ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی معلم خصوصی زبان انگلیسی انتخاب نکنید! اگر این ویژگی ها را نداشته باشد

معلم خصوصی زبان انگلیسی انتخاب نکنید! اگر این ویژگی ها را نداشته باشد

معلم خصوصی زبان انگلیسی انتخاب نکنید! اگر این ویژگی ها را نداشته باشد


اگر در جستجوی بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران هستید ... چنانچه می خواهید بدانید برای انتخاب معلم خصوصی زبان باید چه معیارهایی را در نظر بگیرید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس، شماره تماس مستقیم اساتید، قیمت درخواستی مدرسین، سوابق کاری و رزومه ایشان، نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس مدرسین زبان و ... بر روی لینک زیر کلیک کنید.


کلیک کنید: معلم خصوصی زبان انگلیسی


انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین زبان و اطلاعات بسیار کاملی برای ایشان ارائه شده است. اما اگر می خواهید با بهترین معلم زبان انگلیسی جهان و ایران کلاس داشته باشید یا در جستجوی بهترین مدرسین زبان انگلیسی اینستاگرام، بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی تهران و ... هستید قاعدتاً باید بدانید چه معیارهایی باید در نظر گرفته شود. اگر معیارهای ارائه شده در این مقاله را در نظر بگیرید مسلما می توانید با یک معلم برتر و سطح بالا کلاس داشته باشید و به هدف خودتان در کمترین زمان برسید.


در این مقاله توضیحات بسیار خوبی در این زمینه ارائه شده است و می تواند شما را به سمت انتخاب یک مدرس عالی و فوق العاده زبان انگلیسی هدایت نماید. در ضمن در قالب مقالاتی هم سعی کرده ایم بهترین مدرسین زبان تهران و کل ایران را معرفی کنیم. به عنوان مثال مقاله زیر را بخوانید.


پیشنهاد می شود حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


در ادامه معیارهای مهم برای انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و عالی را ذکر نموده ایم.



دانشگاه محل تحصیل


بهترین معلم زبان انگلیسی در دانشگاه خوب و معتبر درس خوانده است. استادی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس فعالیت دارد و جزو برترین ها است از همان ابتدای کار چون به رشته خودش علاقه داشته است و توانایی خوبی هم در این زمینه داشته است، در نتیجه توانسته است در کنکور منحصرا زبان یا کنکور سراسری رتبه خوبی کسب کرده و در دانشگاه عالی پذیرش بگیرد. در ضمن، چون در دانشگاه معتبر در کلاس اساتید برجسته شرکت داشته است در نتیجه دانش و سواد خوب و بالایی دارد. در دانشگاه های سطح بالا کلاس ها با استاندارد ها و کیفیت بالاتری برگزار شده و در نتیجه استادی که خودش در چنین کلاس هایی حضور داشته است بسیار با سواد می باشد. بنابراین اگر در جستجوی ترکیبی از دانش و توانایی در یک استاد زبان هستید با معلمی کلاس خصوصی داشته باشید که در دانشگاه خوب درس خوانده است.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل



مدرک تحصیلی


برای انتخاب معلم زبان انگلیسی خوب و فوق العاده باید مدرک تحصیلی ایشان را هم مد نظر داشته باشید. دو حالت وجود دارد که مطلوب می باشد. حالت اول این است که مدرس زبان در رشته زبان انگلیسی و در دانشگاه عالی درس خوانده است و مدرک ارشد یا دکتری دارد که مشخص است مدرس مورد نظر شما با سواد و توانا می باشد. حالت دیگر این است که استاد در رشته ای غیر از زبان انگلیسی درس خوانده است اما مدرک خودش را در دانشگاه خوب گرفته است و در ضمن، سابقه تحصیل یا کار در کشورهای انگلیسی زبان را دارد و یا مدرک آیلتس و تافل با نمره بالا دارد. هر کدام از این حالت ها اگر وجود داشته باشد معلم زبان انگلیسی انتخابی شما از نظر مدرک در وضعیت خوب و قابل قبولی قرار دارد.


مطالعه نمایید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


سایر مدارک


علاوه بر مدرک تحصیلی اصلی استاد زبان می توانید به سایر مدارک ایشان هم نگاهی بیاندازید. به عنوان مثال استاد زبان که مدرک TTC دارد واضح است که در دوره های تربیت مدرس زبان شرکت کرده است و این می تواند امتیاز مثبتی برای ایشان به حساب بیاید. البته این مدارک جنبی بسیار خوب است ولی نکات دیگری که در رابطه با مدرک تحصیلی اصلی استاد و دانشگاه محل تحصیل ایشان گفته شد را هم مد نظر قرار دهید. در واقع این موارد را با هم و در کنار هم باید مد نظر قرار دهید.


