ارتباط مستقیم با 30748 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی قیمت معلم خصوصی کلاس اول در ایران مدرس سال 1402 و 1403

قیمت معلم خصوصی کلاس اول در ایران مدرس سال 1402 و 1403

قیمت معلم خصوصی کلاس اول در ایران مدرس سال 1402 و 1403


در این مقاله در رابطه با قیمت معلم خصوصی کلاس اول در سال 1402 و 1403 و هزینه تدریس خصوصی دروس اول ابتدایی در تهران، کرج و کل ایران که در همین سایت ایران مدرس توسط مدرسین ثبت شده است توضیح ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی در منزل


یکی از مهمترین مقاطع تحصیلی مقطع اول ابتدایی و اول دبستان است. در این مقطع چون دانش آموز برای اولین بار وارد فضای آموزش و تحصیل می شود، اگر به درستی آموزش ببیند روی علاقه مند شدن ایشان به تحصیل و پیشرفت تحصیلی دانش آموز تاثیر بسیار مثبتی می گذارد. بسیاری از دانش آموزان اول دبستان در یادگیری دروس مختلف مشکل دارند. در چنین شرایطی استفاده از خدمات تدریس خصوصی و در کنار داشتن یک معلم خصوصی مجرب و با سواد و خوب بسیار مفید است.


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com معلم های بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف مقطع اول دبستان و سایر مقاطع فعالیت دارند. خبر خوب اینکه برای تمامی مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس قیمت درخواستی ایشان برای هر جلسه تدریس در سال 1402 و 1403 و هر زمان دیگری ثبت شده است. در ضمن، شماره تماس مستقیم تمامی مدرسین اول دبستان خانم و آقا را هم در همین سایت می توانید مشاهده کنید و امکان تماس مستقیم و حرف زدن با خود معلم ها وجود دارد.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی ابتدایی در ایران مدرس



چه عواملی بر قیمت تدریس خصوصی اول ابتدایی در سال 1402 و 1403 اثر می گذارد؟


عوامل مختلفی بر قیمت کلاس خصوصی اول ابتدایی تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، زمان هماهنگ کردن کلاس ها بسیار مهم است. اگر از همان اوایل ترم تشخیص دادید که فرزند شما اشکالات درسی زیادی دارد و به درس و تحصیل علاقه نشان نمی دهد بهتر است زودتر یک معلم خصوصی خوب را برای ایشان هماهنگ کنید. اوایل ترم معلم های خوب چون وقت آزاد بیشتری دارند با نرخ مناسب تری کلاس را برگزار می نمایند و وقتی مبلغی از همان اوایل ترم مشخص شد تا آخر ترم هم تغییر نمی دهند. بنابراین یکی از عوامل موثر روی قیمت معلم خصوصی اول ابتدایی زمان هماهنگ کردن کلاس است. در ایام امتحانات هزینه ها بیشتر می شود.


در سال 1402 و 1403 پارامترهای دیگری هم روی نرخ کلاس های خصوصی اثر می گذارد. اساتیدی که تجربه بالاتری دارند، خودشان در دانشگاه خوب و معتبر درس خوانده اند و معلم رسمی آموزش و پرورش هستند معمولا هزینه بیشتری را درخواست می کنند. البته تمامی این موارد گفته شد تا یک دیدی پیدا کنید و بدانید چه پارامترهایی روی نرخ کلاس ها اثر می گذارد و حین انتخاب معلم خصوصی درست تر عمل نمایید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل سال ۱۴۰۲


تعداد جلسات کلاس خصوصی هم بر روی قیمت معلم اول ابتدایی در سال 1402 و 1403 اثر می گذارد. وقتی تعداد جلسه بالا لازم دارید درخواست تخفیف کنید. به عنوان مثال معلم مجربی که برای هر جلسه تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403 هزینه ۴۰۰۰۰۰ تومان را درخواست می نماید، اگر تعداد جلسات زیادی لازم باشد با هزینه ۳۰۰۰۰۰ تومان هم موافقت می کند. نکته بعدی اینکه هزینه معلم خصوصی در شهرهای بزرگتر بالاتر می باشد.


