ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی نکات کلیدی انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب در منزل و آنلاین

نکات کلیدی انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب در منزل و آنلاین

نکات کلیدی انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب در منزل و آنلاین


اگر در جستجوی یک معلم خصوصی زبان انگلیسی برتر و خوب برای برگزاری کلاس خصوصی زبان انگلیسی در منزل یا آنلاین هستید این مقاله برای شما بسیار مفید است. برای انتخاب یک معلم زبان برتر موارد زیر را مد نظر داشته باشید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران


رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین زبان انگلیسی را با دقت بررسی کنید


در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین زبان انگلیسی و سایر دروس اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است و می توانید معلم زبان خودتان را با آگاهی کامل انتخاب نموده و بدون واسطه برای هماهنگی کلاس های خصوصی با ایشان تماس بگیرید. برای تمامی مدرسین زبان و سایر دروس شماره تماس و شماره تلفن مستقیم اساتید ارائه شده است. برای انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و مجرب باید حوصله به خرج دهید و لیست مدرسین را با دقت بررسی کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی


به دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی، سوابق کاری، رزومه، فیلم نمونه تدریس، مدارک اکتسابی استاد، نظرات زبان آموزان قبلی و ... دقت کنید قیمت درخواستی مدرسین هم در همین سایت ثبت شده است. با بررسی دقیق لیست مدرسین سعی کنید یک مدرس عالی و برجسته را برای خودتان انتخاب کنید. خیلی در جستجوی معلم زبان ارزان نباشید تا هم پول و هم زمان شما از دست نرود. تلاش کنید یک استاد عالی با نرخ مناسب انتخاب کنید.


این مقاله هم مفید است: 19 بهترین اساتید زبان انگلیسی آنلاین تهران، ایران و کل جهان


با استادی کلاس داشته باشید که خودش در ایام تحصیل در دانشگاه خوب تحصیل کرده است



بسیار مهم است که مدرس زبان انتخابی شما خودش در ایام تحصیل موفق بوده باشد و در دانشگاه های خوب مانند دانشگاه تهران، علامه طباطبایی، شهید بهشتی و یا دانشگاه های معتبر خارج از ایران درس خوانده باشد. استادی که در دانشگاه خوب تحصیل کرده است مسلما در کنکور زبان و با در کنکور سراسری به صورت کلی رتبه خوبی کسب کرده است در نتیجه شخص توانا و با سوادی است. بنابراین به مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرسین زبان که در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است دقت نمایید و این مورد را برای خودتان به عنوان یک معیار مهم در نظر بگیرید. در ضمن بسیار خوب است که مدرس زبان انتخابی شما در رشته زبان انگلیسی و با رشته های مرتبط با آن مدرک ارشد یا دکتری داشته باشد. داشتن مدرک آیلتس با نمره بالای ۷، تافل با نمره بالای ۹۰، تسول، سلتا، مدرک TTC و .... هم برای مدرسین زبان امتیاز مثبت به حساب می آید.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل



فیلم نمونه تدریس مدرسین زبان را با دقت بررسی کنید


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com بسیاری از مدرسین خوب و برجسته زبان انگلیسی فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی خودشان را ثبت کرده اند. بسیاری از اوقات یک فیلم کوتاه نمونه تدریس در حد یکی دو دقیقه به اندازه ۱۰ صفحه نوشته و رزومه در رابطه با مدرس زبان شما را به شناخت می رساند. در این سایت این امکان فراهم شده است که اساتید در قالب فیلم های نمونه تدریس خودشان را معرفی نموده و حتی تدریس را هم انجام دهند. بنابراین در کنار مطالعه رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین، استفاده از فیلم های نمونه تدریس هم برای آشنایی بیشتر و انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب بسیار مفید است. در این ویدئوها مدرسین بعضا خودشان را معرفی کرده اند و یا مبحثی از گرامر، مکالمه، آیلتس و ... را تدریس نموده اند.


حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


نظرات شاگردهای قبلی راهنمای خوبی برای انتخاب معلم خصوصی زبان برتر می باشد


شما از هر شرکت یا شخصی اگر بخواهید کالایی را خریداری کنید و یا خدماتی را دریافت نمایید مسلما چنانچه بدانید مشتری های قبلی آن شرکت یا شخص راضی بوده اند از خرید خودتان مطمئن تر شده و با خیال راحت تری خرید را انجام می دهید. در بحث دریافت خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس هم همین نکته وجود دارد و این قاعده صدق می کند.


اگر یک مدرس زبان توانسته است به خوبی شاگردهای قبلی و زبان آموزان قبلی خودش را به موفقیت برساند مسلما به احتمال زیاد برای شما هم عملکرد خوب و مطلوبی خواهد داشت. بنابراین به نظرات شاگردهای قبلی مدرسین زبان دقت نمایید. به عنوان مثالی دیگر، وقتی یک معلم خصوصی آیلتس کارنامه شاگردهای قبلی خودش را به صورت مستند در همین سایت ایران مدرس ارائه کرده است و شاگردهای قبلی ایشان نمره بالای ۶ و ۷ گرفته اند مسلما شما هم برای انتخاب چنین استادی مطمئن تر خواهید شد. البته تمام موارد گفته شده را با هم در نظر بگیرید و در کنار دقت به رزومه کاری، سوابق تدریس، فیلم نمونه تدریس، دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی استاد و .... نظرات شاگردهای قبلی مدرسین را هم بررسی کنید.


حتما بخوانید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم



از مدرسین ویژه و معلم های زبان معرفی شده توسط ایران مدرس استاد خودتان را انتخاب کنید


در همین سایت ایران مدرس بسیاری از مدرسین زبان و سایر دروس که به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و در منزل فعالیت دارند و معلم خصوصی تافل، آیلتس، مکالمه و ... هستند تبلیغ خودشان را به صورت ویژه ثبت نموده اند. این اساتید تدریس زبان انگلیسی را به عنوان کار اصلی خودشان در نظر گرفته اند و برای تسلط بر درس، گرفتن مدارک لازم، تهیه محتوا و سرفصل ها و .... وقت بیشتری در نظر می گیرند. چنین اساتیدی مسلما تدریس زبان را بهتر انجام می دهند و پیشنهاد می شود با مدرسین ویژه کلاس خصوصی زبان را هماهنگ کنید.


در نظر بگیرید که یک مدرس زبان کار اصلی ای که دارد تدریس خصوصی زبان انگلیسی است و استاد دیگری به صورت پاره وقت و به عنوان کار دوم و سوم هر از چند گاهی زبان را تدریس می کند. مسلما استاد اول که ذکر شد کار خودش را جدی تر گرفته است و خدمات بهتری انجام می دهد. نکته بعدی اینکه در همین سایت ایران مدرس در قالب مقالاتی سعی کرده ایم بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم و آقا را معرفی کنیم. در ادامه می توانید تعدادی از این مقالات را مشاهده کنید.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


تدریس آنلاین زبان انگلیسی و لیست 15 معلم بسیار خوب آنلاین زبان انگلیسی


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 156 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image