ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب

اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب

اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب

اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب در همین سایت ایران مدرس به صورت کامل ارائه شده است. در ادامه در این زمینه اطلاعات کاملتری را می توانید مشاهده نمائید.


برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. در ایران مدرس اطلاعات زیر برای مدرسین ثبت شده است و با اگاهی کامل می توانید استاد و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.


انتخاب یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب


در همین سایت ایران مدرس اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است که می تواند به شما در انتخاب معلم خصوصی و استاد خصوصی خوب و مجرب کمک نماید. اگر در جستجوی معلم خصوصی فیزیک خوب هستید یا می خواهید ریاضی را با یک استاد برتر عالی یاد بگیرید ... اگر قصد دارید با شرکت در کلاس های خصوصی در مکالمه زبان انگلیسی پیشرفت نموده و مدرک آیلتس یا تافل بگیرید ... چنانچه قصد دارید کامپیوتر، نرم افزار، هنر، موسیقی و ... یاد بگیرید ... در هر صورت در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com امکان انتخاب یک معلم خصوصی برتر و فوق العاده را دارید. برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ کلاس ها ارائه شده است.


1- مدرک و رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل


یکی از موارد و ملاک هایی که ممکن است برای شما در انتخاب معلم خصوصی مهم باشد مدرک و رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد است. مسلما اساتیدی که از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند سطح سواد بالاتری دارند و به احتمال زیاد بهتر می توانند به شما در یادگیری دروس مختلف کمک نمایند. در همین سایت ایران مدرس یکی از موارد ثبت شده برای اساتید مدرک تحصیلی و رشته و دانشگاه محل تحصیل هر استاد است. البته فقط همین عامل به تنهایی مهم نیست و باید موارد دیگری را هم در نظر داشته باشید.


2- سوابق تدریس و آموزشگاه و موسسات محل فعالیت


یکی از پارامترهای دیگر که ممکن است برای بسیاری از افراد در انتخاب معلم خصوصی مهم باشد سوابق تدریس معلم خصوصی است. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس در بسیاری از موارد حتی با ذکر نام دانشگاه و یا مدرسه و آموزشگاه ها ذکر نموده اند که چند سال سابقه تدریس دارند و اگر دبیر رسمی هستند و یا در دانشگاه تدریس می کنند هم این موارد را ذکر نموده اند. بنابراین با در دست داشتن این اطلاعات کار انتخاب معلم خصوصی برای شما باز هم راحت تر می شود. بسیاری از اساتید چندین سال سابقه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را دارند و این را هم ذکر نموده اند.



مطالعه مقاله نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب هم مفید است.


3- شهر تدریس و نحوه تدریس (حضوری اینترنتی)


ساکن هر شهری از ایران که هستید می توانید برای یادگیری بهتر دروس و قبولی در امتحانات و کنکور یک استاد خوب را در ایران مدرس انتخاب نمائید. اساتید ثبت نامی در این سایت شهر محل تدریس خودشان را هم ذکر کرده اند. البته بسیاری از اساتید تدریس اینترنتی و آنلاین هم انجام می دهند و هر جای ایران یا جهان که باشید می توانید از خدمات تدریس این اساتید از طریق اینترنت استفاده نمائید. اساتیدی که به صورت مجازی هم تدریس می کنند در توضیحات تبلیغ خودشان این نکته را ذکر نموده اند. هزینه کلاس های اینترنتی معمولا تا 20 درصد به نسبت کلاس های حضوری پایینتر است.


4- هزینه مورد نظر استاد برای کلاس های خصوصی


در بسیاری از موارد یکی از مهمترین ملاک های افراد مختلف برای انتخاب معلم خصوصی و یا دریافت هر نوع خدمات دیگری هزینه و قیمت کلاس های خصوصی و یا خدماتی است که دریافت می کنند. در همین سایت ایران مدرس بر روی پروفایل هر کدام از اساتید که کلیک نمائید در پایین توضیحات ثبت شده توسط استاد و در بخش هزینه تدریس، قیمت درخواستی برای کلاس های خصوصی توسط آن استاد ثبت شده است. البته بعضی از اساتید قیمت کلاس ها را به صورت توافقی در نظر گرفته اند و برای کسب اطلاعات کامل در زمینه قیمت کلاس ها باید با ایشان تماس بگیرید.


برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت کلاس های تدریس خصوصی مقاله نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی یا چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ را بخوانید.


5- نحوه برگزاری کلاس


به عنوان مثال بعضی از اساتید کلاس های خصوصی را به صورت تضمینی برگزار می کنند. این اساتید در متن تبلیغ خودشان ذکر کرده اند که کلاس ها تضمینی برگزار می شود. البته باید منظور استاد را بپرسید. بعضی از اساتید فقط کیفیت تدریس خودشان را تضمین می کنند و برخی دیگر تا نتیجه امتحان مشخص نشود پولی دریافت نمی کنند. مدت زمان کلاس، نحوه برگزاری کلاس ها، روش تدریس و مواردی از این دست هم توسط اساتید ثبت شده است و شما با مطالعه توضیحات یادداشت شده توسط مدرسین می توانید اطلاعات کاملی را بدست آورید و معلم خودتان را انتخاب نمائید.



6- نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده برای استاد


یکی از بهترین مواردی که می تواند به شما در انتخاب یک معلم خصوصی خوب کمک کند نظرات شاگردهای قبلی اساتید است. به عنوان مثال آگهی تدریس خصوصی این استاد را ببینید. می بینید که نظرات شاگردهای قبلی کامل ثبت شده است. وقتی شاگردهای قبلی یک استاد راضی هستند و نمرات خوبی گرفته اند و یا در امتحان و کنکور قبول شده اند می توانید با اطمینان بیشتری با ایشان کلاس داشته باشید. البته معمولا اساتید جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت در نظر می گیرند و شما در هر صورت ریسک بالایی را متحمل نمی شوید. در ایران مدرس نظرات شاگردهای قبلی برای بسیاری از اساتید ثبت شده است و این به شما در انتخاب یک معلم خوب کمک زیادی می کند.


7- فیلم نمونه تدریس ثبت شده توسط اساتید


اساتیدی که به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند حتی برای دروس تدریسی خودشان فیلم نمونه تدریس قرار داده اند. با مشاهده فیلم نمونه تدریس اساتید می توانید بیش از پیش از انتخاب خودتان مطمئن شوید و استاد را با آگاهی بیشتری انتخاب نمائید. در بخش فیلم های تدریس خصوصی ایران مدرس، ویدیوهای نمونه تدریس اساتید و ویدیوهای دیگری مرتبط با تدریس خصوصی ارائه شده است. اگر استادی فیلم نمونه تدریس ثبت کرده باشد در صفحه خود ایشان و در پایین توضیحات ثبت شده توسط استاد قابل مشاهده است.


پیشنهاد می شود فیلم آموزش نحوه مشاهده لیست اساتید و معلم های تدریس خصوصی را مشاهده نمائید.


8- جزوه و خلاصه جزوه ثبت شده توسط مدرسین


علاوه بر موارد گفته شده در بالا، اساتید ثبت نامی در ایران مدرس برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزوه و نمونه سوال امتحانی و ... هم ثبت کرده اند. بسیاری از اساتید برای دروسی که تدریس می کنند یک جزوه خوب خلاصه شده دارند و آن را در سایت درج نموده اند. برخی دیگر از اساتید جزوه های آماده ای را که دارند ثبت نموده اند. به هر حال اساتیدی که جدی تر هستند جزوه ثبت شده دارند و این می تواند معیاری برای شما باشد. از طرف دیگر نحوه ارائه درس در جزوه توسط استاد هم می تواند دید خوبی به شما بدهد که ایشان استاد خوبی است یا نه. در ضمن می توانید از جزوات برای یادگیری بهتر دروس استفاده نمائید.


مطالعه مقاله چرا سایت مرجع تدریس خصوصی ایران مدرس برای انتخاب معلم خصوصی؟ هم مفید است.


9- شماره تماس مدرس برای تماس مستقیم با ایشان


نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد این است که شماره تماس اساتید در ایران مدرس نمایش داده شده است. یعنی شما برای هماهنگی کلاس ها به صورت واسطه ای اقدام نمی کنید و خودتان به صورت مستقیم با مدرسین می توانید در ارتباط باشید. به این ترتیب هزینه کلاس ها کمتر خواهد بود چرا که لازم نیست هزینه ای برای وجود واسطه پرداخت شود. از طرف دیگر، وقتی به صورت مستقیم با خود استاد حرف می زنید در همان یکی دو دقیقه تماس تلفنی می توانید حدس بزنید که ایشان چقدر بر درس تسلط دارند و با اعتماد به نفس حرف می زنند. همچنین می توانید برای کلاس های خصوصی از ایشان تخفیف بگیرید و با شرایط خوبی برای برگزاری کلاس ها به توافق برسید.


10- متاهل و یا مجرد بودن هر استاد


ممکن است برای شما مهم باشد که استاد متاهل باشد. در مواردی که برای شاگرد خانم قرار است مثلا یک استاد آقا درس را ارائه دهد شاید برای والدین و یا بعضی از خانواده ها این نکته مهم باشد. در هر صورت در بخش مشخصات مدرسین در سایت ایران مدرس گزینه متاهل یا مجرد بودن هم وجود دارد و اگر این مورد برای شما مهم است می توانید برای هر استاد آن را چک نمائید و بعد مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در ایران مدرس سعی شده است برای هر استاد اطلاعات کاملی ارائه شود تا متقاضیان کلاس خصوصی با آگاهی کامل مدرس مورد نظر خودشان را انتخاب نمایند.


پیشنهاد می کنیم مقاله مشاهده شماره تماس اساتید و مدرسین تدریس خصوصی خانم و آقا را هم بخوانید.


سخن آخر


در این مقاله توضیح داده شد که برای انتخاب استاد و معلم خصوصی به چه اطلاعاتی نیاز دارید. با در نظر گرفتن توضیحاتی که در این مقاله ارائه شد می توانید یک معلم خصوصی خوب و مجرب را برای خودتان انتخاب نمائید. انتخاب معلم خصوصی از همین سایت ایران مدرس مستقیم و بدون واسطه است.


عبارت های کلیدی: معلم خصوصی خوب، نحوه انتخاب یک استاد خصوصی خوب، راهکارهای انتخاب یک استاد خوب برای کلاس های خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image