ارتباط مستقیم با 30693 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند؟ قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل

تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند؟ قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل

تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند؟ قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل


اگر سوال تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند برای شما هم مطرح است و می خواهید در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل اطلاعات بسیار کامل و خوبی را بدست آورید ادامه این مطلب را بخوانید. در ادامه در رابطه با هزینه معلم خصوصی دبستان در منزل توضیح داده شده است.


برای مشاهده لیست کامل معلم های ابتدایی و نرخ کلاس ها بر روی این لینک کلیک کنید: معلم خصوصی ابتدایی


هزینه کلاس خصوصی به پایه و مقطع بستگی دارد. نرخ کلاس های خصوصی برای مقاطع بالاتر معمولا بیشتر است. البته در مقطع ابتدایی هزینه ها خیلی متفاوت نخواهد شد و به عنوان مثال هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی با هزینه معلم خصوصی دوم ابتدایی تفاوت زیادی ندارد. نکته بسیار مهم دیگر اینکه هزینه تدریس خصوصی در منزل در سال 1402، 1403 و زمان های دیگر معمولا به نسبت تدریس خصوصی آنلاین بیشتر است. به عنوان مثال اگر قیمت تدریس خصوصی ریاضی چهارم ابتدایی در منزل برای هر جلسه 250 هزار تومان باشد، همان کلاس به صورت آنلاین با نرخ 200 هزار تومان و کمتر هم برگزار می شود. در کلاس های خصوصی آنلاین کار استاد راحت تر است و وقت مدرس در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود. در نتیجه برای کلاس مجازی و آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل نرخ کمتری دریافت می گردد.


توضیحات کلی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل


در این مقاله تلاش می شود اطلاعات بسیار خوبی در زمینه هزینه معلم خصوصی ابتدایی و قیمت کلاس های تدریس خصوصی ابتدایی در منزل و آنلاین توضیحاتی ارائه گردد. البته برای دانش آموزان مقطع ابتدایی استفاده از کلاس های حضوری توصیه می گردد و کلاس آنلاین برای مقاطع بالاتر مفید است. در همین سایت ایران مدرس معلم های بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی ابتدایی و دبستان مشغول به فعالیت هستند. در واقع در این وب سایت با کلیک بر روی لینکی که در بالا ارائه شد می توانید لیست کامل مدرسین مقطع دبستان، شماره تماس ایشان و قیمت درخواستی هر معلم و مدرس خصوصی را مشاهده نمائید. برای بسیاری از مدرسین ابتدایی مشاهده فیلم نمونه تدریس ایشان و همچنین نظرات شاگردهای قبلی هم در این سایت ممکن است.


پیشنهاد می شود این مقاله را بخوانید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


در ایران مدرس www.IranModares.com (همین سایت) شماره تماس مستقیم معلم های خصوصی مقطع دبستان هم ارائه شده است و می توانید با خود مدرسین تماس بگیرید و برای کلاس ریاضی، علوم و یا هر درس دیگری تخفیف بگیرید. کلاس های خصوصی دبستان عموما در منزل برگزار می شود و بازدهی و تاثیر گذاری مثبت این کلاس ها به نسبت کلاس های مجازی و آنلاین بیشتر است. اگر در زمینه هزینه تدریس خصوصی پایه اول ابتدایی سوال دارید، می خواهید هزینه معلم خصوصی دوم ابتدایی را ببینید، در جستجوی قیمت معلم خصوصی کلاس چهارم هستید و یا هر سوال دیگری که دارید در این مقاله سعی می کنیم به این سوالات و سوال تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند پاسخ دهیم.



