ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی امید عظیمی (تدریس آیلتس، تافل و مکالمه با پلنر شخصی و متد QRP)
مشخصات مدرس

(تدریس مکالمه آیلتس و تافل با متد QRP و پلنر شخصی , 15 سال سابقه تدریس)

-تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تمامی سطوح از مقدماتی تا پیشرفته

-تدریس دوره های تخصصی فشرده(crash course) و نیمه فشرده آیلتس با تمرکز بر رایتینگ و اسپیکینگ
-تدریس دوره های Pre-IELTS با محوریت منابع مفید و پربازده
-تدریس TOEFL, PTE, MSRT, CELPIP
-تدریس آمادگی برای مصاحبه شغلی HR, RN و ...
-تدریس تخصصی لهجه آمریکایی
-تدریس زبان دانشگاهی
- تدریس آیلتس و تافل با پلنر شخصی و متد QRP
-کلاس های بحث آزاد

توسط:

مدرس با تجربه بزرگترین و معتبرترین آموزشگاه زبان انگلیسی اصفهان
مدرس موسسه نیاگارا واقع در کانادا و تدریس به دانشجویان کانادایی
مترجم کتاب سلوک فلسفی نوشته جیمز میلر و مترجم انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی مقالات علمی و فیلم های آموزشی دیگر
گوینده و ناظر ضبط با تجربه زبان انگلیسی و گویندگی در نقش گوینده اول مرد در بیش از 14 جلد کتاب تکست آموزش زبان
رتبه 24 کنکور و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه اصفهان

کلمات کلیدی: استاد برتر زبان انگلیسی، آیلتس با کمترین هزینه، معلم زبان آنلاین، زبان انگلیسی کنکور، آیلتس در کمترین زمان، زبان با نیتیولایک native-like، تدریس خصوصی با قیمت مناسب، تافل با کمترین هزینه، نمره آیلتس 7 و بالاتر، کلاس زبان با بهترین بازدهی، زبان انگلیسی حرفه ای، کلاس زبان با حداقل جلسات، استاد زبان با تجربه، مکالمه، گرامر، کلاس زبان آنلاین، بهترین معلم زبان، تافل در کمترین زمان، زبان با قیمت مناسب، پلنر آیلتس، آموزش زبان با متد QRP، کلاس خصوصی زبان، لیسنینگ، listening، اسپیکینگ، speaking، رایتینگ، Writing، ریدینگ، Reading، مکالمه پیشرفته، بهترین مدرس زبان انگلیسی، کلاس فری دیسکاشن، Free discussion، تدریس لهجه آمریکایی، تدریس زبان انگلیسی آنلاین، مصاحبه شغلی، انگلیسی تجاری، انگلیسی برای تور لیدرها، زبان انگلیسی دانشگاهی، تدریس سلپیپ، CELPIP، آیلتس، IELTS، تافل، TOEFL ،MSRT، تدریس زبان انگلیسی در خانه، کلاس انگلیسی حضوری، آیلتس در 6 ماه، تدریس زبان از پایه، زبان انگلیسی نهم، زبان انگلیسی دهم، زبان انگلیسی یازدهم، زبان انگلیسی دوازدهم، کلاس بحث آزاد، معلم زبان در کانادا، استرالیا، انگلیس، آلمان، آمریکا، استاد زبان مجرب در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، ساری، تبریز، گرگان، رشت، اراک، قم، آمل، کرمانشاه، خورستان،کرمان، یزد، ارومیه، تدریس زبان در سراسر تهران فرشته، تجریش، نیاوران، الهیه، زعفرانیه، دزاشیب، جردن، ولنجک، ونک، کامرانیه، فرمانیه، پاسداران، ستارخان، شهرک اکباتان، شمال تهران، غرب تهران. آموزش فشرده زبان انگلیسی، اسپیکینگ، رایتینگ، غرب تهران، شرق تهران، شمال تهران، مجازی و آنلاین، مدرس تضمینی، آموزش و تدریس به صورت آنلاین برای کل اصفهان، تهران و کل ایران، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، بهترین تدریس زبان، اندیشه، اسلام شهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، پیشوا، دماوند، رباط کریم، ری، شمیرانات، شهریار، قدس، قرچک، فیروزکوه، ملارد، ورامین، پرند، فردیس، بهترین قیمت، ارزان، دبیرستان و راهنمایی، آموزش فشرده زبان، زبان خارجی، زبان خارجه، تدریس انگلیسی با قیمت پایین، آموزش زبان با قیمت پایین، تدریس زبان انگلیسی با نازل‌ترین قیمت، تدریس زبان انگلیسی با ضمانت ، تدریس خصوصی زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته، مکالمه ، گرامر ، لغات ، تدریس IELTS آیلتس، تدریس گروهی زبان ، زبان شرکت‌ها و ارگان‌ها، لیسنینگ ، اسپیکینگ ، رایتینگ، صائب – عباس آباد – لنبان – شاهزاده ابراهیم- بیدآباد- درب کوشک – جامی – علی قلی آقا – محله خلجا – جوزدان الیادران، باغ کاران – نقش جهان- احمدآباد – سرتاوه – جویباره – شهشهان – سرچشمه – چرخاب – خواجو – ملک – گلزاره- قلعه طبره – امامزاده اسماعیل – سنبلستان، آموزش فشرده، مدرس و کلاس زبان

