ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی سحر احمدی (دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC)
مشخصات مدرس
تدریس خصوصی زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته، آمادگی آزمون های IELTS, TOFEL, EPT, MSRT, TOLIMO و مکالمه (مخصوص مهاجرت) توسط استاد خانم با ۱۲ سال سابقه تدریس

تدریس خصوصی زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته، آمادگی آزمون های IELTS, TOFEL, EPT, MSRT, TOLIMO و مکالمه (مخصوص مهاجرت) توسط استاد خانم با ۱۲ سال سابقه تدریس

✴ تدریس زبان انگلیسی با تاکید بر مهارت speaking
✴ تدریس دوره های IELTS و دوره های TOLIMO, MSRT, EPT
✴ دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC
✴ کارشناسی ادبیات انگلیسی
✴ سوپروایزر و Syllabus Designer دپارتمان زبان انگلیسی در موسسات و مدارس معتبر تهران
🔷 دوره های IELTS (جنرال و آکادمیک) به صورت تخصصی و جزوه محور (تدریس چهار مهارت در 30 جلسه برای افرادی که سطح General English آنها intermediate باشد)
🔷 سرویس تصحیح speaking و writing برای آزمون آیلتس
🔷 دوره های TOLIMO, MSRT, EPT
🔷 دوره های زبان عمومی از مبتدی تا پیشرفته
🔷 دوره های مکالمه مخصوص مهاجرت
🔷 دوره های گرامر زبان انگلیسی به صورت کاربردی
📌 مشاوره در طول مسیر یادگیری و دریافت فیدبک و راهکار جهت پیشرفت
📌 پشتیبانی در طول دوره ها توسط مدرس و داشتن یک مشاور و پشتیبان ویژه از تیم ما (mentor) جهت همراهی شما تا حاصل شدن نتیجه دلخواه
👌 نحوه تدریس و برنامه کلاس (روند مطالعه) با توجه به سطح و شرایط هر زبان آموز از جمله سن ، شغل، زمان مطالعه و ... متفاوت است و بعد از جلسه تعیین سطح برنامه مختص شما نوشته می شود.
📌 شایان ذکر است زبان آموزان میتوانند در صورت تمایل نفرات کلاس را افزایش دهند. هزینه دریافتی توسط استاد کمتر خواهد بود.
💻 کلاس ها به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شوند.
💻 کلاس های آنلاین از طریق نرم افزار Adobe Connect برگزار می شوند و قبل از شروع دوره، تست صدا و تصویر انجام و نحوه استفاده از نرم افزار آموزش داده می شود.
📌 در صورت تمایل میتوانید با شماره 09186982194 در واتساپ یا تلگرام ارتباط برقرار کنید.
عبارت های کلیدی: بهترین مدرس زبان انگلیسی تهران و کرج و به صورت آنلاین برای تمام کشور از جمله اصفهان و تبریز، تدریس زبان انگلیسی شهرک غرب، سعادت آباد و کل تهران به صورت مجازی با بهترین نرخ، رایتینگ و اسپیکینگ با نرخ مناسب، تدریس خصوصی توسط خانم در منزل شما و به صورت آنلاین، زبان انگلیسی مقطع دانشگاه و متوسطه اول و دوم، زبان انگلیسی کنکور، زبان انگلیسی کودکان و زبان کنکور به صورت تضمینی و حرفه ای و تخصصی، معلم خانم مجرب با تجربه بالا، شماره معلم زبان انگلیسی، تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، مبارک‌آباد، اقدسیه، پاسداران، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک، شمال تهران، غرب تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، تدریس اسپیکینگ speaking به صورت مجازی و آنلاین با بهترین کیفیت و تضمینی، زبان انگلیسی کنکور با بهترین کیفیت، شرق تهران - معلم مجرب زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب در تهران و کرج و کل کشور - استاد آیلتس تضمینی، زبان با native نیتیو، بهترین مدرس زبان انگلیسی متوسطه اول و دوم و کودکان، زبان انگلیسی هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، زبان انگلیسی کنکور، writing رایتینگ، اسپیکینگ speaking و مکالمه، ریدینگ reading و لیسینینگ، آیلتس و تافل در کمترین زمان و با بهترین نرخ، استاد زبان برتر، معلم زبان انلاین، معلم زبان خصوصی در منزل، تدریس زبان در تمام محلات تهران: ونک، جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهران ویلا، فرحزاد، چهار دیواری، جیحون، هاشمی، استاد آیلتس خوب تضمینی و فشرده

سحر احمدی (دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC)
رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه شهید بهشتی
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: تهران آنلاین کل کشور
هزینه تدریس: توافقی
سابقه کار: 12 سال
خوب است بدانید:
سحر احمدی (دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC)، از تاریخ ۱۴۰۰/۳/۹ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 13447 بازدید داشته است.
09186982194
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۸
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۴۰۰/۳/۹
بازدید: 13448

رزومه مدرس

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
0
شاهین سهرابی ۱۴۰۲/۸/۲۰

شهر ما متاسفانه برای بچه‌های آیلتس و زبان هیچ امکانات رشد نیست. شما هر انتظاری از یه استاد داشته باشید اینو مطمین باشید ایشون بیشترش رو دارن. هم شیوه تدریسشون هم تسلط به مطالبشون عالیه هر جلسه با ایشون برای من اندازه کل مطالبی که در سه سال دبیرستان یاد گرفته بودم برابری میکرد. امیدوارم بتونم نمره خوبی در ازمون آیلتس در آینده بگیرم.

0
0
مریم شفیعی ۱۴۰۲/۷/۲۸

استاد شما عاااالی هستید روش شما بسیار کاربردی است.از تمام زحمات شما سپاسگزارم امیدوارم در تمامی مراحل موفق باشید.

ممنونم مریم جان. خوشحالم که از روند پیشرفتت راضی هستی🌹

0
0
سعید رحیمی ۱۴۰۲/۷/۶

سلام دوستان. من با استاد احمدی کلاس داشتم ایشون خیلی خوب و با حوصله تدریس میکنند ونکات کلیدی هر درس رو به طور کامل بیان میکنند. من خیلی راضی بودم و هستم.

سپاس از محبت شما من وظیفه امو انجام میدم و رضایت شما برای بنده باعث ایجاد انگیزه میشود

1
0
منا فرخی ۱۴۰۲/۶/۲۲

باسلام من و دوستم تو بانک کار میکنیم از اینکه در کلاس استاد احمدی شرکت کردیم بسیار راضی هستیم .  نحوه‌ی تدریس ایشان بسیار عالی هست و بسیار روان و ساده و کارا تدریس می‌کنند و مفاهیم و معانی درسی بسیار عالی و ساده تفهیم میکنند. اصلا موضوعات متفرقه کار نمیشه و همش رو اصول هستیم باتشکر از ایشون و همه ی کارایی که در جهت پیشرفت من و دوستم انجام دادند.

مرسی مونا جان از اینکه یک مدت در خدمت شما بودم بسیار خوشحال شدم❤️

1
0
افشین نیک زاد ۱۴۰۲/۶/۲۰

استاد زبان انگلیسی مسلط و حرفه ایی و در یک کلمه خدمت همه دوستان  عارضم که ایشان خانم سحر احمدی نامبر وان هستند. سرعت بالا . وجدان کاری . پیگیری شدید . قوانین بسیار عالی که اعمال میکنند . متد ها و تکنیک های ایشان مثل یک معلم در کالج های عالی انگلستان هست . من تجربه خودم و خانوادم رو گفتم و ما بسیار راضی بودیم.

سپاس فراوان از محبت های بیشمار شما افشین جان

0
0
مهسا جاوید ۱۴۰۲/۶/۲۰

یه معلم کار درست، دقیق، دلسوز و پشتیبان. برای مکالمه ایلتس یا ازمون تافل  یا حتی یادگیری جنرال من استاد احمدی رو پیشنهاد میدم.

عزیز دلم مهسا جانم ممنونم از محبتت

0
0
ناهید ملکی ۱۴۰۲/۶/۱۴

سلام به کسایی که پیامم رو میخونید من الان کانادا هستم و سه سال پیش من شیراز بودم و برای کار مهاجرت دنبال یک استاد  حرفه ایی میگشتم . تو اون مرکز مهاجرت استاد احمدی رو یکی از کسایی که اونجا بود بهم معرفی کرد . خدا خیرشون بده . شروع کردم و هفت ماه طول کشید و من مدرکم رو گرفتم . خیلی از خانم احمدی متشکرم برای زحماتشون و جزواتشون و تدریس عالی و حرفه اییشون . موفق باشید

مرسی ازت ناهید عزیزم شما نامبروان هستید.

0
0
وحید قلی پور ۱۴۰۲/۶/۱۴

بهترین استاد زبان هستند ایشون من و دوستام خیلی راضی بودیم عالی بود 🌹

وحیدجان امیدوارم شما و دوستانت همیشه موفق و پیروز باشید.

0
0
نسرین پورتوکلی ۱۴۰۲/۶/۷

بهترین استادم بودید خانم احمدی من خیلی استاد عوض کردم، چون نمیتونستم درست ارتباط برقرار کنم یا روندشون کند بود و اصلا برام قابل فهم نبود ولی کلاسای شما سرعتش بالا بود و مطالب رو خیلی ساده و قابل فهم ارائه میکردین من خیلی راضی بودم .خسته نباشید.

خواهش میکنم نسرین جان شما به من لطف داری عزیزم من رضایت شما هارو که میبینیم انرژی میگیرم.

1
0
مهرنوش حبیبی ۱۴۰۲/۵/۲۸

سلام. سطح اطلاعات بالا شیوه صحیح تدریس احساس راحتی در کلاس گفتگوهای دوستانه و.... از ویژگیهای کلاس های خانم احمدی هستن. واقعا کسایی که استرس دارن در مورد یادگیری زبان و راحتی در طول دوره و به ویژه پیشرفت خوب در یادگیری مد نظرشونه تجربه کلاس با ایشون رو از دست ندن.بعد از کلاسها میفهمین تمام استرسها الکی بودن.

مهرنوش عزیزم در کنار درس وظیفه بنده هستش که یک فضای دوستانه رو مهیا کنم که شما بدون هیچ گونه استرس و اضطراب مطالب رو دریافت کنید.

0
0
شیما غفوری ۱۴۰۲/۵/۲۴

شیوه تدریس بسیار عالی و مفهومی و همینطور تسلط در تدریس و لحن آرام و صدای دلنشین ایشان باعث ایجاد علاقه و انگیزه در درس زبان در من شده و من از اینکه خانم احمدی‌ عزیز را انتخاب کردم رضایت بسیار زیادی دارم و امیدوارم در آینده هم از تدریس ایشان بهره ببرم. من خیلی استرسی هستم ولی ایشون کوه آرامش من هستند . گاهی باهاشون صحبت میکنم و بهم ارامش میدهند . خیلی ازشون ممنونم

مرسی ازت شیمای عزیزم، شما دختری لایق و شایسته هستی.

