ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی قیمت تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی سال ۱۴۰۲

قیمت تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی سال ۱۴۰۲

قیمت تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی سال ۱۴۰۲


در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی سال ۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه می شود. در همین سایت ایران مدرس لیست کامل معلم های خصوصی ریاضی سوم ابتدایی خانم و آقا همراه با شماره تماس مستقیم مدرسین و قیمت درخواستی هر معلم ارائه شده است.


کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های خصوصی ابتدایی


قیمت تدریس خصوصی ریاضی پایه ۳ ابتدایی در سال ۱۴۰۲ به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای ۱ جلسه تدریس از ۱۰۰۰۰۰ تومان شروع شده و تا ۵۰۰۰۰۰ تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. همانطور که گفته شد برای تمامی مدرسین سوم ابتدایی و سایر مقاطع شماره تماس مستقیم مدرسین و قیمت درخواستی هر معلم را در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.comمی توانید مشاهده کنید.


کلیک کنید: تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی


یک معلم بدون سابقه و تازه کار ممکن است هر جلسه با نرخ ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومان هم در سال ۱۴۰۲ تدریس خصوصی ریاضی را انجام دهد. اما مدرسین با تجربه که برخی از آنها بیش از ۲۰ سال سابقه کاری دارند و معلم رسمی آموزش و پرورش هستند نرخ کلاس های که دارند ممکن است تا ۵۰۰۰۰۰ تومان و بیشتر هم افزایش یابد. البته باید قیمت درخواستی هر معلم را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ببینید و در نهایت خودتان قضاوت کنید هزینه درخواستی استاد با توجه به سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان مناسب است یا خیر.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی


قیمت تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی در سال ۱۴۰۲ به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر کلاس های خصوصی را از ابتدای ترم هماهنگ کنید مدرسین ریاضی و سایر دروس با نرخ کمتری موافقت خواهند کرد. ابتدای ترم مدرسین وقت آزاد بیشتری دارند و در ضمن پیدا کردن معلم خوب هم کار راحت تری است.


بنابراین حتما تلاش کنید از همان ابتدای ترم، اگر فرزند شما در پایه سوم ابتدایی در درس ریاضی یا هر درس دیگری اشکال دارد به فکر باشید. به عنوان مثال مدرسی که در ایام امتحانات هر جلسه تدریس ریاضی سوم ابتدایی را با نرخ ۴۰۰۰۰۰ تومان برگزار می کند واضح است که اگر ابتدای ترم با ایشان تماس بگیرید با هزینه ۳۰۰ هزار تومان موافقت می کند.



نکته بعدی اینکه هماهنگ کردن کلاس های خصوصی از اوایل ترم باعث می شود یادگیری بهتر اتفاق بیفتد و در نتیجه فرزند شما به علت داشتن زمان بیشتر برای حل تمرین و مسئله موفق تر خواهد بود. بنابراین هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی از اوایل ترم باعث می شود کلاس های ارزان تری داشته باشید و نتیجه بهتری هم بگیرید.



مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی


هزینه کلاس های ریاضی سوم ابتدایی و دبستان در سال ۱۴۰۲ به پارامترهای دیگری هم بستگی دارد. به عنوان مثال، تعداد جلسات روی نرخ کلاس های خصوصی اثر می گذارد. یک مدرس با تجربه و سطح بالا که برای هر جلسه تدریس ریاضی پایه سوم نرخ ۴۵۰۰۰۰ تومان را درخواست می کند، اگر مثلا ۱۰ جلسه لازم داشته باشید حتما تخفیف می دهد و احتمالا هر جلسه کلاس را با هزینه ۳۵۰۰۰۰ تومان موافقت می نماید. سابقه کاری مدرسین را هم ذکر کردیم و به صورت کلی مدرسین مجرب هزینه بیشتری درخواست می کنند و کلاس های بهتر و با کیفیت تری هم برگزار می نمایند.


در نظر داشته باشید که برای تمامی اساتید قیمت درخواستی ایشان را در همین سایت ایران مدرس در کنار رزومه ‌ سوابق تدریس هر معلم خصوصی می توانید مشاهده کنید اما این موارد را ذکر می کنیم تا درک بهتری از قیمتها داشته باشید و بتوانید بهتر ارزیابی کنید که نرخ درخواستی هر استاد مناسب است یا نه و در نتیجه یک معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب انتخاب نمایید. در سال ۱۴۰۲ یا هر زمان دیگری برای ریاضی سوم ابتدایی و یا هر درس دیگری می توانید یک معلم عالی از همین سایت انتخاب نمایید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های ریاضی در تهران و کل ایران



هزینه کلاس های خصوصی به آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها هم بستگی دارد و کلاس های آنلاین معمولا ارزان تر است اما پیشنهاد می شود برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و دبستان از کلاس های حضوری و تدریس خصوصی در منزل استفاده نمایید. به عنوان مثال معلمی که کلاس حضوری و تدریس خصوصی ریاضی در منزل را با نرخ 350000 تومان برای هر جلسه انجام می دهد کلاس آنلاین را با نرخ 250000 یا حتی 200000 تومان هم موافقت خواهد کرد. برای مقاطع بالاتر استفاده از تدریس خصوصی آنلاین هم مفید است اما همانطور که گفته شد برای مقطع دبستان پیشنهاد می شود از کلاس های حضوری استفاده نمائید.


نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که خیلی در جستجوی کلاس ارزان و قیمت پایین نباشید. خوب است کلاس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی را در سال 1402 با نرخ مناسب داشته باشید اما اگر فقط ارزان بودن کلاس را در نظر بگیرید باعث می شود نتوانید یک معلم خوب انتخاب کنید. پیشنهاد می شود 5 معلم برتر را انتخاب کنید و از بین آنها با مدرسی که بهترین نرخ را پیشنهاد داده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1358 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image