# برای تقلب در امتحان به هیچ وجه تماس نگیرید.

امید عظیمی (تدریس آیلتس، تافل و مکالمه با پلنر شخصی و متد QRP)
رشته تحصیلی: مترجمی زبان انگلیسی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه اصفهان
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: اصفهان و کل ایران
سابقه کار: از سال 87 تا کنون
خوب است بدانید:
امید عظیمی (تدریس آیلتس، تافل و مکالمه با پلنر شخصی و متد QRP)، از تاریخ ۱۳۹۸/۹/۲۶ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 19282 بازدید داشته است.
09139197173
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۶
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۳۹۸/۹/۲۶
بازدید: 19283
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
0
Zahra ۱۴۰۲/۱۱/۱۱

سلام من از آموزش به کمک آقای عظیمی بسیار راضی ام و لذت بردم.شیوه تدریس ایشون به ویژه در اسپیکینگ بسیار موثر بود .ایشون نه تنها متعهد و وقت شناس هستند بلکه به آرامش و انگیزه من در تمام طول مدتی که با ایشون کلاس داشتم، کمک شایانی کردند.

خوشحالم بابت نتیجه درخشان شما در آزمون آیلتس.به امید فردایی بهتر برای شما.

0
0
الهام ۱۴۰۲/۱۱/۹

سلام من الان حدود شش ماه هست که از خارج ازایران به صورت آنلاین با استاد عظیمی کلاس دارم و دارم روی اسپیکینگم برای تافل کار میکنم. ایشون بسیار حرفه ای ؛ بادانش ؛ متعهد و وقت شناس هستند و خیلی در درست صحبت کردن هم از نظر گرامری و ساختاری و هم از نظر تلفظ به من کمک کردند. منابع و پلن شون هم بسیار عالی هست. من تجربه کلاسهای آموزشگاهی رو داشتم ولیخب واقعاْ‌ این کلاس خیلی هدفمند تر و موثرتره و به دوستانم هم که میخواستن در آزمونهای بین المللی شرکت کنن کلاس ایشون رو توصیه کردم و گفتم وقتشون رو توی اون کلاسها هدر ندن. برای ایشون آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

زنده باشید ممنون از لطفتون.

0
0
فریناز ۱۴۰۲/۶/۶

سلام برای کلاس خصوصی در اصفهان فرصت دارین؟

سلام. لطفا تماس بگیرید.

0
0
Zahra Kalantari ۱۴۰۲/۵/۳۰

با سلام استاد عظیمی استاد خوب و باوجدان کاری هستند حرفه ای در تدریس و باشخصیت هستند

ممنون از لطف شما.

0
0
محمدرضا منصوری راد ۱۴۰۲/۵/۳۰

کلاس استاد عظیمی بسیار کاربردی و عالیست و برای دستیابی به موفقیت در آزمونها و توانایی ارتباط قوی توصیه میکنم.

نظر لطفتونه.

0
0
سمیه بنی اسد آزاد ۱۴۰۲/۵/۳۰

سلام خدمت همه مخاطبان محترم. من حدود سه ماه هست که با استاد امید عظیمی تدریس خصوصی زبان انگلیسی رو برداشتم. ایشون فوق‌العاده استاد با وجدان و با معلوماتی هستند ، توانایی در آموزش ، توانایی در انتقال مفاهیم خیلی بالایی دارند.به شدت بهتون پیشنهاد میکنم که اگر دنبال آموزش از راه دور هستید ، با استاد عظیمی کلاستون بردارین .

زنده باشید لطف دارید.

1
0
فاطمه ۱۴۰۱/۱۲/۲

سلام چطوری میتونم با شما ارتباط بگیریم؟از طریق آدرس ایمیل ک گذاشته شده یا تلفن؟

سلام. از هر دو راه. تلفن بهتر است.

