ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی سال 1403

بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی سال 1403

بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی سال 1403


اگر می خواهید در سال 1403 در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و با درج تبلیغ در بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی ایران به درآمدهای بالا و بسیار عالی برسید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی


بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی در سال 1403 کدام است؟


به جرات می توان گفت که سایت ایران مدرس www.IranModares.com (همین سایت) بهترین سایتی هست که برای درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، ادبیات و ... در سال 1403 یا هر زمان دیگری از آن استفاده کنید. درج تبلیغ در این وب سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بازدهی آن بیشتر گردد. نکته بعدی اینکه ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی آنلاین و حضوری فعالیت دارد و این فعالیت مستمر و متمرکز باعث شده است در موتورهای جستجو مانند گوگل بهترین جایگاه را داشته باشد. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس تبلیغات تدریس خودشان را ثبت نموده اند، سالیان سال است که در این وب سایت آکهی ویژه ثبت نموده و شاگرد جذب می نمایند.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: آگهی تدریس خصوصی و نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی



البته تاکید می شود که اساتیدی از درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس نتیجه می گیرند که این روش را جدی گرفته و متن تبلیغ خودشان را عالی بنویسند. باید برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و رزومه کاری و سوابق تدریس عالی ارائه نمایید. اگر در سال 1403 قصد دارید به درآمدهای عالی برسید درج آگهی تدریس در ایران مدرس می تواند برای شما بسیار مفید باشد.


در همین سایت مقالات زیادی برای راهنمایی مدرسین ارائه شده است که با مطالعه آنها می توانید تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را عالی و پربازده بنویسید. البته واضح است که اگر تبلیغ را از حالت رایگان خارج کنید و آن را ویژه نمایید باز هم بازدهی بیشتر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک نمایید.


مطالعه نمائید: بهترین متن های تبلیغاتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و ریاضی و سایر دروس


یکی دیگر از دلایلی که ادعا می کنیم ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی در سال ۱۴۰۲ است این نکته می باشد که با جستجوی عبارتهای مختلف مانند تدریس خصوصی زبان انگلیسی، معلم خصوصی ریاضی، معلم خصوصی شیمی، معلم خصوصی زیست شناسی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی فیزیک و .... در گوگل ایران مدرس را در صدر نتایج خواهید یافت. این خودش باعث می شود متقاضیان تدریس خصوصی برای پیدا کردن استاد به راحتی به سمت سایت ایران مدرس هدایت شده و در نتیجه جذب شاگرد خوبی توسط اساتید اتفاق می افتد. البته موفقیت هر معلم خصوصی در جذب شاگرد به خود ایشان و نحوه نوشتن متن تبلیغ و میزان جدی گرفتن این روش توسط ایشان برای جذب شاگرد هم بستگی دارد.


مطالعه کنید: ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، بهترین و ارزانترین روش برای جذب شاگرد


در ایران مدرس امکانات متعددی برای اساتید در نظر گرفته شده است تا در کنار درج آگهی تدریس بتوانند اطلاعات بیشتری ارائه نموده و شاگرد بیشتری بگیرند. به عنوان مثال ثبت مدرک و رزومه، ثبت جزوه و خلاصه جزوه، ثبت فیلم نمونه تدریس و ... هم امکانات دیگری است که در اختیار مدرسین قرار دارد. اگر در سال ۱۴۰۲ یا هر زمان دیگری در جستجوی بهترین یا حداقل یکی از بهترین سایت های تبلیغات تدریس خصوصی ایران هستید درج تبلیغ در ایران مدرس را از دست ندهید.


نحوه درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس


برای درج آگهی تدریس خصوصی در IranModares.com در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نمایید و در ادامه ثبت نام کنید. در مرحله بعد وارد پنل کاربری شوید و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید. متن تبلیغ را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. سوابق تدریس، رزومه کاری، افتخارات، دانشگاه ها، مدارس و موسساتی که قبلاً در آنها تدریس کرده اید، نقاط قوت خودتان و ... را بنویسید. ثبت عکس و فیلم نمونه تدریس هم بازدهی تبلیغ را افزایش می دهد. قسمت مربوط به عبارتهایی کلیدی را هم تکمیل نمایید. به عنوان مثال اگر زبان انگلیسی تدریس می کنید و خانم هستید عبارتهای کلیدی مناسب می تواند معلم زبان انگلیسی خانم، تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب، تدریس خصوصی توسط خانم در منزل و .... باشد.


