ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد

راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد

راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد

در این بخش راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد ارائه می گردد. یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، درج تبلیغ در همین سایت ایران مدرس است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 46 ویژگی مهم یک معلم خصوصی خوب


راهنمایی ثبت نام تدریس خصوصی


اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و برای این هدف قصد دارید در موسسات مختلف و یا در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت (ایران مدرس) ثبت نام کنید، ادامه این مطلب را بخوانید. ثبت نام برای تدریس خصوصی در حالت کلی به دو صورت می تواند اتفاق بیافتد که در ادامه توضیح داده خواهد شد.


1- ثبت نام در آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی


اگر می خواهید شاگرد جذب کنید، در مرحله اول می توانید با آموزشگاههای مختلف تدریس خصوصی تماس بگیرید و ثبت نام کنید. البته استفاده از این روش نه بهترین روش است و نه به تنهایی کفایت می کند. به هر حال، برای اساتید و مدرسین تازه کار برای شروع کار و کسب تجربه روش خوبی است هر چند که درامد آن قابل توجه نیست. برای اساتید با تجربه هم برای جذب شاگردهای بیشتر می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.


برای استفاده از این روش می توانید در روزنامه و یا سایت های مختلف اینترنتی آگهی های مرتبط با استخدام تدریس خصوصی را جستجو کرده و آموزشگاههایی را پیدا کنید که برای جذب مدرس اعلام نیاز کرده اند. در ادامه می توانید به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری مشخصات خودتان را به آموزشگاه یا موسسه بدهید و در آنجا ثبت نام کنید. البته اگر حضور سر بزنید بهتر است و احتمال اینکه جذب شاگرد داشته باشید بیشتر خواهد شد.


مطالعه مقاله راهنمای تدریس و نحوه ثبت نام و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هم در این زمینه مفید است.



مزیت ها و معایب ثبت نام در آموزشگاههای تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


اکثر افرادی که می خواهند در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشند حداقل در اوایل کار با آموزشگاهها همکاری می کنند. همکاری با آموزشگاهها و ثبت نام در موسسات تدریس خصوصی به نسبت انواع روش های دیگر جذب شاگرد مزیت ها و معایب خودش را دارد. از جمله مزیت های این روش این است که در اوایل کار می توانید با حداقل ریسک تجربه کسب کنید. در این روش آموزشگاه برای شما شاگرد جذب خواهد کرد ولی در عوض 30 یا 40 درصد مبلغ را بر خواهد داشت. به هر حال درآمد مدرسین از این روش خیلی بالا نخواهد بود و به خاطر بحث های رقابتی و تعداد زیاد مدرسین داوطلب برای جذب شاگرد در نهایت تعداد شاگردها و در نتیجه درآمد مدرسین محدود می باشد.


نکته دیگر اینکه وقتی در اموزشگاهها برای جذب شاگرد ثبت نام می کنید قیمت کلاس ها را خود آموزشگاه تعیین می کند و در کل پارامترهایی که روی درامد مدرس موثر است خیلی در کنترل خود مدرس نیست.


مطالعه نمائید: ثبت نام برای تدریس خصوصی


2- ثبت نام در سایت های تخصصی تدریس خصوصی


روش دیگری که برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی وجود دارد این است که در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت (ایران مدرس) یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com ثبت نام کنید و با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در این سایت ها برای جذب شاگرد اقدام نمائید. مزیتی که این روش دارد این است که این روش به صورت واسطه ای نیست و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود.


در این روش قیمت کلاس های خودتان توسط خود شما تعیین می شود و با تدریس دروس مهمتر که قیمت تدریس آنها بالاتر است و یا با افزایش کیفیت کلاس های خودتان می توانید هزینه ها را هم به تناسب آن افزایش دهید و در نتیجه درامد بالاتری بدست آورید. ثبت نام و ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید و در نهایت تعداد شاگردهای بیشتری را هم جذب کنید. با بهتر نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی، ارائه رزومه بهتر، ثبت عکس مناسب تر و ... می توانید بازدهی این روش را بیشتر کنید. در این روش پارامترهایی که روی درامد مدرسین تاثیر مثبتی می تواند داشته باشد در کنترل خود اساتید است. برای ثبت نام در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید.


مطالعه کنید: نحوه ثبت نام در ایران مدرس


سایر روش های جذب شاگرد به جز ثبت نام برای تدریس خصوصی


علاوه بر اینکه در اموزشگاهها و موسسات و یا در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس می توانید ثبت نام کنید و برای جذب شاگرد اقدام نمائید، روش های دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد. در مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در این زمینه توضیحات خوبی ارائه شده است. اگر به تدریس خصوصی علاقه دارید و در این زمینه خوب عمل کنید می توانید درآمد بالایی را کسب نمائید.


سخن آخر


در این مقاله روش های مختلفی برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی توضیح داده شد. می توانید در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید و در کنار آن به آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی هم در ارتباط باشید. با سایر مدرسین هم همکاری داشته باشید و به این ترتیب تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 5676 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image