0
1
پرستو مهدی خشویی ۱۴۰۱/۱۲/۱

سلام به همه ی زبان آموزان. من با آقای عظیمی دوره ی اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس رو گذروندم. دوست دارم که تجربه ی خودمو در اختیار بگذارم امیدوارم که برای کسی راهگشا باشه. من برای پیدا کردن راه درست آمادگی، چالشهای مختلفی رو پشت سر گذاشتم و وقتی از همین سایت ایران مدرس پروفایل ایشون رو دیدم و کلاس ها رو باهاشون شروع کردم میتونم بگم که قسمت زیادی از بار روانی از روی من برداشته شد. اولین نکته ای که دوست دارم قبل از هر چیز بگم، اعتماد بنفسی بود که این کلاس ها به من داد و اون هم صرفا میتونم بگم از اعتماد به مسیری که در پیش گرفتم به دست اومد. شیوه ی تدریس ایشون کاملا استاندارده. نکاتی که به من یاد میدادن باگذشت امتحان هنوز تو ذهنم نقش بسته و جزئی از گرامرم شده. این موضوع که فراتر از یه امتحان، من داشتم زبانو به معنای واقعی یاد میگرفتم من و به وجد میاورد و باعث میشد با نگرانی کمتری تمرکزمو بذارم روی تمرین هایی که از من انتظار داشتن. بعد از هر جلسه تمام نقاط ضعف منو نوت برمیداشتن و برام ارسال میکردن که خیلی کمک کننده بود. آقای عظیمی هیچ وقت اجازه نمیدادن که من ناامید بشم و اصلا از این موضوع غافل نمیشدن که علاوه بر دانش زبانی به من آرامش خاطر بدن. در مورد منابعی که ایشون معرفی کردن و ما جلسات رو مطابق اون ها پیش میبردیم فقط میتونم بگم که من بعد از امتحان هنوزم هر از گاهی میرم سراغ این منابع. چرا که براساس تجربه ی شخصی بنده، این کتاب ها برای هر زبان آموزی چراغه. من خیلی از کامنتای این قسمت رو خوندم و در مورد منش ایشون هم بگم همه مواردی که در موردشون دوستان دیگر اشاره کردن رو بنده به عینه دیدم. بسیار منعطف هستن و تمام تلاششونو میکنن که کسی نارضایتی نداشته باشه. من حتی توی سفر هم تونستم با ایشون هماهنگ کنم و جلساتمو از دست ندم. ضمن اینکه به تعهداتشون پایبند هستند و حتی بیش از اون چه که بنا بود برای من وقت میگذاشتن تا مطمئن بشن من بدون سوال ناجواب جلسه رو ترک میکنم. در مورد نتیجه ی این دوره هم بگم، من توی یه دوره ی حدودا سه ماهه تونستم پیشرفت بزرگی خارج از تصور خودم بکنم و به نمره ی دلخواهم خدا رو شکر برسم. در آخر، به هر دوست عزیزی که قصد داره از حضور یه استاد در کنار خودش توی زبان آموزی بهره ی کافی وافی ببره، گذروندن کلاس با استاد عظیمی رو از صمیم قلبم پیشنهاد میکنم. برای همه ی عزیزانی که به دنبال آموختن زبان با اهداف مختلف هستن آرزوی موفقیت دارم.

ممنون از لطف شما خانم خشویی. خوشحالم که به هدف بالایی رسیدید و به لطف خدا بالاتر از این هم در زندگی براتون دستیافتنی است.

1
0
راضیه ۱۴۰۱/۸/۲۹

سلام به همه دوستان، بنده اخیرا در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کردم و نمره 6.5 را کسب کردم. اول از همه از استاد عزیزم تشکر میکنم که اگر سخت گیری ایشان نبود شاید در عرض مدت کوتاه نمیتونستم نمره ای که میخواستم را به دست بیاورم. توضیح مختصر میدم از شرایطی که داشتم. اول اینکه باید واقع بینانه نگاه کرد به شرایط، چون شرایط هر فرد متفاوته، بنده 5ماه با استاد عظیمی کلاس داشتم ولی خب در این مدت تنها دو هفته در هر ماه من فرصت داشتم که تدریس های استاد را با دقت پیگیری کنم چون همزمان شاغل بودم. سطح اولیه من اینترمدیت بود که به صورت خودخوان رسونده بودم خودم رو. کلاس های آموزشگاه های مختلف و مطرح به صورت امتحانی شرکت کردم ولی راضی کننده نبودند. در نهایت با متد استاد پیش رفتم و تازه متوجه شدم که اصلا تا به حال زبان نمیخوندم و خب خداروشکر در زمان مناسب تونستم با استاد عزیز آشنا بشم و نتیجه ای که میخواستم گرفتم. استاد عظیمی واقعا فرد منظم، منعطف و با انصافی هستند و شیوه تدریسشون به گونه ای هست که شما را وادار به فکر کردن و حرف زدن میکند و به شما آموزش میده که چطور در نبود استاد بتونید زبان خوندن ادامه بدهید. امیدوارم که این استاد کم نظیر همیشه سلامت و پایدار باشند. دوست داشتم که نظر شخصی خودم را بیان کنم و کمکی کنم به دوستانی که در این مسیر قرار دارند. با آرزوی موفقیت برای همه

