ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی تدریس خصوصی ریاضی در منزل داشته باشیم یا آنلاین؟

تدریس خصوصی ریاضی در منزل داشته باشیم یا آنلاین؟

تدریس خصوصی ریاضی در منزل داشته باشیم یا آنلاین؟


در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی ریاضی در منزل و آنلاین توضیحاتی ارائه شده و این دو حالت با هم مقایسه می گردند. استفاده از کلاس خصوصی ریاضی برای پیشرفت در این درس بسیار مفید است.


تدریس خصوصی ریاضی در منزل یا آنلاین؟


بعد از شیوه کرونا استفاده از کلاس های خصوصی مجازی و آنلاین بسیار زیاد مورد توجه قرار گرفت. به دلایل متعددی دانش آموزان و دانشجویان و والدین ایشان تمایل زیادی برای شرکت در کلاس های مجازی و آنلاین ریاضی و سایر دروس داشتند. بعد از دوران مذکور هم کلاس های مجازی و اینترنتی به عنوان یک گزینه مناسب باقی ماند اما شاید به اندازه آن زمان همه تمایل زیادی برای کلاس مجازی نداشتند.


به عنوان یک قاعده کلی اگر با یک معلم خصوصی ریاضی خوب و با تجربه کلاس داشته باشید هم کلاس مجازی و هم کلاس حضوری در منزل مفید است. با این وجود، در ادامه این دو حالت با هم مقایسه می شود تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


مقایسه بازدهی تدریس خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری


در این بخش ابتدا بازدهی، تاثیر گذاری و نتیجه مثبت کلاس های خصوصی ریاضی در منزل و آنلاین با هم مقایسه می شود. باز هم تاکید می شود، میزان بازدهی این کلاس ها بیشتر از اینکه به حضوری یا مجازی بودن کلاس ها بستگی داشته باشد به این بستگی دارد که با یک معلم خصوصی برجسته، با سواد و سطح بالا کلاس داشته باشید. بنابراین در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید.


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوب و برجسته ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا متوسطه اول و دوم و ریاضیات عمومی ۱ و ۲ دانشگاهی و ... فعالیت دارند. با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد می توانید لیست کامل مدرسین ریاضی و شماره تماس مستقیم ایشان را در همین سایت ایران مدرس مشاهده کنید. علاوه بر آن در قالب مقالاتی بهترین مدرسین ریاضی را هم معرفی نموده ایم. به عنوان مثال مقالات زیر را مطالعه کنید.





مقالت مرتبط، حتما بخوانید:


بهترین مدرسین ریاضی، لیست 17 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


بهترین مدرسین ریاضی خانم؛ لیست 12 معلم خصوصی ریاضی خانم برتر تهران و کل ایران


بهترین معلم ریاضی خانم، لیست 20 استاد و مدرس خصوصی ریاضی برتر خانم در تهران و کل ایران


همانطور که گفته شد بازدهی کلاس های خصوصی ریاضی و اینکه چقدر برای دانش آموز یا دانشجو مفید باشد بیشتر به این بستگی دارد که کدام استاد را انتخاب کرده باشید اما باز اگر بخواهیم یک مقایسه ای داشته باشیم بازدهی تدریس خصوصی ریاضی در منزل به نسبت تدریس خصوصی آنلاین و مجازی ریاضی بالاتر است. در حال حاضر، با وجود مزیت های کلاس های مجازی و اینترنتی، اکثر والدین و متقاضیان کلاس خصوصی ترجیح می دهند از تدریس خصوصی در منزل استفاده نمایند. در کلاس های حضوری استاد تسلط بیشتری بر جو کلاس دارد و دقیق تر نحوه برخورد و میزان فهمیدن شاگرد را هم زیر نظر دارد و در نتیجه خود شاگرد هم کلاس را جدی تر گرفته و در نهایت نتیجه بهتری حاصل می شود. تجربه نشان داده است که کلاس های حضوری به نسبت آموزش خصوصی مجازی و اینترنتی نتیجه بهتری دارد اما کلاس خصوصی آنلاین هم مزیت هایی دارد که بعداً به آن می پردازیم. اگر در نزدیکی محل سکونت خودتان توانستید یک مدرس ریاضی خوب را پیدا کنید بهتر است از کلاس های خصوصی در خانه استفاده کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین دبیر ریاضی کنکور، لیست 18 معلم و استاد برتر ریاضی کنکور خانم و آقا در ایران



مقایسه نرخ کلاس های خصوصی آنلاین ریاضی با در منزل


همانطور که گفته شد کلاس های خصوصی در منزل و آنلاین را از جنبه های مختلفی می توان با هم مقایسه نمود. برای یادگیری بهتر و سریعتر ریاضی، موفقیت در امتحان و حتی گرفتن نمره ۲۰ در امتحان ریاضی و ... می توان از کلاس های آنلاین یا حضوری استفاده نمود. به صورت کلی نرخ کلاس های مجازی از کلاس های خصوصی در منزل پایین تر است. البته این طبیعی می باشد و شما در همین سایت ایران مدرس می توانید اساتیدی را پیدا کنید که حتی تا ۵۰ درصد تخفیف می دهند به شرط اینکه شما به جای کلاس خصوصی در منزل از کلاس مجازی استفاده کنید. کلاس آنلاین برای اساتید جذابیت بیشتری دارد چرا که وقت ایشان در مسیر رسیدن به کلاس و برگشت از کلاس تلف نمی شود. نگران بازدهی کلاس ها هم نباشید در هر صورت اگر با یکی از بهترین مدرسین ریاضی تهران یا هر جای ایران کلاس داشته باشید، کلاس آنلاین هم بازدهی بسیار خوبی دارد. قیمت کلاس های مجازی به صورت کلی از کلاس حضوری کمتر است و در مقالات زیر در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی ریاضی توضیحات زیادی ارائه نموده ایم.


مقالات مرتبط، حتما مطالعه کنید:


قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


ممکن است بازدهی کلاس های مجازی ریاضی از کلاس خصوصی در منزل حدوداً ۲۰ درصد کمتر باشد اما اگر قیمت کلاس ها ۳۰ یا ۴۰ درصد کمتر باشد باز ارزشش را دارد که از کلاس مجازی استفاده کنید.


بهترین حالت کلاس های برای دانش آموزان ابتدایی


توجه داشته باشید که کلاس های مجازی و اینترنتی ممکن است برای تمامی مقاطع تحصیلی مناسب نباشد. مثلاً برای دانش آموزان اول ابتدایی و دوم ابتدایی واضح است که تدریس خصوصی در خانه نتیجه بهتری می دهد. بنابراین اگر فرزند شما در مقطع دبستان و در کلاس سوم، چهارم، پنجم، ششم و ... مشغول به تحصیل است، بهتر است از کلاس های خصوصی در منزل برای ایشان استفاده نمایید. برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول هم باز کلاس حضوری بهتر است اما کلاس آنلاین هم می تواند تا حدی استفاده شود. نهایتا برای یادگیری ریاضی در مقطع متوسطه دوم، کنکور و دانشگاهی هم کلاس آنلاین و هم کلاس حضوری می تواند گزینه مناسبی باشد. البته باز توضیحاتی که در بخش های قبل در رابطه با بازدهی و قیمت کلاس ها ارائه شد را مد نظر داشته باشید تا یک معلم ریاضی خوب و برجسته با قیمت مناسب داشته باشید و در عین حال از کلاس های خصوصی بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.


کلیک کنید: بهترین مدرس ریاضی دهم و لیست 10 معلم خصوصی عالی ریاضی دهم تهران و کل ایران



سایر مزیت های تدریس خصوصی آنلاین ریاضی


کلاس های مجازی و اینترنتی مزیت های دیگری هم دارد. برای اساتید این کلاس ها بسیار مفید است چرا که بازار کار تدریس خصوصی برای مدرسین از شهر محل سکونت خودشان به کل دنیا گسترش می یابد. به عبارت دیگر استادی که ساکن تهران یا کرج است (به عنوان مثال) می تواند از تهران یا کرج و از شهرهای دیگر و همچنین از خارج از کشور جذب شاگرد داشته باشد. در نتیجه مدرسین ریاضی می توانند به درآمد بالاتری برسند. نکته بعدی اینکه وقت اساتید در مسیر رسیدن به کلاس از دست نمی رود و معضل ترافیک و آلودگی هوا و ... برای ایشان کاملاً حل می گردد. برای دانش آموزان و دانشجویان هم کلاس های مجازی و آنلاین ریاضی مزیت های زیادی دارد. از جمله اینکه می توانند معلم خودشان را از شهر خودشان یا هر جای ایران و جهان انتخاب کنند و در ضمن کلاس های خصوصی را با بهترین اساتید با قیمت مناسب تری داشته باشند.


حتماً بخوانید: 15 روش مفید برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در منزل


به صورت کلی کلاس های خصوصی ریاضی آنلاین هم برای استاد و هم برای شاگرد مزیت‌های زیادی دارد و در واقع محدودیت زمانی و مکانی را از میان برداشته است. شب امتحان ریاضی اگر دانش آموزی اشکالات زیادی داشته باشد نمی توان کلاس حضوری هماهنگ کرد اما می توان با شرکت در یک جلسه کلاس آنلاین به راحتی رفع اشکال نمود.


سخن آخر


در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی آنلاین و حضوری ریاضی توضیحات کاملی ارائه گردید و این دو حالت را از جنبه های مختلف با هم مقایسه کردیم. باز هم تاکید می شود بیشتر روی این تمرکز داشته باشید که با توجه به رزومه کاری، سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و ... با یک معلم خصوصی برجسته و با سواد کلاس داشته باشید و آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها را در اولویت بعدی قرار دهید.  با استادی کلاس داشته باشید که سابقه کاری بالایی دارد و در دانشگاه خوب درس خوانده است.


در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی ریاضی خوب و عالی مطالعه کنید: راهنمای انتخاب معلم خصوصی ریاضی گام به گام


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 121 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image