ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کاملترین مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی در سال 1402

کاملترین مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی در سال 1402

کاملترین مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی در سال 1402


اگر می خواهید در زمینه هزینه معلم خصوصی آنلاین و حضوری در سال 1402 اطلاعات کاملی را بدست بیاورید ... اگر در زمینه نرخ تدریس خصوصی سوال دارید ... در هر صورت در این بخش کاملترین مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی در سال 1402 ارائه شده است.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی و قیمت درخواستی اساتید


در این مقاله سعی شده است توضیحات کامل و جامعی در رابطه با هزینه تدریس خصوصی در سال 1402، نرخ کلاس خصوصی آنلاین و حضوری برای دروس ریاضی، زبان انگلیسی و سایر دروس ارائه گردد. هزینه کلاس های خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. برای تمامی دروس مدرسین بسیار خوب با نرخ مناسب در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند و حضور دارند.


توضیحات کلی در رابطه با هزینه کلاس های تدریس خصوصی سال 1402


قیمت کلاس خصوصی به اینکه در منزل و یا به صورت آنلاین یا مجازی برگزار شود بستگی دارد. هزینه کلاس های خصوصی آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل در سال 1402 و هر زمان دیگری حتی تا 50 درصد می تواند کمتر باشد. به عنوان مثال، در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com فرض کنید یکی از اساتید هزینه تدریس حضوری را 350 هزار تومان در نظر گرفته است، همان استاد برای تدریس آنلاین نرخ 200 هزار تومان را درخواست کرده است. پس اگر می خواهید کلاس با قیمت مناسب تر برگزار شود از تدریس آنلاین استفاده نمائید. البته بازدهی تدریس خصوصی در منزل بیشتر است اما داشتن کلاس با اساتید فوق العاده به صورت آنلاین هم می تواند مفید باشد.


هزینه کلاس خصوصی در منزل در سال 1402 به ازای یک ساعت، از 135 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است. باید نرخ درخواستی هر استاد را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید و با توجه به آن یک معلم عالی با نرخ مناسب انتخاب نمائید. پیشنهاد می شود اینکه یک استاد و معلم خصوصی عالی داشته باشید را مهمتر بدانید و نرخ کلاس ها در اولویت بعدی قرار گیرد.


معلم های خصوصی خوب و برجسته ویژگی هایی دارند که در ادامه توضیح مختصری در رابطه با آن داده می شود. این اساتید از دانشگاههای خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند، سابقه کاری بالایی دارند، بر دروس تدریسی خودشان 100 درصد مسلط هستند و با بیان ساده و روان تدریس را انجام می دهند. مدرسین برتر ممکن است قیمت بالاتری برای هر جلسه تدریس داشته باشند اما در نهایت داشتن کلاس با این اساتید برای شما به صرفه تر خواهد بود چرا که در زمان کمتر مطالب بیشتری یاد می گیرید و وقت و هزینه شما هدر نمی رود.


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی



در شکل زیر برخی از قیمت های پیشنهادی تدریس خصوصی متوسطه اول و دوم در سال 1402 در تهران، کرج و کل ایران ارائه شده است.



- برای داشتن قیمت مناسب کلاس خصوصی، از کلاس های خصوصی آنلاین به جای کلاس های تدریس خصوصی در منزل استفاده نمائید. همانطور که گفته شد، تدریس خصوصی مجازی و آنلاین از 20 تا 50 درصد نرخ مناسب تری به نسبت کلاس های حضوری دارد. کلاس های آنلاین مزیت های زیادی دارد و می توانید با اساتید برجسته از هر جای ایران و جهان کلاس داشته باشید. استادی که 1 ساعت تدریس خصوصی زیست در منزل (به عنوان مثال) را با نرخ 450 هزار تومان انجام می دهد، کلاس آنلاین را با نرخ 320 هزار تومان و کمتر هم برگزار خواهد نمود. نرخ کلاس های خصوصی به مقطع تحصیلی هم بستگی دارد و به عنوان مثال نرخ کلاس خصوصی ابتدایی با دانشگاهی متفاوت است. مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی در منزل و آنلاین به تفکیک مقاطع در سال ۱۴۰۲


- با مدرسین خوب کلاس داشته باشید. هر چند که نرخ کلاس های خصوصی بهترین معلم های خصوصی بالاتر است اما این اساتید برجسته در زمان کمتر و با کیفیت بالاتری درس را تمام می کنند و در نتیجه در کل به نفع شما خواهد بود. توجه کنید که شما با شرکت در کلاس های خصوصی زمان خودتان را هم صرف می کنید. بنابراین در کلاس های یک استاد فوق العاده شرکت نمائید تا هم زمان و هم پول شما از دست نرود. اینطور نباشد که ارزان بودن کلاس های خصوصی را در اولویت اول قرار دهید. اساتید بسیار خوبی در همین سایت حضور دارند که با هزینه مناسب تدریس خصوصی را انجام می دهند.