زنده و پاینده باشید و خوشحالم که ثابت کردید که باید راه خود را رفت و ناممکن دیگران را ممکن کرد.

0
0
Shafiq saidi ۱۴۰۱/۸/۱۴

آدرس تون لطفاً میخواهم برای آمادگی امتحان آیلتس نزد شما بیایم

سلام. ابتدا باید هماهنگی انجام بشه اگر زمان داشته باشم خدمتتون عرض می کنم.

0
0
قدیریان ۱۴۰۱/۷/۲۳

سلام امکان کلاس حضوری در منزل زبان اموز هم هست چنانچه نخواهیم به اموزشگاه بیایم؟

سلام. خیر، یا کلاس آنلاین باید بگیرید یا حضوری تشریف بیارید دفتر بنده.

1
0
امید زینلی ۱۴۰۱/۴/۱۲

سلام دوستان، بنده خیلی اهل کامنت گذاشتن نیستم مخصوصا زمانی که از خدمتی راضی باشم😄، در ضمن مواردی که بیان میشه بدور از هرگونه تملق چون استاد نیاز به تعریف من ندارن. ابتدا لازم دونستم یک کمکی به دوستانی که دنبال استاد زبان هستن بکنم چون خودم خیلی سختی کشیدم توی این مسیر تا زمانی که استاد عظیمی رو شناختم.بنده برای آیلتس آماده میشدم با بک راند بسیار قدیمی از زبان و نیاز داشتم دانشم رو برای آیلتس به روز کنم خصوصا در دو قسمت رایتینگ و اسپیکینگ. بعد از اینکه با استاد عظیمی مشورت کردم ایشون پیشنهاد دادن یه مقدار زبان عمومی کار کنیم و بعد بریم اسکیل ها که پیشنهاد عالی بود ولی من چون عجله داشتم بعد از چند جلسه رفتیم روی این دو اسکیل.لازمه دو نکته رو بگم یکی اینکه من استادی به انعطاف پذیری ایشون ندیدم که بعد چند جلسه کلا متدش رو به خاطر شرایط من عوض کنه (که این از توانایی بسیار بالای زبان انگلیسی استاد هست) و دوم اینکه چون ایشون استاد واقعی زبان هستن شما میتونید توی هر شرایطی که هستید برای رسیدن به هدفتون روی استاد حساب کنید. خارج از اینکه استاد بسیار آدم شریفی هستن و صفات اخلاقیشون فوق‌العاده هست بنده میخوام کمکی تکنیکال تر راجع به توانایی استاد حرف بزنم. راهنمایی های ایشون در دو اسکیل رایتینگ و اسپیکینگ برای من بنیادی بود و نمره ۷ من در این دواسکیل کاملا به خاطر رهنمودهای ایشون هست چون متد آموزشی ایشون که از تفکر نقادی (critical thinking ) میاد کمک بزرگی به درک درست این اسکیل ها میکنه. نهایتا بنده استاد عظیمی رو لایق هر گونه سپاس میدونم و پیشوند استاد، چه ازنظر علمی و چه اخلاقی، قطعا برازنده ایشون هست.

عزیزید امید جان. کمتر از اینم که گفتید.

