ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی نرگس زواره محمدی (مولف کتاب های کمک درسی)
مشخصات مدرس

تدریس ریاضی ابتدایی و متوسطه توسط مولف و نویسنده کتابهای کار ریاضی پایه

17 سال سابقه درخشان آموزش درس ریاضی در پایه های چهارم پنجم ششم و هفتم و هشتم و نهم . هزاران دانش آموخته دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور آموزش ریاضیات پایه خود را به استاد نرگس زواره محمدی سپردند. سابقه تدریس در بهترین مراکز آموزشی تهران با آموزشی متفاوت و انگیزه بخش. نمونه تدریس های استاد نرگس زواره محمدی را در سایت ببینید.
دوره کتاب های درسی ریاضی در پایه چهارم و پنجم و ششم و هفتم و هشتم و نهم در تابستان 1401 فرصتی است برای تثبیت و تکمیل و بازیابی دروس بخصوص در شرایط گذر کرده کرونا که بعضی از دانش آموزان از آموزش همه جانبه و کامل محروم ماندند.
پس این فرصت را غنیمت بشمارید و اگر دانش آموز ابتدایی دوره اول یا متوسطه اول دارید . با ما تماس بگیرید.
تدریس ریاضی پایه چهارم و پایه پنجم و پایه ششم و دوره اول متوسطه با مدرس نرگس زواره محمدی تجربه ایی بی نظیر از درک ریاضی را برای شما فراهم میکند.
مولف کتاب های کمک درسی
مدرس کانگور و شیوه های موثر حل مساله تفکر خلاق
هوش و استعداد تحلیلی
آمادگی ورودی مدارس برتر
نمونه ویدیو ها در صفحه آپارات https://www.aparat.com/NargesZavarehMohammadi
عبارت های کلیدی: تدریس دبستان و ابتدایی چهارم، پنجم و ششم، مدرس خانم مجرب، تدریس با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب و ارزان،تهران و شمال و غرب تهران، تدریس به صورت مجازی و آنلاین برای تهران و کل کشور، ریاضی به بیان ساده، تضمینی، تدریس خصوصی توسط خانم در منزل شما با روش های به روز و جدید، تیزهوشان و سمپاد و مدارس برتر ،

نرگس زواره محمدی (مولف کتاب های کمک درسی)
رشته تحصیلی: ریاضی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: تهران
هزینه تدریس: بستگی به شرایط کلاس و دانش آموز دارد.تماس بگیرید.
سابقه کار: 17 سال سابقه درخشان
خوب است بدانید:
نرگس زواره محمدی (مولف کتاب های کمک درسی)، از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۱۸ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 7466 بازدید داشته است.
09127373438
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۱/۱۶
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۴۰۰/۷/۱۸
بازدید: 7467

جزوه های ثبت شده توسط نرگس زواره محمدی (مولف کتاب های کمک درسی)

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
0
SH ۱۴۰۲/۵/۲۳

واقعا عالی

2
0
یونا تدین ۱۴۰۱/۴/۲

خانم محمدی عزیز من در طول تحصیلم معلم های خوبی داشتم ، اما با اختلاف شما بهترین بودید برای من . کلاس های شما تنها کلاسی بود که با وجود آنلاین بودن همیشه، برام جذاب و عالی بود . خوشحالم و افتخار میکنم که شاگردتون بودم و ممنونم که ۲ سال مثل یک معلم دلسوز حمایتم کردید .

1
0
تارا مادرشاهی ۱۴۰۱/۴/۲

با افتخار میتونم بگم خانم محمدی ۲ سال معلم پسرم بودند که به جرئت میتونم بگم یکی از بهترین معلمین بودند که تا به امروز دیدم . به معنای واقعی معلم . خیلی سخته که یک معلم بتونه در کنار مهارت در آموزش ، کلاس و اینقدر جذاب بکنه که حضور بچه ها سرکلاس بخصوص در زمان آنلاین به میل و رغبت خود بجه ها باشه . همیشه ممنون و مدیون تک تک زحماتتون هستم که عاشقانه و بدون هیچ توقعی انجام دادید. من و یونا همیشه و همیشه ممنون و مدیون شما هستیم بابت تمام حمایتهای که از یونا کردید برای موفقیت ها هدف هاش . حقی که کلمه معلم شایسته خانم محمدی است

2
0
محمد ۱۴۰۱/۳/۲۸

با سلام، فرزند بنده در پایه ششم شاگرد خانم محمدی بودند. وضعیت ریاضی ایشان در ابتدا بسیار نگران کننده بود و علاقه ای به درس ریاضی نداشتند و دارای پایه ضعیف بودند. پس از معرفی خانم محمدی توسط یکی از دوستان در خدمت ایشان بودیم. در زمان بسیار کوتاه شاهد علاقه فرزندمان به ریاضی بودیم. خانم محمدی ابتدا پایه ریاضی را قوی و سپس به تدریس پایه ششم پرداختند. سطح ایشان در ریاضی بسیار خوب شد در حدی که در ادامه به کمک خانم محمدی آماده امتحان ورودی تیزهوشان شدند. تمام توانایی حال حاضر فرزندم در ریاضی حاصل تلاش خانم محمدی بوده و بسیار از ایشان ممنون هستیم.

2
0
نیکا موسوی ۱۴۰۱/۳/۲۴

با همه وجودم عشق به ریاضی رو تجربه کردم و همه را مدیون سرکار خانم محمدی هستم، و به جرات میتونم بگم مهربان ترین و سخت کوش ترین معلم ریاضی که تا به حال دیدم ، با تمام قلبم ازشون ممنونم .

2
0
مهسا شریفی ۱۴۰۱/۳/۲۲

با سلام، خانم نرگس محمدی با تجربه، علم، صبر و مهربانی توانستند حس خوبی نسبت به ریاضی و حل مسائل آن در دخترم ایجاد کنند و ترسی که دخترم از این درس داشت را به طور کامل از بین ببرند، من ایشان را به تمامی دانش آموزان مقطع ششم توصیه میکنم. با تشکر فراوان از زحمات ایشان

1
0
حسن رس بند ۱۴۰۱/۳/۲۱

باسلام خانم نرگس زواره محمدی، فردی بسیار با تجربه ،و روحیه ، تلاشگر ، دلسوز و مهربان و احساس مسئولیت درکار ،در عین حال استادی مجرب و خاص در کار آموزش ریاضی می باشند .

1
0
حسن رس بند ۱۴۰۱/۳/۲۱

خانم بسیار باروحیه ، تلاشگر ، دلسوز و مهربان ، و بااحساس مسئولیت ،در عین حال استاد مجرب در کار ریاضی می باشند .

1
0
فرزانه محمدی ۱۴۰۱/۳/۲۱

سلام و وقت بخیر..خانم نرگس زواره محمدی یکی از بهترین مدرسانی هستند که برای فرزندم زحمت زیادی کشیده و دارای سواد و تحصیلات عالی هستند. برخورد خوب ومهربان؛با حوصله و بسیار دقیق هستند و وقت زیادی برای دانش آموز می گذارند.امیدوارم همیشه موفق باشند.

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی