ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی شماره معلم خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی و 5 بهترین معلم کلاس پنجم

شماره معلم خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی و 5 بهترین معلم کلاس پنجم

شماره معلم خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی و 5 بهترین معلم کلاس پنجم

در این بخش در رابطه با نحوه مشاهده شماره معلم های خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی توضیح داده شده و در ادامه 5 بهترین معلم و دبیر ریاضی کلاس پنجم معرفی خواهند شد.


برای مشاهده لیست کامل و شماره تماس مستقیم معلم های خصوصی ریاضی پنجم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی پنجم کلیک نمائید.


توضیحات کلی در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی ریاضی پنجم


در همین سایت ایران مدرس اساتید و معلم های خصوصی بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی پایه 5 و سایر پایه ها فعال هستند. این معلم های خوب و با سواد سعی می کنند با بهترین روش ممکن درس را به شاگردهای خودشان منتقل نمایند. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمام معلم های کلاس پنجم و سایر پایه ها اطلاعات کاملی ثبت شده است و می توانید قیمت کلاس ها و همچنین شماره تماس مستقیم مدرسین ریاضی و سایر دروس را ببینید.


بسیاری از مدرسین فیلم نمونه تدریس هم ثبت نموده اند و در نتیجه قبل از هماهنگ کردن کلاس با ایشان می توانید با نحوه تدریس استاد آشنا شده و اگر مورد پسند شما واقع شد، مستقیم با خود ایشان تماس بگیرید. برای بسیاری از مدرسین می توانید نظرات شاگردهای قبلی ایشان را ببینید و به این شکل متوجه خواهید شد که نحوه تدریس ایشان مفید و موثر بوده است یا خیر.


مطالعه این مقاله هم مفید است: فرمول مساحت دایره کلاس پنجم همراه با مثال و شکل


علاوه بر موارد گفته شده، برای تمامی مدرسین می توانید رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل ایشان را هم ببینید. تعداد زیادی از مدرسین ریاضی پایه 5 دبیر رسمی آموزش و پرورش هم هستند. معلم های کلاس پنجم تدریس را به صورت آنلاین و یا تدریس خصوصی در منزل انجام می دهند. بسیاری از اساتید جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما رایگان برگزار می نمایند.


حتما بخوانید: فرمول های مهم ریاضی پنجم ابتدایی


5 بهترین معلم ریاضی کلاس پنجم همراه با شماره تماس مستقیم ایشان


1- معلم مجرب خانم نرگس زواره محمدی



بیش از 15 سال تدریس در بهترین مدارس شهر تهران. تدریس ریاضی پایه چهارم و پایه پنجم و پایه ششم و دوره اول متوسطه - مولف کتاب های کمک درسی - مدرس کانگورو و شیوه های موثر حل مساله تفکر خلاق - هوش و استعداد تحلیلی - آمادگی ورودی مدارس برتر


مشاهده پروفایل و شماره تماس نرگس زواره محمدی


مطالعه نمائید: دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزشی فصل 1 اول ریاضی 5 پایه پنجم


2- مدرس با تجربه خانم مریم صباغچی



رشته تحصیلی: دبیری ریاضی - مدرک تحصیلی: لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه یزد - تدریس انلاین ریاضیِ دوم، سوم، چهارم ،پنجم و ششم ابتدایی به صورت کاملا حرفه ای و مفهومی و با هدف درک مطالب و یادگیریِ صفر تا صد آن برای موفقیت در امتحانات به همراه حل تمارینِ کتاب درسی و کتاب کمک درسی جهت یادگیری بهتر. دارای سابقه ی موفق تدریس ریاضی در پایه های مربوطه از سال ۱۳۷۸.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مریم صباغچی


3- یکی از بهترین مدرسین ریاضی پنجم خانم مریم هداوند



آموزش رياضى با زبان ساده و مفهومى - ریاضیات تیزهوشان - کتابهای کانگورو، دکتر شاکری - سابقه تدريس در مدرسه مهدوى تهران، مدرسه سلام تهران، مدرسه شاهد تهران، مدرسه هيئت امنائى تهران - قبولى بچه هاى پيش دبستانى در آزمون هوش وكسلر براى ورود به مدرسه خرد و روشنگر - ارائه جزوه ریاضی ( ۱۰۰ صفحه) دوم ابتدایی مدرسه مهدوی تهران


مشاهده پروفایل و شماره تماس مریم هداوند


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: فرمول محیط دایره کلاس پنجم


4- معلم خوب ریاضی پنجم خانم لیلا صباغچی



رشته تحصیلی: ریاضی کاربردی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - تدریس خصوصی ریاضی، تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دبیرستان - پایه های اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم، نهم، دهم - کلیه ی رشته ها اعم از ریاضی، تجربی، انسانی، فنی حرفه ای * دانش، تجربه و فن بیان قوی سه اصل مهم در تدریس* تدریس بنا به درخواست متقاضی هم به صورت آنلاین هم به صورت حضوری صورت میپذیرد. «تدریس حضوری فقط در تهران»


مشاهده پروفایل و شماره تماس لیلا صباغچی


5- دبیر با سواد فرزاد جدی



اینجانب فرزاد جدی دبیر ریاضی و فیزیک مدرس دانشگاه فوق لیسانس ریاضی دولتی شیراز با پانزده سال سابقه تدریس، ریاضی و فیزیک تقویتی و کنکور و تیزهوشان نمونه دولتی در تمام پایه ها هستم. فوق لیسانس از دانشگاه شیراز و دانشجو ممتاز - رتبه شصت و پنج کنکور - سابقه تالیف و مشاور - عضو بنیاد نخبگان


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزاد جدی


مطالعه کنید: دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزشی فصل 2 دوم ریاضی 5 پایه پنجم


سرفصل های ریاضی پنجم ابتدایی به صورت خلاصه


در انتها این مقاله سرفصل های ریاضی پایه 5 به صورت خلاصه ارائه می شود: عددنویسی و الگو، کسر و عدد مخلوط، نسبت، تناسب، درصد، هندسه، اعداد اعشاری، مساحت و حجم، آمار و احتمال. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی این مباحث جزوه و نمونه فیلم های بسیار خوب و مفیدی ارائه شده است. مدرسین مجرب خانم و آقا هم در این وب سایت حضور دارند و برای یادگیری بهتر ریاضی پنجم می توانید از خدمات ایشان استفاده نمائید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی پنجم


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 11630 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image