ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین تدریس خصوصی چیست و بهترین معلم خصوصی چگونه است؟

بهترین تدریس خصوصی چیست و بهترین معلم خصوصی چگونه است؟

بهترین تدریس خصوصی چیست و بهترین معلم خصوصی چگونه است؟


اگر می خواهید بهترین خدمات تدریس خصوصی را دریافت کنید .... اگر در جستجوی بهترین معلم خصوصی هستید .... اگر می خواهید بدانید بهترین معلم خصوصی چه ویژگی هایی دارد ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی، لیست 20 استاد برتر تدریس خصوصی تهران و کل ایران


توضیح در رابطه با بهترین تدریس خصوصی و بهترین معلم خصوصی


در ادامه سعی می کنیم برای چند درس به عنوان نمونه در رابطه با نحوه داشتن بهترین تدریس خصوصی و ویژگی های بهترین معلم خصوصی توضیح دهیم. به صورت خلاصه می توان گفت که بهترین تدریس خصوصی تدریس خصوصی ای است که منجر به تقویت پایه درسی، افزایش اعتماد به نفس، تقویت خلاقیت و خوب نتیجه گرفتن دانش آموز یا دانشجو در امتحان و کنکور یا هر آزمون مد نظر دیگری گردد. بهترین معلم خصوصی فقط حفظ کردن مطالب توسط شاگرد خودش را مد نظر ندارد بلکه سعی می کند درست اندیشیدن و راه حل گرا بودن را به شاگردهای خودش بیاموزد.


یک معلم خصوصی فوق العاده به شاگردهای خودش کمک می کند به تدریج خودشان مستقل شوند و بتوانند از پس حل مسائل ریاضی، فیزیک، شیمی و در ادامه حل مسائل زندگی بر بیایند. بهترین تدریس خصوصی تدریسی است که باعث می شود شاگرد به درس علاقه مند شده و خودش در فاصله زمانی بین کلاس ها دنبال یادگیری بیشتر برود و انگیزه اش برای ادامه تحصیل بیشتر گردد. بنابراین مدرسین برجسته تدریس خصوصی تلاش خودشان را می کنند و دلسوزانه و متعهدانه شاگردهای خودشان را به سمت خلاق تر شدن، موفق تر شدن و با انگیزه تر شدن هدایت می نمایند.


مقالات مرتبط، مطالعه نمائید:


10 ویژگی بهترین معلم های تدریس خصوصی با درآمد بالا


معلم خصوصی خوب چگونه است و چه خصوصیاتی دارد؟


توضیحات تکمیلی در رابطه با بهترین تدریس خصوصی و بهترین معلم خصوصی


همانطور که گفته شد بهترین تدریس خصوصی ویژگی های مشخصی دارد که باید در نظر گرفته شود. اینکه یک استاد و معلم خصوصی در جایگاه درست خودش قرار گرفته باشد و دروس تدریسی خودش را هم درست انتخاب کرده باشد می تواند در ایجاد بهترین تدریس خصوصی موثر باشد. به عنوان مثال یک معلم خصوصی که به زبان انگلیسی علاقه مند است و عاشق تدریس زبان می باشد می تواند به یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس تبدیل شود و از تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری به درآمد فوق‌العاده دست پیدا کند. چنین مدرسی اگر عشق و علاقه به تدریس زبان را با تمرکز روی کار، باورهای درست و بهبود هر روز توانایی های خودش ترکیب نماید مطمئنا به سرعت پله های ترقی را طی می کند.


بهترین معلم خصوصی زبان، ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری چون به درس تدریسی خودش علاقه مند است شاگردهای علاقه مند، موفق و راضی هم دارد. بنابراین تدریس خصوصی اگر به بهترین شکل خودش ارائه گردد می تواند در موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نقش مهمی داشته باشد. بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی به نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان علاقه مند هستند و هدف نهایی ایشان فقط تدریس عالی نیست بلکه عالی نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان را نشانه گرفته اند. به همین دلیل تا شب امتحان از شاگردهای خودشان حمایت نموده و از انجام کار اضافه هم ابایی ندارند.