0
0
صابر منصوری ۱۴۰۲/۵/۱۷

خانم سحر احمدی حق هرچی استادی بودن رو در حق من و هرکدوم از رفیقام ک دنبال رفتن از ایران بودیم بجا اوردن و به هرکسی معرفیشون کردم بهم شیرینی دادن. واقعا دمشون گرم اولش شک داشتم مثل بقیه باشن فقط دنبال گرفتن یک هزینه بالا و بدون نتیجه اما اشتباه فکر میکردم واقعا بسیار حرفه ای و منظم و دقیق هستن و از نظر دانشی هم خیلی کامل و فول هستند.

آقای منصوری عزیز افتخار داشتم در کنار شما بودم. با آرزوی موفقیت برای شما

0
0
مرتضی فرهمند ۱۴۰۲/۵/۱۷

با سلام خدمت همه دوستان و خانم احمدی. من آزمون استخدامی داشتم و زبان رو برای قبولی نیاز داشتم اما خیلی ضعیف بودم. با معرفی یکی از دوستانم با خانم احمدی کلاس برداشتم و هم  تو آزمون قبول شدم و زبانم هم عالی شد.

قبولی شما در آزمون رو تبریک میگم انشالله همیشه موفق باشید.

0
0
مینا مقدم ۱۴۰۲/۵/۱۶

با سلام خدمت استاد احمدی عزیز باورم نمی شود که کابوس درس زبان برای فرزندم تبدیل به سرگرمی شده است. تمام موفقیت های علمی دخترم رو مدیون تلاشهای دلسوزانه، مبتکرانه و عالمانه جنابعالی می دانم. از خداوند متعال برای شما طول عمر با عزت آرزومندم .خدا بهتون اجر بده شرکت در این نظر سنجی کمترین کاری بود که میتونستم انجام بدم.

شما بزرگوارین. تمام فعالیت های ما در جهت خدمت به شما بوده و هست

0
0
ماهان ارجلو ۱۴۰۲/۵/۱۰

مهمترین نکته ی کلاس های استاد احمدی برنامه ریزی دقیق برای هر زبان آموز با توجه به نیازهاشه، من سطحم elementary بود و هدفم مهاجرت بود،استاد از اولین جلسه دقیقا منابع و مطالبی رو با من کار کردن که در مدت زمان ۶ ماه رسیدم به نمره ی مورد نیازم ،تایم مکالمه‌ی طولانی نکته‌ی مهمه کلاسات بود چون در تجربه های قبلیم بیشتر اساتید درس میدادن و من فرصت صحبت نداشتم.

مرسی از محبتت ماهان جان.

0
0
سمیرا نادری ۱۴۰۲/۵/۷

بهترین استاد من خانم سحر احمدی بودند. من خیلی کلاس عوض کردم به دلیل این که خوب متوجه‌ نمی‌شدم ولی کلاس های ایشون عالی بود خیلی راضی بودم خسته نباشید.

مرسی سمیرای عزیزم

0
0
الناز جهان آرا ۱۴۰۲/۵/۵

سلام به همه ی دوستان...امروز روز ششم کلاس من و همسرم با خانم احمدی بود و من دوست دارم از تجربیاتم برای همگی بنویسم ،قبل از شروع کلاس ما هر دو خیلی اضطراب داشتیم اما خوشبختانه ایشون استاد بسیار خوب و کاربلدی هستند،استرس رو از ما خیلی دور کردند و ما توی این چند جلسه خیلی خیلی پیشرفت داشتیم ،همچنین نکته ی قابل توجه اینه که ایشون در تدریسشون بسیار منظم و با برنامه پیش میرن...استاد احمدی ممنونم انشالله تا گرفتن نمره مناسب pte با ما همراه باشید.

ممنون از لطف بی نهایت شما. خوشحالم که این افتخار رو دارم که در خدمت شما بزرگوار باشم انشالله که بهترین نتیجه رو میگیریم.

0
0
حسسن سرلک ۱۴۰۲/۵/۳

سلام استاد speaking و Reading من خیلی خوب شد تو این ۹ ماه کلاسی که باهاتون داشتم اصلا قابل مقایسه با کلاس زبان موسسات نیست بینهایت متشکرم از شما. من با اطمینان شمارو به همکارام معرفی کردم و انشاالله چند تا همکارام میان خدمتتون‌‌ واسه شروع زبان.

خواهش میکنم آقای سرلک ممنونم از محبت و لطف شما . من در خدمت هستم

0
0
هستی نعمتی ۱۴۰۲/۵/۱

ایشان فردی ارزشمند، خلاق و حرفه ای در حوزه تدریس می باشند و داشتن طرح درس های خاص متناسب با فرد و شرایط خاص ایشان از ویژگی های خیلی خوب همکاری با ایشان هست که دوره های آموزشی را جذاب و کاربردی می کند.

نظر لطف شماست هستی عزیزم

0
0
طاها عباسی ۱۴۰۲/۵/۱

با سلام،استاد احمدی دارای اخلاق خوب،تسلط در امر تدریس و کلاس داری هستند و واقعا ایشون باعث شدند که ما از نظر سطح علمی در زبان انگلیسی ارتقا چشمگیری پیدا کنیم.

ممنون از محبتتون ، پشتکار شما هم قطعا بی تاثیر نبوده

1
0
محمد نادری ۱۴۰۲/۴/۲۵

سلام من دانشجوی دکترای زبان هستم. خانم احمدی طی سه جلسه دروس تحقیق و تهیه تدوین و مبانی رو با من کار کردند و خیلی خیلی کمکم کردن. فوق العاده از لحاظ تسلط، سطح سواد و فن بیان ایشان عالی هستد و همچنین از لحاظ تعهد کاری بی نظیرن به شما دوستان پیشنهاد میکنم از سواد عالیشون نهایت استفاده ببرید.

خسته نباشید واقعا اراده و پشتکار شما حرف نداشت و عالی عمل کردین

0
0
سمیه مولایی ۱۴۰۲/۴/۲۱

اخلاق ایشون فوق العاده است خیلی اخلاق مدار و مردم دارن . خیلی جدی و منظمن در عین حال خیلی منعطف و مهربونن و مطالب سخت گرامر رو واقعا آسون و قابل فهم می‌کنند.

سمیه عزیزم‌ مرسی از لطفت

0
0
اشکان محمدی ۱۴۰۲/۴/۲۱

شما بهترین استادم بودید و از اینکه تونستم شاگرد شما باشم به خودم و شانسم افتخار میکنم . من آیلتس ۷/۵ آکادمیک گرفتم و این پروسه حدودا ۵ ماه طول کشید در رایتینگ خیلی ضعف داشتم که با کارگاه های رایتینگ استاد احمدی‌ بهترین نتیجه رو گرفتم. خسته نباشید.

دیدن موفقیت شما باعث افتخار بنده هست تبریک میگم اشکان جان

0
0
منا یعقوب زاد ۱۴۰۲/۴/۲۰

خیلی لذت بردم از انتخاب درستم چون خیلی حرفه‌ای عمل میکنن خانم احمدی و شیوه اشون برای تدریس آنلاین عالیه. خیلی صبور هستن و پا به پای من که هیچی از زبان حالیم نبود اومدن و هرجا اشتباه کردم با صبور تموم  اشتباهمو توضیح دادن تا جایی که من عاشق زبان شدم و کلی هم پیشرفت داشتم به لطف خانم احمدی. فهمیدم قبلا چون انگلیسی رو نمیفهمیدم بهش علاقه نداشتم اگه نه زبان واقعا خیلی شیرینه

منا جانم پشتبانی لحظه به لحظه و در طول دوره از متد های تدریس بنده هستش و اینکه شما هر چند بار که اشکال داشته باشین وظیفه من هستش که اشکال شما رو بر طرف کنم.

0
0
پرهام کلانی ۱۴۰۲/۴/۱۴

من صادقانه از استاد احمدی راضی هستم باعث شد من هم در زبان موفق شم و هم اهمیت بدم به یاد گیری اموزش جدید و متفاوت و شگفت انگیز با یک استاد پر از اطلاعات. اینکه استاد تسلط کامل دارند خیلی مهمه چیزی که من خیلی دوست داشتم اینه که از جلسه اول استاد منو به چالش کشید و با سوال پرسیدن متداول منو توی درس سهیم میکرد من دوره های کامل انگلیسی را گذرانده بودم اما با استاد احمدی فهمیدم زبان انگلیسی یعنی چی هم علاقه مند شدم بیشتر هم بهتر یاد گرفتم طوری که منتظر جلسه بعد کلاس هستم و از زمان کلاس لذت میبرم سخت گیری استاد باعث میشه آدم تنبلی نکنه البته این یعنی ایشون دلسوزانه رفتار میکنند. پس از تجربه حضور در کلاس های استاد احمدی به همه اطرافیانم ایشون را معرفی میکنم.

خیلی خوشحالم پرهام جان. شما استعداد خوب در یادگیری زبان دارید و فقط نیاز بود کمی انگیزه پیدا کنید.

0
0
زینب مهاجرانی ۱۴۰۲/۴/۱۱

استاد احمدی واقعا مدرس خوبی هستن روش تدریسشون خیلی کاربردیه. تکنیک هایی گفتن که من خودمم به تنهایی و مفید بتونم زبانم رو تقویت کنم و خوبی دیگه کلاس های ایشون اینه که تایم کلاس هدر نمیشه و اینکه دانش و لهجه خوبی دارن.

زینب عزیزم مرسی از محبتت. پیشرفتت قابل تحسین هست

0
0
ستاره موسی رضایی ۱۴۰۲/۴/۹

من به واسطه یکی از آشنایان کلاس با ایشون رو شروع کردم... خیلی استرس داشتم که مبادا یاد نگیرم.. ولی استاد کاملا مسلط بر مطالب بود و خیلی روان توضیح می دادند... بسیار پیگیر و منظم و با دقت هستند... بسیار با حوصله و صبور هستند و پاسخگوی سوالات متداول... در هرصورت من بسیار راضیم و ایشون رو به دوستانم معرفی کردم... و همچنان کلاس ها ادامه دارد...

خوشحالم از اینکه کنار دختر خوب و تلاشگری مثل شما ستاره عزیزم هستم.

0
0
سجاد گنجی ۱۴۰۲/۴/۹

بسیار عالی. به شدت تو speaking و writing به من کمک کردند و توی این مدت کوتاه اعتماد به نفس من خصوصا تو اسپیکینگ و رایتینگ بسیار بالا رفته.‌ ممنونم از ایشون

ممنونم سجاد عزیز. خودت زحمت کشیدی. با این پشتکار حتما موفق میشی

0
0
حدیث پورصادقی ۱۴۰۲/۴/۴

صبوری ...تسلط عالی ...فن بیان خوب ... و انتقال عالی و سلیس مطالب از ویژگیهای استاد احمدی میباشد ... من خودم به شخصه از اینکه در خدمت ایشون مشغول به آموزش زبان انگلیسی هستم خیلی خوشحالم ... ایشون بسیار مهربون و خوش برخورد هستن ... و با آرامش به همه سوالات حتی خیلی جزئی جواب میدن ... پیشنهاد میکنم به همه دوستانی که قصد دارن زبان انگلیسی رو یاد بگیرن حتی با استاد احمدی‌ همکاری داشته باشن . مطمئن باشین که از نتیجه کار راضی خواهید بود ... آرزوی سلامتی و شادی و موفقیت روز افزون برای خودشون و خانواده محترمشون رو دارم

ممنونم از محبتت حدیث جانم. آرزوی بهترین ها رو برای شما دارم دختر خوش قلب و مهربون.

