ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی بهترین معلم تدریس خصوصی ریاضی ساعتی چند؟

بهترین معلم تدریس خصوصی ریاضی ساعتی چند؟

بهترین معلم تدریس خصوصی ریاضی ساعتی چند؟


در این مقاله در رابطه با قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی ریاضی توسط بهترین اساتید و مدرسین برجسته ریاضی توضیحاتی ارائه می گردد. هزینه کلاس های خصوصی به صورت ساعتی یا جلسه ای محاسبه می گردد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی ریاضی خانم و آقا و شماره تماس مستقیم ایشان همراه با نرخ درخواستی اساتید برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس ریاضی بر روی لینک معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


معرفی مقالات عالی در زمینه قیمت کلاس و بهترین معلم های خصوصی ریاضی


در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست معلم های ریاضی ارائه شده است و همچنین در مقالات متعددی بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی معرفی شده اند و در مقالات دیگری در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی ریاضی توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است. اگر می خواهید با یکی از بهترین مدرسین ریاضی کلاس داشته باشید و در عین حال نرخ کلاس ها مناسب باشد ادامه این مطلب را بخوانید.


برای آشنایی با تعدادی از بهترین معلم های خصوصی ریاضی که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com شماره تماس ایشان و قیمت درخواستی هر استاد ارائه شده مقاله های زیر را مطالعه کنید. بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.


بهترین مدرسین ریاضی، لیست 12 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


بهترین مدرسین ریاضی خانم؛ لیست 12 معلم خصوصی ریاضی خانم برتر تهران و کل ایران



همانطور که گفته شد، در همین سایت در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی ریاضی به صورت ساعتی و جلسه ای هم توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است. در مقالاتی توضیح داده ایم که قیمت تدریس خصوصی ریاضی به چه عواملی بستگی دارد و چگونه می توان معلم خصوصی ریاضی با نرخ مناسب تر و با قیمت ارزان هماهنگ نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه کلاس های خصوصی ریاضی توسط بهترین مدرسین ریاضی خانم و آقا در تهران، کرج، تبریز و هر جای ایران بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟


پارامترهای موثر بر قیمت هر ساعت تدریس بهترین مدرسین ریاضی


در ادامه در همین مقاله توضیحات بیشتری در رابطه با قیمت ساعتی و جلسه ای بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی ارائه می گردد. هزینه تدریس خصوصی ریاضی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. نرخ این کلاس ها از ساعتی ۵۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان و حتی بیشتر می تواند متغیر باشد. اگر می خواهید با بهترین مدرسین ریاضی کلاس خصوصی داشته باشید مسلما باید حاضر باشید متناسب با آن هزینه نسبتا بالایی را پرداخت کنید. البته باز هم می توانید با قیمت مناسب استاد ریاضی عالی داشته باشید اما نباید انتظار داشت برترین دبیرهای ریاضی با نرخ خیلی ارزان تدریس را انجام دهند.


هزینه کلاس های خصوصی ریاضی به تجربه استاد و سابقه کاری ایشان بستگی دارد. استادی که ۲۰ سال سابقه تدریس دارد و با تلاش خودش را در زمره بهترین مدرسین ریاضی قرار داده است مسلما به نسبت یک معلم ریاضی تازه کار و بدون سابقه نرخ بیشتری را برای هر ساعت تدریس ریاضی درخواست می نماید. در نظر داشته باشید که یکی از ویژگی های برترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی داشتن سابقه کاری بالا است. این اساتید در طول سالیان دراز تدریس با شاگردهای مختلفی از ضعیف و قوی سر و کار داشته اند و بر طبق تجربه هر شاگرد جدید را که می بینند سریع متوجه می شوند که این شاگرد جدید چه اشکالاتی دارد و چه روند تدریسی برای گرفتن بهترین نتیجه مناسب می باشد.