0
0
لیلی وحیدی ۱۴۰۱/۱/۲۹

سلام و عرض احترام. ما بعد از آزمون و خطای بسیار برای پیدا کردن مدرس خوب و دلسوز برای دو فرزندم با جناب استاد عظیمی آشنا شدیم و الان بیش از هشت ماهه که کلاسهای ایشون با پسر و دخترم ادامه داره. با افتخار میگم که ایشون در درجه اول بسیار انسان شریف و بزرگوار، و در ادامه مدرس فوق العاده مسلط، خوش اخلاق و وقت شناسی هستن. روش تدریسشون یک روش ثابت و خشک نیست و با توجه به نیاز فردی که آموزش می بینه برنامه ریزی میشه که از نظر من این نشانه تسلط و تجربه زیاد ایشون هست. تجربه و دانش ایشون کمک می کنه قسمت های مورد اشکال در مهارت زبانی زبان آموز مشخص بشه و بیشتر روی همون زمینه ها کار بشه، چیزی که من در هیچ کلاسی قبل از این ندیدم. الان دو ماهه خودم هم با توجه به بازخورد بسیار خوبی که در مورد بچه ها دیدم آموزش زبان رو با استاد عظیمی شروع کردم و از تصمیمم بسیار راضی و خوشحالم. برای ایشون آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم.

سلام خدمت شما لیلی خانم. کمتر از اینم که گفتید. من هم خوشحالم که در خدمت خانواده با هوش و با پشتکار شما هستم.

0
0
زاگرس روزبهانی ۱۴۰۰/۱۰/۲۱

سلام، حدود ۲ ماه هست که اموزش زبان رو با استاد عزیمی شروع کردم. ایشون بسیار وقت شناس و عادل هستند تا بحال ۲ دقیقه هم کلاس ها تاخیر نداشته و حتی اگر دقیقه ای از زمان اموزش کم بشه زمان بیشتر از اون تایم رو در اختیار دانش اموز میگذارند. از اکثر کتب اموزشی معتبر بهره میگیرند، بسیار مسلط هستند و روش اموزششون همراه با مقداری سعی و تلاش از زبان اموز نتیجه فوق العاده ای میدهد. تکالیف و پیگیری ایشون باعث پیشرفت زبان اموز میشه. واقعا ازشون ممنونم بابت زحماتشون و پیشنهاد میکنم ایشون رو به دوستان زبان اموز.

قربان شما زاگرس جان. لطف شما به خاطر ادب و معرفتتونه وگرنه من وظیفه خودم رو انجام می دم.

0
0
مهرناز ایروانی ۱۴۰۰/۱۰/۷

سلام .مدتی هست که آموزش زبان رو با استاد عظیمی شروع کردم فوق العاده وقت شناس و عالل بودن.ازشون ممنونم و امیدوارم با کمک ایشون نتیجه دلخواهم رو بگیرم.

سلام. زنده باشید. انشاالله با پشتکارتون موفق خواهید شد.

0
1
پرستو احمدپور ۱۴۰۰/۹/۱۶

سلام. استاد عظیمی خیلی تو تدریس با حوصله هستن و دانش زبانشون بسیار بالاس. همین طور شیوه ی تدریسشون به گونه ای هست که اگر یکم تلاش کنید سریع به نتیجه می‌رسید.

ممنون. خوشحالم که نتیجه تلاشتون رو دیدید و خواهید دید.

0
0
حسین ۱۴۰۰/۹/۱۳

استاد بسیار وقت شناس و منظمی هستند. دانش زبانی عالی دارند و روش تدریسشان متناسب با سطح زبان اموز و بهره گیری از کتب مختلف جهت یادگیری جامع و درک عمیق تر موضوعات مختلف است.

نظر لطف شماست. روحیه جستجوگری و جدیت شما ستودنی است.

0
0
صادقی ۱۴۰۰/۹/۱۳

با سلام و احترام،به نظر من ایشون علاوه بر تسلط کاملی که بر زبان انگلیسی دارند،روش تدریس بسیار پخته و عالی دارند که نشان از تجربه زیاد و شم تدریس در ایشون هست.و به موارد بسیار مهمی توجه دارند که برای موفقیت در آزمون آیلتس واقعا حائز اهمیت هستند.

ممنون از لطف شما.

0
0
مژگان ۱۴۰۰/۹/۱۲

با سلام،چند جلسه ای میشه که با استاد عظیمی یادگیری زبان شروع کردم بسیار عالی هستن در آموزش، خیلی باحوصله و دقیق تدریس میکنن، استاد فوق العاده خوبی هستن

لطف دارید. به امید پیشرفت های روزافزون شما.

0
0
علی اسدی ۱۴۰۰/۹/۱۲

تدریس بسیار عالی، وجدان کاری بالا، تسلط عالی به کتاب ها ایشون تدریسشون بسیار عالیه، طوری که کمتر از یک ماه پیشرفت بسیار خوبی در زبان انگلیسی براتون به وجود میاد

ممنون علی جان. شما هم در پیشرفت و آمادگی در جلسات جزو یگانه های روزگارید.