0
0
مریم عبادی ۱۴۰۲/۴/۳

من دانشجویی دکترا روانشناسی هستم و فورا به یک کلاس اموزش انلاین زبان احتیاج داشتم تا پایان نامه ام رو بتونم اماده بکنم. استادم خانم احمدی‌ را بهم معرفی کرد و ایشون به منم خیلی کمک کرد و من با توجه به زمانی که داشتم واقعا پیشرفت خوبی پیدا کردم.الان پایان نامه ام چند ماهه تموم شده و من در دوره های ept ایشون مشغولم. ممنون برای همه ی زحمت هاتون

خواهش میکنم و خوشحالم که تونستین پایان نامه عالی خودتون رو به نحو احسن ارائه بدین.

0
0
مهلا موسوی ۱۴۰۲/۳/۳۱

بهترین توصیه من اینه که اگر واقعا میخاهید مدرک بگیرید هزینه کنید . من شرایطم خیلی اورژانسی بود و توی یک ماه و نیم ایلتس گرفتم . قدر دان محبت ها و تلاش استاد احمدی هستم من رو تشویق میکردن که صبح تا شب بخون من کنارتم . واقعا ممنون. ایشون علاوه بر حرفه ای بودن، جدی و منظم هم بودن و این برای من نتیجه بخش شد.خسته نباشید.

مهلای عزیزم حاصل تلاش و زحمت های خودت بود آرزوی بهترین ها رو برای شما دارم

0
0
الهه امیدی ۱۴۰۲/۳/۳۰

سرکار خانم احمدی بسیار پر انرژی و با انگیزه میامدند کلاس برا همینم من حس اشتیاق به یادگیری را در خودم خیلی حس میکردم. ایشون کلاس رو از حالت خشک و کسل کننده خارج میکردن و به یک کلاس پویا و پر انرژی تبدیل میکردن که برای من خیلی اثر بخش بود. من در هفت ماه آیلتس گرفتم باهاشون. واقعا نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم عاشقتونم‌

عزیزدلم. ممنون از محبتی که به من داری

0
0
احسان ملکی ۱۴۰۲/۳/۲۸

سلام. من خیلی برای مهاجرت عجله داشتم و نه زمان داشتم نه میتونستم هزینه الکی کنم. یکی از دوستام که دوران دانشگاه با هم دوست بودیم به من خانم احمدی رو معرفی کرد فوق العاده بودن ایشون به جرات میتونم بگم یکی از بهترین هاست. ایشون واقعا دلسوزانه کار میکنن . از‌ تموم وجودش انرژی میزاره. من با کمک های ایشون تونستم تو آیلتس نمره ۷/۵ رو بگیرم

احسان جان تبریک میگم حاصل تلاش خودت بود ممنون از محبتت

0
0
آمیلا یوسفی ۱۴۰۲/۳/۲۷

سال پیش من و برادرم هر دو برای آیلتس اقدام کردیم و ظرف6 ماه دوره مون تموم شد . دو نفری سر کلاس بودیم . الان که یهو تصمیم گرفتم که بیام و کامنت بذارم، میخام از این فرصت استفاده کنم و بگم استاد عزیزم بهتر از شما هرگز پیدا نمیکردم. شما واقعا تک هستید. نامبر وان . ممنون و خسته نباشید.

ممنونم از محبتت عزیزم. شما خیلی دقیق نکته ها رو یادداشت میکردین و موفقیت حق شما بود

0
0
مهلا تیموری ۱۴۰۲/۳/۲۶

سلام خواستم چند تا نکته بگم استاد احمدی بهترین خوش اخلاق ترین دلسوز ترین معلمی هستند که تابحال داشتم و همچنین بار علمی بالایی دارند و بسیار حرفه ای هستند. من با ایشون برای تافل خوندم به مدت 4ماه و مدرکم رو گرفتم.

مهلای عزیزم حاصل تلاش خودت رو دیدی من وظیفه ام رو انجام دادم

0
0
علی ملکی ۱۴۰۲/۳/۲۶

تدریس خانم احمدی همه جوره عالی بوده برای من. جلسات اول کلی اشکالات گرامری داشتم اما خیلی خوب توضیح دادن و اشکالاتمو رفع کردن .نحوه تدریسشون جدا از معلوماتی که دارن واقعا عالی هستش. حتی نکات مربوط به آیلتس هم برام توضیح دادن. راضی بودم ازشون و جلسات رو ادامه میدم حتما.

از ابزار لطف شما متشکرم

0
0
فریبا نادری ۱۴۰۲/۳/۲۶

من زمان زیادی در مورد مهاجرت و ادامه تحصیل تحقیق میکردم و تو این مدت جست و گریخته یک چیزهایی میخوندم ولی راستش اصلا خوب نبودن و همش اتلاف وقت میکردم تا اینکه خواهرم خانم احمدی رو بهم معرفی کرد واقعا فوق العاده بودند الآنم آیلتس ۷/۵ گرفتم و مهاجرت کردم که همه اشو مدیون خانم احمدی عزیز هستم.

فریبا عزیزم‌ دلمون برات تنگ شده نتیجه آیلتستو که برام فرستادی خیلی خوشحال شدم موفق باشی همیشه عزیز دل

0
0
فاطمه نوابی ۱۴۰۲/۳/۲۲

پسر من با خانم احمدی کلاس ایلتس داشت و نمره هفت و نیم گرفت و الان کاناداس . پسر من خیلی شیطون بود استاد احمدی خیلی خوب در مدیریت کلاس مهارت داشت . همون جلسه اول برای من مشهود بود . اصلا پدرش متعجب از اینکه این بچه داره کارا رو انجام میده . ی عمر گذاشتمش آموزشگاه هیچ فایده ایی نداشت . ببینید دوستان یکدفعه بدید کارتون رو به کسی که میدونه و وارده نه این کلاسای بیرون فقط هزینه الکی بدون فایده بود . من تجربم بد بود . میدونید اگه ی معلم نتونه کلاس را مدیریت کنه میزان کیفیت آموزش پایین میاد و من اینو به تجربه دیدم.

خانم نوابی من رضایت شما و پیشرفت فربد جان رو می‌دیدیم واقعا خوشحال بودم چون نشون میداد که وظیفه امو درست انجام دادم.

0
0
سعید میری ۱۴۰۲/۳/۲۰

من تاکنون چندین آموزگار زبان انگلیسی داشتم و با توجه به نوع آموزش ها ، بعد از مدتی از زبان انگلیسی سرخورده شدم . ولی من از خانم احمدی بسیار راضی هستم و در من انگیزه مضاعف ایجاد کرده اند . آموزش ایشان طبق اصول و بر مبنای صحیح از فراگیری پایه و ابتدایی تا سطح پیشرفته می باشد. بسیار از ایشان متشکرم

دیدن رضایت شما برای من یک دنیا ارزش داره و خوشحالم از اینکه شاهد پیشرفت شما هستم.

0
0
امید جعفری ۱۴۰۲/۳/۱۵

من کلاس های زیادی شرکت کرده بودم ولی سطح زبانم هیچ تغییری نمی کرد و احساس میکردم که فقط وقتم رو تلف میکنم وقتی با خانم احمدی آشنا شدم و کلاس باهاشون برداشتم واقعا تفاوت آموزش رو متوجه شدم . واقعا از تدریسشون راضی هستم و بسیار خوشحالم که با ایشون آشنا شدم .

امید جان متشکرم از حسن نظرت و برات آرزوی موفقیت دارم

0
0
میلاد قربانی ۱۴۰۲/۳/۱۵

استاد پر تلاش و با حوصله. مرسي استاد بابت زحماتي كه كشيدين. نمره اسپيكينگ و رايتينگم و ریدینگم عالي شد با شیوه برنامه ریزی و منابعی که شما با بنده کار کردید. ممنون واقعا

مرسی از لطفت میلاد جان شما فرد بسیار تلاشگری هستی.

0
0
صابر عباسی ۱۴۰۲/۳/۱۰

استاد احمدی خیلی عالی هستن نحوه تدریسشون با بقیه فرق داره واقعا خیلی حرفه ای تدریس میکنن به گونه ای که تمام مطالب با یه بار گفتن ایشون کاملا جا افتادن برام با اینکه پایه ضعیفی داشتم ...ممنونم ازتون

ممنونم از لطف شما همه نتیجه تلاش های خودتون بوده. به امید موفقیت های بیشتر

0
0
حسام حسنی ۱۴۰۲/۳/۹

سلام واقعا اگه بگم ایشون یکی از بهترین اساتید زبان هستند اغراق نکردم بسیار با حوصله و دقیق ،منظم و وقت شناس و بسیار بسیار باسواد هستند واقعا اگر میخواهید به نتیجه دلخواهتون برسید حتما سحر احمدی عزیز رو به عنوان استاد زبان انتخاب کنید چون شک نکنید نتیجه مطلوبتون رو با ایشون به دست میارید.

ممنون حسام جان, بسیار خوشحالم که با توجه به محدودیت زمانی تغییر خیلی خوبی در مکالمه شما شکل گرفته

0
0
ساینا سلیمانی ۱۴۰۲/۳/۹

سلام مهمترین نکته راجع به کلاس های استاد برای من این بود که حتی وقتی کلاسمون بیشتر از ۲ ساعت هم طول میکشید خسته نمیشدم مطالب به شدت جذاب و به آسونترین شکل آموزش داده میشد ممنون از زحماتتون

متشکرم از محبت شما در کنار شما عزیزان زمان هم برای من زود میگذرد

0
0
ناهید صدری ۱۴۰۲/۳/۹

استاد بسیار صبور و با حوصله هستن و از اصول آموزشی متنوع و موثری استفاده میکنن که باعث شد زبان رو‌ خیلی عمیق و کاربردی یاد بگیرم جزوه های ایشون کامل و جامع هستند با سپاس از زحمات استاد گرامی

ممنونم ناهید جان تلاش و انگیزه ی شما برای من ستودنیه و مطمعنا بهترین نتیجه رو خواهی گرفت

0
0
یاسر ساعی ۱۴۰۲/۳/۲

سرکار خانم احمدی استاد بسیار مسلط و دقیقی هستند. من سابقه کار کردن با بیش از ۷ استاد مختلف را داشتم ولی از زمانبندی و نظم و جدیت هیچ کدام راضی نبودم، ولی از تمامی جهات از استاد احمدی رضایت کامل را دارم.

رعایت نظم از اصول اولیه کار ماست آقای ساعی عزیز ممنون از لطف شما

0
0
شقایق رستمی ۱۴۰۲/۳/۲

خسته نباشید میگم به استاد عزیزم خانم احمدی، ازشون بسیار سپاسگزارم بخاطر سبک تدریس عالی و فوق العاده شون. من کارگاه گرامر و وکب رو شرکت کردم و تونستم تو مدت یک ماه نتیجه ای که میخواستم رو بدست بیارم. بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن، جزواتی که میدن شخصی سازی شده هست که عالیه، با شرکت تو دوره تونستم نتیجه ی خوبی تو ازمون ها کسب کنم. دوره های آنلاین بازده خیلی خوبی داشتن و بدون پرت زمان، تدریس ها انجام میشد. در کل از هر نظر عالی بودن، ازشون خیلی خیلی ممنونم و براشون آرزوی سلامتی دارم.