نکته ای را مد نظر داشته باشید که در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین ریاضی و سایر دروس هم سابقه کاری مدرس و هم قیمت درخواستی ایشان ارائه شده است. بنابراین می توانید با آگاهی کامل یک مدرس ریاضی بی نظیر و با تجربه را برای خودتان انتخاب کنید. مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی


نرخ کلاس خصوصی ریاضی به موارد دیگری هم بستگی دارد که در ادامه تعدادی از آنها ذکر می گردد:


- دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی معلم


- مقطع تحصیلی که شاگرد در آن مشغول به تحصیل است


- تعداد جلسات مورد نیاز برای اتمام درس


- آنلاین یا حضوری بودن کلاس های خصوصی ریاضی


- تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها


- کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس های خصوصی ریاضی


- شهر محل تدریس و حتی محله و منطقه


- و ....


مطالعه نمائید: هزینه تدریس خصوصی ریاضی ششم



توضیحات بیشتر در زمینه هزینه تدریس خصوصی ریاضی ساعتی


همانطور که مشاهده می کنید هزینه تدریس خصوصی ریاضی به عوامل زیادی بستگی دارد. مدرسی که از دانشگاه خوب فارغ‌التحصیل شده است نرخ بیشتری درخواست می کند. هزینه تدریس خصوصی ریاضی مهندسی پیشرفته با قیمت تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی متفاوت است. همچنین، با افزایش تعداد جلسات نرخ هر ساعت یا هر جلسه کم تر می شود. کلاس های کنکوری و تضمینی ریاضی که توسط بهترین مدرسین برگزار می شود نرخ بالاتری دارد. نهایتا، در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، اصفهان، تبریز و ... هزینه کلاس ریاضی به نسبت شهرهای کوچک بیشتر است. این را هم فراموش نکنید که نرخ تدریس خصوصی ریاضی آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل کمتر است.


تمامی موارد گفته شده روی هزینه کلاس های خصوصی ریاضی موثر است.به عنوان مثال، استادی که برای هر ساعت تدریس خصوصی ریاضی نرخ ۳۰۰ هزار تومان را مد نظر دارد، اگر ۱۰ جلسه کلاس لازم داشته باشید با هزینه ۲۵۰ هزار تومان و اگر ۲۰ جلسه کلاس لازم داشته باشید با نرخ ۲۰۰ هزار تومان برای هر ساعت احتمالا موافقت می کند. بهترین معلم ریاضی تهران و ایران هم برای تعداد جلسات بالا تخفیف در نظر می گیرد. یا به عنوان مثالی دیگر، استادی که کلاس حضوری را هر جلسه ۳۵۰ هزار تومان در نظر می گیرد، کلاس آنلاین را با نرخ ۲۵۰ یا حتی ۲۰۰ هزار تومان موافقت می کند. دقت کنید که نرخ کلاس های خصوصی ریاضی در ایران بسیار مناسب است و در خارج از کشور هزینه هر ساعت تدریس خصوصی به صورت متوسط ۴۰ دلار است که با در نظر گرفتن قیمت ۴۵۰۰۰ تومان برای دلار، هر ساعت یک میلیون و هشتصد هزار تومان خواهد شد.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی


در پایان توصیه می کنیم کلاس های خصوصی ریاضی را حتما با بهترین مدرسین برگزار نمایید. درست است که قیمت هر ساعت تدریس ایشان بالاتر می باشد اما این مدرسین برجسته در مدت زمان کمتر و با کیفیت بالاتری شما را به نتیجه می رسانند و در نتیجه در نهایت به نفع شما خواهد بود. در شکل زیر قیمت جدید و به روز شده تعدادی از بهترین معلم های خصوصی تهران و کل ایران در سال 1401 و 1402 ارائه شده است. نرخ های ارائه شده در شکل زیر برای برترین اساتید و مدرسین برجسته می باشد. همانطور که مشاهده می کنید هزینه کلاس خصوصی ریاضی و سایر دروس از ساعتی 130 هزار تومان تا دو میلیون تومان متغیر است. البته باید نرخ درخواستی هر استاد را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری و تحصیلی ایشان ببینید و با توجه به آن مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در شکل زیر در کنار قیمت درخواستی استاد سابقه کاری ایشان هم نمایش داده شده است.



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 592 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image