برای کسب اطلاعات بیشتر حتما بخوانید: تدریس خصوصی چیست


ویژگی های بهترین معلم های خصوصی ریاضی کنکور


تعدادی از ویژگی های بهترین اساتید ریاضی کنکور در ادامه ارائه شده است:


- دارای تجربه کاری و سابقه تدریس بالا


- فارغ التحصیل از دانشگاههای خوب و معتبر داخل یا خارج ایران


- فعالیت تخصصی و تمرکزی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی


- دارای شاگردهای موفق قبلی


- کسب درصد خوب در ریاضی کنکور


حتما بخوانید: ویژگی های بهترین تدریس خصوصی


- در نظر گرفتن قیمت مناسب و منطقی برای کلاس ها


- متعهد بودن به کار و تلاش برای نتیجه گرفتن شاگرد


- علاقه مند به تدریس ریاضی و عاشق تدریس ریاضی کنکور


- پشتیبانی 100 درصد از شاگرد تا شب کنکور و حتی بعد از آن


- دارای جزوات مدون و تسلط کامل بر تدریس ریاضی


- پرهیز از ارائه نکات کنکوری بدون پایه علمی


برای مشاهده بهترین مدرسین ریاضی کلیک کنید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 17 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


چگونه بهترین تدریس خصوصی آیلتس را داشته باشیم؟


برای اینکه در آزمون آیلتس موفق شوید و نتیجه خوبی بگیرید یکی از بهترین راهکارها و روش ها داشتن کلاس خصوصی با اساتید موفق و مجرب است. اگر می خواهید بهترین کلاس خصوصی برای موفقیت در آزمون آیلتس را داشته باشید باید مجموعه نکاتی را در نظر بگیرید. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند و در زمینه آموزش زبان جهت موفقیت در IELTS فعالیت می کنند. با کلیک بر روی عبارت معلم خصوصی آیلتس می توانید لیست کامل این اساتید را ببینید. اگر می خواهید کلاس های خصوصی برای شما نتیجه عالی داشته باشد اولا به اندازه کافی زود شروع کنید و ثانیا با یک استاد خوب و مجرب که خود ایشان مدرک آیلتس با نمره خوب دارند کلاس داشته باشید.


اگر می خواهید در آزمون آیلتس، به عنوان مثال، نمره 8 و بالاتر بگیرید حتما با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان نمره 8 یا بیشتر در آزمون آیلتس گرفته اند. اساتیدی که مدرک ارشد یا دکتری دارند، در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده اند و از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند را در اولویت اول قرار دهید. البته اساتید خوب و معتبر برای کلاس های خودشان معمولا هزینه بالایی در نظر می گیرند و باید حاضر باشید تا حدودی برای این کلاس ها هزینه کنید.


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


بهترین روش تبلیغات تدریس خصوصی کدام است؟


بدون شک، بهترین روش تبلیغات تدریس خصوصی این است که تبلیغ خودتان را در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی و یا در شبکه های اجتماعی و .... ثبت نمائید. در حال حاضر استفاده از اینترنت و سایت های اینترنتی و همچنین شبکه های اجتماعی برای دریافت خدمات و پیدا کردن کالاهای مورد نظر بسیار متداول و ساده است. تقریبا همه ی افراد گوشی هوشمند دارند و روی گوشی های خودشان اینترنت پر سرعت را هم دارند. برای پیدا کردن یک مدرس خصوصی خوب مراجعه به اینترنت راحت ترین کار ممکن است. بنابراین شما برای تبلیغ توانایی های خودتان در زمینه تدریس خصوصی حتما باید در اینترنت حضور قوی ای داشته باشید.


باید در سایت های مختلف و تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com، سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و سایت هایی مانند دیوار و شیپور و سایت های عمومی تبلیغات اینترنتی حضور داشته باشید. سایت ایران مدرس (همین سایت) بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد. این سایت ها به صورت تخصصی به تبلیغات تدریس خصوصی پرداخته اند و از نظر گوگل www.google.com بهینه هستند. بهترین راهکار برای اینکه بتوانید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی را بدست آورید این است که در اینترنت و در سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و .... حضور قوی ای داشته باشید و حتی می توانید برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید.


در این زمینه هم مطالعه نمائید: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


چگونگی برگزاری جلسات تدریس خصوصی موفق و مفید


به منظور برگزاری جلسات تدریس موفق و مفید به گونه ای که برای خودتان درآمد بالا و موفقیت زیاد و برای شاگردهای شما نتیجه بسیار خوب را به همراه داشته باشد موراد زیر را مد نظر داشته باشید:


1- سعی کنید جلسات تدریس خشک و بی روحی نداشته باشید.