سپاس از نظرتون. به امید مراتب بالاتر و موفقیت های بیشتر

0
0
محسن نظام آبادی ۱۴۰۲/۲/۲۷

با تشکر از استاد احمدی و زحماتشون،من قبل از ایشون با اساتید گوته هم کلاس داشتم اما بعد از آشنایی با ایشون و برگذاری جلسه اول واقعا لذت بردم از نحوه تدریسشون و من و همسرم در کلاسهای ایشون حضور داریم و همچنان پیگیرانه مشتاق جلساتمون هستیم،نحوه تدریس بسیار قوی،صبوری و حوصله بسیار زیاد،پاسخگویی به تمام سوالات حتی جزئی،بررسی تمام جوانب آموزشی با توجه به شرایط زبان آموز،آن تایم و منظم بودن و خلاصه لقمه حاضر و آماده به خصوص برای کسانی که میخوان در کمترین زمان زبان انگلیسی رو آموزش ببینن،شک نکنید که منم با خوندن همین نظرات انتخابشون کردم و به همین دلیل هم الان برای نوشتن این متن وقت میزارم که بتونم کمک کوچیکی به شما عزیزانی که بدنبال مدرس قوی هستید کرده باشم،استاد حرف ندارن.

ممنون از محبت شما امیدوارم که در تمام مراحل زندگیت بدرخشی محسن جان

0
0
المیرا فراهانی ۱۴۰۲/۲/۲۴

اومدم از استاد احمدی تشکر کنم و به بچه ها بگم بهترین گزینه بعد از اینهمه سختی که کشیدم بودند و من خیلی راضی بودم. من در اسکیل رایتینگ ضعیف بودم اما درست شد. اولش فک میکردم غوله و من نمیتونم اما با نکته ها و جزوه های استاد خیلی برام راحت شد و تونستم نمره ۷/۵ را بگیرم. در ضمن تا الان به سه تا از فامیل هامون معرفی کردم اونا هم یکی کنکوری بود دو تا جی ار ایی‌ تموم کردند و خیلی هم راضی هستند عاشقتونم ❤️

المیراجان همه اینها نتیجه تلاش های خودتون بود به من لطف دارید

0
0
مهدی جعفری ۱۴۰۲/۲/۲۱

سلام و عرض ادب خدمت خانم احمدی و دوستان عزیزی که کامنت بنده رو میخونند. من به دلیل شغلی که دارم مجبور بودم که زبان انگلیسی رو فول فول بشم. و از اونجایی هم که سر کار میرفتم وقت زیادی نداشتم که بخوام استاد های زیادی رو امتحان کنم تا اینکه همکارم به من خانم احمدی رو معرفی کردند و ایشون در عرض ۳ ماه کلاس آنلاین در حدی مکالمه من رو قوی کرد که وقتی خودم به انگلیسی صحبت میکردم شوکه شده بودم. واقعا استادی نمونه هستند ایشون جزوه های عالی و بسیار کاربردی . من که واقعا راضی بودم

آقای جعفری عزیز ممنونم از لطف شما

0
0
پارسا جهان آرا ۱۴۰۲/۲/۱۵

من از دسته افرادی هستم که عمر و هزینه هنگفتی را صرف کلاسهای متعدد و خسته کننده زبان کردم.بعد از مدتی احساس کردم که هیچ پیشرفتی در سطح زبان من بوجود نمیامد.از این مسئله خیلی خسته و ناامید بودم.هر اموزشگاهی که ثبت نام میکردم بعد از مدتی متوجه میشدم که فقط تبلیغی بیش نبوده.خیلی علاقه داشتم که تدریس کنم ولی اطلاعات من کافی نبود.تا اینکه یک روز به طور اتفاقی در حالی که در گوگل دنبال یک مدرس خوب میگشتم با کلاسهای استاد احمدی اشناشدم با خودم فکر کردم این هم مثل بقیه کلاسها فقط یک تبلیغه ولی تصمیم گرفتم شانس خودم را امتحان کنم.بلاخره ثبت نام کردم . این اولین باری بود که با همچنین سیستمی اشنا شدم.سیستمی بدون اتلاف وقت وبا ساختار صحیح ودر فضایی کاملا انگلیسی.بعد از پنج ماه به عنوان مدرس زبان در چند اموزشگاه برگزیده شدم.

خیلی خوشحالم از اینکه با هم همکار شدیم پارسا جان. امیدوارم در زمینه تدریس و تمام مراحل زندگیت بدرخشی

0
0
نیلوفر نوری ۱۴۰۲/۲/۱۲

استاد احمدی واقعا دلسوز هستند و زبان را به روشی خیلی ساده و قابل درک بهتون آموزش میدن. من واقعا تا قبل از اینکه با ایشون کلاس آنلاین داشته باشم فکر میکردم که همه کلاس های بیرون وآموزشگاه ها ومعلم های خصوصی نمیخوان ما زبان انگیلیسی یاد بگیریم فقط می‌خوان یه هزینه ای بگیرند، ولی ایشون با روشی آنلاین وخیلی راحت و با متدوآموزش های به روز، زبان خوندن رو برای من آسون کردن. الان تقریبا 3ماه هست که باهشون کلاس دارم و به راحتی صحبت و جمله سازی میکنم. واقعا ممنون هستم از زحماتشون.

نیلوفر عزیزم شما خیلی با دقت به مطالب گفته شده گوش میدادی و نکته هارو یادداشت میکردی، بدون شک یکی از باهوش ترین های من هستی شما گلم و همه اینها حاصل تلاش های خودته.

0
0
مهیار مقدم ۱۴۰۲/۲/۷

استاد احمدی عزیز در درجه اول بسیار خوش برخورد، پرانرژی و انگیزه دهنده هستند. یک ساعت و نیم کلاس آنقدر پر از انرژی مثبته که اغلب نمیفهمی چطور میگذره. و همچنین در تدریس صبور و پرتلاش و با دیسیپلین هستند. هیچ وقت به خاطر اشتباهات اعتماد به نفست را نمیگیرند. من در مدتی که با ایشان کلاس آنلاین داشتم احساس پیشرفت قابل ملاحظه ای میکنم. ایشان فرای یک استاد عالی که یک دوست فوق العاده هستند.

مهیار جان باعث افتخار بود که با انسان شریف و متعهدی مثل شما کار کنم. تلاش دانشجو خودش محرک مضاعفی هست برای مدرس. امیدوارم که در همه مراحل زندگی موفق باشید.

0
0
بهاره وثوقی ۱۴۰۲/۲/۱

پیدا کردن مدرس خوبی که بتونه توی زمان معقول شما رو به نتیجه برسونه کار سختیه، در جستجوهای اینترنتی از طریق سایت های مختلف به نتیجه نرسیدیم . یک همسایه داریم که از طریق ایشون با خانم احمدی عزیز آشنا شدیم و باهاشون کلاس های ثابت هفتگی به صورت آنلاین برداشتیم، تا الان 3 ماه و نیم از شروع کلاس های من و همسرم با خانم احمدی جان می گذره، کلاس هامون به صورت آنلاین و 2 نفره برگزار می شه، هنوز کلاسمون تموم نشده ولی نکته ای که واقعا قابل اشاره هست پیشرفت من و همسرم تو یادگیری زبان هست، خانم احمدی عزیز با نحوه تدریسش اعتماد به نفسی به ما داده که یادگیری زبان را برامون خیلی ساده کرده، برای صحبت کردن به زبان انگلیسی دیگه خجالت نمی کشیم.

بهاره جانم رضایت شما باعث خوشحالی میشه و اینکه پیشرفت شما رو میبینم خیلی با ارزشه.

0
0
امیر فلاح ۱۴۰۲/۱/۲۹

من با استاد احمدی دوره ریدینگ آیلتس را برداشتم . مشکل اصلی من ریدینگ بود که بالاتر از ۴.۵ نمیتونستم بگیرم با اینکه سطح زبانم خوب بود. با تکنیکها و راه حلهای ایشون تونستم نمره ۷ را بگیرم.ممنون از زحمتهای شما استاد جان

امیر جان ممنون از محبت شما. ثمره تلاش و زحمت های خودت بود

0
0
آیدا ساعی ۱۴۰۲/۱/۲۹

من و همسرم با استاد احمدی  ۲ ماهی هست که کلاس داریم، برای مهاجرت اقدام کردیم و نیاز به مدرک آیلتس داشتیم، قبل از ایشون تجربه کلاس های ترمیک و خصوصی داشتم ولی نتیجه ی دلخواهمون رو نداشت، تا اینکه با ايشون شروع کردیم و متوجه شدیم آیلتسی که در تصورمون هیولا بود با استفاده از تکنیک های ایشون و اصطلاحاتی که یادگرفتیم در بخش رایتینگ و اسپیکینگ بعد از دو ماه انقدر برامون جذاب و راحت شده که من و همسرم حتی در تایمی که کلاس نداریم هم شروع به تمرین میکنیم. نکته ی دیگه کلاسشون خوش برخوردی و منظم بودن کلاسشون هست. ایشون با کتاب های مختلف ذهنتون رو شلوغ نمیکنن بلکه انقدر تجربه دارن و منابعی که در نتیجمون بیشترین تاثیر رو داشت کار میکردن، از تلاش های ایشون بسیار سپاس گذاريم.

ممنون از شما آیدای عزیز امیدوارم بهترین نتیجه رو بگیرید

0
0
سعید نظری ۱۴۰۲/۱/۲۴

سلام من به تازگی بخاطر مشغله کاریم در کلاس های آنلاین استاد احمدی شرکت کردم. از ابتدا زیر و بم آزمون آیلتس رو برام توضیح دادن و طبق نیاز و سطح من تعداد کلاس رو مشخص کردن و برنامه ای به طور کل که در ساعات خارج از کلاس چه چیزهایی رو کار کنم برام تنظیم کردن که بعد از ۷ جلسه با ايشون دارم نتایج فوق العاده ش رو می‌بینم، انقدر نکات کاربردی کار میکنن که بعد از ۷ جلسه در آزمون ماک آیلتس شرکت کردم و listening رو 7 زدم ، با اینکه قبلا جرئت نداشتم حتی همین آزمون رو هم شرکت کنم! اعتماد به نفسی که با نکات کاربردی و دقیق در کلاس بدست میارم که در هیچ استاد زبانی به جرئت میگم ندیدم، حداقل کسایی که در کلاسشون چه ترمیک یا خصوصی شرکت کرده بودم و زبان باعث ترس و زدگی من شده بود. برنامه ریزی من مهاجرت تا یکسال آینده بود ولی بخاطر پیشرفت سریعم در کلاسشون فکر میکنم زودتر به نتیجه برسم. خواستم بخشی از زحماتشون رو اینجا جبران کنم ممنونم آرزوی موفقیت روزافزون دارم🙏🏻

پیشرفت خوبتون نتیجه ی تلاش هاتون بوده سعید جان,مطمعنا با این روند بهترین نتیجرو خواهی گرفت

0
1
پوریا کیانفر ۱۴۰۲/۱/۲۰

استعداد و سطح زبان انگلیسی من رو در همون جلسه اول محک زدند و روشی مناسب با خصوصیت من  انتخاب کردند که از یادگیری زبان لذت ببرم و سرعت یادگیری من به حداکثر برسه. واقعا ایشون علاوه بر اینکه در زبان تسلط فوق العاده بالایی دارند از علم روانشناسی هم برخوردار هستن.