قیمت معلم خصوصی ابتدایی و کلاس اول در ایران مدرس سال ۱۴۰۲


بسیار خوب است که سعی کنید با بهترین معلم های خصوصی اول ابتدایی کلاس را هماهنگ کنید. مدرسینی که از دانشگاه خوب و معتبر فارغ‌التحصیل شده اند را در اولویت اول قرار دهید. فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی اساتید را ببینید. اگر مدرسی استخدام رسمی آموزش و پرورش است باز یک نکته مثبت به حساب می آید. هزینه بهترین معلم های خصوصی اول ابتدایی در سال ۱۴۰۲ به شهرستان محل تدریس هم بستگی دارد.


به عنوان مثال ممکن است یک مدرس بسیار عالی اول دبستان در تهران هر جلسه ۴۵۰۰۰۰ تومان را درخواست کند در حالیکه یک معلم دیگر با همان سطح دانش و توانایی در یک شهر کوچک هر جلسه را با نرخ ۲۰۰۰۰۰ تومان برگزار نماید. در همین سایت ایران مدرس، برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر استاد را می توانید مشاهده کنید.



نرخ کلاس خصوصی ابتدایی از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است. برای تمامی مدرسین می توانید دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی ایشان، سابقه کاری استاد، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و ... را مشاهده کنید. بنابراین انتخاب یک معلم ابتدایی خوب با قیمت مناسب از ایران مدرس کار راحتی است. خبر خوب اینکه در این وب سایت واسطه ای در کار نیست و می توانید از طریق شماره تماس ارائه شده برای هر مدرس مستقیم با خود ایشان تماس گرفته و کلاس ها را هماهنگ کنید.


به صورت کلی قیمت تدریس خصوصی ابتدایی و سایر مقاطع در تهران و شهرهای بزرگ در سال ۱۴۰۲ و هر زمان دیگری در مقایسه با شهرهای کوچک بیشتر است. در شهرهای بزرگ مانند تهران بحث ترافیک سنگین مطرح است و در ضمن به صورت کلی هزینه های زندگی هم نسبت به شهرهای کوچک بیشتر است. بنابراین منطقی است که نرخ کلاس های خصوصی در منزل برای مقطع ابتدایی و دبستان و سایر مقاطع در مقایسه با سایر شهرها بیشتر باشد. البته در همین سایت ایران مدرس با قیمت مناسب می توانید معلم خصوصی خوب پیدا کنید و اساتید بسیار خوب و مجربی در این سایت حضور دارند.


مطالعه نمائید: قیمت معلم خصوصی کلاس اول در ایران مدرس سال ۱۴۰۲


هزینه تدریس خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری سال 1402


مزیتی که انتخاب استاد خصوصی ریاضی از سایت ایران مدرس دارد این است که اولا در سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید رزومه کاری و تحصیلی و مشخصات کاملی ارائه شده است (رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد، سوابق تدریس، رزومه کاری، فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و ....)، ثانیا شماره تماس مستقیم تمام مدرس های ریاضی قابل مشاهده است و می توانید مستقیم با اساتید حرف بزنید و ثالثا، برای تمامی اساتید نرخ درخواستی ایشان ثبت شده است. هزینه کلاس های خصوصی ریاضی از 50 هزار تومان برای هر ساعت تدریس تا 600 هزار تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. با افزایش تعداد جلسات هزینه هر جلسه معمولا شامل تخفیف خواهد شد و نرخ کلاس های آنلاین به نسبت تدریس خصوصی ریاضی در منزل کمتر است.


در سال 1402 قیمت کلاس های ریاضی حدودا از 50 هزار تومان تا 600 هزار تومان متغیر است و با توجه به آن در سال 1403 شاید قیمت کلاس های خصوصی ریاضی از 60 تا 700 هزار تومان متغیر باشد. البته اینکه در سال 1403 چه قیمتی برای کلاس خصوصی ریاضی مناسب است به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است برای یک استاد خوب ارزشش را داشته باشد که جلسه ای 500 هزار تومان هم پرداخت کنید و برای معلم دیگری که خوب تدریس نمی کند و رزومه خوبی ندارد همان 40000 تومان هم زیاد باشد.


باید رزومه و سوابق تدریس اساتید، دانشگاه محل تحصیل استاد و مدرک تحصیلی ایشان، نظرات شاگردهای قبلی و نحوه تدریس ایشان در اولین جلسه را ببینید و بعد از آن می توان تشخیص داد که چه هزینه ای مناسب است. با اساتیدی کلاس داشته باشید که از دانشگاههای خوب مانند دانشکده ریاضی دانشگاه تهران https://science.ut.ac.ir/web/math، دانشگاه علم و صنعت http://math.iust.ac.ir/ و ... فارغ التحصیل شده باشند و یا مثلا دبیر رسمی آموزش و پرورش https://medu.gov.ir/ باشند.


مطالعه این مقاله هم مفید است: جدیدترین قیمت تدریس خصوصی بهترین معلم های خصوصی سال 1402


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی برای درس ریاضی حضور دارند. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا این مدرسین خوب را ببینید. برای تمام اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس رزومه کاری و سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی و ... ثبت شده است. در ضمن، اساتید ذکر کرده اند که برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس ریاضی چه هزینه ای را مد نظر دارند.


لیست اساتید را در همین سایت با دقت بررسی نمائید تا یک استاد خوب با قیمت مناسب برای خودتان در سال 1402 انتخاب کنید. بعضی از اساتید نرخ را به صورت توافقی در نظر گرفته اند و چون شماره تماس اساتید هم در این سایت ارائه شده است، می توانید با مدرس مورد نظر خودتان تماس گرفته و قیمت را از ایشان بپرسید. برای اینکه بتوانید نتیجه عالی بگیرید فقط روی ارزان بودن کلاس ها متمرکز نشوید بلکه سعی کنید با یک استاد برجسته ریاضی کلاس داشته باشید هر چند نرخ کلاس های ایشان کمی بیشتر باشد.


اگر می خواهید بهترین نرخ را برای کلاس های خصوصی ریاضی داشته باشید قیمت کلاس را به عنوان معیار با اولویت اول در نظر نگیرید! بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که سابقه کاری بالا و رزومه قوی دارند. با اساتیدی کلاس خصوصی ریاضی را هماهنگ کنید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند و با تجربه هستند. ممکن است هزینه هر ساعت و یا هر جلسه تدریس این اساتید بالاتر باشد اما در کل به نفع شما است. منظور این نیست که لزوما اساتید ریاضی که با قیمت بالا تدریس می کنند خوب درس می دهند. بلکه هدف این است که برای انتخاب معلم ریاضی فقط قیمت کلاس را در نظر نگیرید. با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس استاد را انتخاب کنید و از بین مدرسین خوب ریاضی با استادی کلاس داشته باشید که قیمت مناسبتری را درخواست کرده است. اساتید برتر ممکن است برای هر جلسه نرخ بالاتری را درخواست کنند اما در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بالاتر درس را به پایان می رسانند.


بسیاری از اساتید ذکر کرده اند که قیمت کلاس ها به تعداد جلسات و مقطع تحصیلی بستگی دارد. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید می توانید تقاضای تخفیف بیشتری بکنید. وقتی تعداد جلسات بیشتر می شود معمولا اساتید برای هر جلسه هزینه کمتری را در نظر می گیرند. در سال 1402، سال 1403 و یا هر زمان دیگری با هر قیمتی می توانید استاد و معلم خصوصی داشته باشید و قیمت متوسط ذکر شده در این مقاله بر مبنای هزینه های درخواستی خود اساتید است. توجه داشته باشید که تلاش برای ارزان هماهنگ کردن کلاس ها باعث نشود با یک استاد نامناسب کلاس داشته باشید. چون هم هزینه و هم زمان شما هدر خواهد رفت.


مطالعه نمائید: هزینه تدریس خصوصی در منزل سال 1402 و 1403



هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس سال 1402


اگر در زمینه نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران سوال دارید هم با مشاهده لیست مدرسین در همین وب سایت می توانید قیمت های درخواستی را مشاهده کنید و به سوال شما پاسخ داده خواهد شد. تعدادی از اساتید ممکن است در بخش هزینه تدریس از عبارت توافقی استفاده کرده باشند. برای اینکه قیمت دقیق کلاس های ایشان را بدانید باید با خود مدرسین زبان تهران تماس بگیرید. همانطور که گفته شد، در همین سایت برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است. در سال 1402 یا هر زمان دیگری می توانید یک استاد خوب زبان با قیمت مناسب از همین سایت ایران مدرس انتخاب نمائید.


کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی


نرخ کلاس های خصوصی زبان و معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و مجازی به نسبت کلاس های حضوری و تدریس در منزل کمتر است. معمولا از 20 تا 50 درصد برای کلاس های آنلاین تخفیف داده می شود. به عنوان مثال استادی که قیمت تدریس خصوصی زبان به صورت ساعتی را برای کلاس های حضوری 500 هزار تومان مشخص کرده است، تدریس خصوصی آنلاین را با نرخ 350 هزار تومان برای هر ساعت و یا کمتر هم انجام می دهد. کلاس های خصوصی آنلاین برای آموزش زبان می تواند بسیار مفید و موثر باشد.


مطالعه نمائید: بهترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی سال 1401 و 1402


پارامترهای بیشتری هم بر نرخ کلاس های زبان انگلیسی اثر می گذارد. به عنوان مثال در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج هزینه کلاس ها بیشتر است و اساتیدی که در این شهرها در زمینه تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی فعالیت دارند مسلما نرخ بیشتری برای کلاس های خودشان تقاضا می کنند. نکته بعدی اینکه کلاس هایی که برای یادگیری زبان در سطح پیشرفته برگزار می شود و مثلا برای آمادگی آزمون آیلتس و تافل برگزار می گردد به نسبت کلاس های معمولی مکالمه و گرامر زبان هزینه بیشتری دارد. نرخ کلاس های زبان انگلیسی کنکور هم به نسبت کلاس های زبان انگلیسی متوسطه بیشتر است.


اگر می خواهید در سال 1402 و 1401 بهترین نرخ را برای کلاس خصوصی زبان آنلاین داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:


1- اگر برای شرکت در امتحانات مدرسه و دانشگاه قصد دارید از کلاس های خصوصی زبان استفاده کنید حتما هر چه زودتر کلاس ها را شروع نمائید. در ایام امتحانات نرخ کلاس ها بیشتر خواهد شد و پیدا کردن معلم عالی با زمان آزاد هم کار آسانی نخواهد بود.


2- چنانچه برای موفقیت در زبان انگلیسی کنکور و کسب درصد بالا در جستجوی معلم خصوصی با نرخ مناسب هستید در نظر داشته باشید که با اساتید کاربلد کلاس را برگزار کنید. برای زبان انگلیسی کنکور که کسب درصد بالا در آن سرنوشت ساز است ریسک نکنید و قیمت را در اولویت دوم قرار دهید. سعی کنید با استاد خوب کلاس داشته باشید هر چند نرخ کلاس کمی بالاتر باشد. مطمئن باشید در نهایت به نفع شما خواهد بود.


دقت کنید که با هر نرخی می توانید یک معلم و استاد خوب زبان را در همین سایت ایران مدرس برای خودتان انتخاب نمائید. همانطور که در تصویر بالا هم نمایش داده شده است، اساتید مجرب زبان که حتی مدرک دکتری هم دارند با نرخ مناسبی خدمات تدریس خصوصی زبان را ارائه می کنند.


در وب سایت حاضر، شماره تماس مدرسین هم قابل مشاهده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید و برای کلاس خصوصی زبان از ایشان درخواست تخفیف هم نمائید. برخی از اساتید قیمت کلاس ها را به صورت "توافقی" ذکر نموده اند و می توانید برای کسب اطلاع از نرخ کلاس این مدرسین به صورت مستقیم با خود استاد حرف بزنید.


پارامترهای مختلفی بر نرخ کلاس های تدریس خصوصی اثر می گذارد. به عنوان مثال اساتیدی که به صورت تضمینی کار تدریس خصوصی را انجام می دهند و یا از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند و سابقه تدریس بالایی دارند نرخ بیشتری برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس درخواست می کنند. اگر تعداد جلسه بالایی لازم دارید از استاد خصوصی تقاضای تخفیف کنید.


هزینه کلاس خصوصی آیلتس


تقریبا با هر قیمت و هزینه ای که مد نظر دارید می توانید یک استاد خوب برای آیلتس داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی لینک  معلم خصوصی آیلتس می توانید لیست کامل و مشخصات و شماره تماس مدرسین آیلتس و همچنین نرخ درخواستی ایشان را ببینید. کلاس های خصوصی آیلتس را می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین داشته باشید. نرخ کلاس های آنلاین معمولا 20 درصد کمتر است. البته کلاس های حضوری بازدهی بیشتری دارد. سعی کنید با یک استاد خوب کلاس داشته باشید هر چند هزینه درخواستی ایشان کمی بیشتر باشد. حتما سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که نمره خود ایشان در آزمون آیلتس خوب بوده است.