2- زمان برگزاری جلسات بسیار بلند نباشد.


3- قبل از جلسات تدریس مطالعه داشته باشید.


4- از دانشجو و دانش آموز حل تمرین و مسئله بخواهید.


5- بعضا اجازه دهید شاگردتان به زبان خودش مطالب را توضیح دهد تا بفهمید که آیا مطلب را گرفته است یا نه.


6- مطلب را عمقی و مفهومی توضیح دهید و در عین حال سرعت تدریس را حفظ نمائید.


7- در جلسات تدریس به اندازه کافی مثال و تمرین حل کنید.


8- مطلب را از دید شاگردتان ببینید و به زبان خودش توضیح دهید.


این مقاله هم مفید است: 22 توصیه کلیدی و مهم برای داشتن بهترین تدریس خصوصی آنلاین


9- جزوات اضافه تر، نمونه سوال امتحانی، مطالب جالب و علمی برای شاگردتان تهیه نمائید.


10- تمرین و مثال را در برگه هایی حل کنید که اسم و شماره تماس خودتان روی آن تایپ شده باشد.


11- کیفیت جلسات تدریس را مرحله به مرحله افزایش دهید.


12- از شاگردانتان نظر خواهی کنید و بپرسید که چه تغییری باید بدهید تا کیفیت جلسات تدریس افزایش یابد.


13- نتیجه گرفتن شاگردانتان برای شما مهم باشد و حتی بعد از امتحان پیگیر باشید.


14- فن بیان و نحوه تدریس خود را مرتب ارزیابی کنید و آن را بهبود ببخشید.


15- کتاب کمک آموزشی، جزوات کنکوری و ... به صورت رایگان به شاگردتان هدیه بدهید.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


بهترین مدرسین فیزیک (لیست 22 استاد و معلم خصوصی برتر فیزیک)


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 21 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


بهترین معلم شیمی کنکور، لیست 16 استاد خوب و فوق العاده تدریس خصوصی شیمی کنکور


بهترین معلم زیست کنکور، لیست 20 استاد خوب و مجرب زیست شناسی کنکور


مکملهای تدریس خصوصی برای حصول بهترین نتیجه چیست؟


بسیاری از افراد فکر می کنند فقط با داشتن یک مدرس خصوصی خوب و استفاده از مزایای جلسات تدریس خصوصی تمامی مشکلات درسیشان حل خواهد شد و دیگر لزومی ندارد به خودشان هیچ زحمتی بدهند. به عبارت دیگر بسیاری از دانش آموزان و یا دانشجویان فکر می کنند که چون مدرس خصوصی دارند و در جلسات تدریس خصوصی شرکت می کنند دیگر تمامی مشکلات حل شده است و حتما به نتیجه مطلوب می رسند! ولی باید بدانند که هرگز اینطور نیست.


دانش آموزان و دانشجویان باید به جلسات تدریس خصوصی فقط به عنوان عاملی که کمک می کند تا نتایج بهتری بگیرند و یا نقاط ضعف را برطرف کند، نگاه کنند. کار اصلی به عهده خود دانشجو یا دانش آموز است. در کنار استفاده از یک مدرس خصوصی خوب و جلسات تدریس خصوصی تلاش، پشتکار و برنامه ریزی منطقی ای باید وجود داشته باشد. مدرسین نیز باید در جلسات تدریس به اندازه کافی در این امر دانش آموز یا دانشجو را راهنمایی نمایند. بد نیست در همان جلسات تدریس خصوصی برنامه ای برای فاصله بین دو جلسه در نظر گرفته شده و تمریناتی نیز به دانش آموز یا دانشجو واگذار گردد.


بنابراین اگر بخواهیم فرمولی را برای موفقیت تحصیلی افرادی که از جلسات تدریس خصوصی استفاده می کنند ارائه کنیم، این فرمول به صورت زیر خواهد بود: جلسات تدریس خصوصی + برنامه ریزی صحیح + پشتکار + حل تمرین و مثال کافی


مطالعه نمائید: معلم خوب باید چگونه باشد و ویژگی های یک معلم خوب و نمونه


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 196 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image