ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی در منزل سال تحصیلی 1402 - 1403

تدریس خصوصی در منزل سال تحصیلی 1402 - 1403

تدریس خصوصی در منزل سال تحصیلی 1402 - 1403


اگر در سال تحصیلی 1402 - 1403 به خدمات تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، آیلتس، زیست شناسی، عربی، ادبیات و یا هر درس دیگری نیاز دارید ... اگر در جستجوی یک معلم خصوصی خوب و موفق هستید ... در هر صورت ادامه این مقاله را بخوانید.


توجه: برای مشاهده لیست کامل مدرسین بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.


قیمت تدریس خصوصی در منزل سال تحصیلی 1402 - 1403


در این بخش در رابطه با قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی در سال تحصیلی 1402 - 1403 توضیح داده می شود. هزینه معلم خصوصی و قیمت کلاس های تدریس خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین هزینه درخواستی ایشان ثبت شده است. بر روی عکس هر استاد که کلیک نمائید و وارد صفحه ایشان بشوید هزینه درخواستی معلم خصوصی در کنار شماره تماس، رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان قابل مشاهده است. در سال تحصیلی 1402 - 1403 قیمت متوسط تدریس خصوصی ابتدایی و دبستان 300 هزار تومان، متوسطه اول 350 هزار تومان، متوسطه دوم 400 هزار تومان، دروس دانشگاهی 450 هزار تومان و دروس کنکوری و آیلتس از 500 هزار تومان است.


مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی



البته این قیمت ها را به عنوان یک تخمین سر انگشتی در نظر بگیرید و برای هر استاد و مدرس خصوصی حاضر در همین سایت نرخ درخواستی ایشان را در صفحه خودشان می توانید مشاهده نمائید. قیمت هایی که ذکر شد را به عنوان قیمت متوسط در نظر بگیرید و اساتیدی در همین سایت حضور دارند که با قیمت مناسب تر هم تدریس خصوصی در منزل را انجام می دهند.


در مقاله هزینه تدریس خصوصی در منزل سال 1402 و 1403 هم توضیحات کاملتری ارائه شده است. البته هزینه معلم خصوصی در منزل به نسبت معلم خصوصی آنلاین بالاتر است و اگر می خواهید هزینه کلاس ها برای شما مناسب تر باشد می توانید از کلاس های مجازی و اینترنتی استفاده نمائید. البته در نظر داشته باشید که بازدهی کلاس های خصوصی در منزل هم بیشتر می باشد.


توجه داشته باشید که هزینه تدریس خصوصی در منزل در تهران با قیمت کلاس خصوصی در اهواز، اصفهان، شیراز و یا هر شهر دیگری ممکن است متفاوت باشد. هزینه کلاس خصوصی در خانه در شهرهای بزرگ بیشتر است چرا که ترافیک سنگین باعث می شود استاد زمان بیشتری را در مسیر رسیدن به کلاس از دست دهد و در ضمن در شهرهای بزرگتر هزینه زندگی بیشتر هم می باشد. با این وجود، محل سکونت شما هر شهری که باشد از همین سایت ایران مدرس می توانید یک معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب و منصفانه انتخاب نمائید.



در زمینه قیمت تدریس خصوصی در منزل و آنلاین مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی در سال تحصیلی 1402 - 1403


همانطور که می دانید برای اینکه کلاس های تدریس خصوصی بازدهی عالی داشته باشد در مرحله اول باید با بهترین معلم خصوصی یا یکی از بهترین معلم های خصوصی و یا حداقل با یک معلم خصوصی خوب و فوق العاده کلاس داشته باشید. در همین سایت تدریس خصوصی ایران مدرس مقالات متعددی در این زمینه ارائه شده است که می تواند برای انتخاب معلم خصوصی خوب بسیار کمک کننده باشد. به عنوان مثال مقاله نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب (بهترین راهکارهای تضمینی و امتحان شده) را بخوانید. در سال تحصیلی 1402 - 1403 برای اینکه بتوانید یک معلم خصوصی عالی داشته باشید باید در مرحله اول با ویژگی های مدرسین تدریس خصوصی برتر و برجسته آشنا باشید.



مشخص است که بهترین معلم خصوصی ریاضی، بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی، بهترین معلم خصوصی شیمی و یا هر درس دیگری در مرحله اول خودش دانش و توانایی بالایی دارد و در یک دانشگاه خوب و معتبر درس خوانده است. بنابراین به دانشگاه محل تحصیل اساتید دقت نمائید. از خصوصیات دیگر بهترین معلم های خصوصی می توان به داشتن مدرک ارشد یا دکتری، مقالات چاپ شده علمی پژوهشی و ISI، تجربه کاری و سابقه بالا در امر تدریس، داشتن شاگردهای موفق قبلی، تعهد به کار و حمایت و پشتیبانی از شاگرد و ... اشاره نمود. در همین سایت ایران مدرس اطلاعات بسیار کاملی برای مدرسین ارائه شده است و می توانید یک مدرس خصوصی عالی با نرخ مناسب و رزومه قوی برای خودتان انتخاب نمائید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل


چگونگی گرفتن بهترین نتیجه از تدریس خصوصی در سال تحصیلی 1402 - 1403


در این بخش در رابطه با اینکه چگونه در سال تحصیلی 1402 - 1403 بهترین نتیجه را از کلاس های تدریس خصوصی بگیریم توضیح داده شده است. واضح است که بازدهی و تاثیرگذاری کلاس های خصوصی به خود شاگرد هم به مقدار زیادی بستگی دارد. اولین نکته ای که در پاراگراف های قبلی هم به آن اشاره شد این است که سعی کنید با یک معلم خصوصی خوب و عالی کلاس داشته باشید. واضح است که به عنوان مثال برای گرفتن نمره بالای 7 در آزمون آیلتس لازم است با یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی کلاس داشته باشید. یا اگر می خواهید نمره 20 درس ریاضی را داشته باشید باید حتما یک معلم خصوصی ریاضی خوب داشته باشید. بنابراین برای گرفتن نتیجه عالی، پیشرفت بسیار خوب در درس و تحصیل، افزایش معدل، گرفتن نمره خوب در امتحانات و کسب رتبه عالی در کنکور و ... حتما در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت نمائید.



تدریس خصوصی در منزل بسیار مفید است اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرد. نکته بعدی اینکه کلاس های خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید. مثلا اگر در فیزیک اشکالات زیادی دارید بهتر است کلاس را با معلم خصوصی فیزیک زودتر هماهنگ کنید. در طول ترم یادگیری بهتر اتفاق می افتد و زمان بیشتری برای مرور و حل تمرین و مسئله دارید. در ایام امتحانات فقط برای رفع اشکال از کلاس های خصوصی استفاده نمائید. در سال تحصیلی 1402 - 1403 برای حصول بهترین نتیجه این توصیه ها را جدی بگیرید. نکته آخر اینکه حتما خودتان خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید. وقتی خودتان در فاصله زمانی بین کلاس ها خوب درس می خوانید نه تنها درس را بهتر یاد می گیرید بلکه جلسه بعدی تدریس خصوصی هم در کلاس درس را بهتر متوجه خواهید شد. بنابراین اینکه کلاس های خصوصی چقدر برای شما موثر و مفید باشد تا حد زیادی به خودتان هم بستگی دارد.


پیشنهاد می شود این مقاله را هم مطالعه نمائید: نحوه گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 254 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image