هزینه معلم خصوصی زبان فرانسه سال 1402


همانطور که مشاهده می کنید، قیمت کلاس های خصوصی زبان فرانسه جلسه ای از 70 تا 450 هزار تومان متغیر است. در سال 1402 می توان قیمت 250 هزار تومان را به عنوان قیمت متوسط برای هر جلسه 90 دقیقه ای تدریس خصوصی زبان فرانسه در نظر گرفت. یعنی نرخ متوسط برای هر ساعت تدریس زبان فرانسه در سال 1402 حدودا 150 هزار تومان است.


واضح است که اساتیدی که از دانشگاههای بسیار خوب فارغ التحصیل شده اند، مدرک دکتری دارند، به صورت تضمینی تدریس می کنند و در زمینه آموزش زبان فرانسه برای آمادگی آزمون هایی همچون TEF و TCF و .... فعالیت دارند برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس نرخ بیشتری در نظر می گیرند. تعدادی از اساتید قیمت کلاس های خودشان را دقیق ذکر نکرده اند و در بخش هزینه تدریس از عبارت هایی مانند توافقی، متناسب با سطح تعیین می شود و .... استفاده نموده اند. با توجه به اینکه برای تمامی مدرسین در همین سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است، می توانید مستقیم با خود استاد در ارتباط باشید و نرخ کلاس ها را بپرسید.


بهترین قیمت تدریس خصوصی در سال 1402


در حقیقت حرف زدن در رابطه با بهترین و منصفانه ترین قیمت تدریس خصوصی در سال 1402 و یا هر زمان دیگری کمی سخت می باشد. همانطور که در مقاله قیمت تدریس خصوصی در منزل و آنلاین به تفکیک مقاطع در سال ۱۴۰۲ توضیح داده شده است، هزینه کلاس های تدریس خصوصی و نرخ معلم خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. البته در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین می توانید شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ کلاس ها را مشاهده نمائید. هزینه کلاس خصوصی به پایه و مقطع تحصیلی بستگی دارد. واضح است که هزینه تدریس ریاضی ابتدایی در سال 1402 در مقایسه با نرخ کلاس خصوصی ریاضی مهندسی پیشرفته کمتر می باشد. نکته بعدی اینکه هزینه تدریس خصوصی به تعداد جلسات هم بستگی دارد. اگر یک جلسه کلاس لازم داشته باشید و معلم خصوصی 400 هزار تومان را درخواست کند واضح است که برای 10 جلسه کلاس تخفیف خوبی می دهد و هر جلسه را 300 هزار تومان هم برگزار می نماید. پیشنهاد می شود بخوانید: بهترین و منصفانه ترین قیمت تدریس خصوصی در سال 1402 چقدر است؟


اگر می خواهید از کلاس های آنلاین برای پیشرفت در درس و تحصیل استفاده کنید و در عین حال نرخ مناسبی هم پرداخت کنید می توانید دو یا چند نفره در این کلاس ها شرکت کنید و کلاس را به صورت نیمه خصوصی برگزار کنید. هم برای شما به صرفه تر است و هم اساتید استقبال می کنند. از همین الان تصمیم بگیرید در سال 1402 درس خواندن و برگزاری کلاسهای خصوصی را به تعویق نیندازید و از همان ابتدای ترم کلاس های را شروع کنید. اوایل ترم اساتید وقت آزاد بیشتری دارند و نرخ پایینتری برای کلاس ها در نظر می گیرند. در کنار اینکه سعی می کنید بهترین قیمت تدریس خصوصی با استاد خوب و مجرب را داشته باشید در نظر داشته باشید که درس خواندن خودتان هم برای اینکه هزینه کل کلاس ها کمتر شود بسیار موثر است. وقتی درس می خوانید جلسات کمتری لازم می شود و هزینه کلی که باید پرداخت کنید کاهش می یابد.


نکته بعدی اینکه انتخاب استاد از این وب سایت بدون واسطه است و کل مبلغ را به استاد پرداخت می کنید در نتیجه وضوح و شفافیت بیشتری وجود دارد و امکان تخفیف گرفتن از اساتید هم فراهم می باشد. در هر صورت باید نرخ درخواستی اساتید را با هم مقایسه کنید و رزومه و سوابق تدریس ایشان را هم ببینید تا در نهایت بتوانید یک معلم خوب با قیمت مناسب برای خودتان انتخاب نمائید.


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 326 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image