2
0
نصیری ۱۴۰۰/۸/۱۰

با سلام و احترام شما تدریس پایه برای کودک 8 ساله به صورت خصوصی هم دارید؟

سلام وقت بخیر. خیر.

0
0
امیر حسین ۱۴۰۰/۷/۹

سلام واقعا استاد عظیمی جز برترین اساتید زبان در ایران هست و به درستی و با توجه به داشته شما و هدف شما برای شما برنامه ریزی میکنه و بهترین آموزش رو میده . به جرات برای بنده بسیار مفیده کلاساشون و روش تدریس عالیشون منحصر بفرد هستش

شما لطف دارید. جنس مطالبی که شما به اون ها علاقه دارید نشان از دید عمیقتون در یادگیری زبان داره.

0
0
مینو ۱۴۰۰/۷/۸

اقای عظیمی استاد من بودن و من به لطف ایشون تونستم ازمون ورودی دانشگاهم که به زبان انگلیسی بود را بین ۳۰۰۰ نفر قبول بشم???????????? واقعا ازشون ممنونم فوق العاده بودن

آفرین به این عملکردتون. به امید موفقیت های بیشترتون.

1
0
سعید گلخو ۱۴۰۰/۷/۵

تسلط ایشان به زبان انگلیسی مثال زدنی هست. علاوه بر مسلط بودن به گرامر و دانش زبان انگلیسی تلفظ کلمات را هم به بهترین نحو ادا میکنند و واقعا برای دانشجو وقت و احترام قائل میشوند. به لحاظ اخلاقی واقعا خوش برخورد و مهربان هستند و سعی میکنند با دانشجو انعطاف پذیر باشند. بسیار وقت شناس هستند و کلاسها را بدون تاخیر اجرا میکنند و با دادن تکلیف و پیگیری آن از دانشجو باعث تلاش و پشتکار دانشجو در امر یاد گرفتن میشوند. از لحاظ معرفی منابع به روز ترین و بهترین منابع موجود را معرفی میکنند.

لطف دارید. Fluency و correctness شما هم به میزان قابل توجهی پیشرفت کرده. به امید پیشرفت بیشتر

0
4
اميد ۱۴۰۰/۷/۵

با اخلاق و داراي ديسيپلين

لطف دارید

0
0
ناصر امامی ۱۴۰۰/۷/۵

ایشان دارای دانش بسیار بالایی در زبان انگلیسی و نیز مهارت مثال زدنی در امر تدریس هستند، دو عاملی که تمامی زبان آموزان به دنبال آنها هستند. علاوه بر این، وقت شناسی و تعهدی که در تدریس از خود نشان میدهند، جزو مواردی است که ایشان را کاملاً از بقیه افراد متمایز میکند و بنده به عنوان شاگردی که از جناب امید عظیمی بسیار آموخته ام، ایشان را به شدت توصیه میکنم.

بزرگوارید. عمق دانش زبانی شما مثال زدنیست.

0
0
مریم عباسی ۱۴۰۰/۷/۵

در حال حاضر رضایت دارم .مدت طولانی نیست که باهاشون تدریس را شروع کردم.در کارشون کمال صداقت را دارند و از تدریسشون راضی هستم.امیدوارم به نتیجه دلخواه برسم

لطف دارید. به امید خدا به نتیجه خواهید رسید.

1
0
محبوبه استكى ۱۴۰۰/۷/۵

با سلام سالها بود كه تصميم به يادگيرى زبان انگليسى داشتم و بارها مجدانه شروع كردم، ولى پس از مدت كوتاهى با مشكلات و مشغله هاى متعدد زندگى از هدف خود دور ميشدم تا جايى كه هر بار با دلسردى بيشتر اين موضوع را كنار ميگذاشتم. چند ماه پيش كار آموزش زبان را با جناب عظيمى شروع كردم و براى اولين بار موفق به ادامه اين دوره شدم و اين تداوم را مديون توجه و روش هوشمندانه ايشون ميدونم. بسيار وقت شناس و متعهد نسبت به يادگيرى فرد ميباشند. در مورد خودم مطمئن هستم كه آموزش را با ايشان ادامه ميدهم و يقينا به نتيجه ميرسم.

سلام و عرض ادب. جدیت و تعهد شما که با این همه جابجایی در نقاط مختلف دنیا برنامه ریزی برای هدفتان را کنار نگذاشته ای، به گواهی موفقیتتان تا کنون، جای تردید نمی گذارد که حتما به نتیجه خواهید رسید.

