ارتباط مستقیم با 30748 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری

قیمت معلم خصوصی کلاس چهارم

قیمت معلم خصوصی کلاس چهارم


در این مقاله در رابطه با هزینه کلاس های تدریس خصوصی چهارم دبستان و قیمت معلم خصوصی کلاس چهارم ابتدایی در تهران، کرج و کل ایران توضیحاتی ارائه می گردد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین چهارم، شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی معلم های پایه چهارم بر روی عبارت معلم خصوصی چهارم ابتدایی کلیک کنید.


توضیحات کل در رابطه با قیمت معلم خصوصی کلاس چهارم


قبل از آنکه قیمت های درخواستی توسط مدرسین پایه 4 دبستان و معلم های خصوصی ریاضی چهارم و سایر دروس را ارائه نمائیم توضیحات کلی ای در رابطه با نرخ کلاس ها و عوامل موثر بر آن ارائه می کنیم. هزینه کلاس های خصوصی مقطع دبستان و تمامی مقاطع دیگر و همچنین نرخ کلاس های خصوصی پایه چهارم به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، اساتیدی که از دانشگاههای خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند و سابقه کاری و تجربه بالایی دارند مسلما به نسبت مدرسین تازه کار هزینه بیشتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند. بنابراین قیمت کلاس های خصوصی چهارم معلم های با سابقه بالا به نسبت مدرسین تازه کار بیشتر است.


حتما بخوانید: تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان و ۴ بهترین معلم ریاضی کلاس چهارم ابتدایی


نکته دیگر اینکه هزینه کلاس آنلاین به نسبت کلاس تدریس خصوصی در منزل کمتر است و بسیاری از معلم های چهارم حتی تا 40 و 50 درصد هم تخفیف برای کلاس های آنلاین خودشان به نسبت کلاس حضوری در منزل در نظر می گیرند. البته بازدهی کلاس حضوری بیشتر است ولی در هر صورت کلاس آنلاین هم مزایایی دارد و در هر زمان و مکانی قابل برگزاری می باشد. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید می توانید از معلم خصوصی تقاضای تخفیف کنید و معمولا موافقت می کنند. نکته بعدی این که کلاس های خصوصی چنانچه اول ترم شروع شود هم بازدهی بالاتری دارد و هم اساتید چون وقت آزاد بیشتری دارند با قیمت پایین تر هم کلاس را برگزار خواهند کرد.



برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمائید: تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان


تعدادی از قیمت های ثبت شده برای کلاس خصوصی توسط مدرسین پایه چهارم



در ادامه تعدادی از قیمت های ثبت شده برای کلاس خصوصی توسط مدرسین پایه چهارم ارائه شده است. در بخش بعدی از این مقاله این قیمت ها مورد بررسی قرار گرفته و تحلیل می شوند. قیمت های ارائه شده در ادامه توسط خود مدرسین در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com ثبت شده است. در پایین برای هر مدرس ابتدا دروس تدریسی ایشان، در سطر بعدی قیمت درخواستی استاد و در سطر سوم سابقه کار هر مدرس ثبت شده است. تعدادی از مدرسین قیمت را برای هر جلسه تدریس و برخی دیگر نرخ هر ساعت تدریس را بیان کرده اند. در همین سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم تمامی معلم ها و نرخ درخواستی ایشان را می توانید مشاهده کنید.


تدریس خصوصی ریاضی متوسطه اول، متوسطه دوم و ریاضی دانشگاه فیزیک متوسطه و فیزیک دانشگاه|علوم تجربی متوسطه اول با 12 سال سابقه تدریس موفق و هزینه توافقی


هزینه تدریس: توافقی


سابقه کار: 12 سال


مدرس تضمینی ریاضی در مدارس و اموزشگاه های البرز ۱۲۰۰ جلسه کلاس خصوصی برای شاگردان داخل و شاگردان سفارت در قطر و بحرین و کویت


هزینه تدریس: 130000 تومان


سابقه کار: ۱۱سال


تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی توسط مولف کتاب میانبر کنکور فیزیک


هزینه تدریس: بسته به پایه تحصیلی متغیر می باشد جلسه اول با تخفیف


سابقه کار: ۱۳سال


مدرس تضمینی ریاضیاتِ ششم، هفتم، هشتم و نهم - آمادگی برای آزمون تیزهوشان و مدارس خاص با سابقه ی تدریس دانش آموزانِ بهترین مدارس تهران


هزینه تدریس: 40 درصد تخفیف آموزش خصوصی آنلاین


سابقه کار: ۱۹ سال ( تدریس در مدارس برتر و تالیف ریاضیات متوسطه اول)


تدریس خصوصی و نیمه خصوصی و آنلاین ریاضی، فیزیک، حسابان، هندسه و آمار و احتمال در تهران


هزینه تدریس: جلسه ای۳۵۰ تا۵۰۰ هزار تومان


سابقه کار: ۱۸ سال


مطالعه نمائید: دانلود سوالهای تستی ریاضی چهارم ابتدایی بخش اول عدد نویسی همراه با کلید پاسخ



50 درصد تخفیف/ تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک/ساده، مفهومی و تکنیکی با بیشترین بازدهی/ فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه علم و صنعت/ 10 سال سابقه و تجربه تدریس موفق و حرفه ای در بهترین مدارس و آموزشگاه های تهران


هزینه تدریس: 160 برای یک ساعت کلاس آنلاین (این تخفیف وِیژه به مدت و ظرفیت خیلی محدود می باشد)


سابقه کار: 10 سال سابقه و تجربه تدریس موفق و حرفه ای در بهترین مدارس و آموزشگاه های تهران


تدریس خصوصی و نیمه خصوصی ریاضیات ابتدایی تا کنکور و دروس تخصصی رشته برق و مهندسی پزشکی


هزینه تدریس: به صورت توافقی بر اساس آزمون تعیین سطح و پایه درسی


سابقه کار: سه سال تدریس در دانشگاه صنعتی سهند و دانشگاه تبریز و 12 سال سابقه تدریس خصوصی


تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دبیرستان کلیه ی رشته ها


هزینه تدریس: ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان بابت هر جلسه یک ساعت و نیم


سابقه کار: تدریس از سال ۱۳۸۰


ریاضیات، فیزیک، برنامه نویسی، کنکور سراسری و ارشد


هزینه تدریس: جلسه ای 150 تا 500 هزار تومان


سابقه کار: 10 سال سابقه تدریس خصوصی ،دانشگاهی، مدرسه


تدریس خصوصی ریاضیِ دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم به صورت انلاین


هزینه تدریس: ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان برای هر جلسه ۱ ساعته


سابقه کار: تدریس خصوصی ریاضی


حتما بخوانید: دانلود سوالات چهار گزینه ای ریاضی چهارم ابتدایی همراه با پاسخ کلیدی


تدریس خصوصی ریاضی، علوم، انگلیسی، حسابداری، دبستان تا دبیرستان


 شهر: ایران و سایر کشورها


هزینه تدریس: 90000 تومان


تدریس خصوصی ریاضی و علوم ابتدایی و راهنمایی از پایه اول تا نهم (ابتدایی و متوسطه اول )


هزینه تدریس: هر جلسه بین 160 تا 200 هزار تومان


سابقه کار: 6 سال


تدریس ریاضی ابتدایی و متوسطه توسط مولف و نویسنده کتابهای کار ریاضی پایه


هزینه تدریس: بستگی به شرایط کلاس و دانش آموز دارد. تماس بگیرید.


سابقه کار: 17 سال سابقه درخشان


تدریس تخصصی آنلاین دروس ابتدایی و راهنمایی و تیزهوشان، پایه ی دهم، مشاوره و برنامه ریزی تخصصی و فردی


قیمت تدریس: ابتدایی (اول تا چهارم ۷٠ تومان)، پنجم و ششم (۸۵ تومان)، تیزهوشان ششم (۱٠٠ تومان)


سابقه کار: ۱۲سال


تدریس خصوصی ریاضی از پایه اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم، نهم


 شهر: شیراز


هزینه تدریس: ۱۳۵هزار تومان برای 1 جلسه 90 دقیقه ای


سابقه کار: ۸ سال


مشاهده این فیلم هم پیشنهاد می شود: فیلم نمونه تدریس خلاقانه درس ریاضی چهارم ابتدایی



توضیحات تکمیلی و جمع بندی در رابطه با قیمت معلم خصوصی کلاس چهارم


در این بخش، با توجه به قیمت های ارائه شده در بالا توضیحات تکمیلی و جمع بندی در رابطه با قیمت معلم خصوصی کلاس چهارم ارائه می شود. موارد زیر در این رابطه حائز اهمیت است.


1- قیمت کلاس های خصوصی و معلم خصوصی چهارم ابتدایی از 80 هزار تومان تا 500 هزار تومان و بیشتر متغیر است. البته بعضی از اساتید قیمت یک جلسه را ذکر نموده اند و برخی دیگر قیمت 1 ساعت تدریس را و باید به این نکته هم توجه داشته باشید. به صورت متوسط قیمت معلم خصوصی کلاس چهارم در زمان نگارش این مقاله را می توان حدود 200 تا 250 هزار تومان در نظر گرفت. همانطور که گفته شد، نرخ کلاس های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و قیمت درخواستی هر معلم را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ببینید و بعد در رابطه با مناسب بودن قیمت نظر بدهید.


2- برخی از اساتید در بخش هزینه تدریس از عبارت توافقی استفاده نموده اند و برای مشخص شدن قیمت کلاس این مدرسین بهتر است با آنها تماس بگیرید و یا پیامک بدهید. برای تمامی مدرسین چهارم و سایر مقاطع در همین سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است. می توانید با معلم ها تماس بگیرید و نرخ کلاس را بپرسید و یا درخواست تخفیف نمائید. اگر به عنوان مثال استاد ابتدای کار برای هر جلسه نرخ 300 هزار تومان را درخواست نمود حتما درخواست تخفیف کنید و اگر تعداد جلسه بالا لازم داشته باشید و یا در کلاس های حضوری محل زندگی شما به محل سکونت استاد نزدیک باشد به احتمال زیاد تخفیف خوبی می توانید بگیرید.


3- برای اینکه فرزند شما بهترین نتیجه ممکن را بگیرد لزوما نباید فقط قیمت را ملاک قرار دهید. بدون توجه به قیمت درخواستی مدرسین 5 استاد خوب را انتخاب کنید و از بین آنها با استاد و معلمی که مناسب ترین قیمت را درخواست کرده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. اساتید برجسته ممکن است قیمت بیشتری برای هر جلسه در نظر بگیرند اما در نهایت کیفیت کلاس های ایشان بالاتر است و نتیجه بهتری خواهید گرفت.



4- دقت کنید قیمت بالا نشانه بهتر بودن کیفیت تدریس و یا قیمت پایین نشانه ضعیف بودن معلم نیست. باید به رزومه و سوابق تدریس مدرسین دقت کنید و با توجه به آن مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای تمامی مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است و می توانید با آگاهی کامل مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های خصوصی ریاضی پایه چهارم


5- برای مشاهده لیست کامل، شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی به روز شده معلم های پایه چهارم دبستان در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده لیست کامل مدرسین چهارم ابتدایی کلیک کنید. مدرسین بسیار خوب خانم و آقا در همین سایت حضور دارند و کلاس ها را به صورت انلاین و یا حضوری برگزار می نمایند.


6- بهتر است با مدرسی کلاس را هماهنگ نمائید که سابقه کاری بالایی دارد و از دانشگاه خوب و معتبری فارغ التحصیل شده است. برای اکثر مدرسین پایه چهارم و سایر مقاطع در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس و نظر شاگردهای قبلی ایشان ثبت شده است. با مطالعه نظرات شاگردهای قبلی اساتید می توانید یک مدرس عالی برای خودتان انتخاب کنید.


7- اگر می خواهید هزینه کلاس ها مناسب باشد از اوایل ترم کلاس را هماهنگ نمائید و در صورت تمایل می توانید از کلاس های آنلاین که نرخ مناسب تری دارد هم استفاده نمائید. اگر تعداد جلساتی که لازم دارید زیاد است درخواست تخفیف کنید. به عنوان مثال اگر یک معلم با تجربه نرخ هر جلسه کلاس خصوصی را 250 هزار تومان در نظر گرفته است، اگر تعداد 10 جلسه لازم داشته باشید می توانید با نرخ 200 هزار تومان هم کلاس را هماهنگ نمائید.


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی در منزل و به صورت آنلاین سال 1401 از ابتدایی تا دانشگاه


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2703 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image