برای انتخاب معلم خوب با قیمت مناسب، پیشنهاد می شود رزومه مدرسین را با دقت بررسی کنید و قیمت درخواستی هر استاد را با توجه به سوابق تدریس ایشان قضاوت نمایید. اساتید برتر و برجسته با نرخ بالاتری تدریس را انجام می دهند اما در هر صورت کیفیت تدریس ایشان هم بالاتر است. بنابراین، به جای اینکه تمام تلاش شما انتخاب یک معلم خصوصی با نرخ ارزان باشد تلاش کنید با یک استاد حرفه ای، متخصص و با تجربه کلاس داشته باشید. بهترین مدرسین تهران، کرج و کل ایران در همین سایت IranModares.com حضور دارند. مدرسینی در همین سایت حضور دارند که تجربه بسیار بالایی دارند و حتی بعضاً استخدام رسمی آموزش و پرورش https://medu.gov.ir/ هم می باشند.



حتما مطالعه کنید: معرفی 11 بهترین معلم ابتدایی ایران و تهران


مهمترین عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی ابتدایی


عوامل و پارامترهای مختلفی بر قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ابتدایی و سایر مقاطع اثر دارد. به عنوان مثال مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و یا دبیر رسمی و معلم رسمی آموزش و پرورش هستند قیمتهای بالاتری را درخواست می کنند. به هر حال بعضی از والدین به دبیرها و معلمین رسمی اعتماد بیشتری می کنند و حاضر هستند قیمت بالاتری را هم پرداخت نمایند. تعدادی از قیمت های درخواستی مدرسین مقطع ابتدایی در شکل زیر نمایش داده شده است. برای تمامی مدرسین در این سایت هزینه درخواستی ایشان را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس معلم می توانید ببینید.



از عوامل موثر دیگر بر قیمت کلاسهای خصوصی ابتدایی و تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و سایر دروس و مقاطع می توان به شهر محل تدریس اشاره کرد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. در شهرهای بزرگتر هم به نسبت وضع مالی مردم بهتر است و هم مشکلات ترافیکی بالاتری وجود دارد و مدرس برای رسیدن به کلاس زمان بیشتری را باید در مسیر باشد. بنابراین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگ بالاتر خواهد بود. به صورت کلی در شهرهای بزرگ هزینه زندگی بالاتر است و در نتیجه قیمت تدریس خصوصی هم بیشتر می باشد. مدرک تحصیلی مدرس تدریس خصوصی، سابقه کاری و تجربه تدریس او، درسی که قرار است تدریس شود و .... عواملی هستند که بر قیمت کلاسهای خصوصی تاثیر می گذارند.


سابقه کاری و تجربه استاد، تعداد جلسات، شهر محل تدریس، تضمینی یا معمولی بودن کلاس ها، زمان برگزاری کلاس (اوایل ترم یا نزدیک امتحانات) و ... هم بر روی نرخ کلاس ها اثر می گذارد. اساتید با سابقه بالا معمولا نرخ بیشتری درخواست می کنند و در ضمن، برای تعداد جلسات بالا قیمت هر جلسه می تواند کمتر در نظر گرفته شود. در سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسی تدریس خصوصی قیمت درخواستی هر استاد ذکر شده است و می توانید با نرخ مناسب یک استاد خوب انتخاب کنید. کلاس هایی که به صورت تضمینی برگزار می شود و یا کلاس های کنکوری معمولا نرخ بالاتری دارد.


مطالعه نمائید: بهترین روش تدریس برای دانش آموزان ابتدایی



از سایر عوامل موثر بر نرخ کلاس خصوصی ابتدایی می توان به تعداد جلسات اشاره نمود. اگر به عنوان مثال ۱۵ جلسه کلاس لازم داشته باشید برای هر جلسه از معلم خصوصی ۱۰ یا ۱۵ درصد تخفیف می توانید بگیرید. همچنین اگر کلاس ها را زودتر شروع کنید و به ایام امتحانات موکول ننمایید، باز هم هزینه هر جلسه تدریس برای شما کمتر خواهد شد. ایام امتحانات اساتید و مدرسین نرخ بیشتری درخواست می کنند و معلم خوب پیدا کردن هم سخت می شود. سابقه کاری معلم هم بر نرخ کلاس ها اثر می گذارد. مدرسین با تجربه کلاس های مفیدتری دارند اما هر جلسه نرخ بیشتری دریافت می کنند.


