ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی هزینه معلم خصوصی ابتدایی ساعتی چند سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳

هزینه معلم خصوصی ابتدایی ساعتی چند سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳

هزینه معلم خصوصی ابتدایی ساعتی چند سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳


در این بخش در پاسخ به (هزینه معلم خصوصی ابتدایی ساعتی چند) در رابطه با این پرسش و نرخ کلاس های خصوصی ابتدایی در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ توضیحاتی ارائه می گردد. هزینه کلاس خصوصی ابتدایی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین ابتدایی


هزینه معلم خصوصی ابتدایی سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳


نرخ کلاس خصوصی ابتدایی و دبستان در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر بخواهید با یک معلم با تجربه کلاس داشته باشید مسلما برای هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی، علوم، نگارش، املا و ... باید نرخ بیشتری به نسبت یک معلم تازه کار باید پرداخت کنید. البته کلاس خصوصی مدرسین مجرب مسلما کیفیت بالاتری دارد و بهتر است با چنین اساتیدی کلاس داشته باشید. اگر می خواهید کلاس خصوصی اول، دوم، سوم و ... ابتدایی را با قیمت مناسب تری هماهنگ کنید بهتر است تماس با مدرسین را به ایام امتحانات موکول نکنید چرا که قیمت بالاتری پیشنهاد می دهند. اوایل ترم برای هماهنگ کردن معلم خصوصی بهتر است و مدرسین خوب هم وقت آزاد دارند. تعداد جلسات هم بر روی نرخ کلاس خصوصی اثر می گذارد. اگر تعداد جلسات بیشتری لازم داشته باشید معمولا مدرسین تخفیف اعمال می کنند.


حتما مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی در منزل



۱. بهترین روش برای اطلاع از قیمت تدریس خصوصی ابتدایی سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳


بهترین روش برای کسب اطلاع در رابطه با قیمت کلاس خصوصی مقطع دبستان این است که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com لیست مدرسین را ببینید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ابتدایی کلیک کنید تا لیست مدرسین مقطع دبستان، رزومه کاری و سوابق تدریس معلم ها، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی هر مدرس، شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی معلم های ابتدایی را ببینید.


خوبی این روش این است که قیمتها جدید و به روز می باشد و در عین حال هزینه درخواستی هر مدرس را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان می بینید. در نتیجه به راحتی متوجه خواهید شد که هزینه درخواستی هر استاد با توجه به رزومه و سوابق تدریسی که دارد منصفانه و مناسب است یا خیر. در ضمن، می توانید هزینه درخواستی مدرسین را با هم مقایسه نموده و در نهایت یک معلم خصوصی ریاضی، نگارش، املا و ... با نرخ مناسب انتخاب کنید.



مقالات مرتبط، مطالعه کنید:


قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل ابتدایی تا دانشگاه سال 1402 و 1403


قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی


قیمت تدریس خصوصی، هزینه کلاس خصوصی


۲. مقایسه نرخ کلاس خصوصی دبستان در منزل و آنلاین سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳


برای مقطع دبستان و خصوصا اول و دوم ابتدایی کلاس خصوصی در منزل به نسبت تدریس آنلاین مناسب تر است. برای مقاطع بالاتر تدریس مجازی هم خوب است اما در مقطع دبستان پیشنهاد می شود از کلاس های تدریس خصوصی در منزل توسط خانم یا آقا استفاده گردد. شرایط تدریس خصوصی در منزل با کلاس آنلاین متفاوت است و دانش آموزان مقطع ابتدایی معمولا با کلاس حضوری ارتباط بیشتری می گیرند. به صورت کلی مدرسین دبستان و تمام مقاطع برای کلاس آنلاین تخفیف خوبی در نظر می گیرند و حتی تا ۴۰ یا ۵۰ درصد تخفیف می دهند. به عنوان مثال یک معلم خصوصی سوم ابتدایی مجرب که برای هر ساعت تدریس خصوصی در منزل مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را مد نظر دارد به احتمال زیاد کلاس مجازی را با تخفیف ۴۰ درصدی با هزینه ۳۰۰ هزار تومان هم برگزار می نماید. بنابراین هزینه تدریس آنلاین ساعتی از کلاس خصوصی حضوری کمتر است.


این مقاله هم مفید است: قیمت معلم خصوصی کلاس چهارم



۳. نحوه هماهنگ کردن معلم خصوصی دبستان با نرخ و قیمت ارزان در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳


برای اینکه در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ معلم خصوصی دبستان با هزینه مناسب داشته باشید در مرحله اول لیست مدرسین ابتدایی در همین سایت ایران مدرس را با دقت بررسی کنید. در ابتدای همین مقاله نحوه مشاهده لیست مدرسین مقطع دبستان ذکر شد.


مطالعه کنید: هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی


مطمئنا در همین سایت می توانید یک معلم خوب، با تجربه و متعهد با نرخ مناسب و منصفانه انتخاب کنید. نکته بعدی اینکه کلاس های حضوری را با مدرسینی هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی به شما نزدیک هستند. در این حالت چون وقت مدرس در مسیر رفت و برگشت کلاس کمتر تلف می شود و هزینه ایاب و ذهاب کمتری هم پرداخت می کند در نتیجه نهایتا با هزینه کمتری کلاس خصوصی را برای شما برگزار می نماید. همانطور که در بالا گفته شد، اوایل ترم هم اگر با مدرسین تماس بگیرید معمولا به نسبت ایام امتحانات تخفیف بیشتری در نظر می گیرند چون وقت آزاد بیشتری دارند. این موارد برای داشتن معلم خصوصی دبستان با قیمت مناسب کمک کننده است اما در نظر داشته باشید که در جستجوی یک مدرس فوق العاده باشید نه یک معلم متوسط با نرخ ارزان.


حتما بخوانید: بهترین معلم کلاس دوم ابتدایی


جمع بندی در رابطه با هزینه کلاس خصوصی ابتدایی سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳


در این مقاله نکات مهمی در پاسخ به سوال هزینه معلم خصوصی ابتدایی ساعتی چند سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، ارائه شد. عوامل موثر بر قیمت کلاس های خصوصی دبستان را بررسی کردیم و در رابطه با راهکارهای انتخاب معلم خصوصی خوب با نرخ مناسب توضیح دادیم. در این سایت مدرسین بسیار خوب و متعهدی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی دروس ابتدایی فعال هستند و نحوه مشاهده لیست مدرسین در بالا توضیح داده شد.


مطالعه کنید: هزینه معلم خصوصی دوم ابتدایی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image