ممنونم پوریا جان  تلاش و انگیزه ی شما برای من ستودنیه و مطمعنا بهترین نتیجه رو خواهی گرفت.

0
0
نیلیا حسینی ۱۴۰۲/۱/۱۹

بسیار عالی و دقیق.اوایل خیلی از گرامر ترس داشتم ولی با تمرینها و نحوه آموزش استاد احمدی خیلی بهتر گرامر و تمرینات رو انجام دادم.شیوه آموزشی خیلی خوبی دارن انشالله تا آزمون پی تی ای ونمره 83 با استاد احمدی💪

سپاس از نظرتون نیلیا جان. وظیفم بوده .موفق باشید

0
0
نفیسه صادقی ۱۴۰۲/۱/۱۷

سلام من کارشناس ارشد مدیریت ورزشی هستم که برای مهاجرت به کانادا نیاز به مدرک ایلتس داشتم خیلی مایوس بودم تا اینکه با استاد احمدی آشنا شدم ایشون فوق العاده حرفه ای و با انرژی هستن در کارشون و از لحاظ روانی هم بسیار کمکم کردند تا اینکه بتوانم نمره مورد نیاز را بگیرم بسیار از ایشون تشکر میکنم بابت تمام زحماتی که در این مدت برای من کشیدند.

نفیسه جان عزیزم ،خوشحالم که در کنارت بودم و این مسیر رو باهم و با پشتکار فوق العاده شما هموار کردیم. هرجای دنیا که هستی شاد و کامروا باشی🌹

0
0
آریا رادفر ۱۴۰۲/۱/۱۵

با استاد احمدی کاملا بصورت اتفاقی در اینترنت آشنا شدم و نظرات دوستان دیگر راجع به ایشان را مطالعه کردم و پس از تماس با ایشان اولین جلسه بصورت آنلاین برگزار شد الان با گذشت چندین جلسه ایشون را به تمام کسانی که می خواهند انگلیسی یاد بگیرند معرفی می کنم واقعا فوق العاده هستند. با تشکر از استاد محترم

خواهش میکنم آریاجان من وظیفه ام رو انجام میدم و موفقیت شما باعث خوشحالی من میشه.

0
0
روژان جسمانی ۱۴۰۲/۱/۱۰

سلام واقعا اگه بگم ایشون یکی از بهترین اساتید زبان هستند اغراق نکردم بسیار با حوصله و دقیق ،منظم و وقت شناس و بسیار بسیار باسواد هستند واقعا اگر میخواهید به نتیجه دلخواهتون برسید حتما سحر احمدی عزیز رو به عنوان استاد زبان انتخاب کنید چون شک نکنید نتیجه مطلوبتون رو با ایشون به دست میارید.

ممنونم از لطفت روژان عزیزم خوشحالم که با توجه به محدودیت زمانی تغییر خیلی خوبی در مکالمت شکل گرفته.

0
0
شیدا شایگان ۱۴۰۲/۱/۲

من قبلا چندین بار برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش کرده بودم و موفق نشده بودم. تا وقتی که تصمیم گرفتم با یادگیری زبان آیندم رو تغییر بدم،الان حدود یک ماه هست که با استاد احمدی آشنا شدم و در حال گذروندن دوره مقدماتی و آیلتس با ایشون هستم، قبل از آشنایی با ایشون با اساتید زیادی صحبت کرده بودم و همچنین تحقیقات زیادی در مورد آموزشگاهها داشتم. طی این زمانی که با ایشون شروع کردم نحوه تدریسشون رو بسیار می‌پسندم ایشان بسیار مسلط به تدریس و مکالمه هستند و فن بیان بالایی دارند،نکته مهم دیگه اینکه از شکل تدریسشون مشخصه فقط بخاطر پول تدریس نمیکنن. پیشرفت رو در سطح زبان خودم احساس میکنم،به شما هم پیشنهاد میکنم اگر قصد مهاجرت دارید یا صرفا آموزش زبان رو نیاز دارید حتما از کلاس ایشون استفاده کنید.

شیدا جان عزیزم خوشحالم که پیشرفت شما رو میبینم.

0
0
زهرا عبدی ۱۴۰۱/۱۲/۲۲

سلام اوایل به خاطره آشنا نبودن با کلاس های آنلاین نمی‌تونستم اعتماد کنم اما بعد از مدت 1 ماه متوجه شدم که استاد احمدی واقعا حرفه ای و دلسوزانه عمل میکنند. دیگه با کلاس جور شدم و پیش رفتم خیلی مسلط هستند و سر تمرین هایی که میگن حساس هستند که به موقع بفرستین. برای tofel با ایشون میخونم و خیلی راضی هستم.

برای یک مدرس، هیچ چیزی شیرین تر از این نیست که پیشرفت زبان آموزش رو مشاهده کنه. امیدوارم همیشه موفق باشید

1
1
نغمه شکری ۱۴۰۱/۱۲/۲۲

من تا به حال توی کلاس زبانی شرکت نکرده بودم و اعتقاد داشتم کلاس های زبان نمی تونن سود زیادی برام داشته باشن، زمانی که گرفتن آیلتس با نمره خوب به هدف من و همسرم تبدیل شد، دنبال یه مدرس خوب گشتیم، پیدا کردن مدرس خوبی که بتونه توی زمان معقول شما رو به نتیجه برسونه کار سختیه، در جستجوهای اینترنتی با خانم احمدی عزیز آشنا شدیم و باهاشون کلاس های ثابت هفتگی به صورت آنلاین برداشتیم، تا الان 3 ماه و نیم از شروع کلاس های من و همسرم با خانم احمدی می گذره، کلاس هامون به صورت آنلاین و 2 نفره برگزار می شه، هنوز کارمون تموم نشده ولی نکته ای که واقعا قابل اشاره هست پیشرفت من و همسرم تو یادگیری زبان هست، خانم احمدی با نحوه تدریسش اعتماد به نفسی به ما داده که یادگیری زبان را برامون خیلی ساده کرده، برای صحبت کردن به زبان انگلیسی دیگه خجالت نمی کشیم و اعتماد به نفس نوشتن متن ها به زبان انگلیسی رو پیدا کردیم.

نغمه جان خوشحالم که تونستیم علی‌رغم چالش‌های کلاس دو نفره، روند کلاس رو خیلی خوب مدیریت کنیم و تا الان پیشرفت بسیار چشمگیری داشته باشیم. باید حتماً همین روند رو حفظ کنیم و خودمون رو برای گرفتن نمره 7/5و بالاتر آماده کنیم.

0
0
رها سهرابی ۱۴۰۱/۱۲/۱۸

من از کانادا از طریق یکی از دوستانم که با استاد کلاس داشتن با خانم احمدی آشنا شدم چون برای کارم نیاز داشتم که مسلط صحبت کنم. کلاسمون تازه به اتمام رسیده و خواستم نظرمو برای بقیه دوستان به اشتراک بذارم، بسیار استاد خوش برخورد و با معلوماتی هستن و باعث شدن تو کارم پیشرفت چشمگیری داشته باشم سپاسگزارم.

رهای عزیزم، دلم برات واقعا تنگ شده امیدوارم که هر جایی که هستی موفق باشی

0
0
هدی محمدی ۱۴۰۱/۱۲/۱۴

واقعا با شما متوجه شدم زبان و مکالمه ینی چی بعد از مدت ها زمان گذاشتن در آموزشگاه های مختلف که راضی نبودم برای هدفم که مکالمه و مهاجرت بود ، تو کمترین زمانی که می‌شد من رو به هدفم رسوندید خیلی راضی بودم. ممنونم استاد

خوشحالم که بهترین نتیجه رو گرفتی هدی جان برات آرزوی موفقیت میکنم.

0
0
مریم ستوده ۱۴۰۱/۱۲/۸

من خارج از ایران زندگی میکنم و یکی از اصلی ترین نیازهام زبان انگلیسی بود و الان بمدت یک ماه هست که کلاسامو با خانم احمدی شروع کردم و واقعا توی این یک ماه اعتماد بنفس زیادی پیدا کردم. مهم ترین نکته کلاس اینه که ایشون زبان‌ رو از پایه و دقیق به من آموزش میدن. شیوه تدریسشون باعث میشه انگلیسیو راحت تر و سریع تر یاد بگیرین ، خیلی ممنونم از ایشون و آرزوی بهترین ها رو دارم واسشون.

مریم جان عزیز دلی شما، افتخار این رو دارم که در کنار شما دختر مهربون و سخت کوش باشم

0
0
مائده مهرابی ۱۴۰۱/۱۲/۵

من به همراه مادرم با استاد کلاس داشتیم، کلاسمون آنلاین بود ولی به اندازه کلاس حضوری حتی بیشتر هم برای ما بازدهی داشت، استاد احمدی بسیار خوش برخورد و با دانش هستن در زمینه آیلتس. ما از کامنت های دوستان در سایت ايشون رو انتخاب کردیم. ۴ ماه از کلاسمون گذشته و ۲ ماهش باقی مونده. من و مادرم در مکالمه بسیار قوی شدیم. و ماک رو اسپیکینگ ۷/۵ من زدم مادرم هم ۷. لیسینگ، رایتینگ هم بالا تر از ۶.۵ زدیم بسیار راضی هستیم به بقيه دوستان توصیه میکنم با ايشون کلاس داشته باشن.

خوشحالم از نتیجه ی خوبی که گرفتید ممنون از لطفتون مائده عزیزم

0
0
شایان عبدی ۱۴۰۱/۱۱/۲۴

سلام من یکی از دانشجویان استاد احمدی هستم، برای مهاجرت اقدام کرده بودم، برنامه ای که به طور شخصی برام تنظیم کرده بودن که خواست خودم بود و باعث شده بود در طول جلساتی هم که کلاس نداشتیم پادکست و مطالبی که گفته شده بود رو مطالعه کنم، بسیار عالی و مفید بود برام، فکر نمیکردم بتونم speaking آیلتس که ضعیف بودم رو ۸/۵ بگیرم، ولی گرفتم، نتیجه کلاسم فوق العاده بود هرچقدر ازشون تشکر کنم کمه، نمرات آیلتسم: Listening: 7/5 Reading: 8 Writing: 7 Speaking: 8/5

خوشحالم از نتیجه عالی که گرفتی، تبریک میگم شایان عزیزم

0
0
ناهید ملکی ۱۴۰۱/۱۰/۱۸

سلام به کسایی که پیامم رو میخونید من الان کانادا هستم . سه سال پیش شیراز بودم و برای کار مهاجرت دنبال یک استاد حرفه ایی میگشتم . تو مرکز مهاجرت استاد احمدی رو یکی از کسایی که اونجا بود بهم معرفی کرد . خدا خیرشون بده . شروع کردم و هفت ماه طول کشید و من مدرکم رو گرفتم . خیلی از خانم احمدی متشکرم برای زحماتشون و جزواتشون و تدریس عالی و حرفه ایی شون . موفق باشید

مرسی از لطفت ناهید عزیزم شما نامبروان هستید.

0
0
مونا فرخی ۱۴۰۱/۱۰/۱۲

باسلام من و دوستم تو بانک کار میکنیم از اینکه در کلاس های استاد احمدی شرکت کردیم بسیار راضی هستیم . نحوه‌ی تدریس ایشان بسیار عالی هست و بسیار روان و ساده و کارا تدریس می‌کنند و مفاهیم و معانی درسی را بسیار عالی و ساده تفهیم میکنند. اصلا موضوعات متفرقه کار نمیشه و همش رو اصول هستند باتشکر از ایشون و همه ی کارهایی که در جهت پیشرفت من و دوستم انجام دادند

مرسی مونا جان از اینکه یه مدت در خدمت شما بودم بسیار خوشحال شدم❤️

0
0
درسا نصیری ۱۴۰۱/۱۰/۷

دوستان من ، دختر خاله ودختر عموم کلاس سه نفره برداشتیم . هر سه نفر در آزمون TOFEL شرکت کردیم . ایشون بهترین استاد زبانی هستند که ما تا به حال دیدیم نمیدونم چطور تشکر کنم. ما speaking خیلی ضعیف بودیم ولی با روش های ایشون فقط با ۱۰ جلسه کار را تموم کردیم.

ما هر چه کردیم در جهت خدمت به شما بوده و هست

0
0
یکتا ۱۴۰۱/۱۰/۱

خواستم نظرم رو ثبت کنم و چند نکته خلاصه بگم .اول از همه اخلاق ایشون فوق العاده است خیلی اخلاق مدار، مردم دار، خیلی جدی ، منظم . خیلی منعطف و مهربونن . خیلی عصبی میشن اگه از زیر کار در برید. ذهن بسیار خلاقی دارند و بچه من همیشه شاد بود از کلاسشون .من و خواهرم رضایت کامل داشتیم از ایشون . من دخترم خیلی ساکته ولی اخلاق ایشون باعث میشد بچم خیلی فعال باشه و مشارکت کنه مرتب بچه هامون رو تو مسیر درست میگذاشت . من سه ماه و خواهرم پنج ماه و بچه هامون ۱۲ ماه با ایشون زبان خوندیم الان همگی اسپانیا هستیم و اقامت گرفتیم . دوستتون دارم

یکتا عزیزم‌ شما به من لطف دارین و افتخار داشتم در کنار شما و خواهر بزرگوار و دخترای گلتون باشم

1
0
زهرا زهدی ۱۴۰۱/۹/۲۷

آدم از خدا چی میخواد غیر از یه استاد حرفه ای و کار بلد که از قضا دلسوز و مهربان و موفق هم باشه؟!..یکی از بهترین اتفاق های عمرم آشنایی با سحر عزیزه..با دوجلسه بسیار نکته سنج و دقیق کاملا متوجه نقاط ضعف در زبان انگلیسی شما میشه و مثل یه خواهر دلسوز پا به پات پیش میاد تا قدم به قدم جلو بری و پیشرفت کنی درخشان ترین ویژگیش این هست که از هیچ کوششی برای اثرگذاری و پیشرفت شما دریغ نمی کنه و همه ی آنچه که در توانش هست رو در اختیار شما می‌ذاره تا بطور کامل از جهت مسائل جدید و شناخت بیشتر و بهتر مطالب در مسیر یادگیری بربیای..چیزی که امروز در کم تر آدمی می بینم.! یک انسان کاملا حرفه ای ، با دانش بسیار و توانمند در تدریس و بسیار بااخلاق و دلسوز و صد البته باهوش..و یک رفیق عزیز.. یه فرشته ی تمام عیار..خدا حفظت کنه سحر جان! امیدوارم باعث پیشرفت و رویکردهای نوین بیشتری در این مسیر برای همه آدم هایی بشی که واقعا مثل من نیازمند حضورت بودن..

سلااام زهرای دوست داشتنی و مهربوونم😘❤️😘❤️ ممنووووونم از محبت همیشگی با اینکه کلا همدیگه را حضوری ندیدم و کلاس شما کلا آنلاین بود، همیشه حس قشنگ و انرژی خوبت دریافت میشد دختر با محبت. الهی که همیشه همیشه سلامت باشی و به هر انچه در دل داری برسی عزیز دلم

0
0
حدیثه مهرآراد ۱۴۰۱/۹/۲۵

سلام خدمت دوستان و خانم احمدی عزیز. من خیلی وقت بود کلاس نرفته بودم تا کلاسی که با سرکار خانم احمدی داشتم. قبل از کلاس حس میکردم خیلی خیلی طول میکشه تا به سطحی که میخوام برسم ولی بعد شروع شدن دوره متوجه شدم که نحوه تدریس و دانش مدرس خیلی خیلی بر روند پیشرفت تاثیر گذاره و از نتیجه ای که گرفتم خیلی خیلی راضی هستم. علاوه بر دانش، اخلاق خیلی خوبشون و منعطف بودن در تایم بندی و کلاس های شادشون نکات قابل توجه دیگه ای هست که لازم بود ذکر کنم.

سلام حدیثه عزیزم خیلی خیلی سپاس که وقت گذاشتی و کامنت گذاشتی. ممنووون از لطف بی نهایت و همیشگی. الهی که نتیجه دلخواه حاصل بشه❤️❤️

1
0
مریم عبادی ۱۴۰۱/۹/۲۰

من دانشجوی دکترا روانشناسی هستم و فورا به یک کلاس آموزش آنلاین زبان احتیاج داشتم تا پایان نامه ام رو بتونم آماده بکنم. استادم، خانم احمدی‌ را بهم معرفی کرد و ایشون به من خیلی کمک کرد و من با توجه به زمانی که داشتم واقعا پیشرفت خوبی پیدا کردم.الان پایان نامه ام چند ماهه تموم شده و من در دوره های EPT سحر جان مشغولم . ممنون برای همه ی زحمت هاتون

خواهش میکنم و خوشحالم که تونستین پایان نامه عالی خودتون رو به نحو احسن ارائه بدین.

0
0
ریحانه صفری ۱۴۰۱/۳/۱۱

سلام.من سنتر عصردین ودانش آزمون اسپیکینگ داشتم اگزمینرم خیلی سخت گیر بود خیلی واضح و شمرده صحبت میکرد ولی واقعا منو‌ میپیچوند نمیدونم ایرانی ها چرا اینجوری ان من با استاد احمدی‌ ایلتس کار کردم ۸ جلسه اسپیکینگ و تونستم نمره ۵ رو به ۷/۵ برسونم دوستم که قبلش با ایشون کلاس داشت ۱۲ماه تحت نظر استاد بود و خیلی کار کرد شد ۸/۵ ولی من فقط ده جلسه کارگاه رفتم در مجموع راضی بودم از سحرجان خیلی زیاد خسته هم نباشید.

تبریک میگم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید نتیجه تلاش هاتون رو گرفتین

0
0
سارا محب ۱۴۰۱/۲/۱۸

چهار سال کلاس زبان رفتم در حالی که دکتری میخوندم . نمیتونستم برای ازمون جامع و زبان حاضر شم اینقد که زبانم بد بود . فقط با سه ماه کلاس با استاد احمدی ازمون دادم و تموم شد و نتیجه دلخواه خودم‌ رو گرفتم استاد عزیزم ممنون برای همه ی تلاش های شما . همیشه بهم سخت گرفتید و پشتبان من در طول دوره بودین و بسیار منظم ممنونم ازتون خیلی دوستتون دارم

خواهش میکنم عزیزم دیدن موفقیت شما باعث خوشحالی من می‌شود

1
0
زهرا رضایی ۱۴۰۱/۲/۱۰

چقدر صبور ، مهربون ، جدی ، دلسوز و مسئول هستن هم خودشون هم پشتیبان هام از شیوه تدریس ایشون خیلی راضیم ایشون با تسلط کاملی که روی تمام مباحث دارن باعث شدن هم علاقه من به زبان بیشتر بشه وهم انگیزه من خانم احمدی هر چقدر تشکر کنم کمه‌.

کلی ممنونم ازت گلم امیدوارم که تو همه مراحل زندگیت موفق باشی پشتکار خودت باعث موفقیتت شد

1
0
معصومه مولایی ۱۴۰۱/۱/۲۹

سلام به استاد احمدی و دوستان عزیزم من کمی میخواهم توضیحات بدهم د کلاس کنکور شرکت کردم و در طول این دوره در هر ماه سه جلسه کلاس داشتم مرتب برگزار میشد و هر جلسه تست و تحلیل داشتم و پشتبانی دائم من خواهرم با ایشون آیلتس هم داشته و خیلی راضی بوده

خیلی ممنون از لطفت عزیزم من تمام تلاشم رو برای موفقیت شما عزیزانم میکنم

0
0
مرتضی ایزدی ۱۴۰۱/۱/۲۲

استاد سحر احمدی منظم و باسواد پیگیر و با دقت و بسیار کار درست من ایلتسم باهاشون شد ۷/۵ قدردان تلاش های شما هستم

خوشحالم از اینکه تونستین به نتیجه دلخواه خودتون برسین

2
1
فاطمه عسگری ۱۴۰۱/۱/۱۹

من دوره ی تی تی سی رو با ایشون دارم ،بسیار با حوصله و مفهوم توضیح میدن داخل جلسات ، بسیار کاربردی و اصولی توضیح میدن و ساده سازی مطالبشون فوق‌العاده ست امیدوارم منم ی معلم خوب مثل شما بشم خیلی از متد های تدریس رو بهم یاد دادین ممنون

امیدوارم که موفق باشی فاطمه عزیزم‌ مرسی از محبتت

1
0
مهسا مرادی ۱۴۰۱/۱/۱۵

کلاس های آنلاینتون خیلی عالیه اصلا فکر نمیکردم آنلاین بشه یاد گرفت ولی الان بازدهیش عالیه پیگیری ها و توجه های زیادتون برای یادگیری مطالب واقعا قابل تحسین است.

ممنونم ازتون کیفیت از اصول اولیه ماست👍🌹

0
0
محمد اکبری ۱۴۰۱/۱/۱۳

کلاس ها متد های عالی، انتقال مطلب به طور واضح،ساده کردن نکات گرامری که تا کنون نشنیده بودم،و کیفیت تدریس عالی هست . واقعا ممنونم.

سپاسگزارم نظر لطف شماست انشالله که در همه مراحل زندگیت بدرخشی

0
0
اریانا ۱۴۰۱/۱/۱۱

سلام وقتتون بخیر استاد چند ترم زبان باید بخونیم تا دوره های یادگیری تمام شود؟

سلام و احترام. بستگی به سطح شما داره.

1
0
سارا محمدی ۱۴۰۱/۱/۱۰

سلام استاد جانم، خیلی خوشحالم از اینکه دوستم شمارو به من معرفی کرد. من مدیون شما هستم. از صفر من ساختین و تونستم به درصد ۸۰ برسم در آزمون ها. شما بهترین و مهربون ترین و دلسوز ترین استادی هستین که تا حالا داشتم.❤️

سارای عزیزم، ممنون از تلاش خودت. انشاء الله که همیشه موفق باشی.

0
1
نگین ۱۴۰۰/۹/۲۰

سلام خسته نباشید ، کلاس خصوصی میخوام بردارم هزینه یک ساعت و نیم میشه ۲۰۰الی ۲۵۰پرداخت کنم ؟ و هر ۴تا مهارت برا سطح مبتدی هم تدریس میکنید ؟ و شما چند روز در هفته تدریس خصوصی آنلاین دارید ؟ و شیوه ی خوندن برای هر زبان اموز و یاد می‌دهید چون من خودم بلد نیستم چجوری زبان و با شیوه ی خوب بخونم ممنونم وقتی که میذارید

درود، وقت بخیر هزینه را لطفا واتساپ هماهنگ کنید. تعداد روزهای کلاس و روش برای هر زبان آموز متفاوت هست. چون روش های یادگیری برای افراد متفاوت هست. تمایل دارید تعیین سطح هماهنگ کنید(رایگان) و بعد دقیق تر پاسخ گوی سوالات شما خواهم بود. موفق ترین باشید.

0
0
نگین ۱۴۰۰/۹/۲۰

سلام ، شما برای سطوح مبتدی روی هر ۴مهارت کار میکنین ؟و اسپیکینگ هم برای این سطوح کار می‌شود ؟

سلام. بله، هر4 مهارت کار میشه با تاکید بیشتر روی مهارت Speaking.

0
0
پارسا افشار ۱۴۰۰/۸/۱

بنظر من کلاس خیلی خوبه، تمرکز فقط روی یه مهارت نیست و زمان بین هر ۴ مهارت به خوبی تقسیم شده فضای کلاس هم فضای خشک و خسته کننده نیست و انرژی بخشه و اینکه کلا تو کلاس انگلیسی حرف میزنیم خیلی خوبه. همه چیز عالی و درجه یک هست دیگه. با لذت یاد میگیرم. ممنون

سلام پارسا عزیز، ممنونم. نظر لطف شماست. البته که من بیشتر سر کلاس شما لذت بردم که هر جلسه تلاش و پیشرفتت را میدیدم و کیف میکردم. ممنون که درس میخونی و خوشحالم میکنی همیشه.

0
0
پروین دالوند ۱۴۰۰/۷/۲۹

من چندتا دوره آفلاین و بسته قبلا تهیه کرده بودم ولی هیچ پیشرفتی نداشتم تا اینکه تو یه ضرورتی افتادم که باید زبان انگلیسی رو یاد میگرفتم، شروع کردم به سرچ کردن تا این سایت رو دیدم و علاوه بر انرژی ای از عکس شما گرفتم بعدش کامنتها نظرمو جلب کرد و دیدم چقدر راضی هستن بلافاصله همون روز تماس گرفتم و موفق شدم تو کلاسهای خصوصی شما ثبت نام کنم، تو این چند جلسه واقعا فهمیدم کار با استاد خوب چقدر مهم بوده و چقدر در پیشرفت کمک میکنه و چقدر پشیمونم که خودآموز داشتم میخوندم، شیوه و روش تدریس شما که متناسب با نقاط ضعف و قوت شاگرد هست بسیار ستودنیه و چقدر تأمل خوبی هم بین شاگرد و شما برقراره که واقعا گذشت زمان رو حس نمیکنم و با عشق دارم زبان میخونم، ازتون ممنونم استاد، چقدر خوشحالم که شمارو پیدا کردم و دارم پیشرفتمو با کمک شما میبینم. همه چیز عالیه، اخلاق، جدیت همراه با تعامل دوستانه، هماهنگی در زمان کلاسها، روش کار و ....

سلام پروین جانم، ممنونم از لطف همیشگیت و سپاس که وقت گذاشتی دختر پرتلاش و فعال. امید که شاهد موفقیت های روز افزون شما باشم.

0
0
راکا ۱۴۰۰/۶/۲۳

سلام. خوشحالم که از کلاس خانم احمدی استفاده کردم. واقعا عالی بود. به جرات میتونم بگم یکی از بهترین کلاسهایی ک تا حالا تجربه کردم. خیلی خوش برخورد و دلسوز هستن.کلی انگیزه و امیدواری میدن به زبان آموز و شیوه تدریس کاملا جذابی دارن. کلاس اصلا خسته کننده نیست و کاملا پربار و مفید هست.

سلام راضیه عزیز. متشکرم از لطف و محبت شما خانم پرتلاش، خداروشکر که راضی بودید. موفق باشید.

0
0
معصومه بیات ۱۴۰۰/۶/۱۴

باسلام درمورد کلاس خانم احمدی باید بگم بنظر من علاوه بر دانش مدرس، برخورد و ارتباط با زبان آموز ازفاکتورهای اساسی است که ایشون از آن برخوردارن درکنار علم و تجربه ای که دراین زمینه دارند ، همچنین با پشتیبانی خوب و بازخورد گرفتن از زبان آموز شرایط بهینه آموزش را فراهم میکنند.

سلام معصومه عزیز. متشکرم از لطف و محبت شما. خداروشکر که راضی بودید. موفق باشید.

0
0
سارا شریفی ۱۴۰۰/۶/۳

واقعا من نمی‌دونم چطوری جبران کنم این همه لطفتتون رو. من نمره اسپیکینگ ماک آیلتس ام شد ۸.۵ .دیگه از ذوق زیاد دیروز یادم رفت بهتون بگم ، خودم فکر میکردم مثلا تو ۷ اینا بشم اصلا انتظار ۸.۵ رو نداشتم. واقعاااا انرژیه خوبتون سر کلاسا منو به اینجا رسونده ، اون انگیزه ای که همیشه تو تدریستون هست ، وقتی میدیدم با چه عشقی درس میدید و ذوق پیشرفت من میکنید نمیشد درس نخووووند!!من وقتی میبینم شما خودتون به اینجااااا ها رسیدین خیلی دوست دارم شبیه شما بشم.کلی آرزوی بهترینا و درجات بالا تر براتون دارم ، هرچند همین الان هم زدین رو دست همه تیچرا و ترینر ها.

سلام سارای عزیز، ممنونم. نظر لطف شماست. همش تلاش خودت بوده دختر پرتلاش و قوی . موفق باشی همیشه عزیزم.

0
0
یاسمن پورمحمدی ۱۴۰۰/۵/۳۰

سلام خانم احمدی جان. من همونطوری که خودتون میدونید به طور خیلی اتفاقی که اصلاً اولش دلم نبود به کلاس آنلاین . اومدم بهتون بگم که واقعا نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم به خاطر این همه پیشرفت توی اسپیکینگم.تمام اون حواس پرتیام و تمرکزی که توی حرف زدن نداشتم، گرامرایی که اشتباه توی ذهنم تیچرای دیگه جا انداخته بودن دونه دونه اطلاح شده حتی تلفظایی که چند سال اشتباه میگفتم و فکر میکردم درسته.امروز داشتم با خودم فکر میکردم که واقعا چقدر پیشرفت داشتم و اینو مدیون شما هستم در کنار اخلاق آروم و بسیار پر انرژیتون. امیدوارم همیشه کنار ما باشید با این روحیه و بار علمی بالا. و به دوستانی که کامنت میخونن میگم بدون شک با ایشون کلاس بردارید که در زمان صرفه جویی کرده باشید و بهترین کیفیت را داشته باشید.

سلام یاسمن عزیز. متشکرم از لطف و محبت شما. خداروشکر که راضی بودید. موفق باشید.

0
0
محمدعلی وفایی ۱۴۰۰/۵/۲۵

استاد در یک کلام کلاساتون واقعا راهگشا و لازمه. به خصوص برای کسی دنبال نمره های بالاتر هست. کلا اگر بخوام کلاس رو از چند منظر توصیف کنم، این مورد ها به ذهنم میرسه: ۱- من تو اسپیکینگم اشکالات گرامری کم ندارم. ولی تو این مدت تونستم با یک سرعت مناسب، برطرفشون کنم. ۲- تو بخش درس دادن، خیلی خوب نکات رو توضیح میدید و به نظرم این مهم هست. علاوه بر این که سواد بالایی دارید (۸.۵ اسپیکینگ!) خوب هم میتونید دانشتون رو منتقل کنید ۳- من هدف اصلیم بهتر و قشنگتر صحبت کردن بوده و برای رسیدن بهش، دونستن یسری ریزه کاری ها لازمه که اونا رو خیلی خوب تو طول این چند جلسه دارم یاد میگیرم. استفاده مناسب از idiom ها و collocation ها مثلا. یا دونستن band descriptor ها که خیلی لازمه ۴- روحیه خیلی خوبتون! من قبل کلاس اصلا روحیه نداشتم، و فکر میکردم نمره ۸ گرفتن تو اسپیکینگ یک کار غیر ممکنه. ولی الان کلی امید و اعتماد به نفس دارم که یک روزی قطعا به ۸ یا بالاتر حتی میرسم. ۵- بعضیا وقتی اشکال کار رو میگن، یجوری منتقل میکنن که آدم زده میشه، سرخورده میشه. ولی شما اصلا زده نمی‌کنید زبان آموز رو. بلکه روحیه میگیره زبان آموز که بهتر کار کنه. این خیلی مهمه. ۶- دل سوز هستید!

سلام محمدعلی جان، ممنونم از لطف همیشگیت و سپاس که وقت گذاشتی و همه نکات را کامل گفتی. امید که شاهد موفقیت های روز افزون شما باشم.

0
1
حدیث بیات ۱۴۰۰/۵/۲۳

من ۴ سال پیش در یکی از آموزشگاه ها شاگرد خانم احمدی بودم و متوجه تفاوت کیفیت تدریس ایشون با بقیه شدم. بعد از شروع کرونا دوباره تصمیم به ادامه آموزش زبان گرفتم و کلاس های آنلاینم با ایشون شروع شد و مدرک ttc رو با تدریس ایشون گرفتم حدود ۱ساله تدریس میکنم و الان هم شاگرد آیلتس ایشون هستم. دلیل اینکه چرا بعد از گذشت چند سال دوباره خواهان تدریسشون شدم و تفاوت اصلی ایشون با بقیه در اینه که صرفا تدریس نمیکنن که مطلب گفته بشه بلکه شدیدا پیگیر این هستن که نقاط ضعف و قدرت شاگردارو آنالیز کنن و براساس همین، جوری درس رو ارائه میدن که شما حتما به فهم کامل اون بخش از مطالب رسیده باشین بعد تدریس باقی مطالب رو ادامه میدن. ازشون خیلی ممنونم و افتخار میکنم که شاگرد ایشون بودم.

سلام حدیث عزیز، ممنون از لطف شما و وقتی که گذاشتی کامنت بگذاری. امیدوارم آیلتس هم انشاء الله با نتیجه عالی به پایان برسونی.

0
0
p kh ۱۴۰۰/۵/۱۰

من از طریق این سایت با استاد عزیز آشنا شدم و با اعتماد به نظرات مردم کلاسمو باهاشون شروع کردم و از این کاری که کردم واقعا راضیم و خیلی خوشحالم که با ایشون آشنا شدم چون یه فردی بسیار با انرژی و صبور و همچنین منصف هستن و این وجدان کاری و دلسوز بودن ایشون برای من خیلی قابل ستایشه و جوری مطالب را ریز به ریز با شیوه ی خاص خودشون توضیح میدن که همون سر کلاس نخوای هم نمیتونی یادش نگیری.خلاصه که من تو این مدت کم از آشنایی با ایشون و نحوه تدریس و کلاس و همچنین پیشرفت خودم به شدت راضیم و کلللی ممنونم ازشون .

سلام عزیزم، یک دنیا ممنونم که وقت گذاشتید وسپاس از لطف بی نهایت شما. امیدوارم روز به روز بیشتر پیشرفت کنید و من بیشتر لذت ببرم.

0
0
زینب فرخی ۱۴۰۰/۵/۹

سلام . من خیلی اتقافی با ایشون آشنا شدم ، ایشون خیلی استاد وظیفه شناس و خوش برخورد هستند طوری ک ما همون جلسه اول دوست شدیم و من خیلی ازشون خوشم اومد ، مهم ترین خصوصیات ایشون که واقعا مهربون هستند و خیلی رفتار اجتماعی خوبی دارند ، این خانوم زیبا و تحصیل کرده بسیار با سواد هستند و به جرئت میتونم بگم بهترین استاد زبان هستند (: مرسی که هستید خانم احمدی وجود شما بود ک قوت قلب میداد بهم سر جلسه امتحان .

سلام زینب عزیز، ممنونم. نظر لطف شماست. موفق باشی همیشه عزیزم.

0
0
زهرا ستاره ۱۴۰۰/۵/۸

بنده حدودا 5 ماهی است که افتخار آشنایی با ایشون رو دارم ،سرکار خانم احمدی بسیار وظیفه شناس و باسواد هستند ،به نظر من در مقوله ایلتس ،چیزی که بسیار بسیار مهم هست یه استاد همراه و آشنا با تکنیک هست ،مسئله ای که من همیشه با اون مشکل داشتم ،چون بسیار نیاز هست که بعد از انجام تکالیف حتما از طرف استاد بازخورد داده شود و این یکی از خصوصیات ایشون هست ،همچنین هدر ندادن زمان بسیار اهمیت داره که خوشبختانه خانم احمدی بسیار بااهمیت هستن ،آرزوی موفقیت و سلامتی دارم برای خودشون و خانواده محترمشون ،امیدوارم با نتیجه عالی بتونم گوشه ای جبران زحماتشون رو داشته باشم ????

سلام ستاره عزیز. متشکرم از لطف و محبت شما. خداروشکر که راضی بودید. امیدوارم همیشه سلامت باشید و نهایتا نتیجه دلخواه را کسب کنید که یک دنیا برای من ارزش داره.

2
0
سروش نورزاد ۱۴۰۰/۵/۶

سلام. بنده در کلاس های غیر حضوری ایشون شرکت کردم و گرچه به خاطر مشغله های خودم، کلاس ها نسبتا با فاصله برگزار میشه ، اما چون مسیر خوبی برای بنده مشخص کردن ، به وضوح می بینم که تنها چیزی که برای موفقیت نیاز دارم ، تعهد به برنامه ی ارائه شده توسط ایشونه. در همین چند جلسه ، مسیر مطالعاتی مشخصی برای تقویت زبان پیدا کردم و تاثیر نکات ذکر شده و وظایف تعیین شده توسط ایشون رو به خوبی می تونم حس کنم. تقریبا در هر جلسه نکات مفیدی در خصوص تقویت مکالمه و همچنین آمادگی برای آزمون از ایشون یاد میگیرم و ایرادات نگارشی و گفتاری م رو ، چه از لحاظ دستوری و چه از لحاظ شیوایی در ارتباط با ایشون درک و اصلاح می کنم. بر خلاف سایر جاهایی که مراجعه کردم و تمایل به دیکته ی برنامه ی خودشون به من داشتن ، ایشون کاملا برنامه رو منطبق با خواست و نیاز بنده تنظیم کردن. از نظر من کلاس های ایشون فراتر از انتظار مراجعین خواهد بود. امیدوارم خودم هم بتونم به برنامه ی تعیین شده متعهد باشم و نتیجه ی مورد نظرم رو با حمایت و همراهی ایشون کسب کنم.

سلام آقای نورزاد عزیز، ممنونم از لطف شما و سپاس که وقت گذاشتید و همه نکات را کامل ذکر کردید. امید که شاهد موفقیت های روز افزون شما باشیم.

0
0
صادق محمودی ۱۴۰۰/۵/۴

هترین استادی که داشتم تو این چند سال اخیر واقعا هرچی از خوبی ایشون و نحو تدریس و روحیه پر انرژیشون بگم بازم کمه ، برای من که واقعا دلسوز بودن . اگر الان تونستم تافلمو بگیرم به لطف ایشونه . هرجا هستین موفق و سربلند باشین.

سلام آقای محمودی عزیز، متشکرم از لطف شما. انشاالله هرجا هستید موفق باشید.

1
0
پرنیان مرندی ۱۴۰۰/۵/۳

با عرض سلام راستش من زبان آموزی هستم که تنها یکبار سعادت دیدار با سرکار خانم احمدی رو داشتم اما نکته قابل توجه این هست که با همون یک جلسه نحوه زبان آموزی من بالکل تغییر کرد و به نحوی بسیار پیشرفت کردم.ایشون همیشه به من لطف داشتند و نکات آموزشیشون باورنکردنی و طلایی هستند.انقدر بینظیر هستند که زبان قاصر است.در واقع به نظر من در اراک که هیچی در ایران هم کمتر استادی همچون خانم احمدی هستند.من قدردان تمامی الطاف ستودنی و مهربانی بینهایتتون هستم????????

سلام پرنیان دوست داشتنی و عزیزم. یک دنیا ممنونم از لطف همیشگیت به من. خداروشکر که تونستم تاثیرگذار باشم. امیدوارم همیشه در همه مراحل زندگیت بدرخشی عزیز.

0
1
المیرا صفی خانب ۱۴۰۰/۵/۳

سلام من و همسرم حدودا یک سال است که با ایشون کلاس آنلاین میگذرونیم و بسیار از روش تدریس، اخلاق، صبوری، دلسوزی،مهارت و دانش ایشون راضی هستیم امیدوارم همیشه موفق باشند????????????

سلام المیرای عزیز. ممنونم از لطف و محبت شما. امیدوارم به زودی شاهد موفقیت شما باشم.

1
0
Elham Rad ۱۴۰۰/۵/۲

سلام من حدود۶سال زبان آموز بودم و چند تا آموزشگاه هم عوض کردم چون واقعا سبک آموزش ها بنظرم مناسب نبود و من هیچ پیشرفت خاصی در خودم نمی دیدم تا اینکه با استاد عزیزم خانم احمدی آشنا شدم و حالا با گذراندن چند ماه کلاس های آنلاین همراه ایشون و جدیت و پیگیری هاشون به سطح خیلی خوبی رسیدم و هنوز خودم باورم نمیشه بالاخره میتونم اینقدر خوب درک کنم و حرف بزنم ازشون سپاسگذارم ????

سلام الهام جان عزیزم. ممنونم از لطف همیشگیت و خوشحالم که نتیجه دلخواهت حاصل شده. موفق باشی خانم.

0
0
مائده شریعتی ۱۴۰۰/۵/۲

بهترین استاد دنیا ! با حوصله و با تدریس عالی به کیفیت کلاس هم ک خیلی اهمیت میدادین یک دنیا تشکر بابت زحماتتون

سلام مائده جان. ممنونم از لطف و محبت همیشگیت. انشاالله که همیشه موفق باشی

0
0
Sami moghadam ۱۴۰۰/۵/۲

عالی فوق العاده شک نکنین. بجز ایشون مدرس قوی(علی الخصوص تو گرامر و vocab)پیدا نمی کنین خیلی خیلی خیلی راضی بودم. باحوصله هستن و جدی؛ این بهترین ویژگی یه معلمه! کار بلد و باسواد

سلام ثمین عزیزم، ممنونم ازت. خداروشکر که راضی بودی البته که نتیجه تلاش های خودت بوده.

0
0
حلما زارع ۱۴۰۰/۴/۳۱

تجربه کلاس های آنلاین رو داشتم باهاشون بسیار کاربردی بود و دقیقا بر خلاف تصوری که از کلاس های غیرحضوری داریم کلاس هاشون بسیار پرانرژی و مفید هست.

سلام حلمای عزیزم. ممنونم و خوشحالم که مفید بوده.

0
0
صوفیا رستمی ۱۴۰۰/۴/۳۱

بهترین استادی که داشتم تو این چند سال اخیر واقعا هرچی از خوبی ایشون و نحو تدریس و روحیه پر انرژیشون بگم بازم کمه ، برای من که واقعا دلسوز بودن . اگر الان تونستم تافلمو بگیرم به لطف ایشونه . هرجا هستین موفق و سربلند باشین.

سلام صوفیا جان، عزیزم. ممنونم. امیدوارم همیشه موفق باشی و بدرخشی.

1
0
فرزانه ۱۴۰۰/۴/۲

من از طریق این سایت با سحر جان آشنا شدم، نظر دوستان رو خوندم و بهشون اعتماد کردم و ازانتخابم خیلی راضیم. یادگیری زبان پروسه زمان‌بریه و نیاز به تکنیک های خاصی برای یادگیری مفید داره که با راهنمایی و نکته‌هایی که ایشون میگن، میشه زودتر به نتیجه رسید. از لحاظ اخلاق هم که حرف ندارن، آخر جلسه سرحال تر از شروع جلسه‌‌م :)

سلام فرزانه عزیزم، ممنونم از لطف شما. خودت پر انرژی هستی همیشه. و خداروشکر که راضی هستی. موفق باشی مهربون.

1
0
مهدیه حسین آبادی ۱۴۰۰/۴/۲

سلام. من حدود 3ماه هست که با ایشان کلاس برداشتم و از طریق سایت با ایشان آشنا شدم و واقعا تو این مدت از ایشان راضی هستم از لحاظ اخلاقی کاملا موجه هستند کلاساشون اصلا خسته کننده نیست و از لحاظ درسی هم مطالب را خیلی خوب آموزش میدهند و تکنیک های آموزشیشون واقعا عالیه. من تو همین بازه زمانی کوتاه خیلی با قبل تغییر کردم. خوشحالم که شمارو انتخاب کردم.

سلام عزیزم، یک دنیا ممنونم که وقت گذاشتید وسپاس از لطف بی نهایت شما. امیدوارم روز به روز بیشتر پیشرفت کنید و من بیشتر لذت ببرم.

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی