ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی

بهترین معلم خصوصی کلاس اول

بهترین معلم خصوصی کلاس اول


اگر در زمینه تدریس خصوصی اول دبستان و اول ابتدایی به ارائه خدمات نیاز دارید ... اگر در جستجوی شماره تماس مستقیم بهترین مدرسین خصوصی اول دبستان و بهترین معلم خصوصی کلاس اول ابتدایی در تهران، کرج، اصفهان و یا هر جای ایران هستید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی در منزل


در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی کلاس اول، قیمت معلم خصوصی کلاس اول، قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل و ... توضیحاتی ارائه می گردد. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com معلم های بسیار خوبی حضور دارند و در حقیقت بهترین مدرسین اول دبستان و ابتدایی در همین سایت حضور دارند. اگر در جستجوی شماره معلم خصوصی کلاس اول هستید بهترین سایتی که می توانید به آن مراجعه کنید همین سایت است چرا که در این وب سایت شماره تلفن و شماره موبایل تمام معلم های اول دبستان و سایر مقاطع ارائه شده است. تعداد مدرسین ثبت نامی در این وب سایت بسیار زیاد است (بیش از ۳۰۰۰۰ مدرس تا سال ۱۴۰۳بنابراین بهترین معلم کلاس اول تهران، معلم خصوصی کلاس اول در شهر قدس، کرج، شهریار و کل ایران در همین سایت حضور دارند.


کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های خصوصی اول ابتدایی



ویژگی های بهترین معلم خصوصی کلاس اول


در این بخش تعدادی از ویژگی های بهترین مدرسین و معلم های خصوصی کلاس اول تهران، کرج، اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد و کل ایران را ذکر می کنیم.


۱. آشنایی با روشهای جدید و نوین تدریس دروس ابتدایی


۲. مطالعه مداوم و داشتن اطلاعات به روز در رابطه با نحوه تدریس دروس دبستان


۳. تعهد به کار و تلاش برای به نتیجه رساندن شاگرد


۴. استفاده از روش های تدریس خلاقانه برای پرورش خلاقیت در دانش آموز


۵. انتخاب روش تدریس مناسب برای هر شاگرد متناسب با توانایی و روحیات ایشان


۶. وقت شناس بودن و حاضر شدن سر وقت در کلاس خصوصی


۷. استفاده از امکانات جدید و به روز مانند انیمیشن و فیلم برای جذاب تر و مفید تر کردن کلاس


۸. ارائه گزارش به والدین و همکاری با ایشان برای حصول بهترین نتیجه


۹. دارای سواد و دانش بالا و فارغ التحصیل از دانشگاه خوب و همچنین دارای سوابق تحصیلی مرتبط


۱۰. دارای سابقه کاری بالا در زمینه تدریس خصوصی اول ابتدایی و دروس دبستان


۱۱. آشنا با روحیات کودکان در مقطع اول ابتدایی برای ارتباط گرفتن بهتر با دانش آموز


۱۲. دارای سوابق تدریس موفق در مقطع ابتدایی و دبستان و شاگردهای موفق قبلی


این مقاله هم بسیار مفید است: شماره تلفن معلم خصوصی کلاس اول ابتدایی و دبستان در تهران و کل ایران


توضیحات بیشتر در رابطه با خصوصیات بهترین معلم خصوصی اول دبستان


در این بخش سعی کردیم تعدادی از ویژگی ها و مشخصات بهترین معلم های خصوصی کلاس اول دبستان را ذکر نماییم. در همین سایت ایران مدرس معلم های بسیار خوبی حضور دارند و سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان هم ارائه شده است. همچنین می توانید فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی مدرسین را هم ببینید و شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی هر معلم خصوصی هم قابل مشاهده است. در نتیجه مواردی که در بالا گفته شد را می توانید برای هر استاد مورد بررسی قرار دهید و در نهایت یکی از بهترین معلم های خصوصی کلاس اول را انتخاب نموده و به این ترتیب رشد و پیشرفت تحصیلی فرزند خودتان را تضمین نمایید. به عنوان مثال، با مشاهده نظرات شاگردهای قبلی هر معلم می توانید متوجه شوید که شاگردهای قبلی ایشان چقدر رضایت داشته اند و با توجه به آن معلم خصوصی خودتان را انتخاب کنید. البته برای بسیاری از مدرسین حاضر در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس هم ارائه شده است و با مشاهده آن می توانید با دید بهتری معلم خودتان را انتخاب کنید.


این مقاله را هم بخوانید: قیمت معلم خصوصی کلاس اول در ایران مدرس سال 1402 و 1403


قیمت کلاس خصوصی بهترین معلم های اول ابتدایی


یکی از مهمترین دغدغه های والدین در رابطه با کلاس های تدریس خصوصی معمولاً قیمت این کلاس ها است. نرخ تدریس خصوصی اول دبستان به ازای هر جلسه از ۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است. بنابراین نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای کلاس های خصوصی در نظر گرفت. البته اگر در جستجوی بهترین معلم های کلاس اول دبستان هستید مسلما باید حاضر باشید متناسب با آن هزینه بیشتری پرداخت کنید.



خوشبختانه در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین هزینه و قیمت درخواستی هر جلسه کلاس خصوصی توسط خود معلم ها ثبت شده است. بنابراین در کنار مشاهده سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین می توانید هزینه درخواستی ایشان را هم ببینید و در نهایت یک معلم خصوصی عالی با نرخ مناسب انتخاب کنید. البته شماره تماس مستقیم برترین معلم های اول ابتدایی و سایر مقاطع هم در همین سایت ارائه شده است و می توانید با خود معلم حرف بزنید و تخفیف بگیرید.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می گردد: معرفی 11 بهترین معلم ابتدایی ایران و تهران


توضیحات تکمیلی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی اول دبستان


عوامل و پارامترهای مختلفی بر هزینه کلاس های خصوصی اول دبستان اثر می گذارد. به عنوان مثال، اگر تعداد جلسات بالا لازم داشته باشید یا کلاس های خصوصی را اوایل ترم شروع کنید باز تخفیف خوبی به شما داده می شود. هزینه کلاس های آنلاین از کلاس های تدریس خصوصی اول ابتدایی در منزل کمتر است اما برای مقطع دبستان کلاس حضوری بیشتر پیشنهاد می شود. نکته دیگر اینکه بسیاری از مدرسین در صورت عدم رضایت شما از نحوه تدریس جلسه اول را رایگان برگزار می کنند.


در نهایت توجه داشته باشید که اگر واقعا داشتن بهترین معلم خصوصی کلاس اول برای درس ریاضی، فارسی و یا هر درس دیگری مد نظر شما هست نباید خیلی در جستجوی کلاس خصوصی ارزان باشید. اساتید برجسته و برتر معمولا با نرخ خیلی پایین تدریس نمی کنند. می توانید یک معلم فوق العاده و با سواد با قیمت مناسب انتخاب کنید اما در جستجوی معلم خیلی ارزان نباشد چرا که کیفیت بالا هزینه ای متناسب با آن دارد. با هر سلیقه و بودجه ای از همین سایت ایران مدرس می توانید یک معلم خصوصی عالی و برجسته را در مقطع اول دبستان یا هر مقطع دیگری انتخاب کنید.


این مقاله هم مفید است: هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی


معرفی تعدادی از بهترین معلم های خصوصی اول ابتدایی


در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین و معلم های خصوصی اول دبستان که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند را معرفی می نماییم. مدرسینی که در ادامه معرفی شده اند جزو بهترین مدرسین خصوصی همین سایت هستند و سابقه کاری و تجربه بالایی دارند. برای مشاهده مشخصات کامل، رزومه کاری، سوابق تدریس و شماره تلفن هر کدام از مدرسین که در ادامه معرفی شده اند، اسم و فامیل استاد را در بالای همین صفحه و در بخش جستجو وارد نموده و بر روی علامت جستجو کلیک کنید.


1- عادل عسگری (دکترای ریاضیات کاربردی با بیش از ۱۵ سال سابقه ، مدرس دانشگاه تهران )


2- اصغر طغرایی (15 سال سابقه تدریس)


3- پروین نادری (28 سال سابقه)


4- شقایق ولی پور (برگزیده المپیاد کشوری ریاضی)


5- مهندس امین نظری (مدرس برتر ریاضیات ابتدایی، متوسطه و تیزهوشان)


6- فایزه زمانی (فوق لیسانس ریاضی محض دانشگاه شهید بهشتی)


7- مجتبی شاهمرادی (۲۲سال سابقه تدریس)


8- شبنم اجربندي (فوق لیسانس ریاضی با بیش از 8 سال سابقه تدریس)


9- مریم میرنظیری (بیش از 15 سال سابقه موفق در امر تدریس)


10- مرضیه امیری (مدرس برتر کشوری با 10 سال سابقه)



مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 286 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image