مطالعه نمائید: شماره تلفن معلم خصوصی کلاس اول ابتدایی و دبستان در تهران و کل ایران


قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی


در این وب سایت اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و دبستان و سایر دروس در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و کل ایران مشخصات خودشان را به صورت کامل ذکر کرده اند و در ضمن شماره ای همه اساتید هم قابل مشاهده است. مدرسین خانم و آقا در زمینه تدریس ریاضی ابتدایی فعالیت دارند و سوابق تدریس خودشان و اینکه چه مدرک تحصیلی ای دارند و چند سال و در چه مدارس یا آموزشگاههایی تدریس نموده اند را هم ذکر کرده اند. بنابراین انتخاب معلم و مدرس خصوصی ریاضی برای شما راحت خواهد بود و می توانید مستقیما با خود استاد حرف بزنید و کلاس ها را هماهنگ نمائید. نکته دیگر اینکه مدرسین ریاضیات دبستان و یا هر درس دیگری قیمتی که برای کلاس در نظر دارند را هم ذکر نموده اند و بنابراین با آگاهی بیشتری می توانید معلم خودتان را انتخاب کنید.


در بالای همین صفحه در بخش جستجو عبارت ریاضی ابتدایی را وارد نمائید و بر روی علامت جستجو کلیک کنید تا لیست مدرسین ریاضی دبستان و قیمت درخواستی ایشان را ببینید. در ادامه با مدرسین ریاضی تماس بگیرید و کلاسهای ریاضی را یا مدرسینی که قیمت بهتر و البته رزومه بهتری ارائه کرده اند هماهنگ کنید.


اگر تعداد جلسات تدریس ریاضی شما زیاد باشد و یا محل سکونت شما به مدرس نزدیک باشد می توانید از مدرسین ریاضی تخفیف هم بگیرید. به عنوان مثال اگر برای کلاس خصوصی با نرخ 250 هزار تومان 10 درصد هم تخفیف بگیرید، برای 20 جلسه 500 هزار تومان کمتر پرداخت کرده اید و این بسیار خوب است.



این مقاله هم پیشنهاد می شود: 10 بهترین معلم ریاضی ششم ابتدایی و تیزهوشان در تهران و کل ایران


بعضی از مدرسین برای قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی عبارت توافقی را در متن آگهی خودشان ذکر کرده اند. با این مدرسین هم می توانید حرف بزنید و تخفیف بگیرید.


7 عامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی


قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل مختلفی از جمله سابقه مدرس، مدرک تحصیلی مدرس ریاضی، شهر محل تدریس و ... بستگی دارد. ولی همانطور که گفته شد، اگر کمی هزینه بالاتری پرداخت کردید و در عوض با مدرس ریاضی بهتری کلاسهای را هماهنک کردید، در نهایت می توانید نتیجه بهتری بگیرید و نمره بالاتری کسب نمائید.


1- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سابقه مدرس ریاضی: مدرسین با سابقه قیمت و هزینه های بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را مطالبه می کنند.


2- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و مدرک تحصیلی مدرس ریاضی: معمولا مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند هزینه و قیمت بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در نظر می گیرند.


3- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و شهر محل تدریس: به صورت معمول قیمت تدریس خصوصی ریاضی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. در شهرهای بزرگتر مشکلات ترافیکی بیشتر بوده و رفت و آمد برای مدرسین سخت تر می باشد.


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی در منزل


4- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و شرایط و زمان تدریس: در ایام امتحانات قیمت تدریس خصوصی ریاضی و کلاسهای خصوصی سایر دروس بالاتر است. در ایام امتحانات مدرسین سرشان شلوق تر بوده و هماهنگ کردن با آنها برای کلاسهای خصوصی سخت تر هم می باشد.


5- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و تعداد جلسات تدریس ریاضی: قیمت تدریس خصوصی ریاضی به تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی هم بستگی دارد. هر چه تعداد جلسات کلاسهای خصوصی بیشتر باشد، هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی پایینتر خواهد بود.


6- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و مقطع تحصیلی: قیمت آموزش خصوصی ریاضی در مقاطع تحصیلی بالاتر بیشتر است. در مقاطع تحصیلی بالاتر تدریس ریاضی مشکلتر بوده و مدرسین کمتری توانایی تدریس آن را دارند. بنابراین هزینه تدریس هم افزایش می یابد.


7- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و محل برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی: اگر کلاسهای خصوصی ریاضی در آموزشگاه یا در محلی که خود مدرس تعیین کند برگزار شود هزینه و قیمت آن کمتر می باشد. هزینه تدریس خصوصی ریاضی در منزل دانش آموز و دانشجو معمولا بالاتر می باشد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی



نحوه هماهنگ کردن تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی با قیمت مناسب


اگر می خواهید کلاسهای تدریس ریاضی را با قیمت بهتری هماهنگ کنید، کلاسها را در طول ترم هماهنگ کنید و به ایام امتحانات موکول ننمایید. علاوه بر بحث قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی، برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، به نسبت ایام امتحانات، نتیجه بهتری را برای شما در بر دارد و مطمئن تر هستید که نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. در ضمن در ایام امتحانات مدرسین درجه یک وقتشان پر شده است و نمی توانید با آنها هماهنگ کنید و از آنها وقت بگیرید.


اگر سوابق کاری، رزومه و دانشگاه محل تحصیل یک مدرس ریاضی را مناسب دیدید، ارزشش را دارد که برای کلاسهای ریاضی قیمت بالاتری پرداخت کنید و در عوض نتیجه مناسب را بگیرید. هر جلسه کلاس اساتید برتر ریاضی به اندازه چند جلسه کلاس خصوصی مدرسین معمولی بازدهی دارد و بنابراین ارزشش را دارد از کلاس خصوصی اساتید با تجربه استفاده نمائید.


حتما بخوانید: شماره معلم خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی و 5 بهترین معلم کلاس پنجم


البته اساتیدی که سابقه کاری بالایی دارند و خوب تدریس می کنند طبیعی است که برای کلاس های خودشان هم هزینه بیشتری را درخواست نمایند. در همین سایت ایران مدرس امکان این وجود دارد که لیست کامل مدرسین، سوابق تدریس معلم های ریاضی ابتدایی و سایر دروس، مدارس و آموزشگاههایی که تدریس کرده اند و قیمت و هزینه ای که برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس در نظر دارند را مشاهده نموده و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می گردد.


به عنوان توضیح بیشتر، مدرسین با سابقه و با تجربه، دبیران رسمی آموزش و پرورش و معلمین رسمی برای کلاسهای خصوصی ریاضی قیمت بالاتری را درخواست می کنند. اساتید دانشگاه هم که مسلما برای حضور در کلاسهای خصوصی ریاضی دانشگاهی، ریاضی مهندسی، معادلات، محاسبات عددی و ... هزینه بالاتری را درخواست می کنند. مطلبی که باید در نظر بگیرید این است که هر چند برای برگزاری کلاس با مدرسین ریاضی با تجربه و مدرسین رسمی و اساتید دانشگاه باید هزینه بالاتری پرداخت کنید ولی به هر حال احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر خواهد شد. در مرحله اول سعی کنید کیفیت کلاسها را در نظر داشته باشید و در نهایت سر قیمتها به توافق برسید.



پیشنهاد می شود بخوانید: قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی


قیمت تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی


قیمت تدریس خصوصی ریاضی پایه ۳ ابتدایی در سال ۱۴۰۲ و هر زمان دیگری به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای ۱ جلسه تدریس از ۱۰۰۰۰۰ تومان شروع شده و تا ۵۰۰۰۰۰ تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. همانطور که گفته شد برای تمامی مدرسین سوم ابتدایی و سایر مقاطع شماره تماس مستقیم مدرسین و قیمت درخواستی هر معلم را در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com می توانید مشاهده کنید.


