ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی

قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی

قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی

در این بخش در رابطه با هزینه و قیمت کلاس های تدریس خصوصی در منزل و آموزشگاه که به صورت حضوری برگزار می شود و یا به صورت اینترنتی و آنلاین قابل برگزاری است توضیح داده خواهد شد. برای بدست آوردن اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی توضیحات ارائه شده در این بخش را مطالعه نمائید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی آیلتس ساعتی چند؟


1- نحوه کسب اطلاع از قیمت های جدید و به روز تدریس خصوصی


در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی برای تمامی دروس و در کل ایران ارائه شده است. اساتید ثبت نامی در این وب سایت در توضیحات آگهی تدریس خصوصی خودشان ذکر کرده اند که برای هر ساعت و یا هر جلسه کلاس خصوصی چه هزینه ای را در نظر دارند. برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در این وب سایت و همچنین مشاهده نرخ درخواستی اساتید بر روی عبارت مشاهده لیست کامل معلم های تدریس خصوصی کلیک نمائید. در این وب سایت شماره تماس مدرسین هم ارائه شده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید در ارتباط باشید و حتی برای کلاس های خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. علاوه بر نرخ کلاس های خصوصی، برای تمام اساتید ثبت نامی در ایران مدرس اطلاعات کاملی ثبت شده است و می توانید به صورت آگاهانه و بدون واسطه یک معلم خوب با نرخ مناسب انتخاب نمائید. رزومه کاری و سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و .... برای اساتید ثبت نامی در این سایت نمایش داده شده است. بر روی لینک ارائه شده در بالا کلیک کنید تا هم لیست کامل مدرسین را ببینید و هم مشاهده کنید که اساتید ثبت نامی در ایران مدرس چه نرخی را برای کلاس های خصوصی خودشان در نظر دارند.


2- عوامل موثر بر قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی


در ادامه در رابطه با عوامل موثر بر نرخ کلاس های خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. قیمت کلاس های تدریس خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال کلاس هایی که به صورت معمولی برگزار می شود به نسبت کلاس های تضمینی هزینه کمتر و پایینتری دارد. در کلاس های تضمینی استاد نتیجه گرفتن شاگرد خودش را تضمین می کند و در عوض هزینه بیشتری برای هر جلسه دریافت می کند. پارامتر مهم دیگر سابقه و تجربه استاد و معلم تدریس خصوصی است. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند معمولا هزینه بیشتری هم دریافت می نمایند. با افزایش تعداد جلسات معمولا اساتید تخفیف در نظر می گیرند و بنابراین اگر جلسات بالایی نیاز دارید می توانید تقاضای تخفیف کنید. عامل دیگری که بر نرخ کلاس های خصوصی اثر می گذارد شهر محل تدریس است. در شهرهای بزرگ معمولا هزینه کلاس خصوصی بیشتر است. اگر می خواهید با نرخ ارزانتری کلاس داشته باشید از کلاس های اینترنتی استفاده نمائید. برای دروسی که مقطع تحصیلی بالاتری دارند معمولا باید هزینه بیشتری هم پرداخت نمود. دروس کنکوری هم به صورت کلی وقتی توسط اساتید مجرب و برند تدریس می شوند نرخ تدریس بالاتری دارند. در فیلم و مقالات زیر در رابطه با عوامل موثر بر قیمت کلاس های خصوصی توضیح داده شده است.


مقالات مرتبط، کلیک کنید:


فیلم آموزشی - عوامل و پارامترهای موثر بر نرخ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی



قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


قیمت و هزینه مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی و عوامل موثر بر نرخ کلاس ها


3- نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت و نرخ ارزان


در همین سایت ایران مدرس اساتید و مدرسین زیادی با نرخ مناسب و ارزان خدمات تدریس خصوصی را ارائه می دهند. برای مشاهده لیست مدرسینی که با قیمت مناسب و ارزان کار تدریس خصوصی را انجام می دهند بر روی عبارت تدریس خصوصی ارزان کلیک کنید. برای اینکه بتوانید کلاس های خصوصی را با قیمت مناسب و حتی ارزان داشته باشید باید مجموعه نکاتی را در نظر بگیرید. در مرحله اول سعی کنید کلاس های خصوصی را از ابتدای ترم هماهنگ نمائید. در این حالت هم احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر می شود و هم اینکه با نرخ مناسب تری می توانید کلاس داشته باشید. اساتید تدریس خصوصی اوایل ترم وقت آزاد بیشتری دارند و تخفیف بیشتری هم می دهند. راهکار دیگر برای استفاده از کلاس های خصوصی ارزان قیمت این است که با یکی از دوستان یا همکلاسی های خودتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و هزینه را بین خودتان تقسیم نمائید. نرخ کلاس های نیمه خصوصی به نسبت کلاس های خصوصی 10 تا 20 درصد بیشتر است ولی در عوض هزینه کلاس تقسیم بر دو می شود و هر شاگرد قیمت کمتری به نسبت کلاس خصوصی پرداخت خواهد کرد. البته سعی کنید با دوستی در این کلاس ها شرکت کنید که وضعیت درسی بهتری به نسبت خودتان دارد تا باعث پیشرفت شما شود. استفاده از کلاس های تدریس خصوصی آنلاین هم راهکار دیگری است که می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها در نظر داشته باشید. کلاس های حضوری نرخ بالاتری دارد ولی در عوض بازدهی آن هم بیشتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاس های خصوصی با نرخ ارزان و مناسب مقالات زیر را بخوانید.


حتما بخوانید:


نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان


نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی با بهترین و مناسبترین قیمت


4- قیمت کلاس های تدریس خصوصی ریاضی به صورت حضوری و آنلاین


یکی از دروسی که برای کلاس های تدریس خصوصی متقاضیان زیادی دارد درس ریاضی است. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند و برای مشاهده نرخ درخواستی اساتید بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید. تمام مواردی که به صورت کلی در رابطه با قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی گفته شد برای کلاس های خصوصی ریاضی هم صادق است. برای کلاس های خصوصی ریاضی نکته مهمی که باید در نظر گرفته شود این است که چون ریاضی برای یادگیری به زمان نیاز دارد بسیار خوب و حتی لازم و ضروری است که کلاس های خصوصی ریاضی از ابتدای ترم شروع شود. همانطور که گفته شد، چون در ابتدای ترم متقاضی برای کلاس خصوصی کمتر است و اساتید وقت آزاد بیشتری دارند تخفیف بیشتری را هم برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند. بنابراین با زودتر هماهنگ کردن کلاس های خصوصی ریاضی هم کلاس ها ارزان تر هماهنگ می شود و هم زمان بیشتری برای حل تمرین و مسئله خواهید داشت و نتیجه بهتری می گیرید. برای درس ریاضی و سایر دروس، مقطع تحصیلی روی نرخ کلاس ها تاثیر می گذارد. به عنوان مثال هزینه تدریس ریاضی دانشگاهی و یا ریاضی مهندسی به نسبت ریاضی متوسطه بالاتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی ریاضی مقاله زیر را مطالعه نمائید.


قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


5- نرخ کلاس های تدریس خصوصی فیزیک متوسطه، کنکور و دانشگاهی


یکی از دروس دیگری که برای کلاس های تدریس خصوصی متقاضی زیادی دارد درس فیزیک است. در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی فیزیک هم در همین سایت ایران مدرس مقالات متعددی ارائه شده است. درس فیزیک هم مانند درس ریاضی برای یادگیری به زمان نیاز دارد. اگر می خواهید در درس فیزیک هم نتیجه خوبی بگیرید و نرخ کلاس هم برای شما مناسب باشد زودتر هماهنگ کردن کلاس ها را در نظر داشته باشید. قیمت کلاس های خصوصی فیزیک هم به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اساتیدی که در دانشگاه تدریس می کنند و یا معلم رسمی آموزش و پرورش و دبیر رسمی هستند هزینه بیشتری را درخواست می کنند. برای اینکه تعداد جلسات کمتری برای درس فیزیک لازم داشته باشید و در نتیجه هزینه کلاس ها کمتر باشد سعی کنید در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان هم درس بخوانید و به این ترتیب بازدهی کلاس ها هم بیشتر خواهد شد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین فیزیک و هزینه درخواستی هر استاد بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کلیک نمائید. در مقاله ای که در ادامه ارائه شده است در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی فیزیک توضیحات بیشتری را هم می توانید مشاهده نمائید.


