ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا)

بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا)

بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا)

در این مقاله نحوه مشاهده لیست کامل اساتید زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و مشاهده بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران توضیح داده می شود. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین زبان انگلیسی در تهران و کل کشور را می توانید مشاهده نمائید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی و انتخاب بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران با توجه به معیارهایی که دارید بر روی لینک تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


در ادامه تعدادی از بهترین معلم های زبان انگلیسی تهران معرفی می شوند.


1- استاد خوب زبان در تهران خانم نصرتی


ایشان در زمینه آموزش و امادگی برای آیلتس و همچنین مکالمه زبان و .... در تهران فعالیت دارند و جزو بهترین اساتید زبان تهران هستند. بخشی از توضیحات ایشان: مهارت شنیدن و صحبت کردن به طور حیرت آوری به هم مرتبط هستند. با فراگیری تکتیک های شنیدن درست فقط در 35 جلسه تغییر را در سطح خود احساس خواهید کرد. با کسب تجربه از تدریس به بیش از 300 نفر زبان آموز مفتخرم در این راه همراه شما باشم.



2- یکی از بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران رضا فانی


ایشان تدریس خصوصی و نیمه خصوصی به صورت حضوری یا آنلاین زبان انگلیسی را انجام می دهند و 8 سال سابقه تدریس خصوصی و عمومی، دارای مدرک FCE دانشگاه کمبریج، دارای مدرک TTC و .... هستند. در ضمن اهدا انواع منابع آموزشی رایگان برای هر چهار مهارت انگلیسی ( انواع کتاب داستان، رمان، فیلم و سریال ، پادکست های آموزشی و ... بسته به نیاز شما ) را هم در برنامه دارند.



برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی در تهران بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


مطالعه مقاله بهترین استاد خصوصی زبان انگلیسی در تهران هم مفید است.


3- معلم خوب زبان آقای طاری


آقای طاری 10 سال سابقه تدریس حرفه ای زبان انگلیسی در تهران و در موسسات مختلف را دارند. این استاد خوب دارای مدرک آیلتس 8.5 و تافل 110 هستند. اگر متقاضی مکالمه با تضمین fluency و accuracy هستید با استاد طاری در ارتباط باشید.



4- خانم وطن دوست یکی از بهترین مدرسین زبان تهران


این استاد خوب با داشتن مدارک بین المللی دوره های تخصصی TTC و دارای مدرک آیلتس خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی را به بهترین شکل ارائه می دهند.


5- یکی از بهترین اساتید زبان تهران خانم محصل


ایشان در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس توسط مدرس خانم فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. غرب تهران و سعادت آباد و .... فعالیت دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر تصویر زیر را ببینید. برای مشاهده مشخصات و شماره تماس خانم محصل و سایر اساتید خوب زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس بر روی لینک هایی که در بالا معرفی شد کلیک کنید.



6- محمد تاری
محمد تاری دانش آموخته‌ی زبان انگلیسی توسط استاد فول پروفسور انگلیسی خارج از ایران به روش اتیمولوژی است. بک کلیک بر روی عبارتی که در بالا ذکر شد می توانید مشخصات و شماره تماس این استاد را هم مشاهده نمائید. در عکس زیر توضیحات بیشتری در رابطه با ایشان ارائه شده است. ایشان دارای بالاترین درجه در آزمون بین‌المللی (EFSET). معادل نمره ۸.۵ آیلتس و نمره ۱۱۰ تا ۱۲۰ تافل می باشد.


مطالعه مقاله بهترین آموزشگاهها و معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران هم مفید است.



7-موسسه زبان کارینو


یکی از بهترین موسسات آموزش زبان انگلیسی تهران است. گستره فعالیت اساتید کارینو در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران میباشد. برگزاری دوره های TTC همراه با ارئه ی مدرک معتبر و ارائه ی خدمات آموزشی به ارگان ها و شرکت های مختلف با تخفیف های ویژه - بهترین معلم های زبان در کارینو فعالیت دارند.



مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2960 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image