یک معلم بدون سابقه و تازه کار ممکن است هر جلسه با نرخ ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومان هم در سال ۱۴۰۲ تدریس خصوصی ریاضی را انجام دهد. اما مدرسین با تجربه که برخی از آنها بیش از ۲۰ سال سابقه کاری دارند و معلم رسمی آموزش و پرورش هستند نرخ کلاس های که دارند ممکن است تا ۵۰۰۰۰۰ تومان و بیشتر هم افزایش یابد. البته باید قیمت درخواستی هر معلم را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ببینید و در نهایت خودتان قضاوت کنید هزینه درخواستی استاد با توجه به سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان مناسب است یا خیر.


قیمت تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی


یکی از مهمترین مقاطع تحصیلی مقطع اول ابتدایی و اول دبستان است. در این مقطع چون دانش آموز برای اولین بار وارد فضای آموزش و تحصیل می شود، اگر به درستی آموزش ببیند روی علاقه مند شدن ایشان به تحصیل و پیشرفت تحصیلی دانش آموز تاثیر بسیار مثبتی می گذارد. بسیاری از دانش آموزان اول دبستان در یادگیری دروس مختلف مشکل دارند. در چنین شرایطی استفاده از خدمات تدریس خصوصی و در کنار داشتن یک معلم خصوصی مجرب و با سواد و خوب بسیار مفید است.


به صورت متوسط قیمت تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی در سال 1402 برای سطح پایه جلسه ای 150000 تومان، سطح معلم خوب جلسه ای 250000 تومان، سطح متوسط بسیار خوب جلسه ای 350000 تومان و سطح معلم بسیار عالی جلسه ای حدودا 500000 تومان می باشد.



البته نرخ کلاس های خصوصی ریاضی اول ابتدایی و سایر مقاطع به پارامترها و عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت های ذکر شده در این بخش به صورت حدودی و متوسط ذکر شده است. برای تمامی مدرسین قیمت درخواستی ایشان را در همین سایت می توانید ببینید.


اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید معمولا مدرسین تخفیف خوبی را در نظر می گیرند. به عنوان مثال اگر یک مدرس خوب اول دبستان نرخ هر جلسه ریاضی را در سال 1402 معادل 400 هزار تومان مشخص کرده باشد، چنانچه از اوایل ترم کلاس را هماهنگ نمائید و در ضمن 10 جلسه یا بیشتر کلاس لازم داشته باشید به احتمال زیاد با نرخ 350 یا حتی 300 هزار تومان برای هر جلسه موافقت می نماید.


تعداد جلسات کلاس خصوصی هم بر روی قیمت معلم اول ابتدایی در سال 1402 و 1403 اثر می گذارد. وقتی تعداد جلسه بالا لازم دارید درخواست تخفیف کنید. به عنوان مثال معلم مجربی که برای هر جلسه تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403 هزینه ۴۰۰۰۰۰ تومان را درخواست می نماید، اگر تعداد جلسات زیادی لازم باشد با هزینه ۳۰۰۰۰۰ تومان هم موافقت می کند. نکته بعدی اینکه هزینه معلم خصوصی در شهرهای بزرگتر بالاتر می باشد.


مقایسه قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در ایران با سایر کشورها


هزینه تدریس خصوصی ابتدایی و سایر مقاطع در خارج از ایران به نسبت قیمت های مدرسین داخل ایران بسیار بیشتر است. به عنوان مثال، همانطور که در این صفحه ذکر شده است، ممکن است مربیان به خوبی آموزش ببینند تا به فرزند شما کمک کنند تا بتواند پیشرفت کند یا پیشرفت کند، اما این راهنمایی متخصص بهایی دارد. و نه فقط یک قیمت. خدمات تدریس خصوصی از حدود 50 دلار در ساعت برای معلم های خصوصی تازه کار شروع می شود و برای مدرسین با تجربه و سطح بالا تا 200 دلار می رسد. بنابراین در خارج از ایران هزینه یک ساعت تدریس خصوصی حداقل حدودا 2 میلیون و پانصد هزار تومان است.


