ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی متن تبلیغ تدریس خصوصی ابتدایی

متن تبلیغ تدریس خصوصی ابتدایی

متن تبلیغ تدریس خصوصی ابتدایی


در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه متن تبلیغ تدریس خصوصی ابتدایی و دبستان را خوب بنویسیم تا نتیجه عالی گرفته و جذب شاگرد داشته باشیم توضیح داده خواهد شد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


آگهی تدریس خصوصی ابتدایی


یکی از بهترین روش ها و موثرترین راهکارها برای جذب شاگرد در مقطع ابتدایی و دبستان این است که از تبلیغات اینترنتی در سایتهای معتبر و عالی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com استفاده کنیم. در واقع، اگر ساکن تهران، کرج یا هر شهر دیگری که باشید، با درج تبلیغات تدریس خصوصی در سایتهای معتبر و پربازدید می توانید از شهر محل سکونت خودتان یا هر جای ایران جذب شاگرد داشته باشید. واضح است که مثل هر روش دیگری، این راهکار وقتی نتیجه خوبی خواهد داشت که به درستی مورد استفاده قرار گیرد. این شیوه تبلیغات را باید جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. در ادامه توضیح داده می شود که چگونه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس ابتدایی و دبستان متن تبلیغ را عالی و موثر بنویسید.


پیشنهاد می شود مقاله 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی را هم مطالعه نمائید.


۱. پاراگراف اول متن تبلیغ را بسیار عالی بنویسید


بسیاری از افراد زمان زیادی را برای مطالعه کل متن تبلیغ شما اختصاص نمی دهند. اما تعداد بیشتری پاراگراف اول را کامل مطالعه می نمایند. سعی کنید افتخارات خودتان و مهمترین سوابق تدریسی که دارید را در پاراگراف اول ثبت کنید. در واقع پاراگراف اول متن تبلیغ شما باید چکیده مهمترین افتخارات و سوابق درخشان تدریس شما در آموزشگاه ها و مدارس مختلف باشد. اگر پاراگراف اول را عالی بنویسید افراد ترغیب می شوند که ادامه متن را هم مطالعه نمایند. بنابراین اولین پاراگراف را عالی و ترغیب کننده بنویسید. صداقت را رعایت کنید ولی در تعریف از خودتان و توانایی هایتان تردید نکنید.


پیشنهاد می شود مقاله خوب نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را هم بخوانید.



۲. متن تبلیغ تا حد امکان کامل و متقاعد کننده باشد


همانطور که گفته شد پاراگراف اول را بسیار خوب بنویسید. اگر لوح تقدیر از سازمان، آموزشگاه یا مدرسه ای دریافت کرده اید بنویسید و مهمترین مطالب را ذکر نمایید. اما در ادامه در پاراگراف های بعدی متن تبلیغ خودتان تا جایی که می توانید متن را کامل بنویسید. همان موارد مهمی که در پاراگراف اول نوشته اید را در پاراگراف های بعدی مفصل توضیح دهید. سوابق تدریس خودتان را کامل بنویسید. اگر در ۱۰ مدرسه ابتدایی تدریس کرده اید سوابق تدریس خودتان را کامل با ذکر نام مدارس بنویسید. اگر به صورت رسمی معلم آموزش و پرورش هستید حتما بنویسید. نتایج عالی شاگردهای قبلی خودتان را درج نمایید و توضیحات کاملی ارائه کنید.


مطالعه کنید: بهترین متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و مهمترین نکات برای نوشتن آن


۳. در متن آگهی تدریس خصوصی ابتدایی شما غلط املایی وجود نداشته باشد


وقتی یک معلم خصوصی ریاضی ابتدایی و یک معلم دبستان یا هر مقطع دیگری در متن تبلیغ خودش غلط املایی دارد نباید انتظار جذب شاگرد داشته باشد! ممکن است بگویید که همه ممکن است اشتباه کنند ولی در هر صورت غلط املایی در متن تبلیغ در والدین دید بدی ایجاد می کند و ممکن است باعث شود با شما تماس گرفته نشود. بنابراین بعد از درج تبلیغ تدریس خصوصی خودتان در ایران مدرس یا هر سایت دیگری در انتها متن را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید اشتباه تایپی یا غلط املایی وجود ندارد.


کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ابتدایی


۴. متن تبلیغ را از جای دیگری کپی نکنید


در سایت ایران مدرس و سایتهای دیگر مدرسین زیادی حضور دارند که در زمینه آموزش خصوصی دروس دبستان و سایر مقاطع فعال هستند. بسیار خوب است که از آگهی های تدریس خصوصی سایر اساتید ایده بگیرید و اگر نکته جالب و خلاقانه ای دیدید به تبلیغ خودتان هم اعمال کنید. اما متن تبلیغ دیگر معلم ها را کپی نکنید. متن کپی شده به اعتبار تبلیغ شما لطمه می زند و از نظر موتورهای جستجو و گوگل هم متنی که کپی شود ارزشی ندارد. در نتیجه جذب شاگرد خودتان را با کپی کاری با مشکل مواجه نکنید.


مطالعه نمائید: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


۵. برای موارد ارائه شده در متن آگهی خودتان مدارک لازم را ارائه دهید


در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت مدرک و رزومه وجود دارد. در واقع اگر شما مثلاً در متن تبلیغ تدریس خودتان ذکر می کنید که در فلان آموزشگاه سابقه تدریس دارید و به سمت لوح تقدیر داده شده است، می توانید عکسی از لوح تقدیر خودتان را در ایران مدرس بارگذاری کنید تا بیشتر کسب اعتماد نمایید. دقت کنید که اگر موفق شوید اعتماد والدین را بدست آورید در جذب شاگرد موفق خواهید شد. یا اگر مثلاً معلم رسمی آموزش و پرورش هستید می توانید عکسی از حکم خودتان را بارگذاری نمایید. در هر صورت ارائه مستندات و مدارک می تواند به تقویت متن تبلیغ شما و جذب شاگرد بیشتر کمک نماید.


پیشنهاد می شود بخوانید: رازهای فوق العاده داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و جذب شاگرد بالا


کلام پایانی


در این مقاله در رابطه با نحوه نوشتن متن تبلیغ تدریس خصوصی موفق و عالی توضیح داده شد. برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید تا کامل و متقاعد کننده باشد و بتوانید جذب شاگرد عالی و درآمد بالا داشته باشید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 137 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image