ارتباط مستقیم با 30659 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر

8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر

8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر

در این مقاله تعدادی تبلیغات تدریس موثر برای کسب درآمد بالاتر به عنوان معلم خصوصی و 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر ارائه شده است. اگر می خواهید یک معلم خصوصی موفق و پردرآمد باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی


نکات کلیدی و مهم برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی بسیار موفق


در حال حاضر یکی از بهترین روش ها برای جذب شاگرد، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا به عنوان معلم خصوصی درج آگهی تدریس در سایت های معتبر و پربازدید تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. با درج تبلیغات تدریس در وب سایت ایران مدرس مشخصات و رزومه کاری، سوابق تدریس و شماره تماس شما به صورت مستقیم نمایش داده شده و می توانید برای تدریس حضوری از شهر محل سکونت خودتان و برای تدریس آنلاین و مجازی از کل ایران (تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، یزد، اهواز، ارومیه و ...) و جهان جذب شاگرد داشته باشید. مطالعه نمائید: مقایسه آگهی تدریس خصوصی و استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


برای درج تبلیغات تدریس موفق در مرحله اول باید عنوان تبلیغ را بسیار خوب بنویسید. در عنوان تبلیغات تدریس خودتان مهمترین دروس تدریسی و مهمترین افتخارات یا ویژگی های متمایز خودتان را ذکر نمائید. به هر میزان تبلیغات تدریس شما عنوان بهتر و جذابتری داشته باشد در نهایت بازدید بیشتری خواهید گرفت. در مرحله بعد یک عکس پرسنلی رسمی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. به هر میزان عکس تبلیغ شما شیک تر و رسمی تر باشد بازدهی بیشتر خواهد شد. نکته بعدی اینکه متن تبلیغ را بسیار کامل بنویسید. اسم تمامی دروس تدریسی خودتان و حتی پایه ها را با تمام جزئیات بنویسید. افتخارات، ویژگی های مثبت، سوابق تدریس و ... را کامل درج نمائید. مستند حرف بزنید و سوابق را به صورت کامل بنویسید تا نتیجه بهتری بگیرید. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت فیلم نمونه تدریس و جزوه هم وجود دارد. می توانید مدرک تحصیلی و یا سایر مدارک خودتان را ثبت کنید. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید، مدرک آیلتس یا مدرک TTC خودتان را ثبت کنید. ثبت مدرک و رزومه باعث افزایش جلب اعتماد کاربران و افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی شما خواهد شد.


حتما بخوانید: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر


8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده


در ادامه تعدادی از تبلیغات موفق تدریس خصوصی را می توانید مشاهده نمائید. با در نظر گرفتن موارد که در ادامه ذکر شده است می توانید آگهی تدریس خودتان را هم بهتر بنویسید و جذب شاگرد بیشتری داشته باشید.



1- آگهی تدریس دکتر گروئی در زمینه تدریس دروس مهندسی برق



دکتر گروئی که از اساتید خوب و مجرب ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس هستند تبلیغ خودشان را به شیوه بسیار خوبی ثبت نموده اند. رزومه، سوابق تدریس، ویژگی های بارز و افتخارات خودشان را در ابتدای متن تبلیغ ذکر نموده اند و به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی با مراجعه به صفحه ایشان اعتمادشان به خوبی جلب خواهد شد. در متن تبلیغ ایشان اسم دروس تدریسی به صورت کامل ثبت شده است که باعث می شود برای تمامی این دروس تبلیغ ایشان دیده شود. این استاد مجرب در متن تبلیغ از عبارت (تضمین بازگشت وجه در صورت کوچکترین نارضایتی) استفاده نموده اند که بیش از پیش باعث جلب اعتماد کاربران می گردد. ارائه مدارک متعدد و فیلم های نمونه تدریس حرفه ای و سطح بالا هم کمک کرده است تبلیغ ایشان برای جذب شاگرد بسیار مناسب باشد.


مشاهده پروفایل و آگهی تدریس دکتر گروئی


2- تبلیغات تدریس دکتر گودرزی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس



دکتر گودرزی هم از اساتید برجسته و خوب ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس می باشند. ایشان هم در ابتدای تبلیغ خودشان رزومه بسیار خوبی ارائه نموده اند و افتخاراتی که دارند را ذکر نموده اند. در متن تبلیغ به کارنامه شاگردهای قبلی خودشان اشاره نموده اند که باعث جلب اعتماد بیشتر کاربران خواهد شد. در ضمن، نمره آیلتس شاگردهای قبلی خودشان را هم ذکر نموده اند که برای جذب شاگرد جدید بسیار مفید می باشد. نقطه قوت تبلیغ دکتر گودرزی ثبت فیلم های تدریس زیاد در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و زبان انگلیسی و نظرات زیاد شاگردهای قبلی ایشان می باشد که به نظرات هم پاسخ داده اند و این بسیار موثر و مفید است.


مشاهده پروفایل و آگهی تدریس دکتر گودرزی


3- آگهی تدریس استاد بهرامی در زمینه آموزش خصوصی زبان و آیلتس



یکی دیگر از اساتید مجرب و برجسته ثبت نامی در ایران مدرس استاد بهرامی است که متن تبلیغ خودشان را بسیار عالی ثبت نموده اند. نقطه قوت بسیار مهم تبلیغ ایشان نظرات متعددی است که توسط شاگردهای قبلی برایشان ثبت شده است و ایشان به تمام نظرات پاسخ داده اند. نظرات مثبت شاگردهای قبلی برای جذب شاگرد جدید می تواند بسیار مفید باشد. ایشان در بخش (رزومه تحصیلی و کاری) توضیحات مفصلی از موفقیت های قبلی و افتخارات خودشان را درج نموده اند. با رزومه کاری عالی و سوابق تدریس درخشانی که دارند جذب شاگرد برای ایشان می تواند بسیار راحت باشد. متن تبلیغ باید به گونه ای نوشته شود که نشان دهد به کار خودتان اطمینان دارید. به عنوان مثال ایشان ذکر نموده اند: فقط و فقط یک جلسه امتحان میکنین و اگه به طرز معجزه آسایی زبانتون تقویت نشد، ترم ادامه پیدا نمیکنه.


