ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی جدیدترین قیمت تدریس خصوصی بهترین معلم های خصوصی سال 1402

جدیدترین قیمت تدریس خصوصی بهترین معلم های خصوصی سال 1402

جدیدترین قیمت تدریس خصوصی بهترین معلم های خصوصی سال 1402


در این مقاله در رابطه با قیمت های به روز و جدید بهترین اساتید و مدرسین خصوصی تهران و کل ایران و همچنین در رابطه با جدیدترین قیمت تدریس خصوصی بهترین معلم های خصوصی سال 1402 توضیحاتی ارائه می گردد. اگر هزینه کلاس خصوصی برای شما مورد سوال است این مقاله می تواند برای شما بسیار مفید باشد.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی و قیمت درخواستی اساتید


در شکل زیر تعدادی از قیمت های درخواستی اساتید، دانشگاه محل تحصیل استاد، شهر محل تدریس و سابقه تدریس هر کدام از مدرسین را می توانید مشاهده نمائید. جدول زیر با استفاده از اطلاعات ثبت شده و قیمت های درخواستی تعدادی از بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی برتر ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس استخراج شده است. با توجه به شکل زیر، نکاتی را در رابطه با نرخ کلاس خصوصی بهترین معلم های خصوصی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس در سال 1402 ارائه می نمائیم.



1- قیمت های ارائه شده در جدول بالا، همان طور که گفته شد، مربوط به نرخ درخواستی تعدادی از بهترین معلم های خصوصی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. اساتید بسیار زیادی در همین سایت حضور دارند و با هر قیمت و سلیقه ای که مد نظر دارید می توانید یک معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب انتخاب نمائید. برای تمامی مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس می توانید نرخ درخواستی ایشان، شماره تماس مستقیم هر استاد، سابقه کار، دانشگاه محل تحصیل و اطلاعات کامل دیگری را مشاهده نمائید. در ضمن، قیمت درخواستی اساتید هم قابل مشاهده می باشد. تعدادی از اساتید در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر نموده اند. با این اساتید می توانید تماس بگیرید و هزینه را بپرسید.


2- هزینه کلاس های خصوصی آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل در سال 1402 و هر زمان دیگری حتی تا 50 درصد می تواند کمتر باشد. به عنوان مثال، در جدول بالا که یکی از اساتید هزینه تدریس حضوری را 350 هزار تومان در نظر گرفته است، همان استاد برای تدریس آنلاین نرخ 195 هزار تومان را درخواست کرده است. پس اگر می خواهید کلاس با قیمت مناسب تر برگزار شود از تدریس آنلاین استفاده نمائید. البته بازدهی تدریس خصوصی در منزل بیشتر است اما داشتن کلاس با اساتید فوق العاده به صورت آنلاین هم می تواند مفید باشد.


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


3- قیمت های ارائه شده در جدول بالا را با دقت بررسی کنید. بعضی از اساتید قیمت هر ساعت تدریس را بیان نموده اند، برخی نرخ یک ساعت و ربع و برخی دیگر هزینه را به ازای یک ساعت و نیم تدریس بیان نموه اند. استادی که نرخ تدریس یک ساعت را 300 هزار تومان بیان کرده است، جلسه یک ساعت و نیمه را 450 هزار تومان دریافت می نماید.


4- در جدول ارائه شده در شکل بالا سابقه کاری اساتید تدریس خصوصی هم قابل مشاهده است. واضح است، اساتیدی که سابقه کاری و تجربه بالاتری دارند معمولا نرخ بیشتری را درخواست می نمایند. البته تجربه فقط یک پارامتر است و هزینه کلاس خصوصی با پارامترهای متعددی بستگی دارد. اگر تعداد جلسات زیادی لازم دارید درخواست تخفیف کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین


5- هزینه کلاس خصوصی در منزل در سال 1402 به ازای یک ساعت، همانطور که در شکل بالا قابل مشاهده است، از 135 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است. باید نرخ درخواستی هر استاد را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید و با توجه به آن یک معلم عالی با نرخ مناسب انتخاب نمائید. پیشنهاد می شود اینکه یک استاد و معلم خصوصی عالی داشته باشید را مهمتر بدانید و نرخ کلاس ها در اولویت بعدی قرار گیرد.


6- اساتیدی که قیمت درخواستی ایشان برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس خصوصی در شکل بالا نمایش داده شده است از دانشگاههای معتبر و عالی داخل و خارج ایران فارغ التحصیل شده اند. این اساتید معمولا نرخ بالاتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند و در عوض کلاس و تدریس با کیفیت بالاتری هم دارند. بهترین مدرسین تهران و کل ایران در همین سایت ایران مدرس حضور دارند.


این فیلم را هم ببینید: فیلم آموزشی - عوامل و پارامترهای موثر بر نرخ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی


7- با توجه به نرخ های ارائه شده در جدول بالا نرخ متوسط هر ساعت تدریس خصوصی توسط بهترین معلم های خصوصی در سال 1402 را می توان از 400 تا 600 هزار تومان در نظر گرفت. البته باز تاکید می شود با هر نرخ و سلیقه ای می توانید یک استاد خوب را از همین سایت ایران مدرس انتخاب نمائید. ابتدا بدون توجه به قیمت، چند مدرس بسیار خوب را انتخاب نمائید و در ادامه از بین آنها با معلم خصوصی ای که قیمت مناسب تری درخواست کرده است تماس بگیرید. توضیحات بیشتر در رابطه با جدیدترین قیمت کلاس بهترین مدرسین تدریس خصوصی در ادامه ارائه شده است.
همانطور که گفته شد، در این مقاله سعی بر این بود که در رابطه با قیمت تدریس خصوصی کلاس های بهترین مدرسین تهران و کل ایران به صورت مستند اطلاعات را ارائه نمائیم. تمام مطالبی که در بالا گفته شد هم بر مبنای قیمت درخواستی خود اساتید حاضر در سایت ایران مدرس بوده است. در ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که با نرخ 50 هزار تومان برای هر جلسه یا هر ساعت هم در سال 1402 تدریس را انجام می دهند و برخی از آنها مدرسین خوبی هم هستند. اما در هر صورت، در این مقاله نرخ های درخواستی تعدادی از بهترین معلم های خصوصی ارائه شده است.
معلم های خصوصی خوب و برجسته ویژگی هایی دارند که در ادامه توضیح مختصری در رابطه با آن داده می شود. این اساتید از دانشگاههای خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند، سابقه کاری بالایی دارند، بر دروس تدریسی خودشان 100 درصد مسلط هستند و با بیان ساده و روان تدریس را انجام می دهند. مدرسین برتر ممکن است قیمت بالاتری برای هر جلسه تدریس داشته باشند اما در نهایت داشتن کلاس با این اساتید برای شما به صرفه تر خواهد بود چرا که در زمان کمتر مطالب بیشتری یاد می گیرید و وقت و هزینه شما هدر نمی رود. پیشنهاد می شود مثلا اگر می خواهید در شیمی درصد بالایی در کنکور بزنید با یکی از بهترین معلم های شیمی کلاس داشته باشید و خیلی در جستجوی معلم با قیمت ارزان نباشید. برای سایر دروس هم همین روند را در نظر بگیرید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 412 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image