ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی بهترین معلم خصوصی ریاضی و فیزیک ساعتی چند؟

بهترین معلم خصوصی ریاضی و فیزیک ساعتی چند؟

بهترین معلم خصوصی ریاضی و فیزیک ساعتی چند؟


در این مقاله در رابطه با نرخ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی و معلم خصوصی ریاضی و فیزیک آنلاین و حضوری در تهران، کرج، تبریز، مشهد، اصفهان و کل ایران توضیحاتی ارائه می گردد. برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با نرخ تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک ادامه این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


عوامل و پارامترهای موثر بر نرخ کلاس خصوصی ریاضی و فیزیک


پارامترهای مختلفی بر هزینه کلاس های خصوصی ریاضی و فیزیک تاثیر می گذارد. به عنوان مثال مقطع تحصیلی شاگرد بر این قیمت اثر می گذارد. واضح است که قیمت تدریس خصوصی ریاضی دوم دبستان با هزینه تدریس ریاضی عمومی ۱ و ۲ دانشگاه برابر نیست و هزینه تدریس خصوصی ریاضی مهندسی پیشرفته از این دو مورد قبلی بالاتر است. نرخ کلاس های خصوصی ریاضی کنکور توسط اساتید برند هم بسیار بالا است.


نکته بعدی اینکه هزینه کلاس های خصوصی به سابقه کاری و تجربه معلم ریاضی هم بستگی دارد. یک معلم ریاضی تازه کار ممکن است برای هر جلسه تدریس ریاضی حتی هزینه ۵۰ هزار تومان را درخواست کند در حالیکه یک مدرس مجرب و برتر با رزومه قوی و سابقه تدریس در مدارس، آموزشگاهها و دانشگاه های مختلف ممکن است برای هر جلسه تدریس نرخ ۵۰۰ هزار تومان یا بیشتر را درخواست نماید.


کلیک کنید: مشاهده معلم های خصوصی ریاضی


عامل دیگری که بر نرخ کلاس های خصوصی ریاضی و فیزیک تاثیر می گذارد تعداد جلسات است. وقتی جلسات بالایی را لازم دارید واضح است که مبلغ بالایی به معلم خصوصی پرداخت می کنید. بنابراین، اساتید در چنین شرایطی تخفیف خوبی در نظر می گیرند. البته باید خود شاگرد هم درخواست تخفیف کند در غیر اینصورت ممکن است خود استاد چنین پیشنهادی ندهد. اگر هزینه هر جلسه را ۴۰۰ هزار تومان در نظر بگیریم و برای ریاضی و فیزیک در مجموع ۲۰ جلسه کلاس لازم داشته باشید و برای هر جلسه ۱۵ درصد تخفیف بگیرید در مجموع یک میلیون و دویست هزار تومان تخفیف گرفته اید که مبلغ قابل توجهی است.


کلیک کنید: مشاهده مدرسین تدریس خصوصی فیزیک



نحوه انتخاب معلم خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت مناسب و ارزان


برای اینکه کلاس های خصوصی را با نرخ ارزان و مناسب هماهنگ کنید لیست اساتید را در سایت ایران مدرس با دقت مورد بررسی قرار دهید. در ایران مدرس (همین سایت) با هر نرخ و سلیقه ای می توانید یک معلم خصوصی فوق العاده برای خودتان انتخاب کنید. نکته بعدی اینکه کلاس های آنلاین نرخ مناسب تری دارد و پیشنهاد می شود یک معلم ریاضی یا فیزیک خوب برای کلاس مجازی داشته باشید. هزینه کلاس آنلاین به صورت متوسط ۳۵ درصد از کلاس های حضوری و تدریس خصوصی در منزل ارزان تر است.


به عنوان مثال یک معلم خصوصی ریاضی ششم فوق العاده که هر جلسه تدریس را با نرخ ۵۰۰ هزار تومان برگزار می نماید، اگر کلاس آنلاین با ایشان هماهنگ کنید احتمالا با نرخ ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان برای هر جلسه موافقت خواهد کرد. برای برگزاری کلاس خصوصی آنلاین وقت مدرس در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود و در نتیجه مدرسین حاضر هستند کلاس های اینترنتی را با هزینه کمتری برگزار کنند. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید حتما درخواست تخفیف کنید. به عنوان مثال یک استاد برجسته فیزیک دوازدهم که برای هر جلسه تدریس مبلغ ۶۰۰ هزار تومان را مد نظر دارد اگر ۱۰ جلسه کلاس لازم داشته باشید با نرخ ۵۰۰ هزار تومان برای هر جلسه موافقت خواهد کرد. بنابراین اگر تعداد جلسات زیادی لازم دارید درخواست تخفیف کنید.


حتما مطالعه نمائید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 12 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز و ... اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در منزل استفاده کنید بهتر است با استادی کلاس را برگزار کنید که منزل ایشان به محل سکونت شما نزدیک باشد. به این ترتیب معلم شما وقتی می خواهد برای برگزاری کلاس به منزل شما بیاید هزینه ایاب و ذهاب بالا نخواهد داشت و لازم نخواهد شد زمان زیادی را در مسیر از دست بدهد. در نتیجه ایشان با نرخ ارزان تری کلاس را برای شما برگزار می کنند. اگر وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس زیاد از دست برود برای ایشان برگزار کلاس با نرخ کم به صرفه نخواهد بود. به عنوان مثال اگر ساکن شهرک غرب تهران هستید با مدرسی کلاس داشته باشید که ایشان هم ساکن غرب تهران است.


