ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی

هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی

هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی


در این مقاله در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی پایه 3 ابتدایی و هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی توضیحاتی ارائه می گردد. در همین سایت ایران مدرس معم های بسیار خوبی حضور دارند و در زمینه تدریس خصوصی دروس دبستان و ابتدایی فعالیت دارند.


کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های خصوصی ابتدایی


همانطور که گفته شد در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com معلم های بسیار خوبی برای تدریس خصوصی دروس پایه سوم ابتدایی و سایر مقاطع دبستان و .... حضور دارند. در این وب سایت برای تمامی معلم های خصوصی شماره تماس مستقیم مدرس، هزینه درخواستی استاد، سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین و .... ارائه شده است. در نظر داشته باشید که قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل به نسبت کلاس های مجازی و آنلاین بالاتر است. با شیوع کرونا بسیاری از والدین ترجیح دادند از کلاس های مجازی برای آموزش دروس سوم ابتدایی و سایر مقاطع استفاده نمایند.


کلیک کنید: تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی


البته واضح است که خصوصا برای کودکان در مقطع ابتدایی و دبستان کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود به نسبت کلاس آنلاین و مجازی بازدهی بالاتری دارد. اگر قیمت یک جلسه کلاس خصوصی در منزل مثلا در سال 1400 معادل 150 هزار تومان باشد، کلاس آنلاین با نرخ 100 هزار تومان و شاید کمتر هم برگزار شود. هزینه معلم خصوصی دوم ابتدایی با سوم ابتدایی اختلاف زیادی ندارد و به صورت کلی نرخ کلاس های دبستان تقریبا یکسان می باشد. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند برای کلاس های خودشان هزینه بیشتری در نظر می گیرند و در شهرهای بزرگتر هزینه کلاس ها بیشتر است. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین هزینه معلم خصوصی ابتدایی و سایر مقاطع ارائه شده است.


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی


به جای اینکه در جستجوی اینستاگرام معلم کلاس سوم ابتدایی باشید بهتر است استاد و معلم خودتان را از همین سایت ایران مدرس انتخاب کنید. در این وب سایت معلم های با تجربه و خوبی حضور دارند و شماره تماس مستقیم تمامی مدرسین هم ارائه شده است. به صورت کلی کلاس های تقویتی و تدریس خصوصی ابتدایی در منزل می تواند راهکار بسیار خوبی برای جبران افت تحصیلی بچه ها باشد. کلاس های خصوصی از فیلم های کمک آموزشی بسیار بهتر و مفیدتر است چرا که معلم خصوصی با تجربه برای هر کودک متناسب با سطح دانسته ها و وضعیت تحصیلی ای که دارد مطالب را به گونه متفاوتی ارائه می کند. درست است که هزینه کلاس خصوصی سوم ابتدایی مثلا در مقایسه با کتاب کمک آموزشی بالاتر است، اما بازدهی کلاس خصوصی بسیار بیشتر است. کودک شما در پایه اول ابتدایی، پایه سوم یا هر مقطع دیگری که مشغول به تحصیل است، اگر در درس و تحصیل پیشرفت نمی کند از همین سایت www.IranModares.com یک معلم خوب و با تجربه برای ایشان انتخاب کنید. برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ درخواستی اساتید ارائه شده است. حتی می توانید با معلم های رسمی کلاس را هماهنگ نمائید. البته در نظر داشته باشید که فقط قیمت ارزان کلاس ها را مد نظر قرار ندهید و یک استاد عالی انتخاب نمائید.


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)



در ادامه تعدادی از قیمت های درخواستی اساتید و معلم های خصوصی کلاس سوم ابتدایی و مقطع دبستان به صورت کلی در سال 1400 و 1401 ارائه شده است.


هزینه تدریس: از ۱۵۰ تا ۳۰۰ تومان


هزینه تدریس: ۱۵۰۰۰۰ تومان


هزینه تدریس: حضوری ساعتی۸۰ هزار تومان انلاین ساعتی ۶۰ هزار تومان


هزینه تدریس: 100000 تومان


هزینه تدریس: 40000 تومان


هزینه تدریس: ۱۰۰ هزار تومان


هزینه تدریس: ساعتی 150 هزار تومان


هزینه تدریس: ۹۰ دقیقه ۶۵۰۰۰ تومان


هزینه تدریس: هر جلسه صد هزار تومان


همانطور که مشاهده می کنید، هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی از جلسه ای 65 تا 300 هزار تومان متفاوت است و به عنوان قیمت متوسط شاید بتوان هزینه 150 هزار تومان برای هر جلسه را در نظر گرفت.


مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 7537 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image