ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی معلم خصوصی خوب و مجرب ساعتی چند؟ سال 1402 و 1403

معلم خصوصی خوب و مجرب ساعتی چند؟ سال 1402 و 1403

معلم خصوصی خوب و مجرب ساعتی چند؟ سال 1402 و 1403


در این مقاله در رابطه با هزینه و قیمت کلاس های خصوصی و نرخ معلم خصوصی مجرب و با سواد به صورت ساعتی در سال 1402 و 1403 توضیح داده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی به صورت ساعتی ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی ساعتی چند؟


هزینه درخواستی برخی از معلم های خصوصی


در این بخش تعدادی از قیمت های درخواستی مدرسین و معلم های خصوصی خوب و مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس را ذکر می نمائیم. دقت کنید که قیمت تدریس خصوصی و هزینه کلاس خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی از جمله تعداد جلسات، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها، مقطع تحصیلی، تجربه استاد، شهر محل تدریس و ... بستگی دارد. در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می شود.


با افزایش تعداد جلسات و تعداد ساعت تدریس خصوصی، مدرسین مجرب معمولا تخفیف در نظر می گیرند. نکته بعدی اینکه هزینه کلاس آنلاین به نسبت کلاس خصوصی در منزل کمتر می باشد چون وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس از دست نمی رود. در ضمن، برای مقاطع بالاتر (دانشگاهی، متوسطه دوم و کنکور) به نسبت مقاطع پایین مانند متوسطه اول و ابتدایی نرخ هر ساعت تدریس خصوصی بیشتر است. نرخ کلاس ها در شهرهای بزرگتر بیشتر می باشد و اساتید مجرب هم هزینه بیشتری برای هر ساعت تدریس به نسبت اساتید تازه کار و بدون سابقه در نظر می گیرند.


در این وب سایت برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان و هزینه درخواستی هر مدرس برای هر ساعت تدریس ذکر شده است. در ادامه تعدادی از قیمت های درخواستی بهترین معلم های خصوصی را ذکر می کنیم. دقت کنید نرخ های ثبت شده در این مقاله مربوط به دی ماه 1402 می باشد و در بهمن و اسفند 1402 یا سال 1403 ممکن است مدرسین مقداری (معمولا 10 تا 20 درصد) قیمت ها را تغییر دهند.



یکی از مدرسین برجسته به اسم خانم مرسده طواف که در زمینه تدریس گروهی و خصوصی ریاضی و فیزیک با 25 سال سابقه فعالیت دارند، هزینه کلاس های خودشان را به این ترتیب ذکر نموده اند: تدریس خصوصی هر جلسه یک و نیم ساعته ریاضی و فیزیک دبیرستان 500 تا 700 هزار تومان (نمره 18 تا 20) - تدریس خصوصی هر جلسه یک و نیم ساعته ریاضی و فیزیک کنکور 600 تا 800 هزار تومان (بالای 80 درصد). با کلیک بر روی لینک زیر می توانید لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی، شماره تماس و قیمت درخواستی ایشان را ببینید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی



استاد مهدی جعفری که معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس مجرب هستند در بخش هزینه تدریس هر جلسه 500 الی 600 هزار تومان را ذکر نموده اند. ایشان در زمینه تدریس خصوصی 100% تضمینی و سریع زبان انگلیسی و آیلتس، مکالمات روزمره، دبیرستان، تکنیک‌های آزمون در 10 الی 30 جلسه فعالیت دارند.


استاد ميلاد پرستار که در زمینه تدريس زبان انگليسي , IELTS , Tofel تدریس خصوصی مكالمه انگلیسی و آیلتس فعال هستند و در همین سایت ایران مدرس حضور دارند (با 25 سال سابقه تدریس)، در بخش هزینه تدریس عبارت  توافقي از 400 هزار تومان را ذکر نموده اند.


با توجه به قیمت های ذکر شده تا حدودی می توانید نرخ کلاس های خصوصی ساعتی سال 1402 و 1403 را متوجه شوید. البته بهترین راهکار این است که در همین سایت ایران مدرس در بالای صفحه در بخش جستجو اسم درس را وارد نمائید و لیست اساتید و نرخ درخواستی ایشان را ببینید.


مقالات مرتبط، حتما مطالعه نمائید:


تدریس خصوصی عربی ساعتی چند


بهترین معلم تدریس خصوصی ریاضی ساعتی چند؟


هزینه معلم خصوصی ابتدایی ساعتی چند سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳


خانم مینا حیاتی هم که از مدرسین مجرب زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس هستند و 10 سال سابقه تدریس دارند هزینه کلاس را به صورت جلسه 90 دقیقه 450 هزار تومان ذکر نموده اند.


یکی دیگر از مدرسین خوب و مجرب به اسم خانم مهندس زینب اصلانی که در زمینه تدریس خصوصی فیزیک هالیدی، ریاضی عمومی، ریاضیات مهندسی/ فیزیک، ریاضی، شیمی، کنکور، آمادگی امتحانات/ کامپیوتر، ویندوز، آفیس، پایتون، MCNP فعالیت دارند در بخش هزینه تدریس عبارت هر جلسه یک ساعت از 500 هزار تومان را ثبت نموده اند. بنابراین خودتان می توانید برای تمامی اساتید هزینه درخواستی ایشان را در همین سایت ایران مدرس مشاهده نمائید.



این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی آیلتس ساعتی چند؟


قیمت هر ساعت تدریس خصوصی سال 1402 و 1403


با توجه به نرخ های ذکر شده می توان گفت که هزینه معلم خصوصی خوب و مجرب سال 1402 و سال 1403 از 400 تا 800 هزار تومان متغیر است و به عنوان یک مقدار میانگین می توان هزینه یک جلسه تدریس را 600 هزار تومان و هزینه تدریس ساعتی را 400 هزار تومان در نظر گرفت. در همین سایت ایران مدرس، مقالات بسیار خوب دیگری در زمینه قیمت تدریس خصوصی و در پاسخ به سوال (هزینه معلم خصوصی ساعتی چند؟) ارائه شده است که در ادامه ارائه می گردد.


مقالات مرتبط، حتما مطالعه نمائید:


تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند؟ قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل


بهترین معلم خصوصی ریاضی و فیزیک ساعتی چند؟


تدریس خصوصی ریاضی ساعتی چند است


تدریس خصوصی فیزیک ساعتی چنده


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 156 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image