ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل سال 1403

قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل سال 1403

قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل سال 1403


در این مقاله در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی که توسط مدرسین خانم و آقا در منزل برگزار می شود و در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل سال 1403 در تهران، کرج و کل ایران توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی در منزل


نحوه مشاهده لیست مدرسین ابتدایی و قیمت کلاس ها در سال 1403


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین لیست مدرسین و معلمان تدریس خصوصی ابتدایی و دبستان ارائه شده است. بر روی عبارت معلم خصوصی ابتدایی کلیک کنید تا لیست مدرسین خانم و آقا، شماره تماس مستقیم معلم ها و قیمت درخواستی هر مدرس را مشاهده کنید.


در ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و علوم مقطع دبستان و سایر دروس و مقاطع فعالیت دارند. بنابراین با هر قیمتی که مد نظر دارید و با هر سلیقه و معیاری می توانید یک معلم خصوصی خوب خانم یا آقا را از این وب سایت انتخاب کنید. برای تمامی مدرسین مقطع ابتدایی و سایر مقاطع شماره تماس مستقیم ایشان و هزینه ای که برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس مد نظر دارند در همین سایت ارائه شده است.


مطالعه کنید: هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی


نرخ کلاس خصوصی ابتدایی از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است. برای تمامی مدرسین می توانید دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی ایشان، سابقه کاری استاد، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و ... را مشاهده کنید. بنابراین انتخاب یک معلم ابتدایی خوب با قیمت مناسب از ایران مدرس کار راحتی است. خبر خوب اینکه در این وب سایت واسطه ای در کار نیست و می توانید از طریق شماره تماس ارائه شده برای هر مدرس مستقیم با خود ایشان تماس گرفته و کلاس ها را هماهنگ کنید.



کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ابتدایی



پیشنهاد می شود رزومه مدرسین را با دقت بررسی کنید و قیمت درخواستی هر استاد را با توجه به سوابق تدریس ایشان قضاوت نمایید. اساتید برتر و برجسته با نرخ بالاتری تدریس را انجام می دهند اما در هر صورت کیفیت تدریس ایشان هم بالاتر است. بنابراین، به جای اینکه تمام تلاش شما انتخاب یک معلم خصوصی با نرخ ارزان باشد تلاش کنید با یک استاد حرفه ای، متخصص و با تجربه کلاس داشته باشید. بهترین مدرسین تهران، کرج و کل ایران در همین سایت IranModares.com حضور دارند. مدرسینی در همین سایت حضور دارند که تجربه بسیار بالایی دارند و حتی بعضاً استخدام رسمی آموزش و پرورش https://medu.gov.ir/ هم می باشند.


عوامل و پارامترهای موثر بر نرخ کلاس خصوصی مقطع دبستان سال 1403


عوامل زیادی بر قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل در سال 1403 و هر زمان دیگری تاثیر می گذارد. به عنوان مثال اگر فاصله منزل معلم با منزل شما زیاد باشد ایشان نرخ بیشتری برای کلاس در نظر می گیرند. بنابراین بهتر است با معلمی کلاس را هماهنگ کنید که منزل ایشان به شما نزدیک باشد. اگر ساکن تهران و مثلا شهرک غرب هستید بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که ایشان هم ساکن غرب تهران است و نه شرق تهران، تهرانپارس و ... . همانطور که گفته شد در همین سایت ایران مدرس تعداد بسیار زیادی استاد و معلم خصوصی ثبت نامی داریم و هر جای تهران و ایران که ساکن هستید یک معلم خصوصی خوب نزدیک به خودتان را می توانید پیدا کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل ابتدایی تا دانشگاه سال 1402 و 1403


از سایر عوامل موثر بر نرخ کلاس خصوصی ابتدایی می توان به تعداد جلسات اشاره نمود. اگر به عنوان مثال ۱۵ جلسه کلاس لازم داشته باشید برای هر جلسه ۱۰ یا ۱۵ درصد تخفیف می توانید بگیرید. همچنین اگر کلاس ها را زودتر شروع کنید و به ایام امتحانات موکول ننمایید، باز هم هزینه هر جلسه تدریس برای شما کمتر خواهد شد. ایام امتحانات اساتید و مدرسین نرخ بیشتری درخواست می کنند و معلم خوب پیدا کردن هم سخت می شود. سابقه کاری معلم هم بر نرخ کلاس ها اثر می گذارد. مدرسین با تجربه کلاس های مفیدتری دارند اما هر جلسه نرخ بیشتری دریافت می کنند.



این موارد در این بخش ذکر شد تا با آگاهی بیشتری لیست مدرسین ابتدایی را ببینید و در سال 1403 یک معلم فوق العاده با نرخ مناسب برای خودتان هماهنگ کنید. البته برای تمامی مدرسین هزینه درخواستی ایشان ذکر شده است. برخی از اساتید در بخش قیمت تدریس عبارت توافقی را نوشته اند که می توانید با ایشان تماس بگیرید و نرخ را بپرسید.