0
0
اصالت منش ۱۴۰۰/۷/۵

تدریس استاد عظیمی بسیار جامع و دقیق و به صورت کاملا اصولی از پایه نکات را تدریس نموده و کمک به اصلاح شکاف هایی که در آموخته های من از گذشته بوده کرده اند و همچنین تاکید ایشان به درست و دقیق به کار بردن اصول گرامری در گفتار من در حین speaking بوده و همچنین کمک ایشان به تلفظ درست و accent افراد می باشد که دقیق گفته شود و کمک زیادی در پیشرفت مهارت های اصلی زبان به من کرده‌اند

لطف دارید. با چنین انرژی و انگیزه ای که شما دارید طولی نکشد که پیشرفتتان چند چندان شود.

1
0
Amir sharifi ۱۴۰۰/۷/۴

بنده چندماهی هست شاگردشون هستم از هر نظری که فکر کنید قدرت بیان. اخلاق .انصاف .تعهد همه چی عالی یعنی‌ به قول ژاپنی ها satori(کسی که خدای مهارت یه چیزیه ) زبان هستن

قربان تو امیر جان. اراده و پیشرفت شما هم مثال زدنیه. جلسه آخر ساعت 10 شب عملکردت خستگی رو بعد از پنج کلاس از تن من درآورد.

0
0
بالایی ۱۴۰۰/۶/۹

سلام ببخشید برای آزمون ای پی تی تدریس می کنید؟ شرایط و قیمت را اعلام بفرمائید. تشکر

سلام. خیر

0
0
شهراد ۱۴۰۰/۵/۱۴

سلام یه سوال داشتم.چه کتابی رو تدریس میکنین؟

سلام. نسبت به هدف زبان آموز منابع یکسان نیست.

1
0
علی ۱۴۰۰/۳/۱

استاد بسیار ماهر به زبان و امر تدریس، با اخلاق، صبور، خوش برخورد و منعطف. پس از جشت و جوی فراوان، مدرس قوی را پیدا کردم که هم مهارت‌های کافی دارد هم هزینه‌ی بسیار معقلولی را پرداخت می‌کنم. بسیار از آشنایی با ایشان خوشحال هستم.

قربان شما. نظر لطفتونه.

1
0
علی علی نژاد ۱۴۰۰/۲/۲۱

با سلام بنده به مدت 6 ماه با ایشون کلاس آنلاین داشتم که سه ماه اولش خیلی جدی نبود (یک جلسه در هفته) اما بعد از اون خیلی جدی کلاس ها رو ادامه دادیم (سه جلسه در هفته) چون می خواستم خیلی سریع تو امتحان تافل شرکت کنم (فرصت زیادی نداشتم) چند تا نکته رو می خوام در مورد کلاس های ایشون بگم، شاید به کار بقیه دوستان هم بیاد: 1) به شدت وقت شناس هستن (یادمه یه روز کار خیلی ضروری براشون پیش اومده بود، اما بازم کلاس رو کنسل نکردن و ما کلاسمون رو برگزار کردیم) و اینکه همیشه سعیشون بر اینه که بیشتر از تایم کار کنن که خدای نکرده اجحاف در حق دانشجو نشه. 2) تسلط کامل به مباحث دارن و خیلی خوب هم توضیح می دن (برخلاف بعضی از اساتید که خودشون خیلی خوبن ولی نمی تونن درس بدن، ایشون هم خودشون خوب هستن (از لحااظ علمی) و هم خوب درس می دن) 3) ساختار کلاس ها هم خیلی برام جالب بود. اینجور نبود که صرفا ایشون درس بدن و منم شنونده باشم. کلاسمون چند بخش داشت: 1- لکچر از موضوعی که جلسه قبل تعیین می شد، به مدت حدود 5 دقیقه. بعدش ایشون اشتباه های گرامری، تلفظی و حتی ساختاری متن (مقدمه جوری باشه و بادی ها چجور باشه و نتیجه گیری چجور باشه) رو برام توضیح می دادن. 2- خلاصه ای از ریدینگ یا لیسینینگی که جلسه قبل با هم کار کردیم و اینکه باید سعی می کردم اصطلاحات جدیدی که یاد گرفتم رو تو این خلاصه به کار ببرم که این باعث می شد مغزم تو حالت اکتیو اصطلاحات رو یاد بگیره. 3- 10-15 اصطلاح جدید از هر جایی که می تونستم پیدا کنم (معمولا از تو دیکشنری لانگمن می گرفتمشون) و ایشون از بین این اصطلاحات، پر کاربردهاش رو معرفی می کردن. 4) ریز به ریز نکات گرامر، ریدینگ ها، لیسینینگ ها و ... رو بیان می کنن و تا به طور کامل متوجه نشدین، ایشون ازشون رد نمی شن و سعی می کنن با توضیحات و مثال های بیشتر مطلب رو خوب جا بندازن. 5) در مورد تصحیح اختصاصی اسپیک و رایت هم واقعا برام زحمت کشیدن. خصوصا رایت. چون الان که رایتای اول خودمو مقایسه می کنم با رایتایی که اواخر می نوشتم، اصلا اختلاف زمین تا آسمون. (خصوصا برا بحث بسط دادن مطالب که ایشون همیشه روش تاکیید داشتن) 6) از نظر اخلاق و رفتار هم واقعا فوق العاده هستن و الان که حدود 6 ماه از پایان کلاس هامون می گذره، هنوزم با ایشون در ارتباطم و سعی می کنم که ازشون کمک بگیرم آخرشم بگم که من خدا رو شکر نتیجه خوبی هم گرفتم. نمره تافلم 106 شد. (ریدینگ 28، لیسینینگ 28، اسپیکینگ 23 و رایتینگ 27) و تشکر ویژه بابت همه زحماتی که ایشون برام کشیدن و امیدوارم که همیشه شاد و موفق باشن.