مشاهده پروفایل و آگهی تدریس استاد بهرامی


مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در این زمینه را از دست ندهید.


4- تبلیغات تدریس استاد فرزاد رشیدی در زمینه آموزش ریاضی و فیزیک



استاد رشیدی یکی دیگر از اساتید خوب ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com هستند که تبلیغ خودشان را به خوبی ثبت نموده اند و آگهی تدریس ایشان هم می تواند الگوی مناسبی برای درج تبلیغ موثر و پربازده باشد. در ابتدای تبلیغ در رابطه با این که کتاب تالیفی دارند و در موسسات معتبر سابقه تدریس داشته اند توضیح ارائه نموده اند. ذکر تمام دروس تدریسی و حتی پایه ها از ویژگی های مثبت تبلیغ ایشان است. داشتن تدریس مجازی و آنلاین در کنار تدریس حضوری می تواند تعداد متقاضیان را افزایش دهد و ایشان در متن تبلیغ ذکر نموده اند که تدریس مجازی هم دارند. ثبت فیلم های تدریس خصوصی و جزوات آموزشی متعدد کمک کرده است بازدید تبلیغ و جذب شاگرد ایشان افزایش یابد.


مشاهده پروفایل و آگهی تدریس استاد رشیدی


5- تبلیغات تدریس استاد مصطفی اسلامی در زمینه آموزش ادبیات فارسی



یکی از مدرسین مجرب و فوق العاده ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس استاد اسلامی هستند. ذکر کردن آماده انجام تدریس آنلاین در کنار تدریس حضوری، ارائه رزومه عالی و قابل توجه، نوشتن اسم تمام دروس تدریسی همراه با پایه ها، ارائه سوابق تحصیلی درخشان از جمله رتبه 2 و 6 کنکور کارشناسی ارشد و رتبه برتر المپیاد، نوشتن توضیحات مهم و قابل توجه در رابطه با درس تدریسی خودشان و نحوه مطرح شدن سوال از آن در کنکور و ... از ویژگی های مثبت آگهی تدریس ایشان می باشد. مدارک کافی و نظرات مثبت و بسیار عالی شاگردهای قبلی ای که داشته اند کمک کرده است تا تبلیغ ایشان بسیار برای جذب شاگرد مناسب باشد.


مشاهده پروفایل و آگهی تدریس استاد مصطفی اسلامی


6- آگهی تدریس استاد هومن جلالوندی در زمینه تدریس خصوصی شیمی



در متن تبلیغ استاد جلالوندی هم در ابتدای متن تبلیغ افتخارات ایشان ذکر شده است. سوابق تدریس موفق در دبیرستان ها و آموزشگاههای برتر تهران و همکاری در زمینه تالیف کتاب با انتشارات معتبر را هم در تبلیغ خودشان ذکر نموده اند. این موارد می تواند برای جذب شاگرد بسیار مفید باشد. اسم تمام پایه ها هم در متن تبلیغ ذکر شده که باعث می شود در جستجوی سایت در صفحات زیادی تبلیغ ایشان نمایش داده شود. ثبت فیلم نمونه تدریس شیمی و جزوات و خلاصه جزوه های مفید هم باعث افزایش بازدید صفحه ایشان و افزایش احتمال جذب شاگرد توسط ایشان خواهد شد.


مشاهده پروفایل و آگهی تدریس استاد جلالوندی


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، بهترین و ارزانترین روش برای جذب شاگرد


7- تبلیغات تدریس مهندس سید سعید زرکامی در زمینه آموزش ریاضی



بارزترین ویژگی تبلیغات تدریس استاد زرکامی ثبت فیلم های تدریس و آموزشی متعدد برای درس ریاضی در پایه های مختلف است که بسیار روی بازدید صفحه ایشان اثر مثبت می گذارد و باعث می شود تبلیغ ایشان بازدید بالایی را دریافت نماید. در ابتدای تبلیغ سوابق تحصیلی عالی خودشان را ذکر نموده اند و در ادامه سوابق کاری را با جزئیات بیان کرده اند. ذکر این موارد بسیار زیاد برای افزایش بازدهی تبلیغ می تواند موثر باشد. ایشان اسم موسساتی که با آنها همکاری داشته اند را هم ذکر نموده اند و انجام این کار برای جلب اعتماد شاگرد بسیار مفید است.


مشاهده پروفایل و آگهی تدریس استاد زرکامی


8- آگهی تدریس خصوصی استاد حلاجیان در زمینه تدریس زیست



استاد حلاجیان هم از اساتید برتر ایران مدرس هستند. ایشان در عنوان آگهی تدریس خودشان اسم مهمترین دروس را ذکر کرده اند.  نکته بسیار مهم این که در عنوان تبلیغ نوشته اند که به فارسی و انگلیسی دروس مختلف را تدریس می کنند و این نقطه قوتی برای تبلیغ ایشان است. ذکر اسم دروس تدریسی تخصصی خودشان در مقطع دانشگاه هم بسیار مفید است و باعث می شود بازدهی تبلیغ بیشتر گردد. ثبت جزوه و نظرات مثبت شاگردهای قبلی هم باعث می شود تماس ها بیشتر گردد که در تبلیغ ایشان در نظر گرفته شده است.


مشاهده پروفایل و آگهی تدریس استاد حلاجیان


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 20560 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image