از مدارک دیگری که مدرس زبان انگلیسی اگر داشته باشد خوب است و می توانید بیشتر روی ایشان حساب کنید می توان به تسول، سلتا، آیلتس با نمره بالای ۷ یا ۸، تافل با نمره بالای ۹۰ یا ۱۰۰ و ... اشاره نمود. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مدرسین بی نظیر و حرفه ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی و تدریس خصوصی آیلتس و تافل فعال هستند و مدرک آیلتس با نمره بالای ۸ هم دارند. همانطور که می دانید نمره کل آیلتس از ۹ و نمره کل تافل از ۱۱۰ محاسبه می شود.


مطالعه کنید: 10 بهترین معلم زبان انگلیسی نیتیو و در حد native برجسته و برتر تهران و کل ایران



تجربه و سابقه کاری


عامل مهم دیگری که برای انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی می توانید آن را مد نظر قرار دهید تجربه و سابقه کاری مدرسین است. البته تنها سابقه کاری مهم نیست و باید موارد دیگر هم لحاظ گردد اما سابقه کاری هم خوب است در نظر گرفته شود. واضح است معلم زبان انگلیسی با سابقه کاری بالاتر روس تدریس بهتر و کیفیت کلاس بالاتری دارد. البته باز هم تاکید می کنیم تنها عامل تعیین کننده تجربه نیست ولی به اندازه خودش اهمیت دارد. استادی که قبلاً مثلاً ۱۰۰ زبان آموز داشته است با مدرس زبانی که تازه کار است نحوه برخورد و روش تدریس متفاوتی دارد. استاد مجرب چون شاگردهای زیادی قبلاً داشته است با دیدن هر شاگرد جدید بهتر متوجه می شود که چه نوع تدریسی، چه تعداد جلسه و چه منابعی برای کلاس مفید است. اگر بین دو استاد زبان که رزومه کاری و مدارک تقریبا مشابهی داشتند شک داشتید که با کدام مدرس کلاس داشته باشید به استادی زنگ بزنید که سابقه کاری بالاتری دارد. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است.


مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


تعهد به کار


اساتید برجسته به کار خودشان متعهد هستند و برای شاگردهای خودشان حتی بیشتر از زمانی که از ابتدای کار مشخص شده است زمان و وقت در نظر می گیرند. در واقع هدف اصلی بهترین مدرسین زبان انگلیسی این است که زبان آموز به صورت پایه ای و درست زبان انگلیسی را یاد بگیرد و در آزمون یا امتحان پیش روی خودش هم موفق باشد. شما می توانید به نظرات شاگردهای قبلی و نتایج شاگردهای قبلی مدرسین مراجعه کنید تا تعهد و کار درست ایشان را تشخیص دهید. بسیاری از مدرسین بی نظیر زبان حاضر در همین سایت ایران مدرس علاوه بر مدرک خودشان، کارنامه شاگردهای قبلی خودشان را هم ارائه نموده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین آیلتس و تافل بر روی لینک های زیر کلیک کنید:


تدریس خصوصی آیلتس


معلم خصوصی تافل


فیلم نمونه تدریس


در بسیاری از اوقات وقتی ۱ دقیقه فیلم نمونه تدریس استاد زبان را مشاهده می کنید بیشتر از ۱۰ صفحه متن و نوشته می توانید به شناخت خوبی از ایشان برسید. بسیاری از معلم های خوب زبان انگلیسی حاضر در همین سایت ایران مدرس فیلم های زیادی برای تدریس زبان انگلیسی ارائه نموده اند. با این فیلم ها در کنار سایر موارد ذکر شده تا حدود زیادی می توانید به لهجه مناسب، سطح سواد و دانش و توانایی استاد پی ببرید.


مشاهده کنید: نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی



نظرات زبان آموزان قبلی


در نهایت می توانید به صفحه استاد زبان مراجعه نموده و ببینید و متوجه شوید که شاگردهای قبلی ایشان چقدر رضایت دارند؟ آیا زبان آموزان قبلی این استاد توانسته اند مثلاً در آزمون آیلتس به نمره مورد نظر خودشان برسند؟ آیا مدرس مورد نظر شما در کلاس های قبلی خودش عملکرد خوبی داشته است؟ این مورد هم در کنار سایر موارد می تواند برای انتخاب معلم زبان بسیار کمک کننده باشد. در نظر داشته باشید که فقط با یک معیار نمی توان استاد خوب انتخاب کرد و مواردی که گفته شد را باید با هم مد نظر قرار دهید.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1401 و 1402


سخن آخر


در این مقاله معیارهایی ذکر شد که می تواند برای انتخاب معلم و مدرس خصوصی زبان انگلیسی کمک کننده باشد. در همین سایت ایران مدرس مدرسین خانم و آقای بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل یا تدریس خصوصی آنلاین زبان فعالیت دارند. کافی است لیست اساتید را با دقت بررسی کنید و معیارهایی که گفته شد را هم مد نظر قرار دهید تا نتیجه عالی بگیرید. البته در قالب مقالاتی هم اساتید برجسته را معرفی نمودیم.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 140 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image