چگونه معلم اول دبستان با قیمت مناسب و ارزان انتخاب کنیم؟


در همین سایت ایران مدرس معلم های بسیار خوبی حضور دارند و با هر نرخ و معیاری که در نظر دارید می توانید یک مدرس خوب اول ابتدایی انتخاب کنید. تاکید می شود خیلی روی ارزان هماهنگ کردن کلاس ها اصرار نداشته باشید و بهتر است ابتدا در جستجوی یک معلم خوب باشید. اما باز هم می توان یک معلم با قیمت مناسب را پیدا کرد. مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: شماره تلفن معلم خصوصی کلاس اول ابتدایی و دبستان در تهران و کل ایران



مطالعه کنید: هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی


برای اینکه کلاس ها با قیمت مناسب و ارزان برگزار شود همانطور که گفته شد از اوایل ترم هماهنگی کلاس را انجام دهید. در ضمن لیست مدرسین را در همین سایت ایران مدرس با دقت بررسی کنید و مسلما معلم خوب با نرخ مناسب در سال 1402 و 1403 پیدا خواهید کرد. با مدرسینی که به لحاظ موقعیت مکانی به خودتان نزدیکتر هستند کلاس هماهنگ کنید تا هزینه ایشان برای ایاب و ذهاب زیاد نشده و در نتیجه با نرخ مناسب تری کلاس را برای شما برگزار نماید. در سال 1402 و 1403 شاید بتوان گفت هزینه معلم خصوصی اول ابتدایی از 80000 تومان تا 500000 تومان و بیشتر متغیر است.


قیمت بهترین معلم خصوصی پایه اول ابتدایی در سال 1402 و 1403 چقدر است؟


بسیار خوب است که سعی کنید با بهترین معلم های خصوصی اول ابتدایی کلاس را هماهنگ کنید. مدرسینی که از دانشگاه خوب و معتبر فارغ‌التحصیل شده اند را در اولویت اول قرار دهید. فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی اساتید را ببینید. اگر مدرسی استخدام رسمی آموزش و پرورش است باز یک نکته مثبت به حساب می آید. هزینه بهترین معلم های خصوصی اول ابتدایی در سال 1402 و 1403 به شهرستان محل تدریس هم بستگی دارد. به عنوان مثال ممکن است یک مدرس بسیار عالی اول دبستان در تهران هر جلسه ۴۵۰۰۰۰ تومان را درخواست کند در حالیکه یک معلم دیگر با همان سطح دانش و توانایی در یک شهر کوچک هر جلسه را با نرخ ۲۰۰۰۰۰ تومان برگزار نماید. در همین سایت ایران مدرس، برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر استاد را می توانید مشاهده کنید.


مشاهده کنید: فیلم تدریس پیش دبستانی و اول ابتدایی و دبستان - الگویابی


معلم خصوصی کلاس اول و درخواست معلم خصوصی ابتدایی


اگر برای پیشرفت تحصیلی فرزند خودتان در جستجوی یک معلم خصوصی کلاس اول هستید و درخواست معلم خصوصی ابتدایی و دبستان را دارید، در ادامه در رابطه با نحوه انتخاب لیست کامل معلم های خصوصی ابتدایی و دبستان توضیحاتی ارائه می گردد.


ویژگی ها و خصوصیات بهترین معلم های خصوصی کلاس اول و ابتدایی


در این بخش در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین معلم های خصوصی مقطع ابتدایی و اول دبستان توضیحاتی ارائه می گردد. بهترین معلم های مقطع ابتدایی به کار خودشان متعهد هستند و با کودکان و دانش آموزان مقطع ابتدایی ارتباط خوب و دوستانه ای برقرار می کنند. این مدرسین معمولا از دانشگاه های خوب و معتبر فارغ‌التحصیل شده اند و سطح سواد و دانش بالایی دارند. در سایت ایران مدرس می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین را ببینید و خواهید دید که این مدرسین سابقه کاری و تجربه بالایی هم در کار خودشان دارند. از ویژگی های دیگر بهترین مدرسین اول ابتدایی و سایر پایه ها می توان به داشتن شاگردهای موفق قبلی اشاره نمود. در ایران مدرس نظرات شاگردهای قبلی برای معلم های خصوصی ثبت شده است و می توانید ببینید که کدام مدرسین شاگردهای قبلی راضی و موفقی دارند. بسیاری از بهترین مدرسین دبستان معلم رسمی آموزش و پرورش هم هستند. با توجه به توضیحات ارائه شده، بنابراین اگر در جستجوی بهترین روش برای پیشرفت تحصیلی فرزند خودتان هستید مسلما استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در منزل با یک استاد و معلم خصوصی عالی بهترین راهکار است.


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1645 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image