ارتباط مستقیم با 30733 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه معلم خصوصی ابتدایی شویم و شرایط معلم خصوصی شدن

چگونه معلم خصوصی ابتدایی شویم و شرایط معلم خصوصی شدن

چگونه معلم خصوصی ابتدایی شویم و شرایط معلم خصوصی شدن

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه به عنوان معلم خصوصی ابتدایی و دبستان فعالیت داشته باشیم و همچنین در رابطه با شریط معلم خصوصی شدن توضیحاتی ارائه شده است. اگر به تدریس خصوصی علاقه دارید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: شرایط گرفتن مجوز تدریس خصوصی


چگونه معلم خصوصی ابتدایی و دبستان شویم


برای اینکه به عنوان معلم خصوصی مقطع ابتدایی یا دبستان فعالیت داشته باشید و بتوانید به درآمد خوبی برسید در مرحله اول باید به کار تدریس و آموزش دادن به بچه ها علاقه داشته باشید. واضح است که یک معلم مقطع ابتدایی کاری که انجام می دهد با معلم خصوصی متوسطه و دانشگاهی کمی متفاوت است. ابتدا مطمئن باشید که به کار تدریس علاقه دارید. اگر علاقه داشته باشید راه حل ها را پیدا می کنید. در ضمن، وقتی خودتان به تدریس و شغل معلمی علاقه دارید بچه ها و دانش آموزان هم این حس شما را درک می کنند و به کلاس های شما علاقه مند شده و در نتیجه بهتر درس را یاد می گیرند. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دبستان یک راهکار خوب این است که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com عضو شوید و تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. به این ترتیب مشخصات شما در این وب سایت نمایش داده شده و می توانید به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید. البته برای جذب شاگرد می توانید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی هم در ارتباط باشید یا از شبکه های اجتماعی و اینستاگرام هم استفاده نمائید. پیشنهاد می شود همه ی روش های گفته شده را امتحان کنید و بهترین روش برای شما وقتی مشخص خواهد شد که همه ی این روش ها را امتحان نمائید و نتیجه را ببینید. با درج تبلیغ در همین سایت ایران مدرس شماره تماس شما به صورت مستقیم نمایش داده شده و می توانید بدون واسطه شاگرد بگیرید.


مطالعه مقاله قوانین تدریس خصوصی و آموزش خصوصی در منزل و آموزشگاه هم مفید است.


عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی ابتدایی


یکی از سوالات متداول در زمینه شروع کار تدریس این است که برای کلاس های خصوصی چه قیمتی را در نظر بگیریم؟ در همین سایت ایران مدرس لیست اساتید را ببینید (کلیک کنید: لیست کامل معلم های خصوصی در ایران مدرس) و بررسی کنید که هر استاد چه نرخی برای کلاس خودش در نظر گرفته است و می توانید با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین خصوصی حاضر در همین سایت ایران مدرس و مقایسه آن با رزومه خودتان برای کلاس هایی که برگزار می کنید نرخ مناسبی را انتخاب نمائید. دقت کنید که قیمت مناسب برای یک معلم خصوصی لزوما به معنی قیمت کم و ارزان نیست. شما باید به تناسب رزومه کاری ای که دارید نرخ مناسبی انتخاب کنید. اگر سابقه کاری بالایی دارید قیمت بالاتری انتخاب نمائید. می توانید در بخش قیمت تدریس در همین سایت از کلمه توافقی استفاده نمائید. معیار مناسب برای انتخاب قیمت این است: نه آنقدر قیمت کلاس های خصوصی خودتان را کم در نظر بگیرید که حتی با جذب شاگرد زیاد درامد خوبی بدست نیاید و نه آنقدر نرخ کلاس ها را بالا در نظر بگیرید که جذب شاگرد سخت شود. به تناسب قوی تر شدن رزومه شما می توانید نرخ را افزایش دهید اما در ابتدای کار با یک قیمت منطقی شروع کنید. در زمینه قیمت کلاس های معلم خصوصی ابتدایی و سایر مقاطع این مقاله را بخوانید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی



نحوه ثبت نام برای تدریس ابتدایی و سایر مقاطع به صورت گام به گام



همان طور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس می توانید عضو شوید و تبلیغات خودتان را به عنوان معلم خصوصی ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی است و تا سال 1401 بیش از 25000 معلم و استاد خصوصی در این وب سایت در زمینه تدریس دروس دبستان و سایر مقاطع ثبت نام کرده اند. برای ثبت نام در این وب سایت و شروع فعالیت به عنوان معلم خصوصی ابتدایی و دبستان یا هر مقطع دیگری به صورت زیر عمل نمائید:


1- بر روی عبارت عضویت در سایت که در بالای همین صفحه قرار دارد کلیک کنید.


2- فرم عضویت در سایت را تکمیل نمائید. سعی کنید موارد خواسته شده را با دقت تکمیل کنید.


3- با استفاده از نام کاربری (ایمیل شما) و پسوردی که خودتان انتخاب کرده اید وارد پنل کاربری شوید.


4- بر روی گزینه (ثبت/ویرایش آگهی تدریس) کلیک کنید و تبلیغ خودتان را بنویسید. به هر میزان متن تبلیغ را بهتر بنویسید نتیجه بهتری می گیرید.


5- در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بازدهی آن افزایش یابد.


6- بعد از تایید مدیریت سایت، تبلیغ و شماره تماس مستقیم شما در سایت نمایش داده خواهد شد.


در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موفق مطالعه نمائید: چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟


شرایط معلم خصوصی شدن (آنلاین و حضوری)


در همین سایت ایران مدرس مقالات بسیار خوبی در زمینه نحوه استخدام شدن به عنوان معلم خصوصی یا شرایط معلم خصوصی شدن و .... ارائه شده است ( به عنوان مثال این مقاله را بخوانید: شرایط تدریس خصوصی در منزل). برای اینکه بتوانید به عنوان معلم خصوصی دبستان یا هر مقطع دیگری فعالیت داشته باشید و به درامد خوب برسید باز هم تاکید می شود که باید به این کار علاقه داشته باشید. در مرحله بعد باید دروسی را مد نظر داشته باشید که پرمتقاضی باشند و در عین حال مورد علاقه خود شما هم باشند. در مقطع ابتدایی ریاضی و علوم دروسی هستند که متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی دارند. در مقاطع دیگر هم دروسی مانند فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی و .... جزو دروس پرمتقاضی به حساب می آیند. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید.


اگر در ابتدای راه هستید پیشنهاد می شود با یک درس شروع نمائید. بهتر است بر یک درس کامل مسلط شوید و بعد سراغ دروس دیگر بروید. جلسه اول تدریس اهمیت زیادی دارد. در جلسه اول تدریس به عنوان یک معلم خصوصی موفق باید عملکرد بسیار خوبی داشته باشید. با انرژی تدریس کنید و مطمئن باشید که بر درس مسلط هستید بعد کلاس را شروع نمائید. از شاگرد خودتان سوال بپرسید و مطمئن شوید مطالبی که ارائه می کنید در راستای اهداف و خواسته های ایشان است. در کار تدریس خصوصی باید به تناسب هر شاگرد مطالب مناسبی را انتخاب و تدریس کنید تا کلاس ها ادامه پیدا کند.


مطالعه نمائید: اولین جلسه تدریس، جلسه اول تدریس چه بگوییم


چگونه معلم خصوصی موفقی باشیم


برای اینکه در مقطع ابتدایی، متوسطه یا دانشگاهی یک معلم خصوصی خوب و موفق باشید باید مجموعه ای از عوامل را مد نظر داشته باشید. در رابطه با علاقه به کار، انتخاب درست دروس تدریسی و تسلط بر دروسی که تدریس می کنید قبلا توضیح داده شد. این موارد را مد نظر قرار دهید و به این ترتیب در مسیر موفقیت قرار می گیرید. در کار تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که باید خودتان را با شاگردی که دارید هماهنگ نمائید و برای هر شاگرد برنامه و نحوه تدریس مناسبی داشته باشید. ممکن است یکی از شاگردهای شما دیرتر مطالب را آموزش ببیند و ضعف های پایه ای داشته باشد. شاگرد دیگری شاید خیلی باهوش باشد و اگر مطالب سطح پایینی را تدریس کنید ممکن است دیگر نخواهد با شما کلاس را ادامه دهد. اهمیت جلسه اول تدریس را هم در سطرهای قبلی بیان نمودیم. شما باید از همان جلسه اول سعی کنید به شناخت خوبی از شاگرد خودتان برسید و به گونه ای کلاس را پیش ببرید که برای ایشان مفید باشد. به عنوان یک معلم خصوصی موفق به کار خودتان متعهد باشید و تا جایی که ممکن است از شاگردهای خودتان پشتیبانی و حمایت نمائید.


وظیفه یک معلم خصوصی فقط تدریس نیست، بلکه یک مدرس خصوصی خوب با تدریس با کیفیت و در کنار آن ارائه مشاوره به شاگردهای خودش سعی می کند تمام شاگردهایش را به بهترین نتیجه ممکن برساند. اگر شاگردهای موفقی داشته باشید خودتان هم موفق خواهید شد. مطالعه چگونه یک معلم خوب باشیم و کلاس جذاب تری داشته باشیم؟ هم پیشنهاد می شود.



چگونه تدریس را شروع کنیم


در رابطه با نحوه شروع کار تدریس در بخش های قبل توضیح داده شد. در این قسمت به عنوان جمع بندی نکات تکمیلی را ارائه می نمائیم:


- با علاقه کار تدریس را شروع نمائید. شاید مهمترین و کلیدی ترین نکته در کار تدریس همین باشد. اگر علاقه وجود داشته باشد بقیه موارد خود به خود درست می شود.


- دروس تدریسی را درست انتخاب کنید. دروسی را انتخاب کنید که به آنها علاقه دارید، بر آنها مسلط هستید و دروس پرمتقاضی ای هستند.


- همواره روی خودتان کار کنید و تسلط خودتان را افزایش دهید. در یک حد باقی نمانید. هر روز مطالعه کنید و دانش خودتان را افزایش دهید.


- از سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس و شبکه های اجتماعی برای جذب شاگرد استفاده نمائید.


- اگر در ابتدای کار جذب شاگرد زیادی نداشتید نا امید نشوید و ادامه دهید. روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید.


- اگر حتی فقط یک شاگرد جذب شد آن شاگرد را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. این روند شما را به موفقیت خواهد رساند.


- در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس و رزومه خودتان را ثبت کنید.


- با آموزشگاههای تدریس خصوصی و موسسات معتبر در ارتباط باشید.


- تدریس آنلاین و مجازی را مد نظر داشته باشید. به این ترتیب از کل جهان می توانید شاگرد جذب کنید.


- قیمت کلاس های خصوصی خودتان را مناسب انتخاب کنید و به تدریج با قوی تر شدن خودتان آن را افزایش دهید.


حتما بخوانید: چگونه تدریس را شروع کنیم


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 7786 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image