علی جان خیلی شرمنده ام کردی آقای طلایی.

2
0
امیرحسین ۱۴۰۰/۲/۲۱

مدرس بسیار منصف و اخلاق مداری هستند. برخلاف جریان رایج تنها به پول فکر نمیکنند و با دلسوزی تلاش برای انتقال دانش میکنند. تجربه بسیار خوبی در نوشتن یک متن اکادمیک در مقطع دکترا برای دانشگاهی در خارج از ایران داشتم که باید بگم یکی از بهترین تجربه های من در اموزش زبان انگلیسی و نوشتن اکادمیک بود.

شما لطف دارید امیر حسین جان. تبریک بابت پذیرش پروپوزال شما.

1
0
علی پیامی ۱۴۰۰/۲/۲۰

با سلام بنده نزدیک به یکسال هست که با استاد عظیمی عزیز کلاس دارم: از مزایای کلاس با ایشون میتونم به موارد زیر اشاره کنم: -احاطه کامل بر تلفظ کلمات و ادای صحیح ترین و ساده ترین نحوه بیان کلمات به لهجه آمریکایی -تنوع در روش های تدریس جهت سهولت در یادگیری -استفاده از متریال متفاوت و به روز -دادن انگیزه و امید حقیقی در طی مسیر جهت رسیدن به اهداف - و.... بنده به عنوای یکی از شاگردهای ایشون به شدت به دوستانی که هدف بزرگی مثل آیلتس، تافل یا پی تی ایی دارند توصیه میکنم از تجربیات و کلاس های ایشون استفاده کنند چرا که در این مسیر علاوه بر زبان شما به انرژی و دید مثبت جهت ادامه راهتون نیازمندید که استاد هر دو مورد رو از صمیم قلب و با تمام وجود بهتون اهدا میکنه. به امید موفقیت همه و در آخر تشکر از استاد عظیمی عزیز بابت تمام تلاشهاش برای من

سلام علی جان. ممنون بابت لطفت. با آرزوی بهترین ها برایت.

0
0
هانیه سعدی ۱۴۰۰/۲/۲۰

سلام استاد گرامی آقای عظیمی شما فوق العاده هستین من استاد زیاد عوض کردم برای تدریس زبان انگلیسی ولی آقای عظیمی شما حرفه ای هستند معرکه هستند کار بلد هستند من فوق العاده از تدریس ایشون راضی هستم امیدوارم یک روزی مثل ایشون بشم . ممنون

سلام و عرض ادب خدمت خانم سعدی. به امید خدا از من بهتر خواهید شد. ممنون و متشکر.

2
0
محمود ایزدی ۱۳۹۹/۳/۱۵

سلام وقت بخیر. چه شرایطی داره و کلاس ها کجا تشکیل میشه و هزینه چقدر هست برای IELTS نمره ۷ ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام وقت خوش. کلاس ها به صورت حضوری در دفتر کار شخصی بنده برگزار می شه و به صورت آنلاین بر بستر Google meet تشکیل می شه. هزینه و شرایط کلاس ها بسته به سطح و شرایط دانشجو مشخص می شه که لطفا در واتساپ شرایطتون رو بفرمایید تا راهنماییتون کنم.

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی