ارتباط مستقیم با 30722 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری

تدریس خصوصی عربی ساعتی چند

تدریس خصوصی عربی ساعتی چند


اگر در رابطه با قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی عربی سوال دارید .... اگر شما هم می خواهید جواب سوال (تدریس خصوصی عربی ساعتی چند) را بدانید و یک معلم خوب عربی داشته باشید .... در هر صورت ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 12 بهترین معلم و استاد عربی کنکور نظام جدید آنلاین و حضوری


عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی عربی ساعتی و جلسه ای


عوامل و پارامترهای مختلفی بر قیمت کلاس های تدریس خصوصی عربی تاثیر گذار است. به عنوان مثال آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها می تواند روی نرخ کلاس تاثیر بگذارد. کلاس های حضوری بازدهی بیشتری دارد ولی در هر صورت نرخ کلاس های آنلاین عربی به نسبت تدریس خصوصی عربی در منزل تا ۵۰ درصد می تواند کمتر باشد. نکته دیگر اینکه هزینه تدریس خصوصی عربی به تعداد جلسات هم بستگی دارد. استادی که هر جلسه تدریس عربی را با نرخ مثلا 500 هزار تومان برگزار می کند، اگر ۱۰ جلسه کلاس لازم داشته باشید ممکن است تا ۲۰ درصد تخفیف بدهد و هر جلسه را 400 هزار تومان هم برگزار خواهد کرد.


حتما بخوانید: بهترین مدرسین عربی کنکور، لیست 11 استاد برتر عربی در تهران و کل ایران



عوامل دیگری هم بر نرخ کلاس های خصوصی عربی اثر می گذارد. سابقه کاری استاد، تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها، محل برگزاری کلاس (آموزشگاه یا منزل)، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل معلم عربی، کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس ها، مقطع تحصیلی و ... می تواند روی نرخ کلاس های خصوصی عربی به صورت ساعتی یا جلسه ای تاثیر بگذارد. معمولا هر جلسه عربی ۹۰ دقیقه در نظر گرفته می شود و نرخ درخواستی اساتید برای هر ساعت تدریس را در یک و نیم ضرب کنید قیمت هر جلسه تدریس بدست می آید.


اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند، از دانشگاه خوب و معتبر فارغ‌التحصیل شده اند و مدرک ارشد یا دکتری دارند معمولا نرخ بیشتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند. البته کلاس های عربی این اساتید پربارتر هم می باشد و ارزشش را دارد که هزینه بیشتری برای آن پرداخت نمایید.


نرخ کلاس های خصوصی تضمینی یا کنکوری هم به نسبت کلاس های معمولی بیشتر می باشد. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com لیست کامل مدرسین عربی خانم و آقا و هزینه درخواستی هر استاد برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس عربی ارائه شده است. در ضمن، شماره تماس مستقیم تمامی مدرسین عربی و سایر دروس در این وب سایت قابل مشاهده بوده و می توانید مستقیم و بدون واسطه با اساتید تماس گرفته و برای کلاس های خودتان درخواست تخفیف هم بکنید.



حتما بخوانید: بهترین معلم عربی کنکور، لیست 11 مدرس و دبیر برتر عربی کنکور


نحوه کسب اطلاع از قیمت جدید و به روز تدریس خصوصی عربی


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی عربی و سایر دروس ارائه شده است.


برای مشاهده لیست کامل اساتید عربی خانم و آقا و قیمت درخواستی ایشان که به صورت مداوم به روز رسانی می شود، بر روی عبارت تدریس خصوصی عربی کلیک کنید.


برای تمامی اساتید ثبت نامی در این وب سایت می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی، شماره تماس مستقیم مدرسین عربی، نرخ درخواستی هر استاد و ... را مشاهده نموده و یک معلم بسیار خوب با نرخ مناسب برای خودتان انتخاب کنید. در ضمن، برای بسیاری از مدرسین فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی هم قابل مشاهده است و در نتیجه انتخاب یک استاد عربی خوب و فوق العاده برای شما کار راحتی خواهد بود.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل نمونه فیلم های تدریس خصوصی عربی



نرخ کلاس های عربی برای هر ساعت تدریس ممکن است از ۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر باشد و اساتید قیمتهای مختلفی را برای کلاس های خودشان درخواست کرده اند. در هر صورت، قیمت درخواستی هر استاد را در کنار رزومه و سوابق تدریس ایشان ببینید و سعی کنید با یک مدرس خوب که نرخ مناسبی را درخواست کرده است کلاس را هماهنگ نمایید. برخی از مدرسین در قسمت مربوط به هزینه تدریس از عبارت توافقی استفاده کرده اند. برای اطلاع از قیمت کلاس های این اساتید با خود مدرس تماس بگیرید. 


حتما مطالعه کنید: 20 فیلم عالی و مفید آموزش عربی 100 درصد رایگان


نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی عربی با نرخ کم و ارزان


در این بخش در رابطه با چگونگی هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی عربی با نرخ کم و ارزان توضیح داده می شود. در نظر داشته باشید که برای انتخاب استاد قیمت کلاس را در اولویت اول قرار ندهید. بهتر است با یک مدرس خوب عربی کلاس داشته باشید هر چند هزینه کلاس های ایشان بالاتر باشد چرا که در کل به نفع شما خواهد بود. خوب است که کلاس خصوصی عربی را با نرخ مناسب هماهنگ کنید اما نه به هر قیمتی! شما باید در جستجوی یک مدرس عالی باشید و از بین مدرسینی که رزومه قوی دارند استادی با نرخ مناسب انتخاب کنید. پیشنهاد می شود به صورت زیر عمل کنید:


۱. ابتدا بدون در نظر گرفتن قیمت، ۵ استاد خوب عربی را انتخاب نمایید.


۲. از بین اساتید انتخابی خودتان با مدرسی که قیمت مناسب تری پیشنهاد کرده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید.


اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید تقاضای تخفیف کنید. در ضمن استفاده از کلاس های مجازی و اینترنتی هزینه کمتری دارد و می توانید کلاس آنلاین داشته باشید. بسیاری از مدرسین مجرب در صورت عدم رضایت شما جلسه اول تدریس را رایگان برگزار می کنند.


این مقاله خوب را هم از دست ندهید: قیمت و هزینه تدریس خصوصی عربی


مقایسه قیمت کلاس خصوصی عربی آنلاین و حضوری


همانطور که در بخش های قبل توضیح داده شد، نرخ کلاس خصوصی عربی آنلاین به نسبت کلاس تدریس خصوصی در خانه کمتر است. به عنوان مثال، استاد مجربی که برای هر ساعت تدریس عربی حضوری نرخ 500 هزار تومان را درخواست می کند، ممکن است کلاس آنلاین را با نرخ 350 هزار تومان و حتی کمتر هم برگزار نماید.


اساتید هم تدریس خصوصی آنلاین را بیشتر می پسندند و چون وقت ایشان در مسیر کلاس تلف نمی شود تخفیف خوبی برای هر جلسه تدریس می دهند. درست است که بازدهی کلاس آنلاین دقیقا مانند کلاس حضوری نخواهد شد اما همان کلاس آنلاین را با یک استاد عالی داشته باشید باز هم به نسبت کلاس حضوری با یک مدرس معمولی بهتر است. به عنوان مثالی دیگر، استادی که هر جلسه تدریس را 400 هزار تومان برگزار می کند، هر جلسه تدریس آنلاین را ممکن است حتی تا ۵۰ درصد تخفیف داده و با نرخ 200 هزار تومان برگزار نماید.


پیشنهاد می کنیم مطالعه نمایید: قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی


منبع: سایت معلم خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 3996 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image