ارتباط مستقیم با 30662 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی مقایسه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین با ذکر مثال

مقایسه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین با ذکر مثال

مقایسه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین با ذکر مثال


بسیاری از زبان آموزان در رابطه با قیمت و هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین سوال دارند. در این مقاله توضیحات کافی در این زمینه ارائه شده و نرخ کلاس خصوصی زبان حضوری و مجازی با هم مقایسه می شود.


مقایسه هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی حضوری و اینترنتی


کلاس های خصوصی زبان برای یادگیری سریع و درست مکالمه و گرامر زبان انگلیسی بسیار مفید است. از کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی می توان به صورت حضوری (تدریس خصوصی در منزل) یا آنلاین (اینترنتی و مجازی) استفاده نمود. اگر با یک معلم خصوصی زبان انگلیسی برجسته و فوق العاده کلاس داشته باشید هم کلاس حضوری و هم کلاس مجازی مفید است. به صورت کلی اساتید برای کلاس مجازی زبان نرخ کمتری دریافت می کنند.


در این مقاله هزینه و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین با جزئیات کامل و با ذکر مثال با هم مقایسه می گردد. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوب و برجسته ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس به هر دو صورت اینترنتی و حضوری فعالیت می کنند.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان در این سایت بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


نکته بعدی اینکه در قالب مقالاتی بهترین مدرسین زبان انگلیسی را هم معرفی نموده ایم. البته برای تمامی مدرسین اطلاعات کامل، رزومه کاری، سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی و ... ارائه شده است. در نتیجه خودتان با توجه به سلیقه و معیارهایی که دارید می توانید یک معلم خوب انتخاب کنید. اما در هر صورت در مقالات زیر هم تعدادی از مدرسین برجسته را معرفی نموده ایم.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم



بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


اگر از کلاس های خصوصی برای مهاجرت یا هر هدف دیگری می خواهید استفاده کنید در هر صورت در این سایت برترین اساتید زبان خانم و آقا حضور دارند.


مثال برای مقایسه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین ساعتی و جلسه ای


همانطور که گفته شد، به صورت کلی هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در مقایسه با کلاس خصوصی زبان در منزل که به صورت حضوری برگزار می شود کمتر است. این کمتر بودن قیمت از ۲۰ تا ۵۰ درصد می تواند باشد. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی یا جلسه ای مشخص می شود. به عنوان مثال وقتی یک استاد مجرب زبان قیمت هر ساعتی تدریس خصوصی زبان انگلیسی را ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته است، هزینه یک جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی که معمولاً زمان آن ۹۰ دقیقه می باشد معادل ۹۰۰ هزار تومان خواهد شد.



اگر در جستجوی معلم خصوصی زبان برای مهاجرت، موفقیت در کنکور منحصرا زبان، گرفتن مدرک آیلتس و تافل با نمره بالا، تقویت گرامر و مکالمه زبان و ... هستید، در هر صورت باید به نرخ درخواستی اساتید دقت نمایید تا یک معلم خوب با قیمت مناسب انتخاب کنید. بارها ذکر کرده ایم که مهمترین عامل در خوب نتیجه گرفتن شما از کلاس های خصوصی این است که با یکی از بهترین اساتید زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری کلاس داشته باشید بنابراین در انتخاب مدرس زبان خودتان دقت نمایید.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403


نرخ کلاس خصوصی زبان به شهر محل سکونت هم بستگی دارد و به عنوان مثال ممکن است قیمت کلاس خصوصی زبان انگلیسی در تهران با مشهد یا شیراز متفاوت باشد. در ادامه با ذکر مثال نرخ کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری زبان با هم مقایسه می گردد.


به صورت کلی هزینه کلاس حضوری زبان مقدماتی به صورت متوسط حدودا ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان، کلاس های سطح متوسط ۵۰۰ تا ۶۵۰ هزار تومان و کلاس های پیشرفته و تدریس خصوصی آیلتس و تافل حدودا ۷۰۰ تا ۹۵۰ هزار تومان می باشد. کلاس های مجازی حدودا ۲۰ درصد تخفیف دارد. به عبارت دیگر، استادی که برای هر جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل نرخ ۷۰۰ هزار تومان را درخواست می کند، احتمالا کلاس مجازی را با هزینه ۵۰۰ هزار تومان برگزار خواهد کرد. بنابراین کلاس های آنلاین نرخ کمتری دارد و مزیتی که دارد این است که محدودیت مکانی و زمانی هم ندارد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه


نحوه هماهنگ کردن معلم خصوصی زبان انگلیسی با قیمت مناسب


بسیاری از زبان آموزان تلاش می کنند با کمترین قیمت ممکن کلاس های خصوصی زبان را برگزار کنند و بسیار جستجو می کنند تا بلکه یک معلم زبان با نرخ ارزان را هماهنگ نمایند. اگر می خواهید آموزش فشرده زبان انگلیسی برای مهاجرت داشته باشید یا مثلاً در آزمون آیلتس نمره بالای ۷ بگیرید، پیشنهاد می کنیم در این روند زیاده روی نکنید. به این معنی که اینطور نباشد که تنها ملاک شما برای انتخاب معلم خصوصی زبان ارزان بودن کلاس های ایشان باشد. درست است که داشتن کلاس خصوصی زبان با نرخ مناسب جذاب است اما مهمتر از آن نتیجه گرفتن و رضایت شما در پایان کلاس ها است. بنابراین بهتر است در جستجوی یک معلم خصوصی زبان انگلیسی عالی و مجرب با نرخ مناسب و منصفانه باشید.


هدف این نیست که لزوما با بهترین استاد زبان انگلیسی در جهان یا بهترین معلم زبان انگلیسی تهران و ... کلاس داشته باشید اما در هر صورت در انتخاب مدرس خودتان دقت نمایید.


این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 20 استاد برتر زبان انگلیسی


برای اینکه مدرس خصوصی زبان انگلیسی با قیمت مناسب داشته باشید یک راهکار این است که از کلاس های آنلاین به جای کلاس حضوری استفاده کنید. همانطور که گفته شد کلاس های مجازی تا ۲۰ درصد ارزان‌تر است. نکته بعدی اینکه اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید حتما درخواست تخفیف کنید. به عنوان مثال اگر ۱۰ جلسه کلاس لازم داشته باشید و استاد برای هر جلسه نرخ ۵۰۰ هزار تومان را مد نظر داشته باشد، با درخواست شما احتمالاً ۱۰ درصد تخفیف در نظر می گیرند. یعنی هر جلسه 450 هزار تومان در نظر گرفته می شود. برای اینکه کلاس های خصوصی زبان در نهایت برای شما ارزان تر تمام شود خودتان هم در فاصله زمانی بین کلاس ها برای مطالعه و مرور وقت زیادی در نظر بگیرید. به این ترتیب تعداد جلسات بدون دلیل افزایش پیدا نکرده و هزینه کل شما کمتر می شود.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با مقایسه هزینه و نرخ کلاس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین توضیحاتی ارائه گردید. به صورت کلی هزینه کلاس های مجازی به دلیل تلف نشدن وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس و همچنین پرداخت نکردن هزینه ایاب و ذهاب توسط مدرس کمتر می باشد. در نظر داشته باشید که مهمتر از حضوری یا آنلاین بودن کلاس ها این است که با یک مدرس حرفه ای و عالی زبان کلاس داشته باشید. اگر در انتخاب استاد خودتان دقت کنید هم کلاس حضوری و هم کلاس خصوصی در منزل مفید خواهد بود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 72 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image