ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 12 توصیه و راهنمایی انتخاب معلم خصوصی خوب با قیمت و هزینه مناسب

12 توصیه و راهنمایی انتخاب معلم خصوصی خوب با قیمت و هزینه مناسب

12 توصیه و راهنمایی انتخاب معلم خصوصی خوب با قیمت و هزینه مناسب

در این مقاله به صورت خلاصه 12 راهنمایی برای انتخاب معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب از همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. در این راستا موارد زیر را در نظر داشته باشید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی با بهترین و مناسبترین قیمت


انتخاب معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب


اگر می خواهید انتخاب معلم خصوصی خوب با قیمت داشته باشید و در جستجوی یک معلم خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زبان انگلیسی و ... خوب با نرخ منصفانه هستید ... اگر قصد دارید از کلاس های خصوصی با مناسب ترین نرخ استفاده نمائید و در درس و تحصیل پیشرفت کنید ... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید و نکات زیر را مد نظر داشته باشید.


1- برای اینکه لیست تعدادی از مدرسین که با قیمت مناسب کار تدریس خصوصی انجام می دهند را مشاهده کنید بر روی عبارت تدریس خصوصی ارزان کلیک نمائید.


2- برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند بر روی عبارت مشاهده معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید. برای تمامی اساتید اطلاعات کامل و رزومه و سوابق تدریس و قیمت کلاس ها ارائه شده و می توانید یک معلم خوب را انتخاب کنید.


3- اساتید دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی خودشان را ثبت نموده اند. بهتر است با یک معلم خوب که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده است کلاس داشته باشید. تعدادی از اساتید مدارک تحصیلی خودشان را هم قرار داده اند. در صورت لزوم می توانید مدارک و مستندات لازم را از استاد بخواهید.


4- اگر می خواهید برای موفقیت در کنکور از کلاس های تدریس خصوصی کنکور استفاده کنید بهتر است با معلم و استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در کنکور موفق بوده اند و یا با ارائه مدرک به شما نشان می دهند که شاگردهای موفقی قبلا داشته اند.



مطالعه مقاله راهکارهایی برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.


5- اگر در مقطع دانشگاه در حال تحصیل هستید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که هم رشته خودتان است و در دانشگاه معتبر درس خوانده است. به این ترتیب تمام درس های خودتان را می توانید با ایشان داشته باشید و تعداد جلسات بیشتر شده و در نتیجه هزینه هر جلسه کمتر خواهد شد.


6- در همین سایت ایران مدرس، اساتید برای دروس تدریسی خودشان بعضا فیلم نمونه تدریس هم قرار داده اند (مثلا این فیلم تدریس را ببینید). خوب است که با اساتیدی که فیم دارند و می توانید از قبل نحوه تدریس ایشان را ببینید کلاس داشته باشید. البته این شرط خوب است که باشد ولی 100 درصد لازم نیست.


7- خیلی سعی نکنید که با پایینترین قیمت کلاس خصوصی را داشته باشید. حتما موافق هستید که برای دریافت خدمات با کیفیت بالا تا حدی لازم است هزینه ای متناسب با آن پرداخت شود. بنابراین در جستجوی یک استاد خوب باشید و حاضر باشید به تناسب آن مبلغ مناسبی را هم پرداخت نمائید.


8- اگر برای هر دو درس ریاضی و فیزیک به معلم خصوصی نیاز دارید، در بسیاری از موارد اساتیدی که تدریس خصوصی ریاضی انجام می دهند تدریس فیزیک را هم می پذیرند. اگر هر دو درس را با یک استاد داشته باشید، چون تعداد جلسات بیشتری لازم می شود می توانید برای هر جلسه تقاضای تخفیف کنید.


پیشنهاد می شود این فیلم را هم ببینید: فیلم آموزش نحوه انتخاب بدون واسطه معلم تدریس خصوصی از ایران مدرس


9- با یک استاد که به لحاظ مکانی نزدیک به خودتان است کلاس برگزار کنید. به هر حال وقتی فاصله محل سکونت ایشان از منزل شما کمتر است چون زمان کمتری را در مسیر هستند، در نتیجه با قیمت کمتری هم برای شما کلاس برگزار می کنند. البته گزینه تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی را هم دارید.


10- بسیاری از اساتید جلسه اول کلاس را به صورت رایگان برگزار می کنند (برای مشاهده این اساتید بر روی عبارت جلسه اول رایگان کلیک کنید). بنابراین می توانید با این اساتید کلاس داشته باشید و اگر از نحوه تدریس ایشان رضایت داشته باشید کلاس ها را ادامه دهید.


11- مطالعه مقاله های زیر هم در این زمینه کاملا مفید است:


نحوه استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای افزایش معدل


موارد لزوم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی


12- درست است که انتخاب یک معلم خصوصی خوب بسیار مهم است اما عملکرد درست خودتان هم بسیار لازم است. باید از کلاس های تدریس خصوصی به درستی استفاده نمائید. مطالعه مقاله 10 راهکار برای استفاده بهتر از کلاسهای تدریس خصوصی هم در این زمینه بسیار مفید است.


کلام آخر


در این مقاله 12 توصیه و راهنمایی انتخاب معلم خصوصی خوب با قیمت و هزینه مناسب ارائه شده است. در مرحله اول سعی کنید بدون توجه به قیمت درخواستی اساتید 7 معلم خصوصی برای درس مورد نظر خودتان با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان انتخاب نمائید. در مرحله بعد از بین مدرسین انتخابی خودتان با استادی که مناسب ترین قیمت را پیشنهاد داده است برای هماهنگی کلاس خصوصی تماس بگیرید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است. دقت کنید که اولویت اول شما باید یک مدرس خوب و برجسته باشد و ارزان بودن کلاس ها را در اولویت دوم قرار دهید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 646 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image