همانطور که گفته شد، درج آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است اما  صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه نمایید تا در صفحه اول سایت قرار گرفته و بیشتر و بهتر دیده شود.


حتما مطالعه کنید: توصیه های فوق العاده و کاربردی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق



چگونگی افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی در سال 1403


در همین سایت ایران مدرس مقالات فوق العاده ای در رابطه با درج تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده در سال 1403 و هر زمان دیگری ارائه شده است. نکاتی هم در پاراگراف های قبلی گفته شد. به صورت خلاصه سعی کنید تبلیغ را عالی بنویسید. در متن تبلیغ اسم تمام دروس تدریسی خودتان را ذکر کنید و حتی اسم پایه ها را هم بنویسید. سوابق تدریس را کامل ذکر نمایید. عکس پرسنلی مناسبی ثبت کنید. ثبت جزوه و فیلم نمونه تدریس هم برای افزایش بازدهی تبلیغ بسیار موثر است. درج تبلیغ ویژه هم روی افزایش بازدهی تاثیر مثبتی می گذارد. این موارد با توضیحات کامل در مقالات دیگری توضیح داده شده است. به عنوان مثال مقاله زیر را بخوانید.


پیشنهاد می کنیم مطالعه نمایید: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


نمونه تبلیغات و آگهی های تدریس خصوصی موفق و عالی


در ایران مدرس تا سال 1403 نزدیک به 31000 تبلیغ تدریس خصوصی ثبت شده است و این آگهی ها می تواند برای شما به عنوان نمونه تبلیغات تدریس خصوصی در نظر گرفته شود. بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید تا به صفحه معرفی اساتید هدایت شوید و آگهی های تدریس ایشان را ببینید. تبلیغ سایر مدرسین را کپی نکنید چون تایید نخواهد شد اما می توانید از آنها به عنوان نمونه آگهی ایده بگیرید. مقالات بسیار خوبی هم در این زمینه در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله زیر را بخوانید.


مطالعه کنید: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


در عنوان آگهی مهمترین دروس تدریسی خودتان را بنویسید و یک قول خوب بدهید که باعث شود روی تبلیغ شما کلیک شود. مثلا در عنوان آگهی بنویسید: تضمینی، جلسه اول در صورت عدم رضایت رایگان، ۵۰ درصد تخفیف برای تدریس آنلاین و ...


دقت کنید که برای موفقیت در کار تدریس خصوصی باید شاگردهایی که دارید را به موفقیت برسانید. اگر الان فقط یک شاگرد دارید ایشان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. شاگردهای موفق هم دوباره برای کلاس خصوصی در مقاطع بالاتر با شما تماس می گیرند و هم اینکه دوستان، فامیل و افراد دیگری را به شما معرفی می کنند و به این ترتیب تعداد شاگردهای شما هر روز بیشتر خواهد شد.



آگهی تدریس خصوصی یا استخدام شدن در آموزشگاه در سال 1403


اگر شما آگهی تدریس خودتان را عالی بنویسید، این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و رزومه عالی ارائه نمایید مسلما در مقایسه با استخدام شدن در آموزشگاه ها و موسسات تدریس خصوصی در سال 1403 به درآمد بهتری خواهید رسید. البته اگر در شروع کار هستید از هر دو روش استفاده کنید ولی کم کم به سمت جذب شاگرد مستقیم بروید.


وقتی از طریق تبلیغات تدریس خصوصی شاگرد می گیرید اولا قیمت کلاس را خودتان مشخص می کنید و ثانیا هر جلسه لازم نیست ۳۰ درصد از حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمایید. به صورت کلی اساتید بسیار موفق خودشان به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب می کنند و این روش برای رسیدن به درآمد بالا موثرتر هست.


مطالعه نمائید: مقایسه آگهی تدریس خصوصی و استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 219 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image