موارد که گفته شد را اگر مد نظر داشته باشید می توانید یک معلم ریاضی یا فیزیک خوب با هزینه مناسب و منصفانه داشته باشید. البته باز تاکید می شود خیلی هم روی ارزان بودن کلاس ها اصرار نداشته باشید و انتخاب یک معلم عالی، باسواد و با تجربه باید اولویت اول شما باشد تا در نهایت نتیجه بهتری بگیرید. بهترین مدرسین ریاضی و فیزیک تهران، کرج و کل ایران در سایت ایران مدرس حضور دارند.


مطالعه مقاله راهکارهایی برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با بهترین قیمت هم پیشنهاد می شود.



مقایسه هزینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک آنلاین و حضوری


همانطور که گفته شد هزینه تدریس خصوصی آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل کمتر است. این مقایسه هم برای کلاس های خصوصی ریاضی و فیزیک و هم برای سایر دروس درست می باشد.  البته ممکن است بسیاری از افراد ترجیح دهند از کلاس های حضوری و تدریس خصوصی در منزل استفاده نمایند. به صورت کلی بازدهی کلاس های حضوری بیشتر است چرا که مدرس به صورت کامل بر حرکت های شاگرد احاطه دارد و از عکس العمل های ایشان متوجه می شود درس را یاد گرفته است یا خیر و همچنین اجازه حواس پرتی به شاگرد نمی دهد. اما در نظر داشته باشید که کلاس های آنلاین هم اگر با یک استاد خوب برگزار شود می تواند بسیار مفید باشد و در ضمن هزینه کمتری هم دارد.


تدریس خصوصی آنلاین علاوه بر داشتن هزینه کمتر مزایای دیگری هم دارد. وقتی از تدریس خصوصی آنلاین استفاده می کنید محدودیت کمتری برای زمان و مکان برگزاری کلاس دارید. حتی شب امتحان ساعت ۱۱ می توان کلاس رفع اشکال برگزار نمود و در ضمن می توان با هر مدرسی از هر جای ایران کلاس برگزار کرد. این مزیت های کلاس آنلاین باعث شده است افراد زیادی تمایل داشته باشند از این کلاس ها استفاده نمایند.


مطالعه مقاله دبیر فیزیک خوب و شماره دبیر و معلم فیزیک هم پیشنهاد می شود.



بازه قیمت کلاس خصوصی اساتید و مدرسین مجرب ریاضی و فیزیک


هزینه کلاس های خصوصی ریاضی و فیزیک از ۷۰ و ۸۰ هزار تومان برای یک جلسه تا ۷۰۰ هزار تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. اساتید تازه کار که ساکن شهرهای کوچک هستند ممکن است با قیمت پایین تدریس کنند و اساتید با تجربه در شهرهای بزرگ خصوصا برای کلاس حضوری نرخ بیشتری در نظر می گیرند. البته نرخ پایین پیشنهادی توسط اساتید به معنی پایین بودن کیفیت تدریس ایشان نیست. در هر صورت در سایت ایران مدرس لیست مدرسین را با دقت بررسی کنید و برای تمامی اساتید نرخ درخواستی ایشان و سوابق تدریس مدرسین ارائه شده است.



کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی



قیمت هر ساعت تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط بهترین مدرسین


در این بخش در رابطه با هزینه کلاس خصوصی و معلم خصوصی ریاضی و فیزیک توسط مدرسین برتر و بهترین معلم های ریاضی و فیزیک توضیحاتی ارائه می کنیم. اگر می خواهید با بهترین مدرسین فیزیک و یا دبیرهای بی نظیر ریاضی کلاس خصوصی داشته باشید واضح است که باید حاضر باشد متناسب با آن هزینه پرداخت کنید. بهترین مدرسین سابقه کاری و تجربه زیادی دارند، رزومه ایشان پربار و قوی است، از دانشگاه های خوب فارغ‌التحصیل شده اند و مدرک ارشد یا دکتری دارند، شاگردهای قبلی ایشان نتیجه عالی گرفته اند و ... در نتیجه این مدرسین برای کلاس های خصوصی خودشان هزینه بالاتری در نظر می گیرند.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی فیزیک


هزینه کلاس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط مدرسین برتر، برند و فوق العاده از ۳۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان و بیشتر برای هر جلسه می تواند متغیر باشد. در ایران مدرس در قالب مقالاتی برترین مدرسین ریاضی و فیزیک معرفی شده اند. به عنوان مثال مقالات زیر را مطالعه کنید.


بهترین مدرسین فیزیک (لیست 22 استاد و معلم خصوصی برتر فیزیک)


بهترین دبیر ریاضی کنکور، لیست 18 معلم و استاد برتر ریاضی کنکور خانم و آقا در ایران


برای تمامی این اساتید برجسته می توانید قیمت درخواستی ایشان را در ایران مدرس مشاهده کنید. اگر برخی از اساتید در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر نموده اند می توانید با خود مدرس تماس گرفته و نرخ درخواستی ایشان را بپرسید. برای تمامی معلم های خصوصی در ایران مدرس شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است. مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 368 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image