ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 ویژگی بهترین معلم های تدریس خصوصی با درآمد بالا

10 ویژگی بهترین معلم های تدریس خصوصی با درآمد بالا

10 ویژگی بهترین معلم های تدریس خصوصی با درآمد بالا

در این مقاله به صورت خلاصه 10 ویژگی بهترین معلم های تدریس خصوصی با درآمد بالا ذکر می شود. اگر می خواهید بدانید یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب چه ویژگی هایی دارد و چگونه می توان یک معلم موفق شد این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 20 راهکار موثر برای داشتن بهترین تدریس با بازدهی بالا در کلاس های تدریس خصوصی در منزل


ویژگی بهترین معلم تدریس خصوصی


1- علاقه به کار


نه تنها مدرسین موفق، بلکه هر شخص دیگری که در کار خودش موفق شده است به کار خودشان علاقه دارند. علاقه به کار باعث می شود علاوه بر اینکه استاد و معلم خصوصی از کار خودش لذت ببرد، در ضمن در کار خودش بتواند بهترین باشد. وقتی استادی با علاقه تدریس می کند ناخودآگاه این علاقه را به شاگرد خودش هم منتقل می کند و به همین دلیل شاگردهای موفق تری هم خواهد داشت. در کار تدریس خصوصی اساتیدی که موفق ترین شاگردها را دارند بالاترین درآمد را هم دارند.


2- انتخاب درست دروس تدریسی


بهترین معلم های تدریس خصوصی دروس تدریسی خودشان را متناسب با علایق و توانایی های خودشان و در عین حال با در نظر گرفتن تعداد متقاضیان هر درس برای کلاس خصوصی انتخاب می کنند. بهترین مدرسین دروسی را تدریس می کنند که به آن درس ها علاقه دارند و بر آن دروس مسلط هستند و در عین حال متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی آن دروس وجود دارد. درس هایی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، کامپیوتر، دروس دانشگاهی رشته های فنی مهندسی و ... دروس پرمتقاضی ای هستند.


مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی سال تحصیلی 1402 -1403 برای دروس مختلف


3- تمرکز بر روی یک یا چند درس محدود


اگر استاد و مدرسی بخواهد دروس مختلفی را تدریس نماید فرصت نمی کند که بر همه ی آن دروس مسلط شود و برای تدریس آن درس ها بهترین شود. بنابراین بهترین مدرسین معمولا بر روی یک یا چند درس محدود متمرکز هستند. مثلا استادی که فقط در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد چون متمرکز است می تواند بهترین معلم ریاضی تهران شود. تمرکز در کنار عشق و علاقه به کار می تواند بسیار به موفقیت استاد کمک نماید.


مطالعه مقاله ویژگیهای یک معلم و مدرس موفق کدام است؟ هم مفید است.


4- باور درست و اعتقاد به کار تدریس


اساتیدی که در کار خودشان موفق هستند به کار خودشان اعتقاد دارند و باور دارند که می توانند بهترین شوند و باور دارند که کار ایشان پتانسیل درآمد زایی بالایی را دارد. این اساتید با تمام قدرت و توان در زمینه کاری خودشان فعالیت دارند و به کار خودشان علاقه دارند و باور دارند که می توانند بهترین شوند و برای رسیدن به ان و برای بهترین شدن هر روز تلاش می کنند. بهترین بودن در زمینه کار تدریس خصوصی ابتدا در ذهن این اساتید اتفاق می افتد و بعد در دنیای واقعی هم چنین اساتیدی بهترین خواهند شد.


5- تعهد به کار تدریس خصوصی


در هر کاری، تعهد به کار می تواند بسیار عامل مهمی باشد. تعهد به کار یعنی اینکه یک استاد و معلم تدریس خصوصی سعی می کند کارش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و سعی می کند برای هر شاگردی که دارد بهترین نتیجه ممکن را بدست آورد. اساتیدی که بهترین هستند به کار خودشان متعهد هستند و شاگرد و والدین این تعهد را درک می کنند و کلاس ها را با ایشان در سال های بعد هم ادامه خواهند داد.



6- حمایت کامل از شاگرد


اساتید خوب تدریس خصوصی به موفقیت شاگردهای خودشان علاقه دارند. بهترین معلم های تدریس خصوصی پشتیبانی و حمایت کامل را از شاگردهای خودشان به عمل می آورند. این اساتید هوای شاگردهای خودشان را دارند و به صورت رفع تکلیفی تدریس نمی کنند. بهترین مدرسین برای هر شاگردی که دارند یک برنامه ریزی مشخص و اختصاصی در نظر می گیرند به گونه ای که باعث موفقیت ایشان شود.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: تدریس خصوصی و ویژگیهای مدرسین موفق تدریس خصوصی


7- انجام کار اضافه


اگر قرار است هر جلسه کلاس خصوصی 90 دقیقه باشد شما 100 دقیقه در کلاس بمانید. اساتید خوب در خارج از وقت کلاس هم به شاگردهای خودشان مشورت و راهنمایی می دهند. این اساتید حتی در خارج از وقت کلاس شماره تماس خودشان را به شاگرد خودشان می دهند تا اگر کاری داشت تماس بگیرد. بهترین مدرسین قبل و بعد از امتحان و خارج از وقت کلاس پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان هستند.


8- ارتباط موثر با شاگرد و والدین ایشان


برای اینکه یک دانش آموز یا دانشجو در تحصیل موفق باشد باید علاوه بر یادگیری درس در زمینه های دیگری هم درست عمل کند. ممکن است یک شخصی که به عنوان شاگرد در کلاس خصوصی حاضر است در زمینه نحوه برنامه ریزی برای درس خواندن و حتی در زمینه نحوه مطالعه دروس مختلف اشکال داشته باشد. بهترین معلم های تدریس خصوصی ارتباط دوستانه ای با شاگردهای خودشان دارند و هر اشکالی را برطرف خواهند کرد. چگونه در تدریس خصوصی بهترین باشیم و موفق شویم؟


9- راهنمایی و مشاوره


همانطور که گفته شد، بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در رابطه با نحوه درس خواندن و مطالعه دروس مختلف اشکال دارند. بهترین مدرسین هدف خودشان را نتیجه گرفتن شاگردشان در نظر می گیرند. این اساتید فقط به خوب تدریس کردن کفایت نمی کنند و تلاش می کنند شاگرد خودشان را به نتیجه برسانند. اگر برای نتیجه گرفتن شاگرد لازم باشد که به ایشان مشورت بدهند این کار را انجام می دهند و راهنمایی را هم در نظر خواهند گرفت.


مطالعه مقاله مهم ترین ویژگی های یک معلم و دبیر ریاضی خوب هم پیشنهاد می شود.


10- ارتباط با آموزشگاهها و سایر مدرسین


برای اینکه تعداد شاگردهای زیادی داشته باشند، اساتید موفق سعی می کنند ارتباطات خودشان را گسترش دهند. ارتباط با آموزشگاههای مختلف تدریس خصوصی، ارتباط با سایر اساتید، درج تبلیغ در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و .... می تواند برای جذب شاگرد بسیار موثر باشد. بهترین اساتید تدریس خصوصی موثرترین ارتباطات را با سایر اساتید و آموزشگاهها دارند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1431 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image