پیشنهاد می شود بخوانید: قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟


6- هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت ساعتی و جلسه ای


یکی از دروسی که برای کلاس های خصوصی متقاضیان خیلی زیادی دارد و شاید پرمتقاضی ترین درس باشد، زبان انگلیسی است. زبان انگلیسی به دلایل مختلفی از جمله برای ادامه تحصیل و مهاجرت به خارج از کشور، موفقیت در کنکور، گرفتن مدرک آیلتس و تافل و .... مورد نیاز است. افرادی زیادی تمایل دارند با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی، زبان انگلیسی را با کیفیت خوب و در زمان کم آموزش ببینند. نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در آموزشگاه با منزل متفاوت است و هزینه کلاس خصوصی زبان به صورت حضوری با کلاس آنلاین و اینترنتی تفاوت دارد. البته کلاس های خصوصی زبان که در منزل برگزار می شود بازدهی بسیار بیشتری به نسبت آموزشگاه دارد. نرخ کلاس های زبان هم به عوامل مختلف از جمله سطح زبان آموز، سابقه استاد و مدرس زبان، محل برگزاری کلاس و شهر محل تدریس، تعداد جلسات و .... بستگی دارد. در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی لیست کامل مدرسین زبان و قیمت درخواستی اساتید برای کلاس های خودشان را می توانید مشاهده نمائید. بهترین مقالات در زمینه نرخ کلاس های خصوصی زبان هم در همین سایت ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نرخ کلاس های خصوصی زبان انگلیسی مقالات زیر را مطالعه نمائید. هزینه کلاس های زبان می تواند از 100000 تومان تا 1000000 تومان یا بیشتر برای هر ساعت و یا هر جلسه متفاوت باشد.


مقالات مرتبط، مطالعه نمائید:


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی


شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری


7- هزینه کلاس های تدریس خصوصی شیمی با نرخ مناسب و ارزان


اگر برای یادگیری درس شیمی قصد دارید از کلاس های خصوصی استفاده نمائید در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین شیمی و نرخ کلاس های ایشان هم ارائه شده است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین شیمی، رزومه و سوابق تدریس مدرسین و همچنین هزینه درخواستی اساتید شیمی برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید. درس شیمی در مقطع متوسطه برای دانش اموزان رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی و برخی از رشته های دیگر درس مهمی است. با کسب درصد بالا برای درس شیمی در کنکور می توان رتبه بسیار بهتری کسب کرد. بنابراین ارزشش را دارد که برای موفقیت در شیمی کنکور هزینه کرد و از کلاس های خصوصی استفاده نمود. درس شیمی ترکیبی از فرمول و مطالب به خاطر سپردنی است. برای اینکه تعداد جلسات کمتری لازم باشد مرور درس توسط خود دانش آموز و دانشجو در فاصله زمانی بین کلاس ها کاملا لازم است. نرخ کلاس های شیمی هم به پارامترهای مختلفی از جمله تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها، کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس ها، تعداد جلسات، مقطع تحصیلی، شهر محل تدریس و پارامترهای مختلف دیگری بستگی دارد. برای اینکه در رابطه با نرخ کلاس های شیمی اطلاعات بسیار خوبی را بدست آورید مقاله زیر را حتما مطالعه نمائید.


قیمت تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه


8- مطالب تکمیلی در رابطه با نرخ و هزینه کلاس های تدریس خصوصی


اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی بهترین نتیجه را بگیرید خیلی به فکر هماهنگ کردن کلاس های خصوصی با نرخ ارزان نباشید. می توانید در همین سایت ایران مدرس اساتید خوبی را پیدا کنید که با قیمت مناسب کلاس را برای شما برگزار می کنند ولی در هر صورت برای دریافت خدمات با کیفیت بالا باید تا حدی حاضر باشید هزینه ی مناسبی پرداخت نمائید. فرض کنید 10 جلسه کلاس لازم داشته باشید و هر جلسه را با یک استاد متوسط 50 هزار تومان پرداخت کنید و یک استاد خوب با هزینه 80 هزار تومان درس را ارائه کند. در حالت اول ممکن است همان پولی که برای 10 جلسه پرداخت می کنید هم هدر برود و زمان را هم از دست بدهید. در حالت دوم کمی هزینه بیشتری پرداخت می کنید ولی در عوض از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن خواهید شد. البته این مثال لزوما به این معنی نیست که اساتیدی که با نرخ پایین تدریس می کنند اساتید خوبی نیستند. اما، در هر صورت، کیفیت را فدای قیمت نکیند و با یک معلم خوب کلاس داشته باشید هر چند هزینه درخواستی ایشان کمی بالاتر باشد. مطالعه مقاله زیر هم مفید است.


قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 48646 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image