در سایت دیگری هم ذکر شده است، نرخ تدریس خصوصی ابتدایی و دبستان و سایر مقاطع از ایالت به ایالت و موضوع موضوع متفاوت است، اما به طور متوسط، هزینه یک معلم خصوصی تقریبا بین 15 تا 80 دلار در ساعت (750 هزار تومان تا 4 میلیون تومان برای هر ساعت تدریس خصوصی) است. نرخ ها ممکن است بسته به عوامل مختلفی از جمله سطح تحصیلات، تخصص و دشواری موضوع متفاوت باشد. منبع


قیمت بهترین معلم خصوصی پایه اول ابتدایی در سال 1402 و 1403 چقدر است؟


بسیار خوب است که سعی کنید با بهترین معلم های خصوصی اول ابتدایی کلاس را هماهنگ کنید. مدرسینی که از دانشگاه خوب و معتبر فارغ‌التحصیل شده اند را در اولویت اول قرار دهید. فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی اساتید را ببینید. اگر مدرسی استخدام رسمی آموزش و پرورش است باز یک نکته مثبت به حساب می آید. هزینه بهترین معلم های خصوصی اول ابتدایی در سال 1402 و 1403 به شهرستان محل تدریس هم بستگی دارد. به عنوان مثال ممکن است یک مدرس بسیار عالی اول دبستان در تهران هر جلسه ۴۵۰۰۰۰ تومان را درخواست کند در حالیکه یک معلم دیگر با همان سطح دانش و توانایی در یک شهر کوچک هر جلسه را با نرخ ۲۰۰۰۰۰ تومان برگزار نماید. در همین سایت ایران مدرس، برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر استاد را می توانید مشاهده کنید.



هزینه معلم خصوصی دوم ابتدایی


به منظور انتخاب بهترین معلم دوم ابتدایی با قیمت منصفانه و مناسب به این ترتیب عمل نمایید: در بالای همین صفحه بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود عبارت دوم ابتدایی و یا دوم دبستان را وارد نموده و بر روی کلید جستجو کلیک کنید. به این ترتیب لیست مدرسین دوم دبستان برای دروس مختلف از جمله ریاضی، علوم، فارسی و ... به شما نشان داده می شود.


در ادامه بدون توجه به قیمت درخواستی مدرسین، سعی کنید ۶ معلم خوب را با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان انتخاب نمایید. در این مرحله اصلا به قیمت درخواستی مدرسین توجه نکنید. بعد از انجام این کار، در مرحله بعد از بین مدرسینی که انتخاب کرده اید با معلمی که مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت را پیشنهاد داده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. به این ترتیب خیالتان راحت می شود که از بین مدرسین خوب دوم ابتدایی با استادی که بهترین قیمت را پیشنهاد داده است کلاس هماهنگ نموده اید.


برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمائید: هزینه معلم خصوصی دوم ابتدایی


البته همانطور که گفته شد زودتر به فکر کلاس باشید چرا که در ایام امتحانات قیمتها بیشتر شده و گرفتن وقت از مدرسین خوب سخت تر خواهد شد. برخی از معلم ها در همین سایت ایران مدرس در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند که برای اطلاع از نرخ دقیق کلاس باید با ایشان تماس بگیرید. برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است.


پیشنهادهایی برای حصول بهترین نتیجه از تدریس خصوصی ابتدایی با قیمت مناسب


- اگر از کلاس های تدریس خصوصی در منزل استفاده می نمائید، با مدرسینی که به لحاظ مکانی به خودتان نزدیکتر هستند کلاس را هماهنگ کنید. این اساتید زمان کمتری را در مسیر از دست می دهند و در نتیجه با نرخ مناسب تری کلاس برگزار می نمایند. اگر ساکن غرب تهران هستید با استادی کلاس هماهنگ کنید که ایشان هم ساکن غرب تهران است.


- برای تمامی دروس لازم نیست از ابتدای ترم معلم خصوصی داشته باشید. دروسی که خودتان تا حدی بلد هستید را در طول ترم بخوانید و در ایام امتحانات فقط برای رفع اشکال معلم خصوصی بگیرید. به این ترتیب هزینه شما خیلی زیاد نخواهد شد.



- کلاس های خصوصی را زودتر شروع نمائید. در ایام امتحانات هزینه کلاس ها بیشتر می شود و در ضمن وقتی از ابتدای ترم کلاس ها را شروع می کنید احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر می گردد. در ایام امتحانات اساتید خوب وقت آزاد ندارند و با هزینه بیشتری تدریس را انجام می دهند. بهتر است زودتر کلاس ها را هماهنگ نمائید و با نرخ مناسب تری احتمال نتیجه گرفتن خودتان را افزایش دهید.


- پیشنهاد می شود برای انتخاب معلم خصوصی کلاس اول و ابتدایی یا هر استاد دیگری در ابتدای کار قیمت را مد نظر قرار ندهید و فقط به سوابق تدریس و رزومه کاری مدرس توجه نمائید. اساتید خوب را انتخاب کنید و از بین اساتید انتخابی با معلمی که نرخ مناسبتری را درخواست کرده است تماس بگیرید.


- با هزینه 50 تا 100 هزار تومان هم می توانید یک معلم خوب کلاس اول یا سایر مقاطع ابتدایی را داشته باشید. البته واضح است که مدرسین با تجربه و خوب نرخ بالاتری را درخواست می کنند. در هر صورت، فقط قیمت نشان دهنده کیفیت تدریس نیست و در همین سایت ایران مدرس می توانید برای تمامی مدرسین مشخصات کاملی را ببینید و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.


هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی


هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی از جلسه ای 100 تا 400 هزار تومان متفاوت است و به عنوان قیمت متوسط شاید بتوان هزینه 250 هزار تومان برای هر جلسه را در نظر گرفت.


به جای اینکه در جستجوی اینستاگرام معلم کلاس سوم ابتدایی باشید بهتر است استاد و معلم خودتان را از همین سایت ایران مدرس انتخاب کنید. در این وب سایت معلم های با تجربه و خوبی حضور دارند و شماره تماس مستقیم تمامی مدرسین هم ارائه شده است. به صورت کلی کلاس های تقویتی و تدریس خصوصی ابتدایی در منزل می تواند راهکار بسیار خوبی برای جبران افت تحصیلی بچه ها باشد.


کلاس های خصوصی از فیلم های کمک آموزشی بسیار بهتر و مفیدتر است چرا که معلم خصوصی با تجربه برای هر کودک متناسب با سطح دانسته ها و وضعیت تحصیلی ای که دارد مطالب را به گونه متفاوتی ارائه می کند. درست است که هزینه کلاس خصوصی سوم ابتدایی مثلا در مقایسه با کتاب کمک آموزشی بالاتر است، اما بازدهی کلاس خصوصی بسیار بیشتر است. کودک شما در پایه اول ابتدایی، پایه سوم یا هر مقطع دیگری که مشغول به تحصیل است، اگر در درس و تحصیل پیشرفت نمی کند از همین سایت www.IranModares.com یک معلم خوب و با تجربه برای ایشان انتخاب کنید.


برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ درخواستی اساتید ارائه شده است. حتی می توانید با معلم های رسمی کلاس را هماهنگ نمائید. البته در نظر داشته باشید که فقط قیمت ارزان کلاس ها را مد نظر قرار ندهید و یک استاد عالی انتخاب نمائید.


مطالعه نمائید: چگونه معلم خصوصی ابتدایی شویم و شرایط معلم خصوصی شدن



کلاس خصوصی ابتدایی با قیمت مناسب مفید برای پیشرفت تحصیلی


استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی دبستان در تهران یا هر جای کشور به صورت آنلاین یا حضوری برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بسیار مفید است. خصوصا اینکه در شرایط حال حاضر در کلاس های آنلاین مدرسه ممکن است انتقال مطالب خیلی خوب اتفاق نیفتد. از جمله اساتید و مدرسین خوب ریاضی دیگر در همین سایت www.IranModares.com می توان به استاد ریاضی دبستان خانم مریم فلاح نژاد اشاره کرد. ایشان ریاضی را به صورت خصوصی و آنلاین، به روشی کاملا مفهومی ساده و روان تدریس می کنند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضیات ابتدایی (پایه پنجم و ششم) و سایر مقاطع فعالیت دارند.


اگر در جستجوی معلم خصوصی ریاضی چهارم دبستان و یا اساتید ریاضی پنجم در منزل هستید باز هم در همین سایت اساتید بسیار خوبی را می توانید مشاهده و استاد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. برای تمامی اساتید سوابق تدریس، رزومه کاری، قیمت تدریس خصوصی ریاضی و شماره تماس مستقیم مدرسین ارائه شده است. بسیاری از مدرسین فیلم نمونه تدریس هم ارائه کرده اند و می توانید نحوه تدریس خصوصی ریاضی هر استاد را ببینید و معلم ریاضی مد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای یادگیری ریاضی اول، دوم یا سوم دبستان هم می توانید مدرسین خوب خانم و آقا را در این سایت مشاهده کنید.


مطالعه نمائید: فرمول های مهم ریاضی پنجم ابتدایی



قیمت تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند


در این بخش تعدادی از قیمت‌های درخواستی معلم های خصوصی مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس به صورت ساعتی و جلسه ای ارائه شده است. همانطور که مشاهده می کنید هزینه کلاس خصوصی ریاضی دبستان و سایر دروس مقطع ابتدایی از ۱۹۵ تا ۸۰۰ هزار تومان برای هر جلسه متغیر است. البته هزینه تدریس تیزهوشان و مقاطع بالاتر بیشتر است. به صورت کلی با پرداخت مبلغ ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان می توانید یک معلم خصوصی خوب و مجرب را هماهنگ کنید. البته تعدادی از مدرسین نرخ بیشتری را مد نظر دارند که در پایین قابل مشاهده است. رزومه و سوابق تدریس معلم های خصوصی را ببینید و با توجه به هزینه درخواستی هر مدرس یک معلم خصوصی عالی دبستان با قیمت مناسب و منصفانه برای خودتان انتخاب کنید.


مهندس امین نظری (مدرس برتر ریاضیات ابتدایی، متوسطه و تیزهوشان)


ابتدایی :390 تومان >> 50 % آف ترم جدید >> 195 تومان


متوسطه اول : 490 تومان >> 50 % آف ترم جدید >> 245 تومان


تیزهوشان : 980 تومان >> 50 % آف ترم جدید >> 490 تومان


سحر چابکی (آموزگار رسمی آموزش و پرورش) تدریس بصورت آنلاین


هزینه تدریس: ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومان


فاطمه ایلخانی (17 سال سابقه تدریس ریاضی به صورت تخصصی و حرفه ای)


هزینه تدریس: جلسه ای 400 - 800 هزار تومان


مرسده طواف (دارای سابقه تدریس خصوصی به بیش از 1000 شاگرد خصوصی)


هزینه تدریس: هر جلسه یک و نیم ساعته 300 تا 700 هزار تومان


هانیه علی اکبری خوئی (مولف ۴ کتاب کمک آموزشی و ۱۸ سال سابقه تدریس موفق)


هزینه تدریس: ۳۸۰۰۰۰ تومان


مهندس سید سعید زرکامی استاد VIP و مدرس مجرب ، ویژه و برتر کشوری


هزینه تدریس: آنلاین 1 ساعت 195 ، حضوری 1 ساعت و ربع 350 هزار تومان


اسرا قادرزاده (دارای گواهینامه بین المللی هنر و خلاقیت)


هزینه تدریس: ساعتی 300 تومان


لیلا صباغچی (بیش از 20 سال سابقه تدریس)


هزینه تدریس: ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان بابت هر جلسه یک ساعت و نیم



برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله های زیر را هم مطالعه نمائید:


قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی ساعتی


تدریس خصوصی ساعتی چند؟


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 384 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image