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی


نحوه هماهنگ کردن معلم خصوصی ابتدایی با قیمت مناسب و ارزان


همانطور که گفته شد، حتما کیفیت را بر قیمت ترجیح دهید و ابتدا در جستجوی معلم خوب باشید و بعد از آن ارزان بودن کلاس ها را مهم بدانید. روش خوب این است که ابتدا مثلا ۶ معلم خصوصی عالی را بدون نگاه کردن به قیمت درخواستی هر مدرس انتخاب کنید و در نهایت با مدرسی که کمترین قیمت را پیشنهاد داده است و جزو همین مدرسین عالی است تماس بگیرید. برای ارزان و به صرفه هماهنگ کردن کلاس ها روش های مختلفی وجود دارد.


همانطور که گفته شد هماهنگی کلاس ها را به ایام امتحانات موکول نکنید تا با هزینه کمتری بتوانید کلاس را هماهنگ کنید. اوایل ترم مدرسین وقت آزاد بیشتری دارند و با هزینه کمتر و مناسب‌تری کلاس برگزار می نمایند. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید حتما درخواست تخفیف کنید. نکته مهم بعدی اینکه با مدرس نزدیک به خودتان کلاس هماهنگ کنید تا وقت معلم در مسیر رسیدن به کلاس زیاد تلف نشود و هزینه کمتری دریافت کند. والدین در بازه زمانی بین کلاس ها می توانند با فرزند خودشان درس ها را مرور نمایند تا در نهایت تعداد جلسات کمتر و هزینه کمتری لازم شود.


مطالعه کنید: چگونه معلم خصوصی ابتدایی شویم و شرایط معلم خصوصی شدن


با در نظر گرفتن مواردی که گفته شد می توانید با هزینه کمتر و به صرفه تری معلم خصوصی داشته باشید و در سال 1403 در هزینه های خودتان صرفه جویی کنید. البته باز هم تاکید می شود اینکه یک معلم خوب را هماهنگ کنید در اولویت بالاتری قرار دهید.



نحوه انتخاب بهترین مدرس خصوصی دبستان از سایت ایران مدرس


در همین سایت ایران مدرس معلم های بسیار خوبی حضور دارند. با مدرسی کلاس هماهنگ کنید که سابقه کاری بالاتری داشته باشد و در مدارس و آموزشگاههای مختلفی سابقه تدریس داشته باشد. مدرسین رسمی آموزش و پرورش هم گزینه های خوبی به عنوان معلم خصوصی هستند. در ضمن، به دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی مدرس هم دقت کنید. با معلمی کلاس داشته باشید که خود ایشان در ایام تحصیل موفق بوده باشند و در دانشگاه خوب و معتبر تحصیل کرده باشند. نظرات شاگردهای قبلی هم که برای بسیاری از مدرسین در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب معلم خصوصی باشد. در کنار این موارد، قیمت مناسب هم می تواند ملاک و معیار دیگری برای انتخاب یک معلم عالی باشد.


مقایسه قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در تهران با شهرهای دیگر سال 1403


به صورت کلی قیمت تدریس خصوصی ابتدایی و سایر مقاطع در تهران و شهرهای بزرگ در سال 1403 و هر زمان دیگری در مقایسه با شهرهای کوچک بیشتر است. در شهرهای بزرگ مانند تهران بحث ترافیک سنگین مطرح است و در ضمن به صورت کلی هزینه های زندگی هم نسبت به شهرهای کوچک بیشتر است. بنابراین منطقی است که نرخ کلاس های خصوصی در منزل برای مقطع ابتدایی و دبستان و سایر مقاطع در مقایسه با سایر شهرها بیشتر باشد. البته در همین سایت ایران مدرس با قیمت مناسب می توانید معلم خصوصی خوب پیدا کنید و اساتید بسیار خوب و مجربی در این سایت حضور دارند.


مطالعه این مقاله هم مفید است: شرایط تدریس خصوصی در منزل


در این مقاله در رابطه با نرخ کلاس خصوصی و معلم خصوصی در منزل در تهران و کرج و کل ایران در سال 1403 توضیحات مفصلی ارائه شد. این توضیحات را به عنوان راهنمایی در نظر بگیرید و لیست مدرسین را در همین سایت مشاهده کنید. یک معلم خوب و عالی برای خودتان انتخاب کنید و برای هماهنگی کلاس با خود ایشان تماس بگیرید. شماره تماس مستقیم تمام مدرسین در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است.


عبارت های کلیدی: قیمت معلم خصوصی کلاس اول ابتدایی در منزل سال 1403 وهزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی و ریاضی چهارم ابتدایی و دبستان، نرخ کلاس های خصوصی دوم، پنجم، ششم و ... در این مقاله بررسی شده است. تدریس خصوصی توسط خانم در منزل، هزینه کلاس و معلم خصوصی ابتدایی و دبستان در خانه


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 3197 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image