدید و خلاقانه در کمترین زمان زبان انگلیسی را آموزش دهند.


مربی زبان انگلیسی کودکان اصفهان


اگر می خواهید برای فرزند خودتان کلاس خصوصی زبان برگزار نمائید می توانید از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان استفاده کنید. اساتیدی که در این زمینه فعالیت دارند در متن تبلیغ خودشان ذکر نموده اند که زبان انگلیسی را به کودکان هم آموزش می دهند. کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی استعداد بسیار خوبی دارند و بهترین مدرسین زبان اصفهان می توانند در افزایش سرعت یادگیری کودک شما تاثیر بسزایی داشته باشند. معمولا در کلاس های زبان کودکان آموزش زبان همراه با بازی بوده و به این ترتیب کودک هم از حضور در کلاس لذت می برد و هم اینکه همراه با بازی و شعر و موسیقی زبان انگلیسی را یاد می گیرد. بهتر است با معلمی کلاس زبان کودک داشته باشید که در این زمینه سابقه کار و تجربه کافی داشته باشد.


استخدام مدرس زبان انگلیسی در اصفهان و معلم زبان ایرانی


اگر شما استاد زبان انگلیسی هستید می توانید در کنار استخدام شدن در آموزشگاههای زبان، در همین سایت ایران مدرس هم تبلیغ خودتان را ثبت نموده و در اصفهان و یا به صورت آنلاین از کل کشور جذب شاگرد داشته باشید. شماره تماس شما مستقیم نمایش داده شده و می توانید از هر جای ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشید. هر جای ایران و اصفهان که ساکن هستید با درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس می توانید به نسبت استخدام شدن در آموزشگاهها به درآمد بیشتر و بالاتری برسید.


وقتی در یک آموزشگاه زبان استخدام می شوید قیمت کلاس های زبان انگلیسی را خودتان مشخص نمی کنید و آموزشگاه با توجه به سیاست هایی که دارد سعی می کند با کمترین نرخ فعالیت داشته باشد تا شاگردهای بیشتری را جذب کند. اما وقتی خودتان به صورت مستقل و بدون واسطه شاگرد جذب می کنید به تدریج با افزایش تجربه و کیفیت کلاس هایی که دارید می توانید قیمت را هم افزایش داده و به درآمدهای بیشتری برسید. نکته بعدی اینکه، وقتی استخدام می شوید و با موسسات آموزش زبان اصفهان یا هر جای دیگر ایران همکاری دارید باید حدود 30 درصد از حق التدریس را هر جلسه به آموزشگاه پرداخت کنید که اگر خودتان مستقیم شاگرد جذب کنید این حالت دیگر وجود ندارد.


مطالعه کنید: جذب مدرس زبان انگلیسی و شرایط جذب و استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 3182 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image